Δ2α/16893/2009
Τύπος: Έγγραφα
Διαβίβαση γνωμοδότησης του ΚΕΣΥ η οποία έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης με την οποία καθορίζονται οι προϋποθέσεις που πρέπει να έχουν οι κλινικές και τα Νοσοκομεία για τη διενέργεια βαριατρικών επεμβάσεων.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Γ.Π/Υ9/67397/2005
Διαβίβαση γνωμοδότησης ΚΕΣΥ σχετικά με το φάρμακο synagis .
Δ17γ/09/94/2002
Δ17γ/09/94/2002ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση της αριθμ. 627/2002 γνωμοδότησης του ΝΣΚ Σας κοινοποιούμε κατωτέρω την αριθμ. 627/2002 γνωμοδότηση του Α? Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (ΝΣΚ), η οποία έγινε αποδεκτή από την υπουργό ΠΕΧΩΔΕ (αρ. πρωτ. αποδοχής Δ17γ/173/2/ΦΝ241/12-12-2002). ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 29
ΠΟΛ.1157/2015
Κοινοποίηση των οριζομένων της οικ. 11484/03.04.2015 ΦΕΚ 565Β΄/2015 Κοινής Απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Οικονομικών, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 79 του ν.4316/2014 (ΦΕΚ Α΄270/24.12.2014) «Ίδρυση παρατηρητηρίου άνοιας, βελτίωση περιγεννητικής φροντίδας, ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Υγείας και άλλες διατάξεις» και παροχή σχετικών οδηγιών στα θέματα αρμοδιότητάς μας επί των διατάξεων του ως άνω άρθρου.(ΑΔΑ:6ΣΛ1Η-80Π )
ΑΕΠΠ/723/2020
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της διακήρυξης ΑΔΑΜ …………….., η οποία προκήρυξε ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Επαναφορά οδοστρωμάτων δικτύων» με προϋπολογισμένη δαπάνη 480.000,00 € πλέον ΦΠΑ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση διαφόρων επεμβάσεων οδοποιίας, συμπεριλαμβανομένων ανακατασκευών, επισκευών, βελτιώσεων και αποκαταστάσεων οδοστρωμάτων σε όλη την περιοχή δραστηριότητας της αναθέτουσας αρχής. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι όροι της διακήρυξης περιορίζουν άδικα τη διαμόρφωση της προσφοράς της, καθώς δεν προσδιορίζονται με σαφήνεια οι θέσεις των επεμβάσεων, οι οποίες είναι κρίσιμες για την ορθή κοστολόγηση. Επιπλέον, υποστηρίζει ότι η αναθέτουσα αρχή γνωρίζει ήδη τις θέσεις επέμβασης και θα έπρεπε να τις έχει δηλώσει στους διαγωνιζόμενους. Ζητεί την επαναδημοπράτηση του έργου με νέους, πληρέστερους όρους.
ΝΣΚ/233/2019
Ποιός είναι ο αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί τη συνέχιση ή τη λύση συμβάσεων Ειδικών Χωροταξικών Μελετών, που εκπονήθηκαν με το ν. 716/1977.Αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί σχετικά με τη λύση ή τη συνέχιση των ανωτέρω συμβάσεων είναι η (αιρετή) Περιφέρεια, η οποία θα ενεργήσει με τα αρμόδια όργανά της (ομόφ.).
ΥΠ.ΕΣ/8936/2021:Ενημέρωση για αποδοχή από τον Υπουργό Εσωτερικών της υπ’ αριθμ. 233/2019 Γνωμοδότησης του Ε’ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ΕΑΔΗΣΥ/715/2024
Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης του αναθέτοντα φορέα, με την οποία έγιναν δεκτές οι προσφορές της παρεμβαίνουσας εταιρείας και μιας άλλης εταιρείας και κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός στην πρώτη. Αιτείται την απόρριψη της προσφυγής και τη διατήρηση της ισχύος της προσβαλλομένης απόφασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων, συμπεριλαμβανομένων δραστηριοτήτων όπως παραλαβή, διαβίβαση, διαλογή, ταξινόμηση, δρομολόγηση και επίδοση αντικειμένων, εισπράξεις/πληρωμές χρηματοοικονομικών και τραπεζικών προϊόντων, διαχείριση επιστρεφόμενων αντικειμένων, χρέωση/αποχρέωση αντικειμένων με σύγχρονες μεθόδους, και παραλαβή και διαβίβαση αιτήσεων που σχετίζονται με τραπεζικά προϊόντα.
ΝΣΚ/245/2016
Ζητήματα που αφορούν τις οργανικές θέσεις Συντονιστών Διευθυντών ιατρών στα Δημόσια Νοσοκομεία.(...)α) Οι θέσεις Συντονιστών Διευθυντών στα Δημόσια Νοσοκομεία είναι οργανικές και καθορίζονται από τους οργανισμούς των Δημόσιων Νοσοκομείων, συστήνονται δε και προκηρύσσονται με απόφαση του κάθε νοσοκομείου, κατ’ άρθρο 4 περ.Β του ν. 3754/2009, όπως ισχύει. β) Ο νόμος δεν επιτρέπει την ύπαρξη περισσοτέρων της μίας θέσεων Συντονιστών Διευθυντών στο ίδιο τμήμα των Δημόσιων Νοσοκομείων, επομένως, εφόσον ήδη υπάρχει άλλη θέση Συντονιστή Διευθυντή, η οργανική θέση Διευθυντή Αναισθησιολογίας που κενώθηκε μετά την αποχώρηση ιατρού δεν δύναται να θεωρηθεί ως κενωθείσα στη θέση του Συντονιστή Διευθυντή. γ) Ο διορισμός της ιατρού Ρ.Λ., έγινε κατά παράβαση του άρθρου 103 παρ. 2 α’ του Συντάγματος και του άρθρου 39 παρ.1 του Υ.Κ. και για το λόγο αυτό η Διοίκηση έχει υποχρέωση για την ανάκληση του διορισμού της χωρίς χρονικό περιορισμό (ομοφ.).
ΥΠ.ΕΣ/8936/2021
Ενημέρωση για αποδοχή από τον Υπουργό Εσωτερικών της υπ’ αριθμ. 233/2019 Γνωμοδότησης του Ε’ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΣΚ 233/2019 ΒΛΕΠΕ ΕΔΩ:ΝΣΚ/233/2019Ποιός είναι ο αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί τη συνέχιση ή τη λύση συμβάσεων Ειδικών Χωροταξικών Μελετών, που εκπονήθηκαν με το ν. 716/1977.Αρμόδιος φορέας για να αποφανθεί σχετικά με τη λύση ή τη συνέχιση των ανωτέρω συμβάσεων είναι η (αιρετή) Περιφέρεια, η οποία θα ενεργήσει με τα αρμόδια όργανά της (ομόφ.).
ΕΑΔΗΣΥ/413/2023
Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται όπως ακυρωθεί: α) η υπ’ αριθμ. …02.11.2022 (Θέμα 11ο ) απόφαση του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αξιολόγησης των δικαιολογητικών συμμετοχής - τεχνικών προσφορών και β) η υπ’ αριθμ. …/14.12.2022 (Θέμα 14ο ) απόφαση του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αξιολόγησης των οικονομικών προσφορών της επιτροπής διενέργειας του υπόψη διαγωνισμού, που εκδόθηκαν στο πλαίσιο του δημόσιου ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού με τίτλο: «Προμήθεια - εγκατάσταση διαφόρων ειδών ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, για κλινικές νοσηλείας περιστατικών Covid-19 και λοιπά τμήματα του …, Υποέργο 1: εξοπλισμός εντατικής νοσηλείας & αναισθησιολογίας: Φορητά μόνιτορ με καπνογράφο)», εκτιμώμενης αξίας 309.103,23 €, πλέον Φ.Π.Α 24%, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας - τιμής (με αριθμό … διακήρυξη, συστημικός αριθμός ΕΣΗΔΗΣ: …).
ΝΣΚ/83/2019
α) Εάν τα ακίνητα που περιήλθαν κατ’ άρθρο 47 του ν. 4386/2016 στο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, χάνουν εκ της μεταφοράς αυτής τον κοινωφελή σκοπό για τον οποίο προορίζονται και επομένως μπορούν να εκποιηθούν και σε ιδιώτες. β) Εάν έχει εφαρμογή επ’ αυτών η υπ’ αριθ. 348/2004 Γνωμοδότηση της Ολομέλειας του ΝΣΚ και η σχετική με αυτή υπ’ αριθ. Δ.Υ.8γ/Γ.Π.51859/06/12-3-2007 εγκύκλιος του πρώην Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, βάσει των οποίων δεν επιτρέπεται η διαχείρισή τους ως ιδιωτικών ακινήτων του Δημοσίου. (...) α) Τα κατ’ άρθρο 47 του ν. 4386/2016 μεταφερθέντα αυτοδίκαια στο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης αδιάθετα ακίνητα, τα οποία είναι υπόλοιπα εφαρμογής στεγαστικών προγραμμάτων του Υπουργείου Υγείας και αφορούν και εκτάσεις οι οποίες απαλλοτριώθηκαν υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου για στεγαστικά προγράμματα προσφύγων του 1922, θεομηνιοπλήκτων και αστέγων, δεν χάνουν εκ της μεταφοράς αυτής το χαρακτήρα και τον κοινωφελή σκοπό για τον οποίο προορίζονται και επομένως δεν μπορούν να εκποιηθούν ως ιδιωτικά ακίνητα του Δημοσίου, όπως πραγματεύεται η υπ’ αριθ. 348/2004 Γνωμοδότηση της Ολομελείας του ΝΣΚ και η σχετική υπ’ αριθ. Δ.Υ.8γ/Γ.Π.51859/06/12-3-2007 εγκύκλιος του πρώην Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ομόφ.). β)Τα προαναφερθέντα ακίνητα με απόφαση του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, μετά από πρόταση του Γενικού Γραμματέα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε όλως εξαιρετικές περιπτώσεις και υπό αυστηρές προϋποθέσεις, μπορούν να εκποιηθούν και σε ιδιώτες. Απαραίτητο προαπαιτούμενο είναι η έκδοση απόφασης του Υπουργού Εργασίας (και του κατά περίπτωση συναρμόδιου Υπουργού), όπου θα καθορίζονται θέματα σχετικά με τη διαδικασία και τα προσκομιζόμενα έγγραφα που συνοδεύουν τα αιτήματα στις περιπτώσεις παραχώρησης ή εν γένει αξιοποίησης της περιουσίας (πλειοψ.).