×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/127/2014

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ενισχύσεις για την αντικατάσταση αστικών και υπεραστικών λεωφορείων κυριότητας ΚΤΕΛ ή μετόχων αυτών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν δικαιούνται οικονομική ενίσχυση του άρθρου 12 παρ. 2 εδάφιο δ’ του ν. 2963/2001 οι ιδιοκτήτες Λεωφορείων Δημοσίας Χρήσεως (Λ.Δ.Χ.) ενταγμένων σε ΚΤΕΛ Α.Ε. στην περίπτωση που είχαν, κατά το χρόνο που επρόκειτο να καταβληθεί η α’ δόση της οικονομικής ενίσχυσης, αποξενωθεί πλήρως από το νέο λεωφορείο που εντάχθηκε στο ΚΤΕΛ και δεν είναι κάτοχοι και ιδιοκτήτες πλέον κατά τον χρόνο αυτόν ολοκλήρου ή ιδανικού μεριδίου του νέου Λ.Δ.Χ. (ομοφ.). Στις ανωτέρω περιπτώσεις ομοίως δεν δικαιούται ενίσχυση ούτε η εταιρεία πώλησης του Λ.Δ.Χ. η οποία επέβαλε αναγκαστική κατάσχεση εις χείρας του Δημοσίου ως τρίτου, διότι δεν υφίσταται στο πρόσωπο του οφειλέτη η κατασχεθείσα απαίτηση, ούτε ο νέος ιδιοκτήτης αυτού, δεδομένου ότι στο πρόσωπό του δεν συντρέχουν όλες οι σωρευτικώς από το νόμο προβλεπόμενες προϋποθέσεις για την εκταμίευση της κρατικής ενίσχυσης. Στην περίπτωση που δικαιούχος ενίσχυσης, ο οποίος ήδη εισέπραξε την α’ δόση, μεταβιβάσει στο πλαίσιο αγοραπωλησίας το μερίδιό του, πριν από την έκδοση νέας υπουργικής απόφασης για την καταβολή της β’ ή επόμενων δόσεων, ο ιδιοκτήτης του οχήματος, κατά τον χρόνο εκταμίευσης των δόσεων της ενίσχυσης που απομένουν, δικαιούται να λάβει αυτές, δεδομένου ότι στην περίπτωση αυτή, η ενίσχυση στο σύνολό της έχει ήδη εγκριθεί πριν από τη μεταβίβαση του οχήματος ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι έχει χορηγηθεί κατά ένα μόνο μέρος (πλειοψ.). Μεταβιβάσεις που γίνονται προς τρίτο πρόσωπο, μετά την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης, που καθορίζει τους δικαιούχους, δεν επιδρούν στον υπολογισμό του ορίου των κρατικών ενισχύσεων που θέτει ο Κανονισμός 1998/2006 (ομοφ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/106/2006

Αναγκαστικές τοποθετήσεις. Προσωπικό ΚΤΕΛ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι τακτικοί οδηγοί των ΚΤΕΛ Α.Ε. ή των ΚΤΕΛ καθώς και οι οδηγοί – ιδιοκτήτες λεωφορείων μισθωμένων ή ενταγμένων στα ως άνω νομικά πρόσωπα, ανήκουν στο προσωπικό τους. Συνεπώς αυτά υποχρεούνται, κατ’ αρχήν, να προσλαμβάνουν κατά τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν 2643/1998 πρόσωπα προστατευόμενα από τον εν λόγω νόμο, εφόσον τα απασχολούμενα από αυτά άτομα, συμπεριλαμβανομένων των ως άνω οδηγών και οδηγών – ιδιοκτητών λεωφορείων, υπερβαίνουν τα πενήντα.


ΝΣΚ/168/2005

Μετατροπή ΚΤΕΛ σε ΚΤΕΛ Α.Ε. με μίσθωση των λεωφορείων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ (του ΝΔ 102/1973) που δεν υπέγραψαν το καταστατικό σύστασης της ΚΤΕΛ Α.Ε. Χανίων-Ρεθύμνου δεν είναι μέτοχοι της ανώνυμης εταιρείας. Μπορούν να γίνουν με σχετική τροποποίηση του καταστατικού και αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. β) Οι συμβάσεις μίσθωσης μεταξύ της ΚΤΕΛ Α.Ε. και όσων μετόχων δεν υπέγραψαν το καταστατικό, είναι σύννομες. γ) Το δικαίωμα δημόσιας χρήσης των λεωφορείων των παραπάνω εκμισθωτών, εφόσον οι σχετικές μισθωτικές συμβάσεις υπογράφηκαν εμπροθέσμως, ήτοι, μέχρι 30/9/2003, δεν απόλλυται.


ΝΣΚ/197/2014

Δυνατότητα κατ’ εξαίρεση κυκλοφορίας Υπεραστικού Λ.Δ.Χ. ενταγμένου σε ΚΤΕΛ Α.Ε. άνω των 12 μέτρων και 30 εκατοστών, όταν ο ιδιοκτήτης είναι φυσικό πρόσωπο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1 παρ.3 της υπ’ αριθ. Β-13985/1070/ 3-3-2005 απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει με την Β-36145/3422/8-8-2013 όμοια υπουργική απόφαση, για την θέση σε κυκλοφορία και την ένταξη σε ΚΤΕΛ Α.Ε., Λεωφορείων Δημοσίας Χρήσεως (Λ.Δ.Χ.) τα οποία αν και κυκλοφόρησαν, αρχικώς, ως ενταγμένα σε ΚΤΕΛ Α.Ε., πριν από την 31/7/2013, έπαυσαν να κυκλοφορούν επειδή αφαιρέθηκαν τα σχετικά στοιχεία (άδεια κυκλοφορίας και κρατικές πινακίδες αναγνώρισης), πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της τελευταίας υπουργικής απόφασης (22/8/2013). (ομοφ.) ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΝΣΚ/191/2006

Παράβαση Κανονισμού περί ωρών εργασίας και αναπαύσεως προσωπικού κίνησης ΚΤΕΛ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Σε περίπτωση κατά την οποία παραβιάζεται διάταξη του Κανονισμού περί ωρών εργασίας και αναπαύσεως του προσωπικού κίνησης των ΚΤΕΛ (ΠΔ 54/1998), ευθύνεται το ως άνω οικείο νομικό πρόσωπο, σε περίπτωση, όμως, κατά την οποία παραβιάζεται η διάταξη του άρθρου 9 του ΠΔ 54/1998, όσον αφορά την απασχόληση του οδηγού, που έχει προσλάβει ο ιδιοκτήτης του λεωφορείου, ευθύνεται επιπλέον και ο εν λόγω ιδιοκτήτης. Περαιτέρω, ενόψει της διάταξης του εδαφίου θ’ της παρ.2 του άρθρου 10 του προαναφερθέντος Π.Δ/τος, ο ως άνω ιδιοκτήτης ευθύνεται, εφόσον παραβιάσει υποχρέωσή του σχετιζόμενη με την προμήθεια, θεώρηση και υποβολή των Ημερήσιων Βιβλίων Εργασίας και Δρομολογίων του λεωφορείου του.


Α-25423/1342/2020

Παράταση χρονικού διαστήματος διακοπής κυκλοφορίας λεωφορείων ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ λόγω λήξης του προβλεπόμενου ορίου ηλικίας κυκλοφορίας αυτών, στο πλαίσιο της λήψης έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19. ΑΔΑ:Ψ09Ψ465ΧΘΞ-565


120622/2021

Παράταση χρονικού διαστήματος διακοπής κυκλοφορίας λεωφορείων ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ λόγω λήξης του προβλεπόμενου ορίου ηλικίας κυκλοφορίας αυτών, στο πλαίσιο της λήψης έκτακτων μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.  ΑΔΑ:ΩΝΕΙ465ΧΘΞ-ΟΔΔ


Α 57494/2880/2020

Ταξινόμηση αστικών λεωφορείων μισθωμένων από το ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε. και το ΚΤΕΛ Ν. Θεσσαλονίκης Α.Ε. για την εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου εντός της περιοχής αρμοδιότητας του Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. και του Ο.Σ.Ε.Θ. Α.Ε., αντίστοιχα.   ΑΔΑ:67ΔΥ465ΧΘΞ-971


4557/324/2010

Επανακαθορισμός μέγιστης αποδεκτής μάζας φορτωμένου οχήματος και φορτίσεων αξόνων διαξονικών λεωφορείων που χρησιμοποιούν ως καύσιμο συμπιεσμένο φυσικό αέριο και εκτελούν εθνικές μεταφορές.


Β-25788/2075/2014

Σύσταση στο Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο του ειδικού λογαριασμού με τίτλο «Ειδικός Λογαριασμός Εισφοράς 1% του άρθρου 13 του ν. 2963/2001 για οικονομική ενίσχυση και εκσυγχρονισμό των ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ».

ΠΔ 170/2003

Καθορισμός διοικητικών κυρώσεων, οργάνων και διαδικασία επιβολής τους στα διοικητικά όργανα των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου και στους ιδιοκτήτες των λεωφορείων του Ν. 2963/2001.