Δ2α/16893/2009
Τύπος: Έγγραφα
Διαβίβαση γνωμοδότησης του ΚΕΣΥ η οποία έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης με την οποία καθορίζονται οι προϋποθέσεις που πρέπει να έχουν οι κλινικές και τα Νοσοκομεία για τη διενέργεια βαριατρικών επεμβάσεων.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Γ.Π/Υ9/67397/2005
Διαβίβαση γνωμοδότησης ΚΕΣΥ σχετικά με το φάρμακο synagis .
ΝΣΚ/114/2019
Εάν για την έκδοση προεδρικών διαταγμάτων, τα οποία αφορούν τη διάλυση και την τροποποίηση Οργανισμού Φιλανθρωπικών Ιδρυμάτων, απαιτείται μόνο η υπογραφή του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ή και του Υπουργού Οικονομικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Τα Προεδρικά Διατάγματα τα οποία αφορούν το πρώτο τη διάλυση του Ιδρύματος «ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΤΕΓΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ» και το δεύτερο την τροποποίηση του Οργανισμού του Ιδρύματος «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΝ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΟΝ ΟΡΦΑΝΟΤΡΟΦΕΙΟΝ ΠΟΛΕΜΟΥ ΕΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ» ως προς το σκοπό, τον τίτλο και τη σφραγίδα του, πρέπει να υπογράφονται μόνο από τον Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, ως καθ’ ύλην αρμόδιο, και δεν πρέπει να συνυπογράφονται από τον Υπουργό Οικονομικών (ομόφ.).
Δ17γ/09/94/2002
Δ17γ/09/94/2002ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση της αριθμ. 627/2002 γνωμοδότησης του ΝΣΚ Σας κοινοποιούμε κατωτέρω την αριθμ. 627/2002 γνωμοδότηση του Α? Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ), η οποία έγινε αποδεκτή από την υπουργό ΠΕΧΩΔΕ (αρ. πρωτ. αποδοχής Δ17γ/173/2/ΦΝ241/12-12-2002). ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 29
ΝΣΚ/165/2013
Ισχύς της παρ.4 του άρθρου 11 του Ν. 2889/2001, μετά την εφαρμογή του Ν. 4009/2011 – Δυνατότητα ή μη πραγματοποιήσεως ιατρικών πράξεων από ιατρούς, μέλη Δ.Ε.Π., πλήρους και μερικής απασχόλησης, εντός ιδιωτικών κλινικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η παράγραφος 4 του άρθρου 11 του Ν. 2889/2001, με την οποία απαγορεύεται στους πανεπιστημιακούς ιατρούς, οι οποίοι εργάζονται σε πανεπιστημιακές κλινικές, εργαστήρια ή μονάδες, που είναι εγκατεστημένες σε νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. ή των Α.Ε.Ι., να παρέχουν υπηρεσίες, με οποιαδήποτε σχέση, περιλαμβανομένης και αυτής του συμβούλου, σε ιδιωτικές κλινικές ή σε ιδιωτικά διαγνωστικά ή θεραπευτικά εργαστήρια και γενικότερα σε κάθε είδους ιδιωτικές επιχειρήσεις, που παρέχουν ή καλύπτουν ασφαλιστικά υπηρεσίες υγείας, καθώς και να εγκαθιστούν ιδιωτικά ιατρεία ή ιατρικά μηχανήματα εντός των παραπάνω ιδιωτικών φορέων, εξακολουθεί να ισχύει και μετά την έναρξη εφαρμογής του Ν. 4009/2011, για όλους, ανεξαιρέτως τους πανεπιστημιακούς ιατρούς, πλήρους και μερικής απασχόλησης. (ομοφ.)
ΠΟΛ.1157/2015
Κοινοποίηση των οριζομένων της οικ. 11484/03.04.2015 ΦΕΚ 565Β΄/2015 Κοινής Απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομικών, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 79 του ν.4316/2014 (ΦΕΚ Α΄270/24.12.2014) «Ίδρυση παρατηρητηρίου άνοιας, βελτίωση περιγεννητικής φροντίδας, ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας και άλλες διατάξεις» και παροχή σχετικών οδηγιών στα θέματα αρμοδιότητάς μας επί των διατάξεων του ως άνω άρθρου.(ΑΔΑ:6ΣΛ1Η-80Π )
ΑΕΠΠ/723/2020
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της διακήρυξης ΑΔΑΜ …………….., η οποία προκήρυξε ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Επαναφορά οδοστρωμάτων δικτύων» με προϋπολογισμένη δαπάνη 480.000,00 € πλέον ΦΠΑ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση διαφόρων επεμβάσεων οδοποιίας, συμπεριλαμβανομένων ανακατασκευών, επισκευών, βελτιώσεων και αποκαταστάσεων οδοστρωμάτων σε όλη την περιοχή δραστηριότητας της αναθέτουσας αρχής. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι όροι της διακήρυξης περιορίζουν άδικα τη διαμόρφωση της προσφοράς της, καθώς δεν προσδιορίζονται με σαφήνεια οι θέσεις των επεμβάσεων, οι οποίες είναι κρίσιμες για την ορθή κοστολόγηση. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι η αναθέτουσα αρχή γνωρίζει ήδη τις θέσεις επέμβασης και θα έπρεπε να τις έχει δηλώσει στους διαγωνιζόμενους. Ζητεί την επαναδημοπράτηση του έργου με νέους, πληρέστερους όρους.
ΝΣΚ/245/2016
Ζητήματα που αφορούν τις οργανικές θέσεις Συντονιστών Διευθυντών ιατρών στα Δημόσια Νοσοκομεία.(...)α) Οι θέσεις Συντονιστών Διευθυντών στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι οργανικές και καθορίζονται από τους οργανισμούς των Δημόσιων Νοσοκομείων, συστήνονται δε και προκηρύσσονται με απόφαση του κάθε νοσοκομείου, κατ’ άρθρο 4 περ.Β του ν. 3754/2009, όπως ισχύει. β) Ο νόμος δεν επιτρέπει την ύπαρξη περισσοτέρων της μίας θέσεων Συντονιστών Διευθυντών στο ίδιο τμήμα των Δημόσιων Νοσοκομείων, επομένως, εφόσον ήδη υπάρχει άλλη θέση Συντονιστή Διευθυντή, η οργανική θέση Διευθυντή Αναισθησιολογίας που κενώθηκε μετά την αποχώρηση ιατρού δεν δύναται να θεωρηθεί ως κενωθείσα στη θέση του Συντονιστή Διευθυντή. γ) Ο διορισμός της ιατρού Ρ.Λ., έγινε κατά παράβαση του άρθρου 103 παρ. 2 α’ του Συντάγματος και του άρθρου 39 παρ.1 του Υ.Κ. και για το λόγο αυτό η Διοίκηση έχει υποχρέωση για την ανάκληση του διορισμού της χωρίς χρονικό περιορισμό (ομοφ.).
ΕΑΔΗΣΥ/715/2024
Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης του αναθέτοντα φορέα, με την οποία έγιναν δεκτές οι προσφορές της παρεμβαίνουσας εταιρείας και μιας άλλης εταιρείας και κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός στην πρώτη. Αιτείται την απόρριψη της προσφυγής και τη διατήρηση της ισχύος της προσβαλλομένης απόφασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, συμπεριλαμβανομένων δραστηριοτήτων όπως παραλαβή, διαβίβαση, διαλογή, ταξινόμηση, δρομολόγηση και επίδοση αντικειμένων, εισπράξεις/πληρωμές χρηματοοικονομικών και τραπεζικών προϊόντων, διαχείριση επιστρεφόμενων αντικειμένων, χρέωση/αποχρέωση αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους, και παραλαβή και διαβίβαση αιτήσεων που σχετίζονται με τραπεζικά προϊόντα.
ΝΣΚ/233/2019
Ποιός είναι ο αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί τη συνέχιση ή τη λύση συμβάσεων Ειδικών Χωροταξικών Μελετών, που εκπονήθηκαν με το ν. 716/1977.Αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί σχετικά με τη λύση ή τη συνέχιση των ανωτέρω συμβάσεων είναι η (αιρετή) Περιφέρεια, η οποία θα ενεργήσει με τα αρμόδια όργανά της (ομόφ.).
ΥΠ.ΕΣ/8936/2021:Ενημέρωση για αποδοχή από τον Υπουργό Εσωτερικών της υπ’ αριθμ. 233/2019 Γνωμοδότησης του Ε’ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ΝΣΚ/40/2013
Νομιμότητα διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων από τα ερευνητικά εργαστήρια της Δ΄ Παθολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ και ανάγκη πιστοποίησης ή μη αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η διεξαγωγή διαγνωστικών εξετάσεων από τα εργαστήρια της Δ΄ Παθολογικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών δεν απαγορεύεται από το νόμο ούτε ο νόμος θέτει ως προϋπόθεση νόμιμης διενέργειας διαγνωστικών εξετάσεων την πιστοποίηση των σχετικών πανεπιστημιακών εργαστηρίων. Οι πανεπιστημιακές κλινικές, εργαστήρια και μονάδες που έχουν εγκατασταθεί σε νοσοκομεία, αποτελούν τμήμα του νοσοκομείου και μπορεί ο Διοικητής του Νοσοκομείου να οργανώσει, μεταξύ άλλων, τη διενέργεια των διαγνωστικών εξετάσεων με τέτοιον τρόπο, ώστε αυτές να διενεργούνται από συγκεκριμένα εργαστήρια του Νοσοκομείου. Από τις τυχόν παράνομες πράξεις ή παραλείψεις ή υλικές ενέργειες ή παραλείψεις υλικών ενεργειών του ιατρικού προσωπικού των πανεπιστημιακών κλινικών, κατά την παροχή ιατρικών υπηρεσιών, είναι δυνατόν να θεμελιωθεί ευθύνη προς αποζημίωση και του νοσοκομείου, εφόσον συντρέχουν και οι λοιπές προϋποθέσεις που τάσσουν οι κείμενες διατάξεις.