×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/110/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Θεμελίωση ή όχι υπαιτιότητας της κατόχου της αδείας του Καζίνο Ρόδου ως προς την μη υλοποίηση επενδύσεων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από την εκτεθείσα (κατά το πραγματικό) συμπεριφορά της εταιρείας «ΚΑΖΙΝΟ ΡΟΔΟΥ Α.Ε.» δεν προκύπτει με βεβαιότητα αποκλειστική υπαιτιότητά της και συνεπώς δεν τίθεται επί του παρόντος θέμα ανακλήσεως της άδειας λειτουργίας της.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/331/2005

Καζίνο – Αντισταθμιστικά έργα – Ανάκληση άδειας λειτουργίας καζίνο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Εάν η κάτοχος της άδειας λειτουργίας του Καζίνο Ρόδου εταιρία «ΚΑΖΙΝΟ ΡΟΔΟΥ Α.Ε.» δεν προβεί, από υπαιτιότητά της, στην επένδυση των 20 δισεκατομμυρίων δραχμών για την κατασκευή έργων στη Ρόδο (τουριστικός λιμένας Ρόδου κλπ), μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία (και την κατά παράταση), ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης δύναται, μετά την εκπνοή της προθεσμίας αυτής, να την κηρύξει έκπτωτη και να ανακαλέσει την άδεια ίδρυσης και λειτουργίας του Καζίνο Ρόδου, μετά από σύμφωνη γνώμη της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο.


ΝΣΚ/318/2008

Επιτροπή Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο – Χορήγηση εγγράφων και στοιχείων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Δ/νση Εποπτείας και η Επιτροπή Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης δεν υποχρεούνται σε χορήγηση εγγράφων και συγκεκριμένα αντιγράφων πρακτικών συνεδριάσεώς των, που αφορούν στη μετοχική σύνθεση αλλοδαπής εταιρίας μη εισηγμένης στο Χρηματιστήριο (και κατόχου της άδειας λειτουργίας του Καζίνο), στα πρόσωπα και στις υποβληθείσες αιτήσεις των για παροχή αδείας καταλληλότητας μετόχου, καθ’ όσον τα στοιχεία αυτά είναι απόρρητα δυνάμει του άρθρου 4 παρ.7 του Ν 2206/1994, για κάθε τρίτο, που δεν περιλαμβάνεται στο μετοχολόγιό της.


ΝΣΚ/6/2010

Δυνατότητα μεταβίβασης μετοχών ονομαστικών ανωνύμου εταιρείας μέλους κοινοπραξίας κατόχου άδειας λειτουργίας καζίνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η μη λειτουργία του Καζίνο Φλώρινας ως σήμερα από την κάτοχο άδειας λειτουργίας του (2554/21-12-1995 απόφαση Υπουργού Τουρισμού, ΦΕΚ Β΄ 1083/1995) Κοινοπραξία, καθώς και η αναγνωρισθείσα με δύναμη δεδικασμένου υποχρέωση του Ελληνικού Δημοσίου να αποκαταστήσει τη περιουσιακή ζημία της Κοινοπραξίας, που έπαθε εξ’ αυτού του λόγου και αφορά το χρονικό διάστημα 1999-2004, ως και ο προβληματισμός της ερωτώσας υπηρεσίας ότι έτσι ενδεχομένως «ενδυναμώνεται» το δικαίωμα της Κοινοπραξίας να αξιώσει επιτυχώς με αγωγή τις αξιώσεις της, που αφορούν το χρονικό διάστημα μη λειτουργίας του Καζίνο τα έτη 2005-2009, δεν μπορεί να αποτελέσουν νόμιμους λόγους μη εξετάσεως ή αναβολής εξέτασης μέχρι να λήξει η αντιδικία αμετακλήτως αιτήσεων -που εκκρεμούν στη Διοίκηση και αφορούν αιτήματα περί εγκρίσεως αποκτήσεως με πράξεις διαθέσεως εν ζωή (γονική παροχή-δωρεά) ονομαστικών μετοχών α.ε. μέλους της Κοινοπραξίας- κατόχου της άδειας λειτουργίας καζίνο.


ΝΣΚ/264/2004

Καζίνο. Άδεια απόκτησης μετοχών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Με την Τ/12314/14-10-2003 απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης και την εγκριθείσα με αυτή από 1-10-2003 απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας της Λειτουργίας των Καζίνων χορηγήθηκε άδεια για την απόκτηση μετοχών της κατόχου της εταιρίας «....Inc.», κατόχου της αδείας λειτουργίας του Καζίνου Ρίου Αχαίας, τόσο στην εταιρία «....Ltd», όσο και στο μοναδικό μέτοχο αυτής Κ. Π. Δεν υφίσταται διάσταση μεταξύ της υπουργικής αυτής απόφασης και της εγκριθείσας απόφασης της Επιτροπής. (ομόφωνα) Η απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης δεν έχει πλημμέλεια από τη μη υποβολή έγγραφης αίτησης από τον Κ. Π., η έλλειψη της οποίας καλύπτεται από τη σχετική προφορική αίτησή του ενώπιον της Επιτροπής και την όλη διαδικασία ενώπιον αυτής. (πλειοψ.)


ΔΕΔ/Αθ/456/2025

Η απόφαση 456/2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) αφορά την απόρριψη ενδικοφανούς προσφυγής ατομικής επιχείρησης κατά πράξης επιβολής προστίμου του άρθρου 58 του Ν. 5104/2024, ύψους 2.975,41 ευρώ, που επέβαλε η Δ.Ο.Υ. ΡΟΔΟΥ. Το πρόστιμο επιβλήθηκε λόγω μη διαβίβασης 2.054 ΑΛΣ συνολικής αξίας 46.557,80 ευρώ στην ψηφιακή πλατφόρμα Mydata. Η προσφεύγουσα επικαλέστηκε πλάνη περί τα πράγματα σχετικά με τον αριθμό του Φορολογικού Ηλεκτρονικού Μηχανισμού (ΦΗΜ) και δυσλειτουργία του λογισμικού διαβίβασης. Η ΔΕΔ απέρριψε τους ισχυρισμούς, επικυρώνοντας την πράξη επιβολής προστίμου, καθώς διαπιστώθηκε η συντέλεση της παράβασης, και τόνισε ότι για την επιβολή διοικητικών κυρώσεων αρκεί η διαπίστωση της παράβασης, χωρίς να απαιτείται έλεγχος υποκειμενικής υπαιτιότητας.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/187/2025

Η Πράξη 187/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάθεσης του έργου «ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΙΟΣΤΑΣΙΟΥ ΕΛΛΗ ΣΤΗ Δ.Κ. ΡΟΔΟΥ ΛΟΓΩ ΘΕΟΜΗΝΙΑΣ» της ΔΕΥΑΡ, προϋπολογισμού €2.867.000,00. Η αναθέτουσα αρχή προσέφυγε στη διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση (άρθρο 269 περ. δ΄ του ν. 4412/2016), επικαλούμενη κατεπείγουσα ανάγκη λόγω των εκτεταμένων ζημιών που προκλήθηκαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα της 30.11.2024. Το Κλιμάκιο διαπίστωσε ότι συντρέχουν σωρευτικά οι προϋποθέσεις για την εξαιρετική αυτή διαδικασία, καθώς η ανάγκη για άμεση αποκατάσταση κρίνεται επείγουσα για τη διασφάλιση της ορθής λειτουργίας του αποχετευτικού δικτύου της Ρόδου. Ανάδοχος αναδείχθηκε η «ΣΤΗΡΙΞΙΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ» με μέση έκπτωση 4,32%. Κατόπιν ελέγχου, το Κλιμάκιο αποφάσισε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης.


ΝΣΚ/22/2009

Νομιμοποίηση της υπηρεσιακής καταστάσεως υπαλλήλου, ο οποίος επί μακρό χρονικό διάστημα, αν και υπάλληλος κατηγορίας ΥΕ, εξελίχθηκε μισθολογικώς και βαθμολογικώς, κατά πλάνη της υπηρεσίας, ως υπάλληλος κατηγορίας ΔΕ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η υπηρεσιακή κατάσταση υπαλλήλου του Κτηματολογικού Γραφείου Ρόδου, ο οποίος επί μακρό χρονικό διάστημα, που υπερβαίνει την πενταετία, πεπλανημένως εξελισσόταν βαθμολογικώς και μισθολογικώς ως υπάλληλος κατηγορίας ΔΕ ενώ ανήκε στην κατηγορία ΥΕ, νομιμοποιείται για το παρελθόν, εφ όσον οι σχετικές διοικητικές πράξεις δεν μπορούν να ανακληθούν λόγω παρόδου ευλόγου χρόνου από την έκδοσή τους. Για το μέλλον, όμως, οι εν λόγω διοικητικές πράξεις δεν μπορούν να αποτελέσουν έρεισμα για θεμελίωση περαιτέρω δικαιωμάτων του ανωτέρω υπαλλήλου. Εξεταστέα η περίπτωση μετατάξεώς του στη κατηγορία ΔΕ.


ΝΣΚ/501/2011

Οριστική παραλαβή του έργου «Επισκευή- διαμόρφωση χώρων κράτησης στο κτίριο (λέσχη) Α.Τ. Ρόδου Δωδεκανήσου» - Ζήτημα παραγραφής των τυχόν αξιώσεων του αναδόχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν τίθεται ζήτημα αυτοδίκαιης παραλαβής του έργου, δεδομένου του ότι δεν έχει παρέλθει ο προβλεπόμενος νόμιμος χρόνος της εγγύησης καλής εκτέλεσης αυτού, όντος αδιαφόρου, εάν η καθυστέρηση περάτωσης των διαδικασιών οφείλεται και στην αδρανή συμπεριφορά της αναδόχου κοινοπραξίας, η οποία όλως προσφάτως ανταποκρίθηκε στις υποχρεώσεις της για την ολοκλήρωση της διοικητικής διαδικασίας, καταθέτοντας στη Διοίκηση τον τελικό επιμετρικό πίνακα του έργου. Περαιτέρω δεν τίθεται ζήτημα παραγραφής των (τυχόν) αξιώσεων αυτής για την εξόφληση του έργου, που προέρχονται ειδικότερα από την 2η εντολή πληρωμής - πιστοποίησης που υπέβαλε, δεδομένου του ότι εκκρεμεί ακόμα η διενέργεια της (πραγματικής) οριστικής παραλαβής του έργου, από της οποίας πρόκειται να αρχίσει η διαδρομή της σχετικής πενταετούς παραγραφής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/322/2000

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Υπάλληλοι. Ανάκληση διορισμού υπαλλήλου. Ασυμβίβαστο. Παράβαση καθήκοντος.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι απαγορεύσεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 32 του Ν.2683/1999 (Υ.Κ.) έχουν ουσιαστικά την έννοια ασυμβιβάστου με ορισμένα έργα ή ιδιότητες, τα οποία δεν είναι δυνατό να εξακολουθούν να ασκούνται από τον διοριζόμενο υπάλληλο ή να ασκηθούν το πρώτο μετά το διορισμό του. Συνεπώς ο διορισμός της υπαλλήλου έγινε νόμιμα και δεν συντρέχει λόγος ανακλήσεως. β) Αντικειμενικά συντρέχουν τα στοιχεία του παραπτώματος της παράβασης του υπαλληλικού καθήκοντος, γιατί δεν δήλωσε στην υπηρεσία ότι απέβαλε την ιδιότητα του ομορρύθμου εταίρου πλην όμως η κρίση περί του ότι η παράλειψη αυτή οφείλεται σε υπαίτια συμπεριφορά (δόλο ή αμέλεια) και είναι καταλογιστή (έλλειψη συγγνωστής πλάνης) ανήκει στο αρμόδιο πειθαρχικό όργανο.


ΝΣΚ/90/2012

Ποινική δίωξη υπαλλήλου του ΥΠΕΞ – Πειθαρχική ποινή οριστικής παύσεως – Αυτεπάγγελτη αργία – Αφαίρεση ειδικού υπηρεσιακού διαβατηρίου – Έννοια του άρθρου 68 παρ.5 του Οργανισμού του ΥΠΕΞ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Κατά την έννοια του άρθρου 68 παρ.5 του Οργανισμού του ΥΠΕΞ και για την αφαίρεση διπλωματικού ή ειδικού υπηρεσιακού διαβατηρίου, δεν απαιτείται όπως οι τελεσθείσες πράξεις από κατόχους διπλωματικών ή ειδικών υπηρεσιακών διαβατηρίων διαγνωσθούν αμετακλήτως είτε στο πεδίο του ποινικού δικαίου, είτε στο τοιούτο του πειθαρχικού δικαίου αρκούντος του γεγονότος ότι αυτές απάδουν στον τίτλο, στην ιδιότητα ή στην αποστολή του κατόχου των άνω διαβατηρίων. Η κρίση περί της βαρύτητας του παραπτώματος ως και το αν αυτό απάδει ή όχι προς τα άνω στοιχεία απόκειται στον Υπουργό Εξωτερικών, ο οποίος ενόσω διαπιστώσει την άνω απάδουσα συμπεριφορά οφείλει ν’ αφαιρέσει το άνω διαβατήριο τόσο από τον υπάλληλο όσο και από τα μέλη της οικογενείας του. Εξάλλου η θέση του υπαλλήλου σε αυτεπάγγελτη αργία αιτιολογεί σύννομα την άνω αφαίρεση. (ομοφ.)