×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν.Κλ.Ε/36/2017

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ-ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ: Με δεδομένα τα ανωτέρω, με νόμιμη αιτιολογία η Διοικούσα Επιτροπή του ... προέβη στην ανάκληση της προηγούμενης κατακυρωτικής απόφασης και ως εκ τούτου νομίμως κατακύρωσε τα αποτελέσματα του διαγωνισμού στη δεύτερη κατά σειρά μειοδοσίας εταιρία «....». Περαιτέρω και ενόψει του ΤΑΟ-161/15.2.2017 εγγράφου του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών του …, με το οποίο βεβαιώνεται ότι κατά της ως άνω 310/2016 κατακυρωτικής απόφασης δεν υποβλήθηκαν άλλες διοικητικές προσφυγές ή ασφαλιστικά μέτρα, πλην αυτών που περιλαμβάνονται στο φάκελο, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του υποβληθέντος προς έλεγχο σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.

ΕλΣυνΤμ.6/848/2017.Εκτέλεση έργου - Ανάδειξη αναδόχου: ..ζητεί την ανάκληση της 36/2017 Πράξης του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου....Απορρίπτει την αίτηση ανάκλησης της Κοινοπραξίας με την επωνυμία «...».​


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Τμ.4(ΚΠΕ)181/2015

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ. ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ:Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Οργανισμό σε ανώνυμη εταιρεία για την παροχή υπηρεσιών φύλαξης κτιρίων του, δυνάμει σύμβασης, καθόσον η ανωτέρω σύμβαση, κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 35 παρ. 1 του ν. 4129/2013 (ΦΕΚ Α΄ 52/2013), δεν υποβλήθηκε σε προηγούμενο της σύναψής της έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο, αφού  η επίμαχη σύμβαση αποτελεί τμήμα ενός ενιαίου μείζονος αντικειμένου, που αφορούσε στην παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιρίων του ν.π.δ.δ. σε όλη την Ελλάδα και για τα οποία η οικονομική αξία υπερβαίνει το χρηματικό όριο υπαγωγής στον προσυμβατικό έλεγχο.


ΑΕΠΠ/1795/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία ενέκρινε τα δικαιολογητικά κατακύρωσης του παρεμβαίνοντα για τη συγκεκριμένη δημόσια σύμβαση. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ» με εκτιμώμενη αξία 99.960,59 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι ο παρεμβαίνων δεν διέθετε το απαιτούμενο δικαιολογητικό φορολογικής ενημερότητας κατά τον κρίσιμο χρόνο υποβολής της προσφοράς, γεγονός που συνιστά έλλειψη στη συμμόρφωση με τους όρους της διακήρυξης και του νόμου. Η ΑΕΠΠ αποδέχεται εν μέρει τον ισχυρισμό και ακυρώνει την προσβαλλόμενη απόφαση, διατάσσοντας επανεξέταση από την αναθέτουσα αρχή με κλήση υποβολής των ελλειπόντων δικαιολογητικών.


ΔΙΔΥ/Φ.1.2/οικ.1509/2017

Μεταβίβαση δικαιώματος υπογραφής «με εντολή Υπουργού» στον Γενικό Γραμματέα και στους Προϊσταμένους των Οργανικών Μονάδων των υπηρεσιών του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης.(Διόρθωση σφάλματος στο ΦΕΚ 444/Β/15.2.2017)


ΕλΣυν.Τμ.4(ΚΠΕ)185/2015

ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΓΕΝΙΚΑ. ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΕΛΕΓΧΟ: Μη νόμιμη η καταβολή αμοιβής από Νοσοκομείο σε Ειδικό Διαβαθμιδικό Σύνδεσμο για την παροχή υπηρεσιών αποκομιδής επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων του Νοσοκομείου, για τον Νοέμβριο του έτους 2014, καθόσον η σύμβαση υπερβαίνει το όριο των 500.000 ευρώ, άνω του οποίου προβλέπεται από 7.4.2014 –επί ποινή ακυρότητας της οικείας σύμβασης- η υπαγωγή της σύμβασης σε προσυμβατικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο και ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρου πρώτου υποπαραγρ. Γ1 περ. 1 του ν. 4254/2014, από τον αρμόδιο και για τον προληπτικό έλεγχο των δαπανών του οικείου φορέα Επίτροπο. Συνεπώς, η σύμβαση αυτή είναι αυτοδικαίως άκυρη, δεν δύναται δε να νομιμοποιηθεί ούτε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 37 του ν. 4238/2014, η ισχύς των οποίων παρατάθηκε με τη διάταξη του άρθρου δέκατου τρίτου παρ. Β2 του ν. 4286/2014 (ΦΕΚ 194) έως τις 19.9.2014 και, τέλος, με τη διάταξη του άρθρου 17 παρ. 1 του ν. 4332/2015 (ΦΕΚ Α΄ 76) έως 6.7.2015.


ΝΣΚ/159/2021

Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού κατά του COVID-19 του προσωπικού των φορέων: 1.«Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού (ΕΚΥΚΚ)», 2.«Ψυχιατρείο Κρατουμένων Κορυδαλλού», 3.«ΕΠΙΛΟΓΗ-Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θήβας» και 4. «Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου».(..)
Το Ειδικό Κέντρο Υγείας Κρατουμένων Κορυδαλλού, το Ψυχιατρείο Κρατουμένων Κορυδαλλού και η ΕΠΙΛΟΓΗ-Κέντρο Απεξάρτησης Τοξικομανών Κρατουμένων Ελεώνα Θήβας, εντάσσονται στις δημόσιες δομές υγείας στις οποίες είναι υποχρεωτικός, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 206 του ν. 4820/2021, όπως ισχύει, ο εμβολιασμός κατά του COVID-19 του απασχολούμενου σ’ αυτές προσωπικού και, κατά συνέπεια, είναι δυνατή η ρύθμιση του θέματος με την προβλεπόμενη στην παράγραφο 7 του ιδίου άρθρου έκδοση σχετικής κοινής υπουργικής απόφασης. Το Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου δεν προκύπτει ότι εντάσσεται στις ως άνω δομές.


Γ5 (α) οικ. 90552/2016

Διατάξεις Τιμολόγησης Φαρμάκων .(Τροποποιήθηκε με την αριθμ.. Γ5(α)οικ. 97012/2016, ΦΕΚ 4215/Β/27.12.2016 και την Αριθμ. Γ5(α)οικ.11601/2017, ΦΕΚ 445/Β/15.2.2017)

Καταργήθηκε με το άρθρο 20 παρ.2 του 32535/2019- ΦΕΚ: 1508/Β/6.5.2019.


ΝΣΚ/236/2002

Προμήθειες Ενόπλων Δυνάμεων. Τροποποίηση κατακυρωτικής διαταγής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τροποποίηση της κατακυρωτικής διαταγής δεν είναι δυνατή. Οποιαδήποτε αλλαγή όρων της διακηρύξεως του διαγωνισμού στο κείμενο της συμβάσεως, που θα υπογραφεί, συνιστά τροποποίηση του ήδη καταρτισθέντος δια της κοινοποιήσεως της κατακυρωτικής διαταγής ενοχικού συναλλάγματος, και μπορεί να γίνει μόνο υπό τις προϋποθέσεις της διατάξεως του άρθρου 66 παρ.2 του ΠΔ 284/89 και μετά τήρηση της σε αυτή προβλεπόμενης διαδικασίας. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/171/2009

Μειοδοτικός διαγωνισμός για τη σύναψη συμβάσεως αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών – Προσυμβατικός έλεγχος του Ε.Σ. – Ανάκληση ή μη κατακυρωτικής πράξεως.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η γνωμοδότηση επελήφθη ερωτήματος, το οποίο αφορούσε συγκεκριμένο μειοδοτικό διαγωνισμό για τη σύναψη συμβάσεως αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίας δρομολογιακής γραμμής και με δεδομένο ότι ο προσυμβατικός έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου απέβη αρνητικός, αποφάνθηκε αν συντρέχει περίπτωση κηρύξεως αυτού αγόνου και επαναλήψεώς του ή κατακυρώσεώς του στον μη νομίμως αποκλεισθέντα μειοδότη. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/17/2008

Μειοδοτικός διαγωνισμός για την εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών – Συμβάσεις αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας – Ματαίωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού – Ανάκληση της κατακυρωτικής πράξεως.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το Ελληνικό Δημόσιο υποχρεούται να προβεί στην υπογραφή των συγκεκριμένων δύο συμβάσεων αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας με την εταιρεία «ΝΙΚΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Ν.Ε.», η οποία αναδείχθηκε μειοδότρια σε διαγωνισμό διενεργηθέντα για την εξυπηρέτηση ακτοπλοϊκών γραμμών, με βάση τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου ογδόου του Ν 2932/2001, σύμφωνα με τους όρους της προκηρύξεως του διαγωνισμού και έναντι καταβολής μισθώματος. Το υποβληθέν εκ μέρους της εταιρείας «AGOUDIMOS LINES – ΠΗΝΕΛΟΠΗ Ν.Ε.» αίτημα για τη μεταβολή των δρομολογίων του πλοίου της «ΠΗΝΕΛΟΠΗ», ώστε να συμπίπτουν με αυτά των υπό σύναψη συμβάσεων και την εκτέλεσή τους με ελεύθερη δρομολόγηση άνευ καταβολής μισθώματος, είναι αυτοτελώς εξεταστέο από τον Υπουργό, στον οποίο ανήκει η αποκλειστική αρμοδιότητα ή από το ειδικώς προς τούτο εξουσιοδοτηθέν όργανο, ύστερα από προηγούμενη γνώμη του Σ.Α.Σ., κατά τα ειδικότερα στην παράγραφο 2 του άρθρου έκτου του Ν 2932/2001 διαλαμβανόμενα, ακόμα όμως και σε περίπτωση αποδοχής του δεν συνιστά λόγο δημοσίου συμφέροντος για την ανάκληση της κατακυρωτικής πράξεως, τη ματαίωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού και τη μη σύναψη των συμβάσεων. (πλειοψ.)


ΕΣ/ΚΛΙΜ.Ζ/288/2021

ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ-ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ: «ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (DIRECTORS AND OFFICERS LIABILITY INSURANCE) ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑΣ»(...)Σε συνάφεια με τα ανωτέρω και κατά λογική ακολουθία, το ως άνω Ταμείο αποτελεί αναθέτουσα αρχή κατά την έννοια των διατάξεων του άρθρου 2 παρ. 1 περ. 4 του ως άνω ν.4412/2016, δεδομένου ότι συντρέχουν εν προκειμένω σωρευτικώς τα αναφερόμενα στις εν λόγω διατάξεις του ενωσιακού δικαίου χαρακτηριστικά.(...)στο πλαίσιο του προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας που διενεργείται από το οικείο κατά περίπτωση Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ο αρμόδιος φορέας οφείλει να υποβάλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο πλήρη φάκελο, με όλα τα έγγραφα και στοιχεία που αφορούν στο υποβληθέν προς έλεγχο σχέδιο σύμβασης, τυχόν αναγκαίες διευκρινίσεις επί των όρων χρηματοδότησης της σύμβασης, της προπαρασκευαστικής διαδικασίας που συνέτεινε στη διαμόρφωση του οικονομικού και φυσικού αντικειμένου της σύμβασης καθώς και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας ανάθεσης της σχετικής σύμβασης (διά διαγωνισμού ή διά απευθείας ανάθεσης), όπως και των όρων αυτής... Επομένως, αν ο υποβληθείς φάκελος δεν είναι πλήρης ή κρίνεται απαραίτητη για τη διαμόρφωση ασφαλούς κρίσης ως προς τη νομιμότητα της προς υπογραφή σύμβασης η προσκόμιση και άλλων συμπληρωματικών στοιχείων, το Κλιμάκιο ζητεί με μη οριστική Πράξη του τη συμπλήρωση του φακέλου.(...) Ενόψει των ανωτέρω ελλείψεων, το Κλιμάκιο κρίνει ότι πρέπει να αναβάλει την οριστική κρίση του επί της νομιμότητας της διαγωνιστικής διαδικασίας για τη σύναψη σύμβασης ..., προκειμένου να προσκομισθούν με επιμέλεια του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας, τα προαναφερθέντα στοιχεία.