Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
711ΓΕΝ/37662/2021
Τρόπος καταβολής του αντιτίμου των προξενικών υπηρεσιών.
Υ.711ΓΕΝ/57400/2022- ΦΕΚ: 5663/Β/7.11.2022 άρθρο 3: Η παρούσα αντικαθιστά, από τη δημοσίευσή της, την υπό στοιχεία 711ΓΕΝ/37662/18.10.2021 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εξωτερικών «Τρόπος καταβολής του αντιτίμου των προξενικών υπηρεσιών» (Β’ 4999).
711.127/ΑΣ 46595/2025
Καθορισμός του ευρώ ως νομίσματος είσπραξης των προξενικών τελών από την Πρεσβεία της Ελλάδας στη Σόφια Βουλγαρίας.
ΥΠ.ΥΓ.Κ.Α/ΔΥ6α/36392/2009
Τρόπος και διαδικασία είσπραξης και απόδοσης παρακρατούμενου ποσοστού 2% κατά την εξόφληση των τιμολογίων των συμβάσεων των προμηθειών και υπηρεσιών υγείας (αρ. 3 ν. 3580/2007).
ΔΥ6α/οικ.36932/2009
Τρόπος και διαδικασία είσπραξης και απόδοσης παρακρατούμενου ποσοστού 2% κατά την εξόφληση των τιμολογίων των συμβάσεων των προμηθειών και υπηρεσιών υγείας (αρ. 3 ν. 3580/2007).
Αριθ. 1042666/3595/Α0014/1993
Τρόπος καταβολής του φόρου προστιθέμενης αξίας στο δημόσιο από το λήπτη των αγαθών και υπηρεσιών. ΠΟΛ. 1115/23.3.1993
ΥΠΠΟΑ/346553/247338/5874/3323/2019
Καθορισμός αντιτίμου επίσκεψης οργανωμένων αρχαιολογικών χώρων, ιστορικών τόπων, μνημείων και μουσείων - Απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής αντιτίμου.
711.005/ΑΠ 57590/2018
Καθορισμός του ευρώ ως νομίσματος είσπραξης των προξενικών τελών του Προξενικού Γραφείου της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Άγκυρα της Τουρκίας, των Γενικών Προξενείων της Ελλάδος στην Κωνσταντινούπολη και τη Σμύρνη της Τουρκίας, καθώς και του Προξενείου της Ελλάδος στην Αδριανούπολη της Τουρκίας
1267/2020
Καθορισμός δικαιολογητικών απόδειξης μείωσης τιμών και τρόπου είσπραξης προστίμων, του έργου «Μέτρα για τη μείωση των ενδοπεριφερειακών ανισοτήτων, τη συγκράτηση και τη συνοχή του πληθυσμού στα νησιά», στο σκέλος των καυσίμων.
ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/46/2018
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ:Με δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει, κατά πλειοψηφία, ότι νομίμως εκκαθαρίστηκε στις φερόμενες ως δικαιούχους δαπάνη οδοιπορικών εξόδων μετακίνησης για τη συμμετοχή τους στα προαναφερόμενα επιμορφωτικά προγράμματα του Ινστιτούτου Επιμόρφωσης του …, υπολογισθείσα με βάση το αντίτιμο του φθηνότερου μεταφορικού μέσου, καθώς δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις χρήσης ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου, ώστε να δικαιούνται δαπάνη χιλιομετρικής αποζημίωσης και διοδίων, ενώ η ίδια η διάταξη με την πρόβλεψη καταβολής του ως άνω αντιτίμου εξασφαλίζει ότι η μετακίνηση πραγματοποιείται κάθε φορά με τον οικονομικότερο για το δημόσιο φορέα τρόπο. Μειοψήφησε ο Πάρεδρος Κωνσταντίνος Δήμου, ο οποίος διατύπωσε τη γνώμη ότι και στην περίπτωση αυτή, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 3 του ν. 4336/2015, το Τοπικό Υποκατάστημα Μισθωτών …, όφειλε, πριν τη διενέργεια της μετακίνησης, να εξετάσει αν υπήρχε δυνατότητα οικονομικότερης ομαδικής μετάβασης των υπαλλήλων του από εκείνη της καταβολής του αντιτίμου του φθηνότερου συγκοινωνιακού μέσου (που αφορά σε ατομική μετακίνηση), η παράλειψη δε αυτή, που έχει ως συνέπεια τη μη νόμιμη εκκαθάριση της δαπάνης κατά το μέρος της καταβολής της δαπάνης οδοιπορικών εξόδων, δεν καλύπτεται από τη μεταγενέστερη λήψη προσφοράς από εταιρεία TAXI (…). Η γνώμη, όμως, αυτή δεν εκράτησε.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η εντελλόμενη με τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πληρωμής δαπάνη είναι νόμιμη, και αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν, αν δεν είχε λήξει το οικονομικό έτος 2017, τις πιστώσεις του οποίου βαρύνει.
ΑΣΕΠ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/3/2014
Τρόπος απόδειξης της πολυτεκνικής ιδιότητας ως προς τους αλλοδαπούς