×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/826/2018

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της υπ' αριθμ. 246/2018 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δίου-Ολύμπου, καθώς με αυτή έγιναν αποδεκτές οι προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων εταιρειών «..........................» και «.........................................». Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι προσφορές τους δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους αποκλεισμού της διακήρυξης για την «Προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού των αρδευτικών-υδρευτικών γεωτρήσεων για την Δ.Ε. Δίου για τα έτη 2018 και 2019». Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η "Προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού των αρδευτικών-υδρευτικών γεωτρήσεων για την Δ.Ε. Δίου για τα έτη 2018 και 2019", με συνολικό προϋπολογισμό 160.750,00€ πλέον ΦΠΑ 24%.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/577/2018

Η προσφεύγουσα ανώνυμη εταιρεία επιδιώκει με την προδικαστική προσφυγή της: 1) την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης 212/2018 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Δίου-Ολύμπου, η οποία απορρίπτει την προσφορά της και δέχεται τις προσφορές των ανταγωνιστικών εταιρειών, 2) την αναστολή της διαδικασίας του διαγωνισμού μέχρι την εκδίκαση της προσφυγής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού των αρδευτικών-υδρευτικών γεωτρήσεων για την Δ.Ε. Δίου' για τα έτη 2018 και 2019, με συνολικό προϋπολογισμό 160.750,00€ (χωρίς ΦΠΑ).


ΑΕΠΠ/1242/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης που απορρίπτει την προσφορά του στον διαγωνισμό για το έργο «Ανόρυξη έξι αρδευτικών γεωτρήσεων σε οικισμούς του Δήμου και προμήθεια του εξοπλισμού τους». Επιπλέον, ζητά να αναδειχθεί ως προσωρινός ανάδοχος της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση έξι αρδευτικών γεωτρήσεων και την προμήθεια του απαραίτητου εξοπλισμού, με προϋπολογισμένη αξία 120.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, καθώς η υπογραφή της οικονομικής προσφοράς από ένα μόνο μέλος της ένωσης ήταν επαρκής, δεδομένου ότι αυτός είχε δηλωθεί ως επικεφαλής εκπρόσωπος.


ΑΕΠΠ/852/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου που έκανε δεκτές τις προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων εταιρειών μετά την προηγούμενη εν μέρει αποδοχή της προσφυγής της. Η προσφεύγουσα ισχυρίστηκε ότι οι προσφορές των ενάγων εταιρειών δεν πληρούσαν τις τεχνικές προδιαγραφές και τους όρους της διακήρυξης, κυρίως ως προς τις αντλίες που δεν ήταν κατασκευασμένες από ανοξείδωτο χάλυβα AISI 304. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού για αρδευτικές και υδρευτικές γεωτρήσεις.


ΑΕΠΠ/1320/2020

Ο προσφεύγων οικονομικός φορέας με την προδικαστική προσφυγή του αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου με αριθμό 8/02.2020, η οποία έκανε αποδεκτές τις προσφορές των εταιρειών «...», «...» και «...» για το Τμήμα 20 «Αντλία Έγχυσης Φαρμάκων» στον διαγωνισμό με αριθμό διακήρυξης ... για την «Προμήθεια Ιατροτεχνολογικού και Ηλεκτρομηχανολογικού Εξοπλισμού». Εντάσσει ως παράνομες τις αποδεκτές προσφορές, διότι κατά τη γνώμη του δεν πληρούν ορισμένους όρους και τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως την εγγύηση καλής λειτουργίας για τρία έτη, την υποβολή πλήρους καταλόγου παρομοίων μηχανημάτων, την ύπαρξη συστήματος ασφαλείας για αποφυγή σιφωνισμού και την ύπαρξη συστήματος αυτόματης εκτόνωσης πίεσης σε περίπτωση φραγής της ροής.


ΑΕΠΠ/1015/2018

Η προσφεύγουσα ζητά με την προδικαστική προσφυγή: α) την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διαχείρισης Επιχορήγησης που αποδέχεται την προσφορά της εταιρείας «…Ο.Ε.» στον διαγωνισμό για τη «Συντήρηση του Ηλεκτρομηχανολογικού Εξοπλισμού και των Εγκαταστάσεων Θέρμανσης, Ψύξης Δέκα (10) Εποπτευομένων Φορέων», και β) τον αποκλεισμό της εταιρείας «…Ο.Ε.» από τον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και εγκαταστάσεων θέρμανσης-ψύξης για δώδεκα μήνες σε δημόσιους φορείς, με προϋπολογισμό 104.838,71 € χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα επιχειρεί τη διάψευση της τεχνικής ικανότητας της παρεμβαίνουσας εταιρείας για τα έτη 2015 και 2016, ισχυριζόμενη ότι δεν εκπληρώνονται οι όροι της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/838/2019

Η πρώτη προσφεύγουσα εταιρία επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διαγωνισμού με την οποία έγιναν αποδεκτές οι προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων εταιριών, καθώς θεωρεί ότι οι τεχνικές προσφορές τους δεν πληρούν τις προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδιαίτερα ως προς τα κριτήρια της ποιότητας, τεχνολογίας, απόδοσης και αξιοπιστίας λειτουργίας των βιοχημικών αναλυτών. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια χημικών αντιδραστηρίων βιοχημικών εξετάσεων με παραχώρηση συνοδού εξοπλισμού, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 119.364,50 € χωρίς ΦΠΑ.


ΑΕΠΠ/191/2019

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της με αριθμό 570/2018 απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντος φορέα, κατά το μέρος που απορρίπτεται η προσφορά της, που γίνονται δεκτές οι προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων οικονομικών φορέων, και που έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας και ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος, έτσι ώστε διατηρούμενου του αποκλεισμού των συνδιαγωνιζόμενων οικονομικών φορέων να ανακηρυχθεί η προσφεύγουσα προσωρινή ανάδοχος. Άλλως αιτείται την ακύρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας λόγω παραλείψεων και πλημμελών διαδικασιών εκ μέρους του αναθέτοντος φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Προμήθεια & Τοποθέτηση Τηλεέλεγχος και Αυτοματισμός του συστήματος Ύδρευσης της περιοχής εξυπηρέτησης της …».


ΑΕΠΠ/1619/2020

Η προσφεύγουσα εταιρία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση της απόφασης του Δ.Σ. του ***** που έκανε δεκτές τις τεχνικές προσφορές των συνδιαγωνιζόμενων εταιριών «******» και «*****» στον επαναπροκηρυχθέντα διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού (συμπεριλαμβανομένων ενισχυτών εικόνας και συστημάτων ακτινολογικού ελέγχου) με συνολική προϋπολογισμένη αξία 137.080,00 ευρώ. Ειδικότερα, επικεντρώνεται σε τρία είδη: (α) *****, (β) ***** και (γ) *****, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας-τιμής.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.7/46/2019

Σύμβαση προμήθειας νερού :..Με δεδομένα αυτά, νομίμως η ΔΕΥΑ προέβη στη σύναψη της επίμαχης σύμβασης νερού με τον ΤΟΕΒ που διαθέτει σχετική άδεια, διότι σύμφωνα με τον ιδρυτικό της νόμο είναι αρμόδια για την κάλυψη των υδρευτικών αναγκών των περιοχών της αρμοδιότητάς της, ενώ όσον αφορά στο μέρος της προμήθειας που αφορά στην κάλυψη των αρδευτικών αναγκών του Δήμου, η ΔΕΥΑ απλώς διασφαλίζει τη μεταφορά του προμηθευόμενου νερού στα σημεία άρδευσης μέσω των δικτύων που εκμεταλλεύεται και, κατά τα λοιπά δεν επιβαρύνεται εκείνη, αλλά ο Δήμος.  Κατόπιν αυτών, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, αλλά το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί λόγω λήξης του οικονομικού έτους 2018 τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/1344/2022

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:ζητείται η ανάκληση της 211/2022 πράξης του ΣΤ΄ Κλιμακίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή της σύμβασης ανάμεσα στην προσφεύγουσα και την ανώνυμη εταιρεία «… ΑΕ» με αντικείμενο «Αναβάθμιση ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων …», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 2.187.720,00 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).(....)Και ο ισχυρισμός ότι συνέτρεξε μη ουσιώδης πλημμέλεια είναι απορριπτέος, διότι όρος της διακήρυξης σχετικά με τα κριτήρια ποιοτικής επιλογής, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα μη νομίμως να μεταβάλει τον κύκλο των παραδεκτώς συμμετεχόντων στη διαγωνιστική διαδικασία οικονομικών φορέων, πλήττει τον ανταγωνισμό. Εν προκειμένω, μη νομίμως τη ζητούμενη τριετία ως προς τα κριτήρια οικονομικής και χρηματοοικονομικής επάρκειας αποτελούσαν τα έτη 2017, 2018 και 2019, ενώ έπρεπε η απόδειξή τους να εκτείνεται στα έτη 2018, 2019 και 2020, επομένως, μεταβλήθηκε ο κύκλος των ενδιαφερομένων σε βάρος εκείνων οι οποίοι πληρούσαν αυτά κατά τα έτη 2018, 2019 και, στο εγγύτερο προς τη δημοσίευση της διακήρυξης προηγούμενο έτος 2020, όμως δεν τα πληρούσαν κατά το έτος 2017, συνεπώς και κατά την τριετία 2017, 2018 και 2019. Συνεπώς, η πλημμέλεια παρίσταται ουσιώδης.Δεν ανακαλεί την 211/2022 Πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.