Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΥΠΕΣ/12066/2011

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3852/2010

Πραγματοποίηση δαπανών δήμων που αφορούν α) στη μισθοδοσία του προσωπικού που μετατάχθηκε ή μεταφέρθηκε σε αυτούς με τον ν.3852/2010 και β) στην εκπλήρωση ανειλημμένων συμβατικών υποχρεώσεων εκτέλεσης έργων, ή προκύπτουν από την άσκηση νέων αρμοδιοτήτων που μεταβιβάσθηκαν με τον ίδιο νόμο, μέχρι την κατάρτιση και ψήφιση του προϋπολογισμού τους, έτους 2011.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΥΠΕΣ/5802/2012

ΘΕΜΑ: Μισθοδοσία υπαλλήλων αποσπασμένων με τις διατάξεις των άρθρων 93 παρ.7 και 182 παρ.8 του ν.3852/10. 

ΥΠΕΣ/74301/2010

Ρύθμιση θεματων οικονομικής διοίκησης και  διαχείρισης των περιφερειών που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων του 3852/2010

ΥΠΕΣ/74300/2010

ΘΕΜΑ: Ρύθμιση θεμάτων οικονομικής διοίκησης και διαχείρισης των δήμων, που προκύπτουν από την εφαρμογή των διατάξεων του ν.3852/2010.ΑΡΙΘΜ. ΕΓΚΥΚΛΙΟΥ: 45


28928/ΕΥΘΥ/1460/2011

Οδηγίες για την απρόσκοπτη υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων ΕΣΠΑ των Περιφερειών και τη διαχείριση του ΠΕΠ από 1.7.2011 σε σχέση με τις αλλαγές που προκύπτουν από το ν.3852/2010 (ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ)


2/36602/0022/2011

ΘΕΜΑ: «Αποδοχές προσωπικού πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων (Ν.Α.) που μετατάχθηκε σε Δήμους».


ΝΣΚ/274/2002

Σύμβαση προμήθειας Ενόπλων Δυνάμεων. Εγγυητικές επιστολές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ως προς τις απαιτήσεις προμηθευτή που προκύπτουν από την σύμβαση προμήθειας μεταξύ αυτού και του ΓΕΑ, για τις οποίες έχει ασκήσει αγωγή, η Διοίκηση ενδείκνυται να αναμείνει την δικαστική απόφαση για την ικανοποίηση ή μη αυτών. Ανεξάρτητα, όμως, από την έκβαση της ανοιγείσας δίκης, μετά την πλήρη εκπλήρωση των συμβατικών υποχρεώσεων του προμηθευτή, η Διοίκηση υποχρεούται να ικανοποιήσει το αίτημα αυτού για επιστροφή των εγγυητικών επιστολών προκαταβολής και καλής εκτελέσεως (ομόφωνα). Εκδόθηκε η υπ' αριθμ. 580/2002 Γνωμ. Ολομέλειας ΝΣΚ.


ΝΣΚ/302/2002

Δημόσιοι υπάλληλοι. Μετάταξη σε συμβούλια περιοχής που μετατράπηκαν σε συνδέσμους ΟΤΑ. Μισθοδοσία τους.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σύμφωνα με τις παρ.16 και 17 του άρθρου 115 του ΠΔ 30/1996 (Κώδικας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης) η δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού που μετατάσσεται σε συμβούλιο περιοχής του άρθρου 214 του ΠΔ 410/1995 (Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας) βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα συμβούλια περιοχής του άρθρου 214 του ΠΔ 410/95 μετατράπηκαν αυτοδικαίως σε συνδέσμους ΟΤΑ του άρθρου 206 του ίδιου ΠΔ και ακολούθως καταργήθηκαν και απορροφήθηκαν από τους αντίστοιχους ΟΤΑ στους οποίους μεταφέρθηκε αυτοδικαίως το προσωπικό εκείνων. Ενόψει του ότι κατά ρητή πρόβλεψη του άρθρου 16 παρ.6 και 7 του Ν 2539/1997, οι ΟΤΑ υπεισέρχονται σε όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις των συνδέσμων ΟΤΑ, η μισθοδοσία του προσωπικού που είχε μεταταχθεί κατά το άρθρο 115 του ΠΔ 30/96 σε σύνδεσμο ΟΤΑ (πρώην συμβούλιο περιοχής) και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στον ΟΤΑ που απορρόφησε το σύνδεσμο ΟΤΑ εξακολουθεί να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.


ΕλΣυν/Κλ.Τμ.7/141/2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, από το περιεχόμενο της επίμαχης σύμβασης προκύπτει ότι, αν και η ελεγχόμενη σύμβαση φέρεται ως προγραμματική σύμβαση του άρθρου 100 του ν. 3852/2010, αυτή συνιστά κατ’ ουσία απευθείας ανάθεση υπηρεσιών από το Δήμο ... στην «... Α.Ε.». Ειδικότερα, από το αντικείμενό της και, κυρίως, από τον προσδιορισμό των δικαιωμάτων και υποχρεώσεων των μερών προκύπτει ότι η εταιρεία υποχρεούται, έναντι ανταλλάγματος, σε παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών προς το Δήμο, που συνίστανται στη σύνταξη του ΣΔΑΕΚ, καθώς και στην οργάνωση και πραγματοποίηση Ενημερωτικής Ημερίδας, προκειμένου να ενημερωθεί η τοπική κοινωνία για το Σύμφωνο των Δημάρχων και τα οφέλη που προκύπτουν για το Δήμο από αυτό. Η συμβολή του Δήμου ..., που περιορίζεται στην αποτύπωση ενεργειακών δεδομένων, στη συλλογή στοιχείων, καθώς και στην καταγραφή των προγραμματισθέντων ή υλοποιηθέντων δράσεων του Δήμου, αποτελεί δευτερεύον σκέλος της συμφωνίας και δεν αναιρεί το γεγονός ότι η σύμβαση εμπεριέχει απευθείας ανάθεση υπηρεσιών στην ως άνω ανώνυμη εταιρία..


ΝΣΚ/203/2012

Υπάλληλοι ΟΤΑ – «Καλλικράτης» – Περιφέρειες – Μεταφορά προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου από τις λυθείσες νομαρχιακές επιχειρήσεις – Έγκριση της τροποποίησης του Οργανισμού Περιφερειών κατ’ άρθρο 241 Ν. 3852/2010 – Έλεγχος νομιμότητας ή μη των πράξεων μεταφοράς από τον Υπ. Εσωτερικών – Ανάκληση ή μη δημοσιευμένων πράξεων. Κατά το στάδιο της εγκρίσεως από τον Υπουργό Εσωτερικών της τροποποιήσεως του Οργανισμού Περιφέρειας, σύμφωνα με το άρθρο 241 του Ν. 3852/2010, με περιεχόμενο την σύσταση προσωποπαγών θέσεων για την κατάταξη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, το οποίο μεταφέρθηκε στη Περιφέρεια με απόφαση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 199 του Ν. 3852/2010 και 44 παρ. 4 του Ν. 3979/2011, η οικεία υπηρεσία του Υπ. Εσωτερικών δεν είναι αρμόδια να ελέγξει και να απορρίψει τις περιπτώσεις μεταφοράς προσωπικού, του οποίου η σχέση εργασίας κατέστη αορίστου χρόνου χωρίς την τήρηση των νομίμων διαδικασιών. (ομοφ.)


οικ.568/2018

Διάθεση πιστώσεων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων σε Ειδικό Λογαριασμό για την εκπλήρωση υποχρεώσεων του Ελληνικού Δημοσίου που προκύπτουν από Σύμβαση Παραχώρησης και ρύθμιση σχετικών θεμάτων.