Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/511/2021

Τύπος: Νομολογία Ελεγκ. Συνεδρίου

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Υλοποίηση έργου...ζητείται η ακύρωση: 1) της ..... απόφασης ανάκτησης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών του Υφυπουργού Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης και 2) κάθε άλλης αμέσως ή εμμέσως συναφούς, προγενέστερης ή μεταγενέστερης, πράξης ή παράλειψης της Διοίκησης.....Σε σχέση με το λόγο αυτό, το Δικαστήριο παρατηρεί ότι στην έκθεση ελέγχου αναφέρεται μεν ότι με το ..... έγγραφο των επιθεωρητών - ελεγκτών ζητήθηκαν οι απόψεις του εκκαλούντος, τις οποίες αυτός παρέσχε, με το 14972/27.7.2015 έγγραφο, όμως τα στοιχεία αυτά δεν έχουν προσκομισθεί. Περαιτέρω, από την εξέταση του φακέλου της υπόθεσης προκύπτει ότι δεν περιλαμβάνονται σε αυτόν ουσιώδη για την ασφαλή διάγνωση της διαφοράς έγγραφα και στοιχεία. Ενόψει αυτών, σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 6, το Δικαστήριο κρίνει αναγκαία την αναβολή έκδοσης οριστικής απόφασης, προκειμένου να προσκομισθούν τα ακόλουθα: 1) η ..... απόφαση του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας ....., με την οποία εντάχθηκε το επίμαχο έργο στο Πρόγραμμα «.....», 2) η ..... (....) αναφορά, η οποία αναφέρεται στη σελ. 2 της 308/Α/2015 Έκθεσης, 3) το ΑΠ .... έγγραφο, με το οποίο κλήθηκε ο εκκαλών να εκθέσει τις απόψεις του και 4) το υποβληθέν από τον εκκαλούντα 14972/27.7.2015 υπόμνημα.Τα αναφερόμενα στην προηγούμενη σκέψη στοιχεία πρέπει να προσκομισθούν με επιμέλεια του Ελληνικού Δημοσίου (Υπουργείο Εσωτερικών - Διεύθυνση Οικονομικής Αναπτυξιακής Πολιτικής - Τμήμα Επιχορηγήσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης/Τμήμα Αναπτυξιακών Προγραμμάτων και Διαχείρισης ΠΔΕ), μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτό της παρούσας απόφασης. Μετά δε την προσκόμιση των στοιχείων τούτων ή την πάροδο άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, με μέριμνα της Γραμματείας του παρόντος Δικαστηρίου, να ορισθεί αρμοδίως νέα δικάσιμος για τη συζήτηση της έφεσης, να εγγραφεί η υπόθεση στο οικείο πινάκιο και να γίνει νόμιμη και εμπρόθεσμη κλήτευση όλων των διαδίκων.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕλΣυν.Κλ.1/Πρακτικά-ΘΕΜΑ Β/25η/2014

Οδοιπορικά έξοδα:Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι στο φάκελο της υπόθεσης δεν περιλαμβάνονται αναλυτικά οι απόψεις του Υπουργείου .(....) πρέπει το Κλιμάκιο να αναβάλει την έκδοση οριστικής πράξης ως προς τη θεώρηση ή μη του ελεγχόμενου χρηματικού εντάλματος πληρωμής, προκειμένου να προσκομισθούν στο Δικαστήριο, εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, οι απόψεις των αρμόδιων υπηρεσιών (νομικής υπηρεσίας, Διεύθυνσης Οικονομικών) των ενδιαφερόμενων φορέων: α) σχετικά με το πεδίο εφαρμογήςκαι το σκοπό θέσπισης της διάταξης του άρθρου 51 παρ. 3 του ν. 4249/2014, ενόψει και της προγενέστερης διάταξης του άρθρου 60 του ν. 4075/2012, η οποία αφορά στην εκκαθάριση παρόμοιων με την υπό κρίση δαπανών, χωρίς να προκύπτει σαφώς ο λόγος της μη κάλυψης αυτών ήδη από το έτος 2012, δυνάμει της ως άνω διάταξης και β) σχετικά με την ελεγχόμενη δαπάνη,καθόσον, εν προκειμένω, παρότι η μετακίνηση του φερόμενου ως δικαιούχου, λόγω μετάθεσης, έλαβε χώρα στις 24.7.2010, εντούτοις η πληρωμή της εντέλλεται το έτος 2014, ήτοι μετά την παρέλευση του προβλεπόμενου στη διάταξη του άρθρου 90 παρ. 3 του ν. 2362/1995 χρόνου παραγραφής...


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/749/2021

Δημοσιονομική διόρθωση ποσού....Από την εξέταση του φακέλου της υπόθεσης, σε συνδυασμό με τους προβαλλόμενους λόγους έφεσης, προκύπτει ότι δεν περιλαμβάνονται σε αυτόν ουσιώδη για την ασφαλή διάγνωση της διαφοράς έγγραφα και στοιχεία. Ενόψει αυτών, σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 6, το Δικαστήριο κρίνει αναγκαία την αναβολή έκδοσης οριστικής απόφασης, προκειμένου να προσκομισθούν τα ακόλουθα: (1) στοιχεία σχετικά με την δικαστική εξέλιξη των υποθέσεων των δύο υπαλλήλων, ενόψει των αναφερομένων στην σελ. 9 της Έκθεσης Ελέγχου (βλ. σκ. 8), ήτοι πιστοποιητικά πορείας, τυχόν δικαστικές αποφάσεις ή βουλεύματα όσον αφορά το ποινικό σκέλος, τυχόν δικαστικές αποφάσεις για το κύρος της καταγγελίας των σχετικών συμβάσεων εργασίας, αν αυτές κατέστησαν αμετάκλητες κ.λπ., (2) η Έκθεση Οριστικών Αποτελεσμάτων της ΕΔΕΛ που συντάχθηκε στο πλαίσιο του διενεργηθέντος από 17.3.2014 έως 20.3.2014 ελέγχου (αρ. 0113143027), καθώς και τα συναφή πρακτικά της ΕΔΕΛ με αριθμούς 648/9.7.2015, 662/16.5.2015 και 686/26.5.2016, (3) το οικ/282423/2.8.2016 (αριθ. πρωτ. 1727/ΔΕΔΣΠ/3.8.2016) έγγραφο αντιρρήσεων της εκκαλούσας, 4) η 1835/24.8.2016 εισήγηση της Διεύθυνσης Ελέγχου Διαχείρισης Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων, 5) το οικ. 290028/23.2.2017 έγγραφο της εκκαλούσας, που αναφέρεται στο προοίμιο της προσβαλλόμενης απόφασης (υπό στοιχ. 4) και 6) το από 3.9.2014 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της εκκαλούσας (βλ. σελ. 13 της Έκθεσης Ελέγχου). Από τα αναφερόμενα στην προηγούμενη σκέψη στοιχεία, εκείνα με αύξοντα αριθμό (α/α) 1, 5 και 6,  πρέπει να προσκομισθούν με επιμέλεια της εκκαλούσας, ενώ τα λοιπά, με α/α 2, 3 και 4, με επιμέλεια του Ελληνικού Δημοσίου (Υπουργείο Οικονομικών - Γενική Γραμματεία Δημοσιονομικής Πολιτικής), μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτούς της παρούσας απόφασης. Μετά δε την προσκόμιση των στοιχείων τούτων ή την πάροδο άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, με μέριμνα της Γραμματείας του παρόντος Δικαστηρίου να ορισθεί αρμοδίως νέα δικάσιμος για την συζήτηση της έφεσης, να εγγραφεί η υπόθεση στο οικείο πινάκιο και να γίνει νόμιμη και εμπρόθεσμη κλήτευση όλων των διαδίκων.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/355/2022

ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ:Με τις υπό κρίση προσφυγές ζητείται η ανάκληση της 60/2021 πράξης της Επιτρόπου στην Υπηρεσία Επιτρόπου ΟΤΑ Ι Περιφέρειας Αττικής του Ελεγκτικού Συνεδρίου, με την οποία κρίθηκε ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης ανάμεσα στους ήδη προσφεύγοντες με αντικείμενο «προμήθεια πιλοτικού συστήματος πρόγνωσης υγείας ευπαθών ομάδων λόγω της πανδημίας covid-19».(....)Το Δικαστήριο, κατ’ άρθρο 328 παρ. 5 του ν. 4700/2020, κρίνει ότι για την ασφαλέστερη διάγνωση της υπόθεσης πρέπει να αναβάλει την οριστική του κρίση, προκειμένου, επιμελεία της προσφεύγουσας Περιφέρειας Αττικής, εντός προθεσμίας δεκαπέντε (15) ημερών, να διατυπωθούν οι απόψεις και να παρασχεθούν οι αναγκαίες διευκρινήσεις και να προσκομισθούν τα κρίσιμα έγγραφα αναλυτικώς αναφερόμενα στην προηγούμενη σκέψη (σκ. 17). Αναβάλλει την έκδοση οριστικής απόφασης.


ΝΣΚ/224/2018

ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ήδη ΕΦΚΑ) – Χρόνος παραγραφής χρηματικών απαιτήσεων που αφορούν ασφαλιστικές εισφορές – Εκτέλεση δικαστικής απόφασης – Δυνατότητα νέου καταλογισμού των αξιώσεων.Οι αξιώσεις του IKA-ETAM (στην θέση του οποίου υπεισήλθε από 1-1-2017 ο ΕΦΚΑ) δεν έχουν παραγραφεί, αφού η έναρξη της εκκρεμοδικίας αποτέλεσε γεγονός διακοπτικό και ανασταλτικό της παραγραφής. Από 26-5-2018 άρχισε να τρέχει η διακοπείσα παραγραφή, που ήδη η διάρκειά της είναι εικοσαετής. Πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος δικαιωμάτων ή συμφερόντων της εταιρείας, η Διοίκηση οφείλει να την καλέσει για να εκφράσει τις απόψεις της, εγγράφως ή προφορικώς, επί των σχετικών ζητημάτων. Η κλήση προς ακρόαση πρέπει α) να είναι έγγραφη, β) να αναγράφει τον τύπο, την ημέρα και την ώρα της ακρόασης, γ) να προσδιορίσει το αντικείμενο του μέτρου ή της ενέργειας, δ) να διευκρινίσει ότι πρόκειται για νέα ρύθμιση της υπόθεσης η οποία οδηγεί σε έκδοση πράξεων μετά την ακύρωση των αρχικών και ε) να κοινοποιηθεί στην εταιρεία τουλάχιστον πέντε πλήρεις μέρες πριν από την ημέρα της ακρόασης. Η εταιρεία δικαιούται να λάβει γνώση των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και να προβεί σε ανταπόδειξη. Από την αιτιολογία των εκδοθησόμενων ατομικών διοικητικών πράξεων πρέπει να προκύπτουν α) η τήρηση αυτής της διαδικασίας και β) ότι λήφθηκαν υπόψη οι απόψεις της εταιρείας, ενώ τα διοικητικά μέτρα που θα υιοθετηθούν πρέπει να ληφθούν μέσα σε εύλογο χρόνο από την ακρόαση. Μετά την τήρηση τούτων, η Διοίκηση είναι υποχρεωμένη να εκδώσει νέες πράξεις με το ίδιο περιεχόμενο, αλλά απαλλαγμένες από την τυπική πλημμέλεια για την οποία ακυρώθηκαν οι αρχικές. Με το έγγραφο της κοινοποίησης των νέων πράξεων πρέπει να ενημερωθεί η εταιρεία για τη δυνατότητά της να ασκήσει ενδικοφανή προσφυγή (ένσταση) μέσα σε 30 ημέρες από την κοινοποίηση και για τις συνέπειες από τυχόν παράλειψη άσκησης ένστασης (ομόφ.). Παραπέμφθηκε στο ΣΤ΄ Τμήμα ΝΣΚ, κατόπιν της υπ’ αριθ.146/2018 Ατομικής γνωμοδότησης. 


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/513/2021

Εγκαταστάσεις επεξεργασίας και διάθεσης λυμάτων..επιδιώκεται η ανάκληση της 13/2021 Πράξης του Ε ́Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου. .Το ανωτέρω έγγραφο δεν αποτελεί έγγραφο που εκδόθηκε στο πλαίσιο της διαγωνιστικής διαδικασίας, ειδικότερα, δε, κατά το κρίσιμο στάδιο του ελέγχου συμμόρφωσης των τεχνικών προσφορών στις απαιτήσεις της διακήρυξης και της συμπλήρωσης του πίνακα συμμόρφωσης. Οι τεχνικές κρίσεις επί της τεχνικής προσφοράς που αποτυπώνονται στο ανωτέρω έγγραφο δεν τέθηκαν υπόψη της έτερης διαγωνιζόμενης προσφέρουσας, κατά παράβαση των αρχών της ίσης μεταχείρισης και της διαφάνειας (βλ. και άρθρο 253 παρ. 1 ν. 4412/2016) σε στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας κατά το οποίο διατηρούσε δυνατότητα ελέγχου του συνόλου των εγγράφων της διαδικασίας και παρέμβασης σε αυτή. Εξάλλου το ανωτέρω έγγραφο δεν αποτελεί αιτιολογικό έρεισμα της κατακυρωτικής απόφασης του προσφεύγοντος. Ο προσφεύγων σε συμμόρφωση προς την απόφαση της ΑΕΠΠ απέκλεισε από την περαιτέρω διαγωνιστική διαδικασία την πρώτη προσωρινή μειοδότρια. Κατ’ εφαρμογήν της αρχής της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων, όφειλε να αποκλείσει από την περαιτέρω διαγωνιστική διαδικασία και την ήδη παρεμβαίνουσα, εναρμονιζόμενος προς τις αιτιολογικές σκέψεις της 764/2020 απόφασης της ΑΕΠΠ, κατά τις οποίες κατά δέσμια αρμοδιότητα όφειλε να αποκλείσει οποιαδήποτε προσφορά δεν συμμορφωνόταν προς τις απαιτήσεις της διακήρυξης, όπως τούτο προέκυπτε από τα «σχόλια» του πίνακα συμμόρφωσης, δεδομένου ότι ούτε η προσφορά της ήδη παρεμβαίνουσας συμμορφωνόταν επακριβώς, σε πλείστα σημεία της, προς τις απαιτήσεις του πίνακα συμμόρφωσης, σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στο πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, το οποίο αποτέλεσε αποκλειστικό αιτιολογικό έρεισμα της κατακυρωτικής απόφασης στην ήδη παρεμβαίνουσα. Εξάλλου, με την 764/2020 απόφαση της ΑΕΠΠ δεν επιβλήθηκε ως ενέργεια συμμόρφωσης η κατακύρωση στην ήδη παρεμβαίνουσα, παρά μόνο ο αποκλεισμός της πρώτης μειοδότριας. Επομένως, το ανωτέρω έγγραφο προσκομίζεται το πρώτον στο πλαίσιο της προσφυγής ανάκλησης κατά παράβαση των αρχών της ίσης μεταχείρισης των διαγωνιζομένων και της διαφάνειας της διαγωνιστικής διαδικασίας, και δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη.Με τον τελευταίο λόγο της προσφυγής ανάκλησης προβάλλεται ότι ο προσφεύγων ενήργησε καλόπιστα, κατά συγγνωστή πλάνη και χωρίς πρόθεση καταστρατήγησης των ισχυουσών νομοθετικών διατάξεων, οι δε πλημμέλειες της διαγωνιστικής διαδικασίας είναι επουσιώδεις και δεν έθιξαν τον ανταγωνισμό.Ο λόγος αυτός πρέπει να απορριφθεί, διότι η συγγνωστή πλάνη δεν αποτελεί παραδεκτό λόγο προσφυγής ανάκλησης, κατά τα λοιπά και σε κάθε περίπτωση, λόγω του ουσιώδους των πλημμελειών της διαγωνιστικής διαδικασίας. Κατ’ ακολουθίαν των προεκτιθέμενων, η προσφυγή ανάκλησης και η παρέμβαση πρέπει να απορριφθούν.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/394/2021

Δημοσιονομική Διόρθωση..Με την έφεση αυτή επιδιώκεται η ακύρωση της 40043ΕΞ2019/17.4.2019 απόφασης δημοσιονομικής διόρθωσης του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών....Με δεδομένα αυτά, πρέπει, κατά την κρίση του Δικαστηρίου, για την ασφαλή διάγνωση της υπόθεσης να αναβληθεί η έκδοση οριστικής απόφασης και να προσκομισθούν με επιμέλεια αμφότερων των διαδίκων, ήτοι του Ελληνικού Δημοσίου (Ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή του ΕΠ .... 2014-2020 ή άλλης εξομοιούμενης με αυτή ή διαδόχων αυτής Αρχής Διαχείρισης – Επιτροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου) και της εκκαλούσας: στοιχεία διευκρινιστικά της ταυτότητας του πράγματι εκτελούντος το επίμαχο έργο, όπως τιμολόγια προμήθειας υλικών, μηχανημάτων και εξοπλισμού για την εκτέλεση του έργου, στοιχεία για δαπάνες λειτουργίας, συντήρησης ή μίσθωσης αυτών, στοιχεία απασχόλησης, αμοιβής, ασφάλισης απασχολούμενου προσωπικού και έργου, καταβολής κρατήσεων, τυχόν φορολογικά στοιχεία καθώς και έγγραφες εξηγήσεις της εκκαλούσας περί της  μεταβολής του προσώπου του αναδόχου, δια της επικαλούμενης υπεργολαβίας, ενόψει της υπαγωγής του επίμαχου έργου λόγω προϋπολογισμού στις διατάξεις του κοινοτικού δικαίου, της πρόβλεψης σχετικώς ανώτατου νόμιμου ορίου (30%) καθώς και του περιεχομένου της οικείας Διακήρυξης. Προς διερεύνηση δε της βασιμότητας του περί παραβίασης της αρχής της αναλογικότητας ισχυρισμού, να προσκομισθούν από την εκκαλούσα αναλυτικά στοιχεία περί προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου καθώς και έγγραφες εξηγήσεις περί της προόδου / περάτωσης του φυσικού αντικειμένου, ενόψει της ανάλωσης του οικονομικού αντικειμένου και, τέλος, τυχόν λοιπές, πλην των περιεχομένων στο φάκελο, σχετικώς εκδοθείσες διοικητικές πράξεις. Τα ανωτέρω δε, να προσκομισθούν εντός προθεσμίας 2 μηνών από την κοινοποίηση σε έκαστο των διαδίκων αντιγράφου της παρούσας. Ακολούθως, να οριστεί νέα δικάσιμος, διατασσομένης της εγγραφής της υπόθεσης στο οικείο πινάκιο και της διενέργειας, με επιμέλεια της Γραμματείας, των επιβαλλόμενων από το νόμο κοινοποιήσεων.


ΕΣ/ΤΜ.1/816/2018

Αχρεωστήτως καταβληθείσες αποδοχές...Ενόψει των ισχυρισμών αυτών, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι η .... δεν ανταποκρίθηκε στο αίτημα αποστολής του διοικητικού φακέλου της υπόθεσης (σχετ. το …./23.7.2014 έγγραφο της Γραμματείας του Ελεγκτικού Συνεδρίου), το Τμήμα κρίνει αναγκαία την αναβολή έκδοσης οριστικής απόφασης, προκειμένου να προσκομισθούν τα ακόλουθα στοιχεία: 1) η …..2013 απόφαση του Διοικητή της ...., με την οποία λύθηκε αυτοδικαίως η υπαλληλική σχέση του εκκαλούντος, 2) οι από 17.9.2013 και 9.10.2013 αιτήσεις παραίτησης αυτού από την Υπηρεσία, 3) οι αιτήσεις με τις οποίες ο εκκαλών ζήτησε τη χορήγηση αδειών υπηρεσιακής εκπαίδευσης με αποδοχές (από 19.9.2005 η πρώτη και από 6.8.2007 η δεύτερη), καθώς και οι σχετικές αποφάσεις της .... περί χορήγησης των αδειών αυτών, 4) οι αιτήσεις με τις οποίες ο εκκαλών ζήτησε τη χορήγηση αδειών άνευ αποδοχών (από 11.2.2011 η πρώτη και από 15.9.2011 η δεύτερη), καθώς και οι σχετικές αποφάσεις περί χορήγησης των αδειών αυτών, 5) τα ….2005 έγγραφα της ...., 6) το ….2014 έγγραφο της ..., με το οποίο φέρεται ότι ζητήθηκε από τον εκκαλούντα το αχρεωστήτως καταβληθέν ποσό των αποδοχών, όπως υπολογίστηκε από τον εκκαθαριστή της μισθοδοσίας, 7) τα λοιπά έγγραφα και στοιχεία της ..., με τα οποία τεκμηριώνεται αναλυτικά το ύψος του καταλογισθέντος σε βάρος του εκκαλούντος ποσού και 8) η ….2012 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της ....


ΣτΕ/2470/2007

Σε περίπτωση διενέργειας φορολογικού ελέγχου και διαπιστώσεως παραβάσεως των διατάξεων του Κ.Β.Σ., πριν από την έκδοση πράξεως επιβολής προστίμου, η φορολογική αρχή έχει από το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος την υποχρέωση να διασφαλίζει στο φερόμενο ως παραβάτη την ευχέρεια να εκθέτει σχετικά τις απόψεις του.


ΕλΣυν.Κλ.Α/212/2016

ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:Δοθέντος όμως, μεταξύ των στοιχείων του φάκελου ,δεν περιλαμβάνονται : α) έγγραφα από τα οποία να προκύπτει το ύψος του μηνιαίου ακαθάριστου εισοδήματος της ενισταμένης προερχόμενο εκ της εργασίας της, κατά τα έτη αναφοράς 2008, 2009 και 2010 ..., β) αντίγραφα εκκαθαριστικών ενημερωτικών σημειωμάτων συντάξεων ή βεβαίωση της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του ..., από τα οποία να προκύπτουν τα ποσά της κύριας και επικουρικής σύνταξης που καταβλήθηκαν σε αυτήν κατά τα ως άνω έτη αναφοράς (2008, 2009 και 2010), γ) τα ..έγγραφα του Υποκαταστήματος …, καθώς και δ) έγγραφο της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του …., από το οποίο να προκύπτει με σαφήνεια το συνολικό ποσό που καταβλήθηκε αχρεωστήτως στην ενισταμένη κατά το χρονικό διάστημα από 21.7.2010 μέχρι 31.12.2012 και δη ο τρόπος υπολογισμού του, το Κλιμάκιο κρίνει αναγκαίο να αναβάλει την έκδοση οριστικής πράξης, προκειμένου, με επιμέλεια της Διεύθυνσης Συντάξεων Προσωπικού Ν.Π.Δ.Δ. του …. και της ενισταμένης και εντός προθεσμίας δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτούς της Πράξης, να προσκομισθούν τα ανωτέρω ελλείποντα στοιχεία.


ΕΣ/ΤΜ.ΕΒΔΟΜΟ/748/2021

Δημοσιονομική διόρθωση ποσού....Από την εξέταση του φακέλου της υπόθεσης, σε συνδυασμό με τους προβαλλόμενους λόγους έφεσης, διαπιστώνεται ότι δεν περιλαμβάνονται σε αυτόν ουσιώδη για την ασφαλή διάγνωση της διαφοράς έγγραφα και στοιχεία. Ενόψει αυτών, σύμφωνα με τα εκτιθέμενα στη σκέψη 6, το Δικαστήριο κρίνει αναγκαία την αναβολή έκδοσης οριστικής απόφασης, προκειμένου να προσκομισθούν τα ακόλουθα: (1) η 5332/4.12.2013 απόφαση ένταξης της επίδικης Πράξης στο Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007-2013», το Τεχνικό Δελτίο Πράξης και το Τεχνικό Δελτίο Υποέργου, (2) στοιχεία που αφορούν στην διαδικασία ανάδειξης αναδόχου για την επίδικη Πράξη (υποέργο) και, ιδίως, η διακήρυξη, τα πρακτικά της Επιτροπής Διαγωνισμού από το άνοιγμα των φακέλων των δικαιολογητικών συμμετοχής μέχρι την έκδοση της κατακυρωτικής απόφασης και η υπογραφείσα με τον ανάδοχο σύμβαση, (3) οι επικαλούμενες από το εκκαλούν σχετικές προεγκρίσεις/σύμφωνες γνώμες που δόθηκαν από τα αρμόδια όργανα (έγγραφα 174/Φ.ΠΡΟΕΓΚ/358523-4/2012/8.2.2012 και 2344/Φ.ΠΡΟΕΓΚ 358523-4/2012/16.7.2012 της ΕΥΔ Τομέα Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης), καθώς και η απαντητική επιστολή αυτού με αριθ. πρωτ. 964/12.11.2015 (βλ. σελ. 2 έφεσης), (4) το 3534498/27.8.2015 προσωρινό πόρισμα ελέγχου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (DG EMPL) και η τελική έκθεση ελέγχου με αριθ. Ref. Ares(2016)2857879/20.6.2016, μεταφρασμένα στην ελληνική γλώσσα και (5) το από 11.11.2015 ηλεκτρονικό μήνυμα της ΕΥΔ ΕΠ ΔΜ ή άλλη πρόσκληση προς το εκκαλούν περί υποβολής αντιρρήσεων και οι τυχόν υποβληθείσες από αυτό αντιρρήσεις ή διευκρινίσεις.Από τα αναφερόμενα στην προηγούμενη σκέψη στοιχεία, εκείνα με αύξοντα αριθμό (α/α) 1, 4 και 5, πρέπει να προσκομιστούν με επιμέλεια του Ελληνικού Δημοσίου (Υπουργείο Υγείας - Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ), ενώ τα στοιχεία με α/α 2 και 3, με επιμέλεια του εκκαλούντος, μέσα σε προθεσμία δύο (2) μηνών από την κοινοποίηση σε αυτούς της παρούσας απόφασης. Μετά δε την προσκόμιση των στοιχείων τούτων ή την πάροδο άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, με μέριμνα της Γραμματείας του παρόντος Δικαστηρίου να ορισθεί αρμοδίως νέα δικάσιμος για την συζήτηση της έφεσης, να εγγραφεί η υπόθεση στο οικείο πινάκιο και να γίνει νόμιμη και εμπρόθεσμη κλήτευση όλων των διαδίκων.