×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Δ11/Β/19890/17643/2016

Τύπος: Αποφάσεις

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4389/2016
ΦΕΚ: 266/Β/26.08.2016

Διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης, ελέγχου και παρακολούθησης και ρύθμισης τεχνικών θεμάτων επί των Ειδικών Λογαριασμών «Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α.)» παραχωρηθέντων περιφερειακών αεροδρομίων - ρυθμίσεις ειδικών εξαιρέσεων. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ Δ11/Β/22645/19950/2016,ΦΕΚ-3230/Β/7.10.2016


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Δ11/Β/22645/19950/2016

Αντικατάσταση της υπ' αριθ. Δ11/Β/19890/ 17643/ 26-8-2016 απόφασης των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων περί «Διαδικασίας χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης, ελέγχου και παρακολούθησης και ρύθμισης τεχνικών θεμάτων επί των Ειδικών Λογαριασμών «Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α)» παραχωρηθέντων περιφερειακών αεροδρομίων - ρυθμίσεις ειδικών εξαιρέσεων (ΦΕΚ Β΄ 2668/26-08-2016)» .


Αριθμ. Δ11/Β-Γ/14511/5741/2002

Διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης, ελέγχου και παρακολούθησης Ειδικών Λογαριασμών "Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α)" - ρυθμίσεις ειδικών εξαιρέσεων.


Δ11/Β/5175/2071/2010

Διαδικασίες χρέωσης, είσπραξης, κατάθεσης και ελέγ­χου Τελών Χρήσης Αερολιμένων - Τ.Χ.Α. (Τελών Προ­σγείωσης και Παραμονής Αεροσκαφών) και Τ.Ε.Α.Α. (Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομί­ων) στους Κρατικούς - Δημοτικούς Αερολιμένες.


ΝΣΚ/360/2008

Τέλος Ανάπτυξης και Εκσυγχρονισμού Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α.).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Μπορεί με τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Δ11/Β-Γ/14511/5741/15-4-2002 κ.υ.α. να εξαιρεθούν για ορισμένο χρονικό διάστημα οι επιβάτες, από /προς τους κρατικούς αερολιμένες Καλαμάτας και Αράξου από την καταβολή του Τέλους Ανάπτυξης και Εκσυγχρονισμού Αερολιμένων. (πλειοψ.)


Κ.Γ./Δ11/Β39996/2021

Διαδικασία χρέωσης, είσπραξης, διαχείρισης και ελέγχου του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος».


ΝΣΚ/8/2012

Απαιτούμενη εγγυητική επιστολή για την κάλυψη της ευθύνης καταβολής των Τελών Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (Τ.Ε.Α.Α.) και των Τελών Χρήσης Αερολιμένων (Τ.Χ.Α.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι σύννομη, ως μη προβλεπομένη από τις κείμενες διατάξεις, η εκ μέρους εταιρείας συμμετοχών κατάθεση, αντί της κατά νόμον απαιτουμένης Τραπεζικής Εγγυητικής Επιστολής, που εκδίδεται από αναγνωρισμένη στην Ευρωπαϊκή Ένωση Τράπεζα, εγγυητικής επιστολής έκδοσης της ίδιας της εταιρείας, με την οποία αυτή θα εγγυάται την καταβολή, σε μηνιαία βάση, των οφειλομένων τελών από τις συμμετέχουσες σε αυτήν αεροπορικές εταιρείες. (ομοφ.)


ΝΣΚ/154/2014

Επιβολή προσαυξήσεων επί εκπροθέσμου καταβολής κύριας οφειλής Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (ΤΕΑΑ), σε περίπτωση επίκλησης αντικειμενικής αδυναμίας εμπρόθεσμης καταβολής της κύριας οφειλής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν συντρέχει νόμιμος λόγος απαλλαγής των, κατά το ερώτημα, αεροπορικών εταιρειών από τις προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής του Τ.Ε.Α.Α., τις οποίες η ΥΠΑ επιβάλλει, όταν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του νόμου, κατά δεσμία αρμοδιότητα. Η ίδια υπηρεσία, στερείται αρμοδιότητας να εξετάσει και ικανοποιήσει αιτήσεις απαλλαγής από τις εν λόγω προσαυξήσεις. (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΑΕΠΠ/948/2019

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή επιδιώκει να ακυρωθεί η απόφαση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας υπ' αριθμ. πρωτ. Κ.Γ./Δ11/Ε 24326/28.06.2019, κατά το μέρος που έγινε αποδεκτή η προσφορά της διαγωνιζόμενης εταιρείας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στην «Προμήθεια Ειδικού Εξοπλισμού Αερολιμένων - Εξοπλισμός Φωτοσήμανσης Κρατικών Αερολιμένων», με συνολική εκτιμώμενη αξία 224.089,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Ο διαγωνισμός περιλάμβανε έξι τμήματα: Σταθεροποιητές Φωτοσήμανσης (ΤΕΚ), Συσκευές PAPI, Συσκευές Αναγνώρισης Κατωφλίου (RTILS), Περιστρεφόμενοι Φαροί (ROTATING BEACON ABN), Φαροί Αναγνώρισης Αεροδρομίων (IDENTIFICATION BEACON IBN) και Λοιπά Υλικά Φωτοσήμανσης (ΛΑΜΠΤΗΡΕΣ, ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΚΛΠ). Η προσφυγή επικεντρώνεται ιδιαίτερα στο τμήμα 6 (Λοιπά Υλικά Φωτοσήμανσης), του οποίου η προϋπολογισμένη δαπάνη ανερχόταν στα 112.089,00€.


ΝΣΚ/407/2012

Δυνατότητα συμψηφισμού οφειλής της Αεροπορικής Εταιρείας, απορρέουσας από Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων, με ισόποση οφειλή του Δημοσίου (ΥΠΑ) προς την ίδια εταιρεία, από επιδότηση άγονων γραμμών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η δυνατότητα συμψηφισμού οφειλής αεροπορικής εταιρείας προς το Δημόσιο, που απορρέει από Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α.), με απαίτησή της από επιδότηση για παροχή δημόσιας υπηρεσίας σε άγονες αεροπορικές γραμμές, που αφορά διανυθέν και όχι μελλοντικό τρίμηνο, έχει εκκαθαριστεί με την έκδοση της σχετικής εισήγησης και έχει εκδοθεί και η σχετική εντολή Γ.Λ.Κ. δεν μπορεί να αποκλειστεί, εφόσον συντρέχουν οι κατ’ άρθρο 83 ΚΕΔΕ προϋποθέσεις. Αρμόδια αρχή για να αποφανθεί επί αιτήματος συμψηφισμού είναι αποκλειστικά η οικεία Δ.Ο.Υ. και όχι η ΥΠΑ. Επί του συγκεκριμένου αιτήματος συμψηφισμού που προκάλεσε το ερώτημα, η απάντηση είναι αρνητική, καθόσον η υπό κρίση αίτηση συμψηφισμού της Αεροπορικής Εταιρείας με την επωνυμία, OLYMPIC AIR (Ο.Α.) υποβλήθηκε αφενός αόριστα, δηλαδή χωρίς να εξειδικεύεται η προτεινόμενη προς συμψηφισμό ανταπαίτηση αυτής, αφετέρου δε, απευθύνεται και προς την ΥΠΑ, που είναι αναρμόδια αρχή και όχι, όπως έπρεπε, στην οικεία Δ.Ο.Υ. (ομοφ.)


ΝΣΚ/9/2012

Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας – Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων (Τ.Ε.Α.Α.) – Βεβαίωση και είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών αεροπορικών εταιρειών που εδρεύουν στην Ε.Ε. και δεν διαθέτουν Α.Φ.Μ. στην Ελλάδα – Δυνατότητα κράτησης και συντηρητικής κατάσχεσης αεροσκάφους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αποστολή από την Υ.Π.Α. χρηματικού καταλόγου στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. προς ταμειακή βεβαίωση και είσπραξη, για καταλογισθείσες και οριστικοποιηθείσες οφειλές από Τ.Ε.Α.Α. είναι αναγκαία, και στην περίπτωση που η υπόχρεη εταιρεία έχει έδρα στην αλλοδαπή και δεν διαθέτει Α.Φ.Μ. στη χώρα μας. Στην περίπτωση που δεν υπάρχει Α.Φ.Μ. της οφειλέτιδας αεροπορικής εταιρείας, η Υ.Π.Α. οφείλει να εκδώσει αιτιολογημένη και αναλυτική καταλογιστική πράξη με την ένδειξη «δεν υπάρχει Α.Φ.Μ.» και μετά την οριστικοποίηση του εν ευρεία εννοία τίτλου να την αποστείλει, στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. Δυνατή η λήψη μέτρων κράτησης αεροσκάφους και συντηρητικής κατάσχεσης αυτού πριν τη συγκρότηση εκτελεστού τίτλου. (ομοφ.)