×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/192/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ανέγερση ή μη εγκαταστάσεων ΙΚΤΕΟ, σε εκτός σχεδίου γήπεδο συνολικής επιφάνειας 9.949,43 τ.μ., το οποίο εμπίπτει σε δύο υποζώνες ισχύουσας ΖΟΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Δεν είναι επιτρεπτό να ανεγερθούν εγκαταστάσεις ΙΚΤΕΟ, σε γήπεδο συνολικής επιφάνειας 9.949,43 τ.μ., που βρίσκεται σε εκτός σχεδίου περιοχή και εμπίπτει σε δύο ζώνες ισχύουσας ΖΟΕ, εφόσον το μεν τμήμα του γηπέδου των 1.465,75 τ.μ. που εμπίπτει στη ζώνη στην οποία επιτρέπεται η εγκατάσταση ΙΚΤΕΟ δεν έχει το απαιτούμενο ελάχιστο εμβαδόν των 4.000,00 τ.μ., το δε έτερο τμήμα αυτού των 8.483,68 τ.μ. εμπίπτει σε ζώνη μη επιτρεπτής χρήσης γης. (ομοφ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/178/2010

Ανέγερση ΙΚΤΕΟ – Έκδοση οικοδομικής άδειας – Έννοια «γηπέδου» κατ άρθρο 2 παρ.12 του ΓΟΚ και 36 του Ν 2963/2001.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ανέγερση ΙΚΤΕΟ. Σε εκτός σχεδίου πόλεως περιοχή απαιτείται γήπεδο τουλάχιστον 4000 τ.μ. Η έννοια του «γηπέδου» του άρθρου 2 παρ.12 του ΓΟΚ είναι ταυτόσημη με αυτήν του «γηπέδου» του Ν 2963/2001. α) Δεν είναι δυνατή η έκδοση οικοδομικής άδειας για ανέγερση ΙΚΤΕΟ σε γήπεδο άρτιο κατά παρέκκλιση, εμβαδού μικρότερου των 4000 τ.μ. β) Δεν είναι δυνατόν ο κύριος του άρτιου κατά παρέκκλιση γηπέδου να συμπληρώσει αυτό κατά το ελλείπον, έτσι ώστε να φτάσει αυτό τα 4000 τ.μ. με σύναψη συμβάσεως μισθώσεως ενός ή περισσοτέρων εδαφικών τμημάτων με όμορη, δομημένη ιδιοκτησία.


ΥΠΕΝ/Δ ΑΟΚΑ/106871/3636/2022

Καθορισμός ενεργειακών, πολεοδομικών και περιβαλλοντικών κριτηρίων, που πρέπει να συντρέχουν για την επίτευξη της κατ’ εξαίρεση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας σε γήπεδα με εμβαδό κάτω των 8.000 τ.μ. και ελάχιστου 4.000 τ.μ., όπου θα ανεγερθούν τουριστικά καταλύματα και εγκαταστάσεις.


ΑΕΠΠ/1243/2021

Ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης που απέρριψε την προσφορά του, με το αντικείμενο της σύμβασης να είναι η ανάθεση υπηρεσιών καθαρισμού σε 10 κτίρια του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, συνολικής επιφάνειας 25.506 τ.μ., με προϋπολογισμένη δαπάνη 181.451,61 € χωρίς ΦΠΑ. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ίδιας απόφασης ως προς την αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινόντων, υποστηρίζοντας ότι δεν πληρούν τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας.


ΕΑΔΗΣΥ/53/2025

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά του και αναδείχθηκε η παρεμβαίνουσα ως οριστικός ανάδοχος για το Τμήμα 1 της σύμβασης, που αφορά σε [...] συνολικής επιφάνειας 9.519,09 τ.μ. και εκτιμώμενης αξίας 235.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης είναι [...] με εκτιμώμενη αξία 296.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ) και διάρκεια 24 μήνες με δικαίωμα προαίρεσης έως 1 έτος. Οι λόγοι της προσφυγής αφορούν την απόρριψη της προσφοράς του λόγω μη ορθής συμπλήρωσης του Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ) και την υποτιθέμενη ανάδοχη μεταχείριση της προσφοράς της παρεμβαίνουσας.


ΑΕΠΠ/719/2018

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που κρίνει ως αποδεκτή την οικονομική προσφορά ενός άλλου διαγωνιζόμενου για την ανάθεση σύμβασης παροχής υπηρεσιών στατικής φύλαξης κτιρίου για τριετές διάστημα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά 24ωρη φύλαξη με 2 φύλακες την ημέρα και 1 τη νύχτα, ελέγχους εισόδων, αναφορές ασφαλείας και παροχή βοήθειας σε έκτακτα συμβάντα για χώρους συνολικής επιφάνειας 7.600 τ.μ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η προσφορά του αντιπάλου υπολογίζει λανθασμένα το κόστος εισφορών υπέρ ΕΛΠΚ και τις προσαυξήσεις για νυκτερινή εργασία και αργίες, παραβιάζοντας το ελάχιστο νόμιμο κόστος.


ΕΑΔΗΣΥ/205/2025

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης, η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας, και ζητεί τη διαπίστωση ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας έπρεπε να απορριφθεί. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση εργασιών καθαριότητας σε δύο τμήματα συνολικής επιφάνειας 106.398,83 τ.μ., με συνολική εκτιμώμενη αξία 3.225.806,45 € άνευ Φ.Π.Α. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η παρεμβαίνουσα δεν υπέβαλε χωριστή υπεύθυνη δήλωση (ΕΕΕΣ) για την εταιρεία που θα εκτελούσε το 29% των εργασιών ως υπεργολάβος, καθώς και ότι δεν πληρούσε τα κριτήρια επιλογής ως προς την υλοποίηση παρόμοιων έργων.


ΑΕΠΠ/1242/2021

Ο πρώτος προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης ως προς το σκέλος που απορρίφθηκε η προσφορά του, επικαλούμενος ότι η παρακράτηση φόρου εισοδήματος 8% δεν έπρεπε να συνυπολογιστεί ως κράτηση στην οικονομική προσφορά. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ίδιας απόφασης ως προς την αποδοχή των προσφορών των παρεμβαινόντων, υποστηρίζοντας ότι δεν πληρούσαν τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας (ιδίως για έργα καθαρισμού γραφείων) και δεν προσέφεραν έγγραφα για εγκεκριμένα απολυμαντικά. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε υπηρεσίες καθαρισμού 10 κτιρίων του Υπουργείου (συνολικής επιφάνειας 25.506 τ.μ.), με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 181.451,61 € (άνευ ΦΠΑ).


ΝΣΚ/222/2008

Δυνατότητα εκποίησης ή μη ακινήτου του Μ.Τ.Π.Υ., βάσει της διατάξεως του άρθρου 18 παρ.1 του Ν 3044/2002, σε αλλοδαπό Δημόσιο, χωρίς διαγωνισμό, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.) έχει τη δυνατότητα, με απόφαση του Διοικητικού του Συμβουλίου, να εκποιήσει, βάσει της διατάξεως του άρθρου 18 παρ.1 του Ν 3044/2002, χωρίς διαγωνισμό, το επί της οδού Δορυλαίου οικόπεδο, εκτάσεως 480,66 τ.μ., ιδιοκτησίας του, σε αλλοδαπό Δημόσιο, για την εξυπηρέτηση υπηρεσιών διπλωματικής του αποστολής, με το οποίο έγινε και η πώληση, δυνάμει του υπ’ αριθμ.13737/27-9-2002 συμβολαίου της Συμβολαιογράφου Αθηνών Ν.Γ., του ακινήτου του, επιφάνειας 12.973 τ.μ.


ΝΣΚ/286/2007

Δυνατότητα παράτασης από το ΤΑΧΔΙΚ της από 8.2.1989 σύμβασης, δυνάμει της οποίας μίσθωσε στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, χώρο επιφάνειας 60 τ.μ. που βρίσκεται στο Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Το ΤΑΧΔΙΚ δεν δικαιούται να παρατείνει την εν λόγω μίσθωση καθόσον αυτή είχε λήξει από 1.7.1998, τυχόν δε παράταση αυτής, κατά παράβαση των διατάξεων περί διαγωνισμού, είναι αυτοδικαίως άκυρη, ελλείψει ουσιώδους τύπου της διαδικασίας. Εφαρμογή των διατάξεων της παρ.19 του άρθρου 7 του Ν 2741/1999 δεν μπορούν να τύχουν εν προκειμένω εφαρμογής, καθόσον η εν λόγω μίσθωση δεν υπάγεται στις περιπτώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό, διότι η διάρκειά της είχε λήξει από 1.7.1998 χωρίς να εμπίπτει σε κάποια από τις περιπτώσεις των παρ.10 και 12 του άρθρου 58 του ΠΔ 34/1995. (πλειοψ.)


ΕΣ.ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ε/248/2025

Η Πράξη 248/2025 του Ε΄ Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον προσυμβατικό έλεγχο νομιμότητας για το έργο «Κατασκευή 3 Συγκροτημάτων των 13 Διαμερισμάτων στο ΟΣΕΑΑΥ (Χωράφα), στην Περιοχή Μώλου της ν. Σκύρου (Σ-138Ε)», του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας/ΓΕΑ. Το έργο, προϋπολογισμού €6.000.000,00 (με ΦΠΑ) και διάρκειας 24 μηνών, ανατέθηκε με κριτήριο τη χαμηλότερη τιμή, με συμβατικό τίμημα €4.137.327,39 (χωρίς ΦΠΑ), στην εταιρεία «… ΑΤΕΒΕ». Το αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή τριών νέων διώροφων οικοδομημάτων με υπόγειο, συνολικής επιφάνειας 1.190,00 τ.μ., που χρηματοδοτείται από το Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης. Το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν ασκήθηκαν ενστάσεις ή άλλα ένδικα μέσα, έκρινε ότι δεν διαπιστώθηκαν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες και ως εκ τούτου δεν κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου σύμβασης.