ΔΕΔ/Θεσ/1268/2025
Τύπος: Έγγραφα
Η Απόφαση 1268 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών απορρίπτει ως απαράδεκτη την ενδικοφανή προσφυγή που υποβλήθηκε κατά πράξης επιβολής προστίμου 100,00€ από τον Προϊστάμενο της ΔΟΥ Αλεξανδρούπολης. Το πρόστιμο επιβλήθηκε επειδή ο προσφεύγων δεν ανταποκρίθηκε εγκαίρως σε αίτημα της Φορολογικής Διοίκησης για παροχή δικαιολογητικών που σχετίζονταν με την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος 2023 (όπου είχε δηλώσει απαλλαγές και εισοδήματα που φορολογούνται με ειδικό τρόπο). Παρόλο που ο προσφεύγων ζήτησε την ακύρωση της πράξης, η ΔΕΔ διαπίστωσε ότι το δικόγραφο της ενδικοφανούς προσφυγής κρίθηκε παντελώς αόριστο. Συγκεκριμένα, δεν αναφέρονταν οι λόγοι που πλήττουν το κύρος και τη νομιμότητα της προσβαλλόμενης πράξης, κατά παράβαση του άρθρου 72 του Ν. 5104/2024. Συνεπώς, η προσφυγή απορρίφθηκε λόγω πλήρους αοριστίας και επειδή ήταν ανεπίδεκτη εκτιμήσεως.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΔΕΔ/Θεσ/371/2025
Η απόφαση 371/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής κατά πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος και Φ.Π.Α. της Δ.Ο.Υ. Τρικάλων, που αφορούν τα φορολογικά έτη 2018 και 2019. Οι προσβαλλόμενες πράξεις βασίστηκαν σε έλεγχο που διαπίστωσε τη μη έκδοση 595 συνολικά αποδείξεων παροχής υπηρεσιών (Α.Π.Υ.) για διανυκτερεύσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας booking.com. Η Δ.Ο.Υ. Τρικάλων επέβαλε φόρους, πρόστιμα και εισφορά αλληλεγγύης ύψους €10.330,89 για το 2018 και €6.792,79 για το 2019, καθώς και πρόσθετα ποσά Φ.Π.Α. και προστίμων διαφόρων περιόδων. Η Δ.Ε.Δ. απέρριψε την προσφυγή ως απαράδεκτη λόγω πλήρους αοριστίας και ως ανεπίδεκτη εκτιμήσεως, διότι ο προσφεύγων δεν ανέφερε κανέναν συγκεκριμένο λόγο ή ισχυρισμό που να πλήττει το κύρος των πράξεων.
ΝΣΚ/153/2009
Τρόπος φορολόγησης των αμοιβών του ιπτάμενου προσωπικού της πολιτικής αεροπορίας που υπηρετεί σε αεροσκάφη αλλοδαπής αεροπορικής εταιρείας, που δεν έχει έδρα την Ελλάδα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι αμοιβές που αποκτώνται και φορολογούνται στην αλλοδαπή από φορολογικά κατοίκους Ελλάδος που υπηρετούν ως ιπτάμενο προσωπικό πολιτικής αεροπορίας σε αεροσκάφη αλλοδαπής αεροπορικής εταιρείας, η οποία δεν έχει έδρα ή εγκατάσταση στην Ελλάδα, φορολογούνται στην Ελλάδα με τον ειδικό τρόπο της παρ.4 του άρθρου 9 του Ν 2238/1994 και όχι με τις γενικές διατάξεις του άρθρου αυτού.
ΑΕΠΠ/793/2019
Οι προσφεύγουσες αιτούνται την ακύρωση της πράξης/απόφασης του αναθέτοντος φορέα, με την οποία απορρίφθηκαν οι τεχνικές τους προσφορές στον διαγωνισμό για την «προμήθεια και τοποθέτηση κεραμικών επενδύσεων τυμπάνων ταινιοδρόμων» των ορυχείων, με προϋπολογισμό 152.500€ (σύνολο 189.100€ με ΦΠΑ). Ειδικά, η πρώτη προσφεύγουσα θεωρεί ότι το πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001:2015 που κατέθεσε (σχετικό με επισκευές ιμάντων) ικανοποιεί τις απαιτήτες, ενώ η δεύτερη διαμαρτύρεται για την απόρριψη λόγω έλλειψης στοιχείων στα φυλλάδια κατασκευαστή, παρόλο που τα χαρακτηριστικά αναφέρονταν στην προσφορά της. Και οι δύο επιμένουν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις της διακήρυξης.
ΠΟΛ. 1217/2012
Τροποποίηση της ΠΟΛ.1145/31.05.2012 (ΦΕΚ Β΄1839/ 11.06.2012) σχετικά με τον καθορισμό των δικαιολογητικών, τα οποία υποχρεούνται να υποβάλλουν τα φυσικά πρόσωπα τα οποία δηλώνουν ότι φορολογούνται μόνο για τα εισοδήματά τους που προκύπτουν στην Ελλάδα.
ΠΟΛ.1216/2012
Θέμα: Παράταση της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών τα οποία υποχρεούνται να υποβάλλουν τα φυσικά πρόσωπα τα οποία δηλώνουν ότι φορολογούνται μόνο για τα εισοδήματα τους που προκύπτουν στην Ελλάδα, όπως ορίζεται ΠΟΛ.1161/16.7.2012 Α.Υ.Ο., για το Οικονομικό έτος 2012
ΣτΕ 4447/2012
Διακοπή προγράμματος επιχορήγησης εργοδοτών:Επειδή, προβάλλεται περαιτέρω από τον αιτούντα ότι η προσβαλλόμενη απόφαση 1150/18.5.1999 του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Α.Ε.Δ. που απέρριψε την προσφυγή του κατά της 1398/27.4.1999 αποφάσεως του Περιφερειακού Διευθυντή Πατρών του Ο.Α.Ε.Δ. είναι παντελώς αναιτιολόγητη. Ο λόγος αυτός είναι απορριπτέος ως αβάσιμος, διότι η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Α.Ε.Δ. είναι αιτιολογημένη, εφόσον ρητώς αναφέρεται σε αυτήν ως λόγος διακοπής της επιχορηγήσεως του αιτούντος η μη προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών στοιχείων για την απόδειξη της ορθής εκτελέσεως του προγράμματος και συγκεκριμένα των αντιγράφων μισθολογίων για τους μήνες Ιούλιο – Σεπτέμβριο 1996. Επειδή, τέλος, αβασίμως προβάλλεται από τον αιτούντα και ο λόγος περί παραβάσεως του άρθρου 20 παρ. 2 του Συντάγματος επειδή δεν εκλήθη ενώπιον του Διοικητικού Συμβουλίου του Ο.Α.Ε.Δ. κατά την εξέταση της προσφυγής του, διότι από τη συνταγματική αυτή διάταξη δεν απορρέει υποχρέωση κλήσεως του ενδιαφερομένου να παραστεί ενώπιον του διοικητικού οργάνου που αποφαίνεται επί της ενδικοφανούς προσφυγής του. Διά ταύτα Επιλύει το παραπεμφθέν ζήτημα Κρατεί την υπόθεση και την επιλύει οριστικώς και απορρίπτει την κρινόμενη αίτηση
ΔΕΔ/Θεσ/581/2025
Η απόφαση 581/08.04.2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (Δ.Ε.Δ.) αφορά μερική αποδοχή ενδικοφανούς προσφυγής κατά πράξης διορθωτικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος έτους 2021, που είχε εκδοθεί από την Δ.Ο.Υ. Ιωαννίνων. Η φορολογική αρχή είχε καταλογίσει φόρο και πρόστιμο 50.317,76€ λόγω προσαύξησης περιουσίας και υπεραξίας 119.100,15€ από αγοραπωλησίες κρυπτονομισμάτων. Η Δ.Ε.Δ. έκανε δεκτό τον ισχυρισμό του προσφεύγοντος ότι τα κέρδη από κρυπτονομίσματα δεν φορολογούνται ως υπεραξία κεφαλαίου λόγω νομοθετικού κενού. Αντίθετα, απέρριψε τους περισσότερους ισχυρισμούς του για αδικαιολόγητη προσαύξηση περιουσίας, πλην ενός ποσού 500€. Ως αποτέλεσμα, η οριστική φορολογική υποχρέωση τροποποιήθηκε σε σύνολο 23.269,94€.
ΠΟΛ 1062/2013
Παράταση της προθεσμίας υποβολής των δικαιολογητικών, τα οποία υποχρεούνται να υποβάλλουν τα φυσικά πρόσωπα τα οποία δηλώνουν ότι φορολογούνται μόνο για τα εισοδήματα τους που προκύπτουν στην Ελλάδα, όπως ορίζεται στην ΠΟΛ.1216/17.12.2012 Α.Υ.Ο. (ΦΕΚ Β΄3452/27.12.2012), για το οικονομικό έτος 2012.
ΝΣΚ/90/2006
Προϋποθέσεις εκλογής σε θέση Δ.Ε.Π. Α.Ε.Ι. κατά το άρθρο 14 του Ν 1268/1982.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η συνάφεια τόσο της διδακτορικής διατριβής όσο και του ερευνητικού και εν γένει επιστημονικού έργου κάθε κρινόμενου υποψηφίου με το γνωστικό αντικείμενο της προκηρυχθείσας θέσης είναι αναγκαίος όρος για την εκλογή σε θέση Δ.Ε.Π. ως προς το αντικείμενο των επιμέρους προϋποθέσεων των παραγράφων 2, 3, 4 και 5 του άρθρου 14 του Ν 1268/1982 που υπάγονται στην έννοια του ερευνητικού και του εν γένει επιστημονικού έργου κατά περίπτωση.
Α.1144/2021
Τροποποίηση της ΑΥΟ ΠΟΛ. 1268/30-12-2011 (Β΄ 39/2012), σχετικά με το όριο απαλλαγής από τον ΦΠΑ της παράδοσης αγαθών και παροχής υπηρεσιών που πραγματοποιούνται προς διεθνείς και ευρωπαϊκούς οργανισμούς που έχουν εγκατάσταση στην Ελλάδα ή των μελών του προσωπικού τους.