ΝΣΚ/188/2007
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δικαιούχοι εντολών πληρωμής επί Κοινοπραξίας Ανωνύμων Εταιρειών προς εκτέλεση δημοσίου έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Επί Κοινοπραξίας Ανωνύμων Εταιρειών προς εκτέλεση δημοσίου έργου, για την οποία δεν έχουν τηρηθεί οι διατυπώσεις δημοσιότητος κατ’ άρθρο 42 του Εμπορικού Νόμου, δικαιούχοι των εντολών πληρωμής για την εκτέλεσή του είναι οι Ανώνυμες Εταιρείες οι οποίες συνέστησαν την Κοινοπραξία και στο ποσοστό το οποίο καθορίζεται από το συστατικό έγγραφο της Κοινοπραξίας.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/159/2008
Χορήγηση άδειας συστάσεως νέων ανωνύμων εταιρειών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και σχετική καταχώριση στο Μητρώο Ανωνύμων Ασφαλιστικών Εταιρειών – Αρμοδιότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η αρμοδιότητα της εγκρίσεως του καταστατικού και της χορηγήσεως αδείας συστάσεως των ανωνύμων πρακτορειακών εταιρειών και των ανωνύμων εταιρειών μεσιτών ασφαλίσεων, ανεξαρτήτως, του αμιγούς ή μικτού σκοπού τους, ανήκει στον Νομάρχη της καταστατικής τους έδρας, οι δε σχετικές καταχωρίσεις των ανωτέρω πράξεων πρέπει να γίνονται στα οικεία μητρώα ανωνύμων εταιρειών που τηρούνται στις αρμόδιες Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις.
ΔΙΔΑΔ/Φ.81/92/οικ.530/2014
ΘΕΜΑ:1. Προσθήκη Νέων Τιμών Στο Πεδίο «Εργασιακή Σχέση» Του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου. 2. Ένταξη προσωπικού Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου, Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και Δημοτικών Επιχειρήσεων στο Μητρώο Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου
ΝΣΚ/1/2006
Ερωτήματα σχετικά με το διαγωνισμό για την εκτέλεση του έργου «Επισκευή και διαμόρφωση ανατολικής και δυτικής πτέρυγας και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) Σύμφωνα με το άρθρο 22.9 της Διακήρυξης, κατά της οποίας δεν ασκήθηκαν ενστάσεις ή αντιρρήσεις, διαγωνιζόμενες Εταιρείες ή Κοινοπραξίες Εταιρειών, δεν μπορούν να αντλούν την εμπειρία και τις τεχνικές δυνατότητες των μητρικών τους εταιρειών. β) Σε περίπτωση διαγωνιζόμενης Κοινοπραξίας Εταιρειών, κάθε εργοληπτική επιχείρηση που μετέχει της Κοινοπραξίας, οφείλει να αποδεικνύει ότι πληροί αυτοτελώς, όσον αφορά την εμπειρία, τις απαιτήσεις του άρθρου 22.9 της Διακήρυξης. γ) Διαγωνιζόμενη νεοσύστατη εταιρεία, δεν μπορεί να επικαλεσθεί την εμπειρία στελέχους της, επειδή δεν προσκόμισε προς απόδειξη αυτής το απαιτούμενο από το άρθρο 23.4.Α παρ.3 της Διακήρυξης έντυπο Β’ του πιστοποιητικού εμπειρίας έργων του Δημοσίου και Ν.Π.Δ.Δ.
ΝΣΚ/49/2004
Συνέπειες στην εκτέλεση συμβάσεων προμηθείας των Ενόπλων Δυνάμεων συνεπεία της καθολικής διαδοχής που επήλθε λόγω συγχωνεύσεως Ανωνύμων Εταιρειών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι νόμιμη η συνέχιση της εκτελέσεως όλων των εκκρεμών συμβάσεων που έχουν συναφθεί μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της Ε.Β.Ο. Α.Ε. ή της ΠΥΡΚΑΛ Α.Ε., με την εταιρεία «ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», η οποία συνεστήθη ύστερα από συγχώνευση των ως άνω αμυντικών εταιρειών.
ΣΤΕ/ΕΑ/379/2012
Εκτέλεση έργου....Υπό τα ανωτέρω δεδομένα, εφ’ όσον, κατά τα εκτιθέμενα στην ως άνω απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής, η εταιρεία «.... Α.Ε.» είχε μελετήσει στην τεχνική προσφορά της την κατάλληλη διαμόρφωση του εδάφους, ώστε τα προσφερόμενα από αυτήν αντλιοστάσια να παραμένουν πλήρως υπόγεια, η τεχνική λύση που προσέφερε διέφερε από αυτήν της αιτούσης και συνεπώς, δεν πιθανολογείται σοβαρά ότι συνέτρεχε περίπτωση παραβάσεως της αρχής του ενιαίου μέτρου κρίσεως, τα δε περί του αντιθέτου προβαλλόμενα από την αιτούσα είναι απορριπτέα ως αβάσιμα, ενώ καθ’ ο μέρος πλήττουν την ανέλεγκτη ουσιαστικώς κρίση της Διοικήσεως είναι απορριπτέα ως απαράδεκτα.Επειδή, κατόπιν των ανωτέρω, οι υπό κρίση συνεκδικαζόμενες αιτήσεις πρέπει να απορριφθούν και να γίνουν δεκτές οι παρεμβάσεις των εταιρειών «....» και της κοινοπραξίας «....» στην πρώτη των υπό κρίση αιτήσεων και των εταιρειών «....» και της κοινοπραξίας «.....» στην δεύτερη των υπό κρίση αιτήσεων. Συνεκτιμώντας δε τις περιστάσεις η Επιτροπή Αναστολών κρίνει ότι πρέπει να συμψηφισθεί η δικαστική δαπάνη μεταξύ των εταιρειών «...».
N.4956/2022
Κύρωση της Προγραμματικής Σύμβασης της παρ. 4 του άρθρου 155 του ν. 4759/2020 μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και των ανωνύμων εταιρειών με διακριτικό τίτλο «ΜΕΤΑΒΑΣΗ Α.Ε.» και «ΔΕΗ Α.Ε.».
ΝΣΚ/341/2016
Εάν είναι νομικά αναγκαία η ανάκληση της διαγραφής ανωνύμου εταιρείας από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών, για την ταμειακή βεβαίωση, σε βάρος της, οφειλών προς το Δημόσιο, οι οποίες ανάγονται σε χρόνο κατά τον οποίο η εταιρεία υφίστατο νομίμως, αλλά διαπιστώθηκαν μετά τη λύση, εκκαθάριση και διαγραφή της από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών.(...)Ενδείκνυται κατ’ αρχήν να επιδιώξει το Δημόσιο την ανάκληση της διαγραφής ανωνύμου εταιρείας, η οποία έχει λυθεί και εκκαθαρισθεί, από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών, προκειμένου να προβεί στην εις βάρος της ταμειακή βεβαίωση οφειλών αυτής προς το Δημόσιο, οι οποίες ανάγονται σε χρόνο κατά τον οποίο η εταιρεία υφίστατο νομίμως, αλλά διαπιστώθηκαν μετά τη λύση, εκκαθάριση και διαγραφή της από το Μητρώο Ανωνύμων Εταιρειών. Ανεξαρτήτως πάντως αν ανακληθεί ή όχι η πράξη της διαγραφής, λαμβάνει χώρα αυτοδικαίως αναβίωση του σταδίου της εκκαθάρισης και του νομικού προσώπου της εταιρείας για τις ανάγκες της εκκαθάρισης (ομόφ.)
ΝΣΚ/346/2001
Δημόσια έργα. Υποκατάσταση μέλους Κοινοπραξίας προεπιλεγείσας σε διαγωνισμό κατασκευής δημοσίου έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Υποκατάσταση μέλους Κοινοπραξίας που συμμετέχει σε διαγωνισμό κατασκευής δημοσίου έργου και έχει προεπιλεγεί, δεν είναι δυνατή κατά το στάδιο που προηγείται της κατακύρωσης του διαγωνισμού.
ΝΣΚ/291/2007
Ενστάσεις κατά του Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού επιλογής αναδόχου για την εκτέλεση του έργου «Αποκατάσταση – Ανακαίνιση – Επισκευή και Διαρρύθμιση διατηρητέου κτιρίου Πινδάρου-Ακαδημίας-Κανάρη 1, Μέγαρο Δεληγιώργη».(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Σε περίπτωση διαγωνιζόμενης εταιρείας η ζητούμενη στο άρθρο 22.8 της Διακήρυξης ειδική εμπειρία μπορεί να προκύπτει και από μη ολοκληρωμένο έργο. (πλειοψ.) β) Διαγωνιζόμενες Εταιρείες ή Κοινοπραξίες Εταιρειών, δεν μπορούν, καθ’ ερμηνεία των άρθρων 21 και 22.8 της Διακήρυξης, ν’ αντλούν την ειδική εμπειρία των μητρικών τους εταιρειών, οι οποίες ανήκουν σε ανώτερη των προσκαλουμένων με τη Διακήρυξη τάξη, δοθέντος ότι ο παρών διαγωνισμός δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου. (ομοφ.) γ) Σε περίπτωση διαγωνιζόμενης Κοινοπραξίας Εταιρειών η απαιτουμένη από το ως άνω άρθρο 22.8 της Διακήρυξης ειδική εμπειρία μπορεί να προκύπτει από ένα παρόμοιο προς το δημοπρατούμενο έργο, την εκτέλεση του οποίου είχαν αναλάβει, ως Κοινοπραξία, οι ίδιες οι συμμετέχουσες στη διαγωνιζόμενη Κ/Ξ εταιρείες. (ομοφ.)
33123/Β.887/1989
Καθορισμός συνδρομών και δικαιωμάτων εγγραφής προς το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, των Ανωνύμων Εταιρειών των οποίων οι τίτλοι έχουν εισαχθεί για διαπραγμάτευση