×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕλΣυν/Τμ.6/1819/2015

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: Ανάκληση της 13/2015 πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(...) Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα και με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού ούτε τα τιμήματα κάθε μίας των υπό ανάθεση συμβάσεων, ούτε η εκτιμώμενη από την αναθέτουσα αρχή χρηματική τους αξία (υπολογιζόμενη με βάση το προβλεπόμενο από τις άνω προσκλήσεις ημερήσιο κόμιστρο σε συνδυασμό με τον αριθμό των απαιτούμενων μέχρι και την 28.2.2015 δρομολογίων), υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς τους, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση, κατ’ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4286/2014, όπως προκύπτει από τις προαναφερόμενες 193598/3.10.2014 και 230911/24.11.2014 αποφάσεις για την ανάληψή της, υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, τα ως άνω σχέδια συμβάσεων, που καθένα από αυτά αποτελεί τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγονται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο διότι έκαστο των ως άνω δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου του, όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή των σχετικών συμβάσεων στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την ανάθεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης χωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκεια της υπό ανάθεση σύμβασης και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο του σχεδίου συμβάσεως, όπως αυτό προκύπτει με βάση την διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος αναδόχου.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν/Τμ.6/2589/2015

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ: Ανάκληση της 32/2015 Πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.(...)Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα και με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού το τίμημα της υπό ανάθεση σύμβασης, όπως προκύπτει με βάση την προσφερόμενη τιμή του αναδόχου για το ημερήσιο κόμιστρο, που εν προκειμένω ταυτίζεται με την εκτιμώμενη αξία του από την αναθέτουσα αρχή, και τον αριθμό των τελικώς ανατεθέντων δρομολογίων, υπολείπεται του ποσού των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς της, τα περί του αντιθέτου, δε, προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι τόσο η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση τιμής, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 17 του ν. 4286/2014 (νέων και καθ’ υπέρβαση των χιλιομετρικών αποστάσεων της 24001/11.6.2013 ΚΥΑ δρομολογίων), όσο και εκείνη των διαδικασιών ανάθεσης κατ’ εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 4286/2014 (νέων δρομολογίων), όπως προκύπτει από την 1997/8.10.2014 απόφαση για την ανάληψή της, υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, το ως άνω σχέδιο σύμβασης, που αποτελεί τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγεται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο διότι έκαστο των ως άνω δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου του, όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή των σχετικών συμβάσεων στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την εκτέλεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης χωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκεια της υπό ανάθεση σύμβασης και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο του σχεδίου συμβάσεως, όπως αυτό προκύπτει με βάση την διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος ως αναδόχου.


ΕΣ/ΤΜ.6/2587/2015

Μεταφορά μαθητών...ζητείται η ανάκληση της 38/2015 πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου,Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα και με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού ούτε το τίμημα της άνω υπό ανάθεση σύμβασης, ούτε η εκτιμώμενη από την αναθέτουσα αρχή αξία της, υπολογιζόμενη με βάση το προβλεπόμενο από την άνω πρόσκληση ημερήσιο κόμιστρο σε συνδυασμό με τον αριθμό των απαιτούμενων μέχρι και την 28.2.2015 δρομολογίων, υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς της, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση τιμής κατ’ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου δεκάτου εβδόμου του ν. 4286/2014, όπως προκύπτει από την προαναφερόμενη 193598/3.10.2014 απόφαση ανάληψής της , υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, το ως άνω σχέδιο σύμβασης, που αποτελεί τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγεται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο διότι έκαστο των δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή απόφαση ανάληψης δαπάνης και πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου του, όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή των σχετικών συμβάσεων στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την εκτέλεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης χωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκεια της υπό ανάθεση σύμβασης και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο του σχεδίου συμβάσεως, όπως αυτό προκύπτει με βάση την διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος αναδόχου.


ΕΣ/ΤΜ.6/1817/2015

Μεταφορά μαθητών....με την υπό κρίση αίτηση παραδεκτώς ζητείται η ανάκληση της 10/2015 πράξεως του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου...Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα και με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού ούτε το τίμημα της άνω υπό ανάθεση σύμβασης, ούτε η εκτιμώμενη από την αναθέτουσα αρχή χρηματική αξία της (υπολογιζόμενη με βάση το προβλεπόμενο από την άνω πρόσκληση ημερήσιο κόμιστρο σε συνδυασμό με τον αριθμό των απαιτούμενων μέχρι και την 30.6.2015 δρομολογίων), υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς της, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση, κατ’ εφαρμογή της παρ. 4 του άρθρου 17 του ν. 4286/2014, όπως προκύπτει από την προαναφερόμενη 195725/9.10.2014 απόφαση ανάληψής της , υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, το ως άνω σχέδιο σύμβασης, που αποτελεί τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγεται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο διότι έκαστο των δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή απόφαση ανάληψης δαπάνης και πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου του, όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή των σχετικών συμβάσεων στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την εκτέλεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης χωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκειά της και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο του σχεδίου συμβάσεως, όπως αυτό προκύπτει με βάση την διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος αναδόχου.Απορρίπτει την αίτηση ανάκληση


ΕλΣυν/Τμ.6/1818/2015

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:Ανάκληση της ης 18/2015 Πράξης του Ζ΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου.(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού το τίμημα των υπό ανάθεση συμβάσεων υπολείπεται του ποσού των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς τους, τα περί του αντιθέτου, δε, προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι τόσο η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση τιμής, κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 17 του ν. 4286/2014 (νέων και καθ΄ υπέρβαση των χιλιομετρικών αποστάσεων της 24001/11.6.2013 ΚΥΑ), όσο και εκείνη των διαδικασιών ανάθεσης κατ΄ εφαρμογή της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4286/2014 (νέων και τροποποιημένων δρομολογίων), όπως προκύπτει από τις 193598/3.10.2014 και 230911/24.11.2014 αντίστοιχες αποφάσεις για την ανάληψή της, υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, τα ως άνω σχέδια σύμβασης, που αποτελούν τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγονται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο, διότι έκαστο των ως άνω δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου αυτού όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του καθώς και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή των σχετικών συμβάσεων στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την εκτέλεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης ξεχωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκεια της υπό ανάθεση σύμβασης και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο εκάστου σχεδίου σύμβασης, όπως αυτό προκύπτει με βάση τη διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος αναδόχου.


ΕλΣυν/Τμ.6/2588/2015

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:Αίτηση ανάκλησης της 30/2015 Πράξης του Ζ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου(...)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα προηγουμένως έγιναν δεκτά, αφού το τίμημα της υπό ανάθεση σύμβασης υπολείπεται του ποσού των 200.000,00 ευρώ, το Ελεγκτικό Συνέδριο στερείται αρμοδιότητας για τον έλεγχο της νομιμότητάς του, τα περί του αντιθέτου δε προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, απορριπτέος είναι ο ισχυρισμός ότι η συνολική προϋπολογισθείσα δαπάνη των διαδικασιών ανάθεσης με διαπραγμάτευση τιμής, κατ΄ εφαρμογή του άρθρου 17 του ν. 4286/2014 (νέων και καθ΄ υπέρβαση των χιλιομετρικών αποστάσεων της 24001/11.6.2013 ΚΥΑ δρομολογίων), όπως προκύπτει από την 195725/2014 αντίστοιχη απόφαση για την ανάληψή της, υπερβαίνει το ποσό των 200.000,00 ευρώ και, ως εκ τούτου, το ως άνω σχέδιο σύμβασης, που αποτελεί τμήμα της ενιαίας αυτής διαδικασίας, υπάγεται στον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Και τούτο, διότι έκαστο των ως άνω δρομολογίων, έστω και αν αυτά σωρεύθηκαν στην αυτή πρόσκληση υποβολής προσφορών, είναι αυτοτελές και διακριτό από τα λοιπά, όσον αφορά τόσο στην εκτιμώμενη αξία του ημερήσιου κομίστρου αυτού όσο και στη διαδικασία διαπραγμάτευσης της τιμής του και, τέλος, στην ανάθεση της εκτέλεσής του καθώς και στην εκτέλεσή του καθεαυτή. Επομένως, κριτήριο για την υπαγωγή της σχετικής σύμβασης στον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου, δεν αποτελεί η συνολικώς αναληφθείσα για την εκτέλεσή τους δαπάνη, αλλά είτε η εκτιμώμενη αξία της κάθε ανάθεσης ξεχωριστά, όπως αυτή εξάγεται με βάση τη διάρκεια της υπό ανάθεση σύμβασης και το εκτιμώμενο από την αναθέτουσα αρχή ημερήσιο κόμιστρο κάθε δρομολογίου, είτε, ελλείψει αυτής, το οικονομικό αντικείμενο εκάστου σχεδίου σύμβασης, όπως αυτό προκύπτει με βάση τη διάρκεια της σύμβασης και την προσφορά του αναδειχθέντος αναδόχου. Επισημαίνεται, δε, ότι οι κρίσεις, οι οποίες διαλαμβάνονται στην 266/2014 πράξη του Ζ΄ Κλιμακίου, με την οποία αναβλήθηκε η οριστική κρίση αυτού μέχρι τη συμπλήρωση του υποβληθέντος από την ήδη αιτούσα φακέλου, δεν έχουν οριστικό χαρακτήρα, καθόσον μόνο μετά τη συμπλήρωση του φακέλου και την πλήρη διευκρίνιση των υπό κρίση πραγματικών περιστατικών δύναται το Κλιμάκιο να έχει πλήρη εικόνα της ελεγχόμενης διαδικασίας και να αχθεί σε ασφαλή και οριστική κρίση, τα περί του αντιθέτου δε προβαλλόμενα με την υπό κρίση αίτηση είναι αβάσιμα και απορριπτέα.


ΝΣΚ/182/2007

Τουριστικά λεωφορεία. Βιβλίο δρομολογίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων (πούλμαν), στα οποία αφορά η υπ’ αριθμ. 51266/2955/1975 απόφαση του Υπουργού Απασχολήσεως, έχουν υποχρέωση, όταν οδηγούν τα οχήματα αυτά, να τηρούν και να συμπληρώνουν το ημερήσιο δελτίο δρομολογίων, που προβλέπεται από το άρθρο 2 της εν λόγω απόφασης, όπως το άρθρο αυτό ισχύει μετά την αντικατάστασή του με την παράγραφο 1 της υπ’ αριθμ. 989/1980 απόφασης του Υπουργού Εργασίας.


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/126/2014

Προμήθεια κρεάτων...Η οικεία διακήρυξη πάσχει ασάφειας καθόσον, ναι μεν αναγράφεται η συνολική προϋπολογιζόμενη δαπάνη εκάστου προκηρυσσόμενου είδους·, όπως απαιτείται στο άρθρο 2 παρ. 2 περ. β΄του π.δ. 118/2007, πλην όμως η συνολική αξία των προς προμήθεια ειδών, όπως προκύπτει από τον περιλαμβανόμενο στο Παράρτημα Δ΄ αυτής πίνακα, ανέρχεται στο ποσό των 1.666.468,07 ευρώ, ενώ στη διακήρυξη αναφέρεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός ανέρχεται στο ποσό των 1.666.474 ευρώ. Περαιτέρω, η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανά νοσοκομείο που αναγράφεται στον Πίνακα Α΄ της διακήρυξης διαφοροποιείται από την συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών ανά νοσοκομείο του Πίνακα Δ΄ αυτής, όπως αυτή προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό των ποσοτήτων του Πίνακα Δ΄ επί την εκτιμώμενη τιμή μονάδος ανά είδος (νωπό βόειο νεαρό ζώο χωρίς οστά 12-24 μηνών 6,63 ευρώ, νωπό χοιρινό μπούτι Α/Ο 3,78 ευρώ, νωπές χοιρινές μπριζόλες 3,81 ευρώ, νωπές μπριζόλες λαιμού χοιρινές 3,19 ευρώ, νωπό ρολό χοιρινό 3,78, νωπά αιγοπροβατοειδή 6,94 ευρώ, νωπή συκωταριά 9,88 ευρώ, κατεψυγμένο μπούτι μόσχου Α/Ο 7,11 ευρώ και κατεψυγμένο μπούτι χοιρινό Α/Ο 5,14 ευρώ). Ειδικότερα: 1) για το Γ.Ν. ... «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 78.538,20 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 60.000 ευρώ , 2) για το Γ.Α. «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 79.050 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 100.000 ευρώ, 3) για το Γ.Ν.Π. ... η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 21.396,80 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 21.500 ευρώ, 4) για το Γ.Ν ... «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 74.581 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 79.970 ευρώ, 5) για το Γ.Ν. «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 43.431 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 270.000 ευρώ, 6) για το .... «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 57.476 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 60.000 ευρώ, 7) για το ... «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 249.622 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 176.103 ευρώ, 8) για το ... η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 106.899 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 127.500 ευρώ, 9) για το ... Ε.Ε.Σ. η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 131.890 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 134.901 ευρώ, 10) για το ... η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 141.465 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 183.000 ευρώ, 11) για το ... η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 123.689 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 116.000 ευρώ, 12) για το νοσοκομείο αφροδίσιων και δερμ. παθήσεων Αθηνών «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 29.217,80 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 35.000 ευρώ, 13) για το το παθολογικό νοσοκομείο ... «...» η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 6.631,62 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 2.500 ευρώ και 14) για το Γ.Ν. .... και Γ.Ν. .... η συνολική εκτιμώμενη αξία των προς προμήθεια ειδών με βάση τον πίνακα στο Παράρτημα Δ΄ ανέρχεται σε 233.960 ευρώ ενώ η προϋπολογισθείσα δαπάνη σύμφωνα με τον πίνακα του Παραρτήματος Α΄ σε 300.000 ευρώ.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη διαδικασία δεν είναι νόμιμη και ότι κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης.

ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/3035/2014


ΑΕΠΠ/102/2020

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης με αρ. πρωτ. 241/2019 του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα «ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ *********», με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά της για την ανάθεση της δημόσιας σύμβασης με αντικείμενο την «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ - ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ». Η σύμβαση αφορά την έγκυρη αποστολή των λογαριασμών ύδρευσης στους καταναλωτές, με εκτιμώμενη αξία 200.000,00€ (πλέον ΦΠΑ) και διάρκεια δύο (2) ετών. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν άδικη, καθώς πληρούσε τις απαιτούμενες προϋποθέσεις, ενώ ο αναθέτων φορέας επικαλείται έλλειψη ορισμένων δικαιολογητικών.


ΕΑΔΗΣΥ/898/2023

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της υπ’ αριθ. … απόφασης του Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής και της ενσωματωμένης σε αυτήν υπ’ αριθ. … απόφασης, ειδικά στο σκέλος που αφορά τον αποκλεισμό της προσφοράς του από τον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τρία τμήματα: ΤΜΗΜΑ 1 («…») με εκτιμώμενη αξία 285.082,76€ χωρίς ΦΠΑ, ΤΜΗΜΑ 2 («…») με εκτιμώμενη αξία 111.273,05€ χωρίς ΦΠΑ, και ΤΜΗΜΑ 3 («…») με εκτιμώμενη αξία 38.709,40€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Ο προσφεύγων υποστήριζε ότι ο αποκλεισμός του ήταν παράνομος, καθώς δεν υπήρχε βάση για απόρριψη λόγω της μη δήλωσης μέτρων, επειδή είχε εφαρμοστεί το άρθρο 44 παρ. 3β του Ν. 3959/2011.


ΑΕΠΠ/353/2019

Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά με την προδικαστική προσφυγή την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 621/01/2019 διακήρυξης δημοσίου διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης παροχής υπηρεσιών σίτισης δικαιούχων στη Σπουδαστική Εστία, καθώς και την ανάκληση ή τροποποίηση των όρων που επιτρέπουν την υποβολή οικονομικών προσφορών με τιμή ανά δικαιούχο χαμηλότερη από το κανονιστικά ορισμένο ημερήσιο σιτηρέσιο των 1,80 ευρώ. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προετοιμασία, παρασκευή και παροχή γευμάτων για τη σίτιση 1.000 δικαιούχων για διάστημα 12 μηνών (από 1/4/2019 έως 31/3/2020) με εκτιμώμενη αξία σύμβασης 493.200 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή στοιχειοθετείται σε παράβαση διατάξεων περί κανονιστικού καθορισμού της αξίας του σιτηρεσίου και αρχών δημοσίων συμβάσεων.