IKA/Σ40/99/2012
Τύπος: Έγγραφα
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΙΚΑ/Σ40/16/2014
ΘΕΜΑ: « Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθ. 21 του ν. 4224/2013, σύμφωνα με τις οποίες ο χρόνος που έχει διανυθεί στην εισοδηματική ενίσχυση του άρθ. 13 του ν. 3460/2006, όπως τροποποιήθηκε με το άρθ. 11 του ν. 3660/2008, του άρθ. 23 του ν. 3526/2007, καθώς και του άρθ. 75 του ν. 3746/2009, δεν συνυπολογίζεται στο κατά περίπτωση τιθέμενο ανώτατο όριο αναγνωριστέου πλασματικού χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 40 του ν. 3996/2011.» Σχετ: α) Τα με αρ. πρωτ. Σ40/303/3.12.2012 & Σ40/59/11.3.2013 Γενικά Έγγραφα. β) Το με αρ. πρωτ. Φ.80000/115/1/9.1.2014 έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
ΙΚΑ/Σ40/59/2013
ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση οδηγιών σχετικά με το συνυπολογισμό χρόνων στο κατά περίπτωση τιθέμενο ανώτατο όριο αναγνωριστέου πλασματικού χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθ. 40 του ν. 3996/2011.» Σχετ: α) Το με αρ. πρωτ. Σ40/303/3.12.2012 Γενικό Έγγραφο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ. β) Η με αρ. πρωτ. Φ 80000/16124/1114/30.10.2012 Εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (ΑΔΑ:Β432Λ-ΓΑ0).
ΙΚΑ/Σ40/60/2008
ΘEMA «Δυνατότητα συνταξιοδότησης λόγω γήρατος πατέρα αναπήρου τέκνου. Κοινοποίηση των διατάξεων του αρθρ.140 του Ν.3655/08» ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ: 50
ΙΚΑ/Σ40/114/2016
ΘΕΜΑ: «Οι άνδρες ασφαλισμένοι του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μπορούν να συμπληρώσουν τις 10.000 ημέρες ασφάλισης με αναγνώριση πλασματικών χρόνων του άρθ. 40 του Ν. 3996/2011,προκειμένου να λάβουν μειωμένη σύνταξη εφόσον η αίτηση αναγνώρισης και η αίτηση για σύνταξη έχει υποβληθεί έως την 31/12/2013»- Τροποποίηση οδηγιών.Σχετ: Το με αρ. Σ40/97/23-04-2013 Γ.Ε. της Δ/νσης Παροχών, Τμήμα Κύριας Σύνταξης
ΙΚΑ/Α23/269/30/2011
EΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΡ. : 77ΘΕΜΑ : «Αναγνώριση στην ασφάλιση του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. πλασματικού χρόνου παιδιών, κατόπιν εξαγοράς, ανεξάρτητα από το χρόνο γέννησής τους ή υιοθεσίας τους, κατ΄ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 39 του Ν.3996/5-8-2011» ΣΧΕΤ.α) Οι διατάξεις των άρθρων 4 παρ. 7 του Ν.3029/2002, 141 παρ. 1 του Ν.3655/2008 & 39 του Ν.3996/5-8-2011. β) Οι υπ΄ αριθμ. : Φ80000/οικ.22458/1664/2-9-2010 Φ80000/οικ.9240/597/11-8-2011 & Φ80000/21395/1450/6-10-2011 ερμηνευτικές εγκύκλιοι της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων. γ) Οι υπ΄ αριθμ. 114/2004 & 26/2009 εγκύκλιοι της Δ/σης Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ. δ) Τα υπ΄ αριθμ. Σ40/34/20-4-2010 & Σ40/56/8-4-2011 Γενικά Έγγραφα της Δ/σης Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ.
ΙΚΑ/Σ40/97/2013
ΘΕΜΑ: Οι άνδρες ασφαλισμένοι του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ έχουν δικαίωμα να συμπληρώσουν τις 10.000 ημέρες ασφάλισης με αναγνώριση πλασματικών χρόνων του άρθ. 40 του N . 3996/2011, προκειμένου να λάβουν μόνο πλήρη σύνταξη και όχι μειωμένη.Σχετ: Το με αρ. πρωτ. Φ. 11221/21120/1404/21.2.2013 έγγραφο της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
ΑΕΠΠ/1397/2019
Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της ζητά την ακύρωση: (α) της απόφασης με αρ. πρωτ. 7144/05-11-2019 της Γενικής Διεύθυνσης, η οποία αφορά τον αποκλεισμό της από τον διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών ασφάλειας του κτιρίου στην Αθήνα, καθώς και (β) της αρνητικής σύμφωνης γνώμης της Γνωμοδοτικής Επιτροπής με αρ. πρωτ. 7097/01-11-2019. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών ασφάλειας των γραφείων της αναθέτουσας αρχής για ένα έτος (01-01-2020 έως 31-12-2020), με προϋπολογιζόμενη αξία 67.900,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφυγή θεμελιώνεται στην άρνηση της αναθέτουσας αρχής να δεχθεί τα επανορθωτικά μέτρα που είχε λάβει η εταιρεία για τις παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας, οι οποίες δεν είχαν αποκτήσει τελεσίδικη ισχύ. Η εταιρεία υποστήριξε ότι τα μέτρα αυτά ήταν επαρκή για να αποδειχθεί η αξιοπιστία της.
ΑΕΠΠ/325/2018
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρία ζητά την ακύρωση της απόφασης του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με αρ. πρωτ. ΕΔ/ΕΣΠΑ/Β/634/7.03.2018, η οποία ενέκρινε τα πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμού και Αξιολόγησης Προσφορών και αποφάσισε τη ματαίωση του διαγωνισμού για την υλοποίηση του έργου «Τεχνικός Σύμβουλος Επιστημονικής Υποστήριξης για την τεχνική μελέτη, παρακολούθηση και παραλαβή του Έργου: Επέκταση, Αναβάθμιση και Εκσυγχρονισμός του Εθνικού Συστήματος VTMIS». Η προσφυγή θεμελιώνεται στον ισχυρισμό ότι η απόρριψη της προσφοράς της εταιρίας ήταν παράνομη και καταχρηστική, καθώς δεν τηρήθηκαν οι αρχές της διαφάνειας, της ίσης μεταχείρισης και του ανταγωνισμού, ενώ η εταιρία ισχυρίζεται ότι πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις συμμετοχής.
ΣΤΕ/ΕΑ/40/2019
Εργασίες για την ολοκλήρωση οδικής σύνδεσης...Επειδή, στο υπ’ αρ. πρωτ. ., από 2.1.2019, έγγραφο απόψεων της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ. προς το Συμβούλιο της Επικρατείας αναφέρεται, ότι η τυχόν χορήγηση αναστολής εκτελέσεως θα έχει δυσμενέστατες επιπτώσεις στο δημόσιο συμφέρον. Αυτές συνίστανται αφ’ ενός μεν, στην συνέχιση της καταστάσεως μειωμένης οδικής ασφάλειας, η οποία επικρατεί στην υφισταμένη διαδρομή της εθνικής οδού ... (κατολισθήσεις, οδικά ατυχήματα), αφ’ ετέρου δε, στον κίνδυνο ν’ απολεσθούν πόροι από την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι οποίοι είναι απολύτως αναγκαίοι για την υλοποίηση του επιμάχου έργου οδοποιίας (εκτίθενται στο έγγραφο συγκεκριμένες χρονικές δεσμεύσεις για επίτευξη οικονομικών δεικτών από εκταμίευση των πόρων αυτών), οι περαιτέρω γενικώτερες ωφέλειες από την ολοκλήρωση του οποίου ωσαύτως εκτίθενται στο έγγραφο αυτό της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Σ.Υ. Τ’ ανωτέρω -κατά το μέτρο που προβάλλονται με τρόπο ορισμένο-δεν συνιστούν κατά την κρίση της Επιτροπής και εν όψει των δεδομένων της υποθέσεως τους λόγους γενικού δημοσίου συμφέροντος, οι οποίοι, μάλιστα, απαιτείται να είναι επιτακτικοί σύμφωνα με το άρθρο 372 παρ. 4 ν. 4412/2016 [μετά την προσθήκη εδαφίων από το άρθρο 87 παρ. 2 ν. 4478/2017 (Α΄ 91)] και οι οποίοι θα δικαιολογούσαν την απόρριψη της υπό κρίσιν αιτήσεως (βλ. Ε.Α. 1001/2004, 527/2003 77/2005. πρβλ. και Ε.Α. 651/2004, 82, 380/2006, 233/2008). Οίκοθεν, άλλωστε, νοείται, ότι η αναθέτουσα Αρχή έχει την ευχέρεια, σε συμμόρφωση προς όσα κρίθηκαν πιο πάνω, να εκδώσει νέες σχετικές πράξεις και να ολοκληρώσει μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα τον επίδικο διαγωνισμό (πρβλ. Ε.Α. 220, 61/2017, 15/2016, 226, 198/2013 κ.ά.).