×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/119/2007

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Πλήρωση θέσεως παραιτηθέντος νομαρχιακού συμβούλου, ο οποίος εκπροσωπεί νησιωτική πρώην επαρχία και θέσεων νομαρχιακού συμβουλίου, οι οποίες τυχόν μένουν κενές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Η πλήρωση θέσεως παραιτηθέντος νομαρχιακού συμβούλου, ο οποίος εκπροσωπεί νησιωτική πρώην επαρχία, γίνεται κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 34 του ΠΔ 30/1996. β) Η πλήρωση της έδρας του νομαρχιακού συμβουλίου, η οποία τυχόν μένει κενή, γίνεται κατ’ εφαρμογή του άρθρου 48 παρ.1 του ΠΔ 30/1996.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/402/2003

Η σύμβαση μίσθωσης έργου Νομαρχιακού Συμβούλου με την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση στην οποία έχει εκλεγεί, καθιδρύει ασυμβίβαστο, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ.2 του Π. Δ/τος 30/1996.


ΝΣΚ/415/2013

Πλήρωση κενούμενης θέσεως σχολικού συμβούλου, ο οποίος ορίσθηκε αντιδήμαρχος και έλαβε άδεια άνευ αποδοχών για όλη τη διάρκεια της θητείας του στο αιρετό αξίωμά του.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Θέση σχολικού συμβούλου η οποία κενούται λόγω του ορισμού του ως αντιδημάρχου, τελούντος υπό καθεστώς αδείας άνευ αποδοχών, πληρούται σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 24 του ν. 3848/2010, όπως ισχύει.


ΝΣΚ/300/2001

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση. Αποζημίωση Προέδρων και μελών Νομαρχιακών Συμβουλίων και Νομαρχιακών Επιτροπών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αποζημίωση για τη συμμετοχή στις συνεδριάσεις του Νομαρχιακού Συμβουλίου και της Νομαρχιακής Επιτροπής του Προέδρου και των μελών των αντίστοιχων οργάνων, πρέπει να καταβάλλεται με βάση τη διάταξη της παρ.4 του άρθρου 65 του ΠΔ 30/1996, η οποία είναι ειδική έναντι της παρ.2 του άρθρου 19 του Ν 2470/1997 και εξακολουθεί να ισχύει.


ΝΣΚ/19/2002

Νομάρχες - Νομαρχιακοί Σύμβουλοι. Κώλυμα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστο, για μέλος διοικητικού συμβουλίου ανώνυμης τεχνικής εταιρείας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σύμφωνα και με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ.2 του Π. Δ/τος 30/1996 δεν ανακύπτει κώλυμα εκλογιμότητας ή ασυμβίβαστο για το αξίωμα του Νομάρχη ή του Νομαρχιακού Συμβούλου, προκειμένου για μέλος του διοικητικού συμβουλίου ανώνυμης τεχνικής εταιρείας, που εδρεύει στον αντίστοιχο νομό, εφόσον, όμως, η εταιρεία αυτή δεν συνδέεται, δι οιουδήποτε χαρακτήρα συμβάσεως, με τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.


ΝΣΚ/189/2008

Ευθύνη Διευθύνοντος Συμβούλου πτωχής Α.Ε. σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 115 του Ν 2238/1994, όταν ο διορισμός του γίνεται από το Διοικητικό Συμβούλιο, υπό την αίρεση της έγκρισής του από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο διορισθείς με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ανώνυμης εταιρίας, προς αντικατάσταση παραιτηθέντος μέλους αυτού, προσωρινός Διευθύνων Σύμβουλος ευθύνεται κατά την διάταξη του άρθρου 115 του Ν 2238/1994, ως περιλαμβανόμενος μεταξύ των αναφερόμενων στην ως άνω διάταξη ευθυνομένων προσώπων. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/302/2002

Δημόσιοι υπάλληλοι. Μετάταξη σε συμβούλια περιοχής που μετατράπηκαν σε συνδέσμους ΟΤΑ. Μισθοδοσία τους.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σύμφωνα με τις παρ.16 και 17 του άρθρου 115 του ΠΔ 30/1996 (Κώδικας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης) η δαπάνη μισθοδοσίας του προσωπικού που μετατάσσεται σε συμβούλιο περιοχής του άρθρου 214 του ΠΔ 410/1995 (Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας) βαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα συμβούλια περιοχής του άρθρου 214 του ΠΔ 410/95 μετατράπηκαν αυτοδικαίως σε συνδέσμους ΟΤΑ του άρθρου 206 του ίδιου ΠΔ και ακολούθως καταργήθηκαν και απορροφήθηκαν από τους αντίστοιχους ΟΤΑ στους οποίους μεταφέρθηκε αυτοδικαίως το προσωπικό εκείνων. Ενόψει του ότι κατά ρητή πρόβλεψη του άρθρου 16 παρ.6 και 7 του Ν 2539/1997, οι ΟΤΑ υπεισέρχονται σε όλα τα δικαιώματα και υποχρεώσεις των συνδέσμων ΟΤΑ, η μισθοδοσία του προσωπικού που είχε μεταταχθεί κατά το άρθρο 115 του ΠΔ 30/96 σε σύνδεσμο ΟΤΑ (πρώην συμβούλιο περιοχής) και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στον ΟΤΑ που απορρόφησε το σύνδεσμο ΟΤΑ εξακολουθεί να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό.


ΝΣΚ/306/2004

Επάνοδος στην υπηρεσία παραιτηθέντος και μη εκλεγέντος βουλευτή ιατρού Ε.Σ.Υ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ως παραιτούμενοι υπάλληλοι, δυνάμενοι να επανέλθουν στην υπηρεσία τους, σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 12 του Ν 3231/2004 νοούνται, μόνον όσοι παραιτήθηκαν κατά την εκλογική νομοθεσία (άρθρο 30 του ΠΔ 55/1999) και όχι εκείνοι, οι οποίοι παραιτήθηκαν, κατά τις διατάξεις του Υ.Κ. ή τυχόν ειδικότερες ισχύουσες γι’ αυτούς διατάξεις, έστω και εάν με τη σχετική αίτηση είχαν δηλώσει ότι παραιτούνται, προκειμένου να μην έχουν κώλυμα εκλογιμότητας σε επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Επομένως ιατρός Ε.Σ.Υ., ο οποίος μετά την, κατά τα άρθρα 36 του Ν 1397/1983 και 149 Υ.Κ. παραίτησή του, ανακηρύχθηκε υποψήφιος βουλευτής, αλλά δεν εξελέγη, δεν δύναται να επανέλθει στην υπηρεσία.


ΝΣΚ/198/2008

Πλήρωση της θέσης του Γενικού Διευθυντή της δημόσιας επιχείρησης με την επωνυμία ΕΟΜΜΕΧ Α.Ε. μετά την ισχύ του Ν 3429/2005.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι δυνατή η επιλογή προσώπου ως Γενικού Διευθυντή της δημόσιας επιχείρησης-ανωνύμου εταιρείας με την επωνυμία ΕΟΜΜΕΧ Α.Ε., καθόσον οι μεν διατάξεις των άρθρων 5 και 8 του Ν 2414/1996, που προέβλεπαν τη σύσταση θέσης Γενικού Διευθυντή στις δημόσιες επιχειρήσεις του άρθρου 1 του νόμου αυτού καταργήθηκαν ρητά με τον Ν 3429/2005, οι δε διατάξεις του άρθρου 8 του Ν 707/1977 και του άρθρου 12 του ΠΔ 159/1997, δεν μπορούν να τύχουν εφαρμογής ως αντίθετες στο άρθρο 3 του Ν 3429/2005.


ΝΣΚ/402/2007

Ανάκληση ή μη του Π.Δ/τος αποστρατείας του Ασμχου Ν.Κ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το από 19-8-1996 Π.Δ/γμα αποστρατείας του Ασμχου Ν.Κ. είναι μη ανακλητέο, διότι για την πλήρωση της κενής θέσεως που δημιουργήθηκε, έλαβε χώρα σειρά ολόκληρη προαγωγών άλλων αξιωματικών και συνεπώς σε περίπτωση ανακλήσεως του Π.Δ/τος αυτού, για τους λόγους στους οποίους αναφέρεται εκτενώς η υπ’ αριθμ. 5107/15-6-2007 γνωμάτευση της Α.Α.Υ.Ε., θα θιγούν τα αποκτηθέντα δικαιώματα των εν τω μεταξύ προαχθέντων αξιωματικών, με αποτέλεσμα να διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία του στρατεύματος με βλάβη και του δημοσίου συμφέροντος, πράγμα το οποίο είναι ανεπίτρεπτο. Επί πλέον η εν λόγω διοικητική πράξη είναι μη ανακλητέα διότι μετά την πιστοποίηση της αποθεραπείας του με την προαναφερόμενη γνωμάτευση, υπέβαλε το σχετικό αίτημά του μετά την παρέλευση του εύλογου χρόνου που αρμόζει στην περίπτωση αυτή. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/197/2000

Εκπαίδευση. Σχολικοί Σύμβουλοι. Πολύτεκνοι. Τοποθέτηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 10 του ν.1910/1944 έχουν εφαρμογή και στην περίπτωση της αρχικής τοποθέτησης σχολικών συμβούλων, οπότε όλες οι θέσεις σχολικών συμβούλων είναι κενές, εφόσον αυτό ζητηθεί με σχετική αίτηση του πολύτεκνου προς τα αρμόδια για την τοποθέτησή του όργανα. Αν το αίτημα αυτό υποβληθεί κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας των σχολικών συμβούλων, όπως συνέβη στην περίπτωση του πολυτέκνου Σχολικού Συμβούλου, τότε η αρμόδια υπηρεσία υποχρεούται να τοποθετήσει τον πολύτεκνο στον τόπο των συμφερόντων του για το υπόλοιπο της θητείας του, κατ εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων, εφόσον υπάρχει εκεί κενή θέση της ειδικότητάς του, άλλως όταν κενωθεί τοιαύτη, μετά την υποβολή του αιτήματός του, προηγουμένης της τοποθετήσεως αυτού από τυχόν μεταθέσεις λοιπών σχολικών συμβούλων κατ άρθρο 5 του ΠΔ 398/1995.