Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΣΤ ΚΛΙΜΑΚΙΟ/472/2022

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4412/2016/Α.45, 4412/2016/Α.72

Προμήθεια υγρών καυσίμων: Με βάση τα ανωτέρω, και λαμβανομένου υπ’όψιν του γεγονότος ότι όπως προκύπτει από την 15517/23.8.2022 βεβαίωση του Δημάρχου Ελασσόνας δεν εκκρεμούν προδικαστικές προσφυγές, αιτήσεις αναστολής εκτέλεσης και αιτήσεις ακύρωσης κατά των πράξεων της ανωτέρω διαδικασίας ανάδειξης αναδόχων, το Κλιμάκιο δεν διαπιστώνει ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή των υποβληθέντων για έλεγχο σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης για τις ανάγκες του Δήμου και των νομικών του προσώπων, συνολικής συμβατικής αξίας 877.500 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) με αντισυμβαλλόμενους: α) τον Δήμο Ελασσόνας και τον οικονομικό φορέα ..., συμβατικής αξίας 152.100 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), β) τον ΟΚΠΑΠ και τον οικονομικό φορέα ..., συμβατικής αξίας 70.200 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), γ) τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ελασσόνας και τον οικονομικό φορέα Ιωάννη Γκέκα, συμβατικής αξίας 290.160 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και δ) τη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Ελασσόνας και τον οικονομικό φορέα ..., συμβατικής αξίας 365.040 ευρώ (πλέον ΦΠΑ).  


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/182/2023

Προμήθεια υγρών καυσίμων για την κάλυψη των αναγκών του Δήμου Δέλτα και των νομικών του προσώπων για ένα έτος.(...)Τούτων δοθέντων, το Κλιμάκιο κρίνει, περαιτέρω, ότι δεν συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή των υποβληθέντων για έλεγχο 4 σχεδίων συμβάσεων για την προμήθεια καυσίμων για τις ανάγκες του Δήμου Δέλτα και των νομικών του προσώπων, συνολικής συμβατικής αξίας 862.104,95 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), με αντισυμβαλλόμενους, αφενός μεν τον οικονομικό φορέα «…» και αφετέρου α) τον Δήμο Δέλτα για την προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης του Τμήματος Α, ποσού 323.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), β) τον ΚΠΟΔΔ για το Τμήμα Β, ποσού 80.563,95 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), γ) τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Δέλτα για το Τμήμα Γ, ποσού 288.711 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και δ) τη Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Δέλτα για το Τμήμα Δ, ποσού 169.830 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). 


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/248/2023

Προμήθεια τροφίμων για τις ανάγκες του Δήμου Χανίων και των Νομικών Προσώπων του.(...)Κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων με αντισυμβαλλόμενους α) τον Δήμο Χανίων και τον οικονομικό φορέα «…» για την προμήθεια ειδών παντοπωλείου (Τμήμα 2), αξίας 115.233,35 ευρώ (πλέον ΦΠΑ), β) τον Δήμο Χανίων και τον οικονομικό φορέα «…» για την προμήθεια ελαιόλαδου για το κοινωνικό παντοπωλείο (Τμήμα 3), αξίας 149.495,17 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και γ) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για την προμήθεια ελαιόλαδου (Τμήμα 21), αξίας 32.340 ευρώ (πλέον ΦΠΑ). Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων με αντισυμβαλλόμενους α) το Δήμο Χανίων και την εταιρεία «….» για το Τμήμα 4, β) τον Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π. και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 9, γ) τον Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π. και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 10, δ) τον Δ.Ο.ΚΟΙ.Π.Π. και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 17, ε) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 19, στ) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 20, ζ) το Δημοτικό Γηροκομείο και την εταιρεία «...» για το Τμήμα 22, η) το Δημοτικό Γηροκομείου και την εταιρεία «...» για το Τμήμα 23, θ) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 24 και ι) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 25.Αποφαίνεται ότι κωλύεται η υπογραφή των σχεδίων συμβάσεων με αντισυμβαλλόμενους α) τον Δήμο Χανίων και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 2, β) τον Δήμο Χανίων και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 3 και γ) το Δημοτικό Γηροκομείο και τον οικονομικό φορέα «…» για το Τμήμα 21. ΔΕΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/Α΄ ΕΛΑΣΣΟΝΑ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/1577/2023 


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/18/2023

Προμήθεια βηματοδοτών - απινιδωτών.(...)Δεν συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή των υποβληθέντων για έλεγχο σχεδίων συμβάσεων (συνολικής συμβατικής δαπάνης 1.365.095 ευρώ, πλέον ΦΠΑ) με αντισυμβαλλόμενους το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» και τους οικονομικούς φορείς: α)...», για τα είδη Α4, Α9, Β2, Β3, Β4, Β5, Β6, Β7, Β8, Β11, Β13, Γ1, Γ2, Γ3, Γ4, Γ8 και Γ9 (συνολικής συμβατικής αξίας 527.959 ευρώ), β) «...» για τα είδη Α1, Α2, Α3, Α5, Α6, Α7, Α8, Α10, Α11, Α13, Α14, Β1, Β12, Β15, Β16, Γ5, Γ6, Δ1 και Ε1 (συνολικής συμβατικής αξίας 728.802 ευρώ) και γ) «...» για τα είδη Γ7 και Δ2 (συνολικής συμβατικής αξίας 87.650 ευρώ)


ΕΑΔΗΣΥ/491/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ...


ΕΑΔΗΣΥ/490/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ...


ΕΑΔΗΣΥ/489/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ... 


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/457/2021

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Να ελέγξει τη νομιμότητα της διεξαχθείσας από τον Δήμο … του Νομού … διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του οικείου σχεδίου σύμβασης με τίτλο «Υποδομές ύδρευσης για την εξασφάλιση επαρκούς ποσότητας και ποιότητας ύδατος Δήμου …», συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 2.903.100,00 ευρώ πλέον ΦΠΑ (3.599.844,00 ευρώ με ΦΠΑ).(....)Τέλος, με το 4061/2.11.2021 έγγραφο του Δημάρχου του Δήμου βεβαιώνεται ότι δεν εκκρεμούν ενστάσεις, προσφυγές, ασφαλιστικά μέτρα και ένδικα βοηθήματα ή μέσα κατά του κύρους των πράξεων της διαγωνιστικής διαδικασίας. Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης, μεταξύ του Δήμου  … του Νομού … και της εταιρείας «…», με τίτλο «Υποδομές ύδρευσης για την εξασφάλιση επαρκούς ποσότητας και ποιότητας ύδατος Δήμου …».


ΕΣ/ΚΛ.ΣΤ/85/2019

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Περαιτέρω, τα πιστοποιητικά φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας που υπέβαλαν οι οικονομικοί φορείς «….» και «…» δεν καλύπτουν χρονικό διάστημα μετά την κοινοποίηση της ως άνω 23401/17.9.2018 πρόσκλησης της Αναθέτουσας Αρχής, κατά παράβαση των ίδιων ως άνω διατάξεων. Κατά τη γνώμη δε του εισηγητή της υπόθεσης, Παρέδρου Γεωργίου Παπαθεοδώρου, όλοι οι αναδειχθέντες ως προσωρινοί ανάδοχοι οικονομικοί φορείς, εκτός των δύο τελευταίων αναφερομένων («.....» και «….»), όφειλαν να έχουν προσκομίσει, μεταξύ των δικαιολογητικών κατακύρωσης, πιστοποιητικά φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, που να καλύπτουν και τον χρόνο υποβολής των προσφορών τους, προκειμένου να αποδείξουν ότι και κατά τον χρόνο εκείνο δεν συνέτρεχαν στο πρόσωπό τους οι λόγοι αποκλεισμού που αφορούν στην αθέτηση των υποχρεώσεών τους για καταβολή φόρων και ασφαλιστικών εισφορών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα άρθρα 79 παρ. 1, 80 παρ. 2 περ. β΄, 103 παρ. 1 και 104 παρ. 1 του ν. 4412/2016 (ΕΣ VI Tμ. 1349-1351/2017, ΣΤ΄ Κλ.  285/2018, πρβλ. VI Tμ. 302/2018). Η γνώμη, όμως, αυτή δεν κράτησε, καθόσον κατά την πλειοψηφούσα γνώμη, που σχηματίστηκε από τον Πρόεδρο του Κλιμακίου, Σύμβουλο Δημήτριο Πέππα, και το έτερο μέλος αυτού, Πάρεδρο Αθανάσιο Καρακόιδα, από τις διατάξεις των άρθρων 79 παρ. 5, 103 και 105 παρ. 3 του ίδιου ως άνω ν. 4412/2016 συνάγεται ότι τα δικαιολογητικά που έπρεπε να υποβάλουν οι αναδειχθέντες ως προσωρινοί ανάδοχοι οικονομικοί φορείς, πριν από την κατακύρωση σ' αυτούς μέρους της ελεγχόμενης προμήθειας, δεν όφειλαν να ανατρέχουν στο χρόνο υποβολής των προσφορών τους, αφού κατά τον χρόνο εκείνο, αρκούσε, κατ’ αρχήν, προς απόδειξη της μη συνδρομής στο πρόσωπό τους των καταστάσεων που επιφέρουν τον αποκλεισμό τους από τη διαγωνιστική διαδικασία, η υποβολή του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ), το οποίο και υπέβαλαν (ΕΣ ΣΤ΄ Κλ. 190, 153/2018).  γ) Το είδος με α/α 183, για το οποίο η διακήρυξη προέβλεπε την προμήθεια πέντε (5) τεμαχίων, ανατίθεται, σύμφωνα με τα υποβληθέντα σχέδια, τόσο στον οικονομικό φορέα «….», όσο και στον οικονομικό φορέα «….», που υπέβαλαν ισότιμες προσφορές, και μάλιστα για επιπλέον από την προκηρυχθείσα ποσότητα τριών (3) τεμαχίων, ενώ σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 1 του άρθρου 90 του ν. 4412/2016 και τα οριζόμενα στον όρο 3.1.2 περ. δ΄ της διακήρυξης, ο ανάδοχος οικονομικός φορέας για το εν λόγω είδος και την προκηρυχθείσα ποσότητα έπρεπε να επιλεγεί από την Αναθέτουσα Αρχή μέσω κλήρωσης μεταξύ των προαναφερόμενων οικονομικών φορέων.  δ) Τα υποβληθέντα σχέδια συμβάσεων χρήζουν, αφενός μεν, διορθώσεων ως προς την αναγραφή πλήρων και ορθών των επωνυμιών των οικονομικών φορέων, της ημερομηνία έναρξης της ισχύος αυτών, που δεν μπορεί να ανατρέχει σε χρόνο προγενέστερο της υπογραφής τους, και του χρόνου υποβολής της προσφοράς του οικείου οικονομικού φορέα, αφετέρου, δε αναδιατυπώσεως ως προς το άρθρο 6, που αφορά στην εγγύηση καλής εκτέλεσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο σχετικό άρθρο της διακήρυξης (όρος 4.1), καθώς και ως προς όλες τις προβλέψεις των σχεδίων στις οποίες γίνεται παραπομπή στον καταργηθέντα ήδη, με το άρθρο 377 παρ. 1 περ. 59 του ν. 4412/2016, Κανονισμό Προμηθειών του Δημοσίου (π.δ. 118/2007), ώστε οι σχετικοί όροι της σύμβασης να συνάδουν πλέον με τις οικείες ρυθμίσεις του ν. 4412/2016 (ενδεικτικά, και όχι αποκλειστικά, άρθρα 4, 10, 12 των σχεδίων συμβάσεων).

ΔΕΝ ΑΝΑΚΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΣ/ΤΜ.6/832/2019


ΕΣ/ΚΛ.Ε/36/2021

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:(....)να ελέγξει τη νομιμότητα της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου σύμβασης για την ανάθεση, από τον Δήμο …, του έργου «Αποκατάσταση ζημιών στεγών σχολείων και Δημοτικών κτιρίων Δήμου … από τη φυσική καταστροφή της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020», προϋπολογιζόμενης δαπάνης 1.129.032,26 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (1.400.000,00 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.), και συμβατικής δαπάνης 961.177,41 ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α. (1.191.859,99 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.).(....)Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, από τον έλεγχο των υποβληθέντων ενώπιον του Κλιμακίου στοιχείων δεν διαπιστώθηκαν νομικές πλημμέλειες κατά την εξέταση της συνδρομής των όρων νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης του ανωτέρω έργου που να κωλύουν την υπογραφή του οικείου σχεδίου σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής. Επισημαίνεται, ωστόσο, ότι στο εν λόγω σχέδιο πρέπει να διορθωθεί, πριν την υπογραφή του, το νόμιμο ποσό της εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης, που πρέπει να κατατεθεί από την ανάδοχο εταιρεία, από το εσφαλμένως αναφερόμενο «47.483,00 €» στο ορθό «48.058,87 €», το οποίο αντιστοιχεί στο 5% της αξίας της σύμβασης εκτός Φ.Π.Α., σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 1 β του ν.4412/2016. Δεν κωλύεται η υπογραφή του υποβληθέντος για έλεγχο σχεδίου σύμβασης μεταξύ του Δήμου … και της αναδειχθείσας αναδόχου «…. A.E.», για την εκτέλεση του έργου «Αποκατάσταση ζημιών στεγών σχολείων και Δημοτικών κτιρίων Δήμου … από τη φυσική καταστροφή της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020»


ΑΕΠΠ/1090/2019

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής (ΟΠΕΚΑ) η οποία απέρριψε την προσφορά του για τα τμήματα 12 και 23 (εκτιμώμενης αξίας 279.360 ευρώ και 394.173 ευρώ αντιστοίχως) και αποδέχτηκε την προσφορά άλλου οικονομικού φορέα στο τμήμα 23. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών παρασκευής, συσκευασίας και διανομής ζεστών γευμάτων σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά τη σχολική χρονιά 2019-2020, με συνολική εκτιμώμενη αξία 65.044.161 ευρώ άνευ ΦΠΑ.