×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΑΔΗΣΥ/302/2023

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την υπό εξέταση προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει να ακυρωθεί στο σύνολό της η προσβαλλόμενη με αρ. πρωτ. .../... ... 2022 Διακήρυξη της αναθέτουσας αρχής, άλλως να ακυρωθούν οι επιμέρους προσβαλλόμενοι όροι της, και συγκεκριμένα οι όροι του Παραρτήματος Ι.Γ αυτής, σύμφωνα με τους οποίους α) όσον αφορά την αξιούμενη τεχνική και επαγγελματική ικανότητα του άρθρου 2.2.6 απαιτείται «όλο το προσωπικό να έχει προσληφθεί στην εταιρεία τουλάχιστον έξι (6) μήνες πριν την ημερομηνία δημοσιοποίησης της διακήρυξης», και β) όσον αφορά τα απαιτούμενα πιστοποιητικά ISO απαιτείται «να έχουν εκδοθεί από διαπιστευμένο φορέα πιστοποίησης τουλάχιστον έξι (6) μήνες πριν την ημερομηνία δημοσιοποίησης της διακήρυξης». 


ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΟΥ : 1Η ΑΝΑΡΤΗ

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/1335/2023

Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της Διακήρυξης της Αναθέτουσας Αρχής με αριθμό πρωτοκόλλου ****/06.06.2023 και ειδικότερα να ακυρωθεί ο προσβαλλόμενος όρος του Παραρτήματος Ι.Γ, που απαιτεί τα πιστοποιητικά ποιότητας και τα συστήματα διαχείρισης ISO να είναι σε ισχύ ήδη κατά την ημερομηνία δημοσιοποίησης της Διακήρυξης. 


4132/93/20-11-2018

Πιλοτικό πρόγραμμα υλοποίησης ενεργητικών πολιτικών απασχόλησης ανοιχτού τύπου με βάση τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες των εγγεγραμμένων ανέργων του ΚΠΑ2 Ελευσίνας, ηλικίας 45 ετών και άνω, με τουλάχιστον έξι (6) μήνες ανεργίας. ΔΡΑΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ


ΑΕΠΠ/1054/2022

Με την προδικαστική προσφυγή ζητείται η ακύρωση του όρου 2.2.7 της διακήρυξης, ο οποίος απαιτεί τα πιστοποιητικά ISO (συμπεριλαμβανομένου του ΕΛΟΤ ISO 37001:2017) να έχουν αρχική ημερομηνία έκδοσης τουλάχιστον έξι μήνες πριν την υποβολή των προσφορών. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι ο όρος αυτός περιορίζει αδικαιολόγητα τον ανταγωνισμό και καθιστά αδύνατη τη συμμετοχή της, καθώς το πιστοποιητικό ISO 37001:2017 της εκδόθηκε μόλις δύο ημέρες πριν την προθεσμία υποβολής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαρισμού των κτιριακών εγκαταστάσεων της αναθέτουσας αρχής για ένα έτος, με συνολικό προϋπολογισμό 110.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και δυνατότητα προαίρεσης για ένα επιπλέον έτος.


ΝΣΚ/271/2010

Απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας τέκνου αλλοδαπών κατ άρθρο 1Α παρ. 2 του Ν 3838/2010. Φοίτηση σε ελληνικό σχολείο. Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η φοίτηση τέκνου αλλοδαπών προκειμένου τούτο να αποκτήσει την ελληνική ιθαγένεια κατά την έννοια της παρ. 2 του άρθρου 1Α του Ν 3838/2010, είναι τουλάχιστον έξι συνεχή διδακτικά έτη, όπως προσδιορίζονται στις διατάξεις των ΠΔ 104/1979 και 201/1998, ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι οι αλλοδαποί μαθητές δύνανται να εγγράφονται σε ελληνικά σχολεία χωρίς κατατακτήρια εξέταση, οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και μάλιστα χωρίς να έχει ρυθμισθεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα. Η φοίτηση σε ελληνικό σχολείο αφορά ολόκληρο το διδακτικό έτος έξι τουλάχιστον τάξεων πρέπει δε να είναι επιτυχής και συνεχόμενη.


ΑΕΠΠ/162/2018

Με την προσφυνούσα προδικαστική προσφυγή, επιδιώκεται η ακύρωση της απόφασης 2/16.01.2018 του Διοικητικού Συμβουλίου των διασυνδεδεμένων νοσοκομείων, η οποία καθιέρωσε ως αποδεκτή την προσφορά μιας άλλης εταιρείας για την ανάδοχο παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε συγκεκριμένους χώρους για δύο μήνες. Η προσφυγή αμφισβητεί τη νομιμότητα της σύμβασης, ισχυριζόμενη ότι παραβιάζει τη νομοθεσία για τις δημόσιες συμβάσεις, ιδίως όσον αφορά τους όρους της δημοπράτησης, την έλλειψη δημοσιοποίησης στην Εθνική Κλιμακωτή Μηχανή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΚΜΔΣ), και τη μη συμπερίληψη απαιτούμενων τεχνικών και οικονομικών στοιχείων στις προσφορές. Επιπλέον, ζητείται η διατήρηση της ισχύος της δικής της προσφοράς, η οποία θεωρείται νόμιμα κατατεθειμένη και αποδεκτή στον υπό εξέταση διαγωνισμό.


ΕΣ/ΤΜΗΜΑ ΕΒΔΟΜΟ/554//2025

Προμήθεια τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής.(...)Υπό το προπαρατεθέν πραγματικό της προκείμενης υπόθεσης και σύμφωνα με τις νομικές σκέψεις που προηγήθηκαν, το Δικαστήριο κρίνει ότι ορθώς με την προσβαλλομένη έγινε δεκτό ότι η απαίτηση του άρθρου 2.2.6.1 της διακήρυξης η τεχνική και επαγγελματική ικανότητα των υποψηφίων αναδόχων να κρίνεται βάσει της προσκόμισης από αυτούς έξι εκτελεσθεισών εντός χρονικού διαστήματος έξι και πλέον ετών συμβάσεων, αθροιστικού ποσού τουλάχιστον στο ήμισυ της προϋπολογισθείσας δαπάνης (ήτοι περί τα 10,8 εκατομμύρια ευρώ), κάθε μία εκ των οποίων να περιλαμβάνει την προμήθεια και διανομή τουλάχιστον δύο ή έξι, κατά περίπτωση, εκ των περιγραφόμενων συναφών ειδών, σε τουλάχιστον τρεις χιλιάδες ωφελούμενους και σε ποσοστό τουλάχιστον 25% σε αξία ή ποσότητα των αντίστοιχων ειδών της ελεγχόμενης συμφωνίας-πλαίσιο, είναι υπέρμετρα περιοριστική. Τούτο διότι με το εν λόγω άρθρο της διακήρυξης εγκαθιδρύεται ένα σχήμα απόδειξης της απαιτούμενης εμπειρίας που είναι δυσανάλογα περιοριστικό, χωρίς να αποδεικνύεται η αναγκαιότητα θέσπισης αυτού από τα έγγραφα της σύμβασης ούτε, όμως, και από το περιεχόμενο των ένδικων προσφυγών. Όσον δε αφορά στον δεύτερο αναδειχθέντα από το Κλιμάκιο διακωλυτικό λόγο, το Δικαστήριο κρίνει ότι ορθώς έγινε δεκτό ότι τα αποδεικτικά μέσα που ζητήθηκαν για την απόδειξη της απαίτησης του άρθρου 2.2.6.2 της διακήρυξης και, συνακόλουθα η ίδια η απαίτηση όπως ετέθη, ήταν μη νόμιμα. Ειδικότερα, η απαίτηση για την εκ των προτέρων απόδειξη ότι κάθε διαγωνιζόμενος υποψήφιος ανάδοχος διαθέτει τους ιδιόκτητους ή μισθωμένους αποθηκευτικούς χώρους και τύπους φορτηγών οχημάτων που απαριθμούνται στη διακήρυξη δύναται να προκαλέσει δυσανάλογα έξοδα και να καταστήσει έτσι δυσχερή τη συμμετοχή στον διαγωνισμό.  Για τους λόγους αυτούς.Συνεκδικάζει τις από 11.2.2025 (ΑΒΔ 334/12.2.2025) και από 12.2.2025 (ΑΒΔ 337/2025) προσφυγές ανάκλησης της Περιφέρειας Πελοποννήσου και της ένωσης οικονομικών φορέων με την επωνυμία «…Α.Β.Ε.Ε.», αντίστοιχα.Απορρίπτει αυτές, καθώς και την υπέρ της πρώτης προσφυγής ασκηθείσα παρέμβαση του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ). Δεν ανακαλεί την 22/2025 πράξη του ΣΤ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου


ΝΣΚ/205/2012

Κοινοτικό Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης για την «Προστασία των ευαίσθητων στα νιτρικά περιοχών» – Παράταση διετούς διάρκειας – Δικαιούχοι ένταξης ή μη οι παραγωγοί των οποίων η σύμβαση έληξε την προηγουμένη ημέρα της δημοσιοποίησης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος – Προϋποθέσεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στο Μέτρο 214 στον Άξονα 2 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2007-2013, προβλεπόταν μεταξύ άλλων η δυνατότητα χρονικής παράτασης δύο ετών των συμβάσεων των δικαιούχων γεωργών που είχαν αναλάβει και τηρούσαν τις προβλεπόμενες γεωργοπεριβαλλοντικές δεσμεύσεις. Στο καθεστώς της παράτασης θα εντάσσονταν όσοι κατά την ημερομηνία δημοσιοποίησης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος (17-11-2011), θα είχαν σε ισχύ σύμβαση και τηρούσαν τις αναληφθείσες δεσμεύσεις. Παραγωγοί των οποίων η σύμβαση έληξε την προηγούμενη της δημοσιοποίησης της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος (16-11-2011), δύναται να ενταχθούν στο καθεστώς διετούς παράτασης, εφόσον υπέβαλαν αιτήσεις μέχρι την ορισθείσα καταληκτικά ημερομηνία και τήρησαν αποδεδειγμένα και άνευ διακοπής τις συμβατικές τους υποχρεώσεις και εφόσον υφίστανται οι αναγκαίες πιστώσεις. Και τούτο διότι δεν υπάρχει «εν τοις πράγμασιν» ουσιαστική διακοπή ή ασυνέχεια ή κενό διάστημα στην υλοποίηση των συμβατικών δεσμεύσεων των παραγωγών και σε κάθε περίπτωση, αντίθετη λύση, δεν θα ήταν σύμφωνη με τις γενικές αρχές της ισότητας, της αναλογικότητας, της επιείκειας, της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης και των νομίμων προσδοκιών για ένταξη στο καθεστώς της παράτασης των ήδη ενταγμένων. (ομοφ.)


ΝΣΚ/92/2002

Κοινοτικές ενισχύσεις. Νόμιμη κατοχή μισθωθέντων αγροτεμαχίων, στην περίπτωση παρόδου του ελάχιστου ορίου διαρκείας της αγρομισθώσεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Η αγρομίσθωση για την οποία δεν έγινε καταγγελία σύμφωνα με το άρθρο 635 ΑΚ, έξι (6) τουλάχιστον μήνες πριν από την, κατά παράταση, σύμφωνα με το άρθρο 634 ΑΚ, λήξη του τετραετούς ελαχίστου ορίου διαρκείας της, ισχύει, σιωπηρώς ανανεωθείσα κατ άρθρο 633 ΑΚ, για ένα ακόμη έτος, και σε κάθε περίπτωση δεν λήγει πριν από το τέλος της καλλιεργητικής περιόδου, που ακολουθεί το εξάμηνο μετά την καταγγελία της αγρομίσθωσης από ένα των συμβαλλομένων.


ΑΕΠΠ/734/2020

Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της απόφασης που έκρινε αποδεκτή την προσφορά του πρώτου και δεύτερου παρεμβαίνοντος, ενώ ο δεύτερος προσφεύγων επικαλείται ακύρωση της ίδιας πράξης καθ’ όσον έκρινε αποδεκτές τις προσφορές των ανωτέρω και του πρώτου προσφεύγοντος στο πρώτο τμήμα της διαδικασίας ανάθεσης σύμβασης παροχής υπηρεσιών φύλαξης για την κεντρική υπηρεσία και περιφερειακές διευθύνσεις. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά παροχή υπηρεσιών φύλαξης με εκτιμώμενη αξία 653.750,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και περιλαμβάνει τρείς ημερολογιακούς χρόνους διάρκειας με δυνατότητα παρατάσεως έως έξι μήνες.


ΕΑΔΗΣΥ/1531/2022

Με την εξεταζόμενη προδικαστική προσφυγή επιδιώκεται να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη διακήρυξη και συγκεκριμένα οι προσβαλλόμενοι όροι του «Παραρτήματος Α' Τεχνική Έκθεση και Τεχνική Περιγραφή - Προδιαγραφές», καθ' ο μέρος απαιτείται η διάταξη να αποτελείται από «αρθρωτούς σιδηρόδρομους- ράγα», να ακυρωθεί το υπ' αριθμόν πρωτ. .../2022 έγγραφο της αναθέτουσας αρχής με θέμα Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τον ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό που αφορά «ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΑΡΑΛΙΩΝ … ...», κατά το μέρος που απαντά στο 1ο ερώτημα της προσφεύγουσας σχετικά με την απαίτηση διάταξης με «σιδηροτροχιά - ράγα», να αναπεμφθεί η υπόθεση στην Αναθέτουσα Αρχή, να δοθεί παράταση στην ημερομηνία υποβολής προσφορών, προκειμένου να καταστεί δυνατή η υποβολή προσφοράς βάσει των νέων όρων της διακήρυξης και να επιστραφεί το καταβληθέν παράβολο.