×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/127/2025

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με ημερομηνία .../.../2024, η οποία έγινε δεκτή η προσφορά της παρεμβαίνουσας για το Τμήμα Α' της σύμβασης προμήθειας «...» συνολικής εκτιμώμενης αξίας ... ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά προμήθεια με υποδιαίρεση σε τέσσερα τμήματα, εκ των οποίων το Τμήμα Α' έχει εκτιμώμενη αξία 1.030.000 ευρώ. Η προσφεύγουσα προσβάλλει την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας, ισχυριζόμενη ότι τα μέλη της ομάδας έργου της τελευταίας δεν κατέχουν την απαιτούμενη εμπειρία ως προς τη διάρκεια απασχόλησης (5 έτη για 4 στελέχη και 2 έτη για 2 στελέχη), καθώς υπολογίζονται διπλά οι ανθρωπομήνες ταυτόχρονης εργασίας σε διαφορετικά έργα, χωρίς να καλύπτεται το ημερολογιακό διάστημα που ορίζει η Διακήρυξη.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/186/2021

Εάν τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής, που κατατάσσονται στο Λιμενικό Σώμα μετά από δικαστική απόφαση, λαμβάνουν ανά μήνα, για το χρονικό διάστημα στο οποίο ανατρέχει αναδρομικά η κατάταξή τους αυτή, τα μόρια τα οποία υπολογίζονται με κριτήριο τις κατηγορίες κατάταξης των Υπηρεσιών στις οποίες υπηρετούν τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Σε καταφατική περίπτωση, λαμβανομένου υπόψη ότι κατά το παραπάνω χρονικό διάστημα τα εν λόγω στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. δεν υπηρέτησαν σε κάποια Υπηρεσία, ερωτάται ποιάς κατηγορίας κατάταξης Υπηρεσίας βάσει του πίνακα της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του π.δ. 11/2021 τα μόρια πρέπει να λαμβάνουν, καθώς δεν υφίσταται σχετική πρόβλεψη στις διατάξεις του παραπάνω προεδρικού διατάγματος.(...)Τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής που κατατάσσονται στο Λιμενικό Σώμα μετά από αμετάκλητη δικαστική απόφαση λαμβάνουν ανά μήνα, για το χρονικό διάστημα στο οποίο ανατρέχει αναδρομικά η κατάταξή τους, τα μόρια τα οποία αντιστοιχούν στην 6η κατηγορία κατάταξης των Υπηρεσιών στις οποίες υπηρετούν τα στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, κατ’ αναλογική εφαρμογή της διάταξης της παραγράφου 9 του άρθρου 2 του π.δ. 11/2021 (ομόφωνα).


ΝΣΚ/241/2007

Άδειες γυναικών – στελεχών Λιμενικού Σώματος (κανονική, κυήσεως – λοχείας – μητρότητας).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι γυναίκες – στελέχη του Λιμενικού Σώματος που έχουν λάβει την προβλεπόμενη στο άρθρο 12 παρ.1Α του ΠΔ 138/2001 άδεια κυήσεως – λοχείας – μητρότητας, η οποία καλύπτει χρονικώς ολόκληρο ημερολογιακό έτος, δεν δικαιούνται να λάβουν την προβλεπόμενη στο άρθρο 3 του ίδιου Π. Δ/τος κανονική άδεια απουσίας του έτους αυτού σε επόμενο έτος. Αντιθέτως, η χορήγηση αδείας κυήσεως – λοχείας – μητρότητας της περιπτώσεως της παρ.1Β του άρθρου 12, όπως άλλωστε και η χορήγηση αδείας των άλλων περιπτώσεων του άρθρου 12 του πιο πάνω Π. Δ/τος, δεν συνεπάγονται στέρηση του δικαιώματος των γυναικών – στελεχών του Λ.Σ. να λάβουν την κανονική τους άδεια απουσίας κάθε ημερολογιακό έτος.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/611/2023

Σύμβουλος Τεχνικής και Επιχειρησιακής Υποστήριξης:Για τους ίδιους ως άνω λόγους, είναι μη νόμιμη η αιτιολογία απόρριψης της προσφοράς (ότι η ανωτέρω υποψήφια ανάδοχος δεν καλύπτει τις ελάχιστες απαιτήσεις της διακήρυξης ως προς τη ζητούμενη απασχόληση των στελεχών της ομάδας που έχουν το ρόλο «Σύμβουλοι», διότι ενώ ναι μεν προσφέρει συνολικά για τον ως άνω ρόλο δύο στελέχη με συνολική απασχόληση 28 ανθρωπομήνες, δεν καλύπτει την ελάχιστη απαίτηση αυτά τα στελέχη να έχουν αυτοπρόσωπη παρουσία 14 ανθρωπομηνών έκαστος, καθώς έχουν συνολική απασχόληση σύμφωνα με την τεχνική προσφορά 10 και 18 ανθρωπομήνες έκαστος) της ένωσης εταιρειών «…..», η οποία διαλαμβάνεται στο από 23.1.2023 Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού. Τέλος, το Κλιμάκιο σημειώνει ότι στην υπό κρίση υπόθεση,  που αφορά την ανάθεση των υπηρεσιών του Τμήματος 1 του διαγωνισμού, η ως άνω πλημμέλεια καθίσταται ουσιώδης, καθόσον εξαιτίας της εφαρμογής της ως άνω «διευκρίνησης» αποκλείστηκε ο ως άνω διαγωνιζόμενος φορέας.

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/156/2024


ΑΕΠΠ/392/2020

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της αποφάσεως της αναθέτουσας αρχής που έκρινε αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας για το Τμήμα 2 της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση ενός ψηφιακού μαστογράφου και της συντήρησής του για 5 έτη, με συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη 233.870,97€ πλέον ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληροί ορισμένες τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, όπως την ύπαρξη δύο μεγεθύνσεων, τις κλινικές μελέτες για το σύστημα τομοσύνθεσης, την εξουσιοδότηση του κατασκευαστικού οίκου και την οικονομική επάρκεια.


ΑΕΠΠ/606/2021

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με ημερομηνία 10-2-2021, η οποία έκρινε αποδεκτές τις προσφορές ενός παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα και δύο άλλων οικονομικών φορέως για το τμήμα 1 της σύμβασης σχετικά με την προμήθεια και εγκατάσταση ψηφιακού ακτινολογικού μηχανήματος με διπλά ψηφιακά πανελ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά ΙΑΤΡΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ με εκτιμώμενη αξία 298.387,10 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων αμφισβητεί τη νομιμότητα της διαδικασίας και την αποδοχή των προσφορών των ανωτέρω φορέων.


ΑΕΠΠ/875/2018

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αρ. 2597/2018 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε το 1ο Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, ιδίως κατά το μέρος που έγινε δεκτή η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για το 3ο τμήμα του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες μεταφοράς μαθητών χωρικής αρμοδιότητας για τα σχολικά έτη 2018-2019 και 2019-2020, με συνολικό προϋπολογισμό 7.965.000,00 €. Η προσφυγή βασίζεται σε λόγους όπως η μη συμμόρφωση της παρεμβαίνουσας με τους όρους της διακήρυξης, ιδίως ως προς την υποβολή απαιτούμενων ειδικών αδειών μεταφορέα και τη χρήση οχημάτων που δεν καλύπτουν τις προβλεπόμενες απαιτήσεις για συγκεκριμένα δρομολόγια.


ΝΣΚ/352/2005

Οδοιπορικά έξοδα στελεχών του Λιμενικού Σώματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τα στελέχη του Λ.Σ. που μετατίθενται με αίτησή τους, πριν τη συμπλήρωση τεσσάρων ετών παραμονής σε συγκεκριμένη θέση και εφόσον υπηρετούν σε αυτή δύο τουλάχιστον έτη δικαιούνται οδοιπορικών εξόδων. Επίσης δικαιούνται οδοιπορικών εξόδων και τα μετακινούμενα σε απόσταση μεγαλύτερη των 15 χλμ., για εκτέλεση υπηρεσίας, στελέχη του Λ.Σ., εντός της περιοχής δικαιοδοσίας της Λιμενικής Αρχής στην έδρα της οποίας υπηρετούν, υπό την προϋπόθεση οι μετακινήσεις να μην γίνονται εντός των ορίων της περιοχής της τέως Διοικήσεως Πρωτευούσης και Θεσσαλονίκης.


ΕΑΔΗΣΥ/1596/2023

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ αρ. ….. απόφασης κατακύρωσης του Γενικού Γραμματέα …, με αριθ. Πρωτοκόλλου ….., στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού που προκηρύχθηκε με την υπ’ αριθ. 03/2023 Διακήρυξη, για την προμήθεια με αγορά πυροσβεστικού εξοπλισμού –Σωλήνες Χαμηλής Πίεσης (1ο Τμήμα), για τέσσερα έτη από την ημερομηνία υπογραφής συμφωνίας πλαίσιο, για τις ανάγκες της Αναθέτουσας Αρχής, ως προς την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρίας.


ΕΑΔΗΣΥ/854/2024

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της απόφασης που ανακήρυξε την παρεμβαίνουσα ως προσωρινή ανάδοχο για την Ομάδα/Τμήμα 6 της σύμβασης με τίτλο «...», συνολικής εκτιμώμενης αξίας 116.572,60 € άνευ ΦΠΑ. Αιτείται την απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας λόγω σοβαρών ελλείψεων και σφαλμάτων στην τεχνική προσφορά της, όπως μη έγκυρα πιστοποιητικά ISO και ελλιπή δικαιολογητικά εκπροσώπησης. Τέλος, ζητεί την ανάδειξη της ίδιας ως αναδόχου για την Ομάδα 6, η οποία αφορά προμήθεια διαφόρων ειδών για την Αναθέτουσα Αρχή για τα έτη 2024-2025.


ΑΕΠΠ/541/2021

Η προσφεύγουσα ένωση εταιριών ζητά την ακύρωση δύο αποφάσεων της αναθέτουσας αρχής (με αριθμούς πρωτοκόλλου 128848-04.12.2020 και 3089-13.01.2021) που αφορούν τη σύναψη Συμφωνίας Πλαίσιο για την «Προμήθεια Η/Υ και Οθονών για τις ανάγκες δημόσιων φορέων» με προϋπολογισμό 23.018.412,18€ (χωρίς ΦΠΑ). Οι προσβαλλόμενες αποφάσεις αφορούν την αποδοχή της προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρείας «…», η οποία, κατά τον προσφέροντα, έγινε κατά παράβαση διατάξεων του νόμου και των όρων της διακήρυξης. Η προσφυγή τεκμηριώνει τρεις κύριους λόγους: 1) μη νόμιμη αποδοχή εσφαλμένου Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (Ε.Ε.Ε.Σ.), 2) έλλειψη απόδειξης οικονομικής επάρκειας της παρεμβαίνουσας, και 3) μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές (ειδικά για το καλώδιο του πολυπρίζου). Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει προμήθεια Η/Υ και οθονών για δημόσιους φορείς, με υποδιαίρεση σε επτά τμήματα ανά γεωγραφική ενότητα.