ΝΣΚ/239/2012
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Μεταφορά του προσωπικού του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων – Απαγορεύσεις πράξεων κατά την προεκλογική περίοδο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η Κ.Υ.Α. που προβλέπεται να εκδοθεί ως διαπιστωτική πράξη από την παρ.2 του άρθρου 20 του Ν. 3966/2011, όπως η παράγραφος αυτή αντικαταστάθηκε με την παρ.6 περ.β’ του άρθρου 329 του Ν. 4072/2012, δεν εμπίπτει στις απαγορεύσεις του άρθρου 28 παρ.1 του Ν. 2190/1994.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/33/2004
Ειδικότερα τυπικά προσόντα υποψηφίου για την επιλογή και διορισμό στη θέση Συμβούλου Δημοτικής Εκπαιδεύσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Για την επιλογή και διορισμό στη θέση Συμβούλου Δημοτικής Εκπαιδεύσεως του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ο κατ’ άρθρο 25 Ν 1566/85 παρ.4, περ.β’ περ.1, εδ.γγ’ τίτλος αλλοδαπού ομοταγούς με ελληνικό ΑΕΙ πανεπιστημίου, πρέπει να είναι όχι μόνο ισότιμος αλλά και αντίστοιχος των χορηγουμένων από τα ελληνικά ΑΕΙ. Πτυχίο αλλοδαπής Παιδαγωγικής Ακαδημίας δεν θεωρείται κατά τις διατάξεις αυτές τυπικό προσόν παρέχον δικαίωμα επιλογής και διορισμού στην ανωτέρω θέση.
ΝΣΚ/439/2009
Ορισμός Αντιπροέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ήδη κατόχου της θέσης του Δ/ντή στο δημόσιο τομέα. Δυνατότητα ή μη επιλογής μεταξύ των αποδοχών των δύο θέσεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο Ι.Δ., που επιλέχθηκε Αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, ως προσωπικότητα με αναγνωρισμένη ειδίκευση και προσφορά στην εκπαίδευση, δεν είχε τη δυνατότητα να επιλέξει ποιας θέσης τις αποδοχές επιθυμούσε να λαμβάνει (Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ή του Διευθυντή του Ινστιτούτου Διαστημικών Εφαρμογών και Τηλεπισκόπησης του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών), αλλά θα έπρεπε να λάβει τις αποδοχές του Συμβούλου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
ΝΣΚ/148/2001
Εκπαιδευτικοί υπάλληλοι. Υπολογισμός προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση, μονίμου Παρέδρου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για τη χορήγηση επιδόματος χρόνου υπηρεσίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση των μονίμων Παρέδρων του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, λαμβάνεται υπόψη για τη χορήγηση του επιδόματος χρόνου υπηρεσίας.
ΝΣΚ/350/2005
Επαναδιορισμός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Παρέδρων με θητεία, κατ’ άρθρο 25 παρ.11 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Κατά την παρ.11 του άρθρου 25 του Ν 1566/1985, επιτρέπεται ο επαναδιορισμός σε θέση Παρέδρου με θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, υπηρετούντος ήδη Παρέδρου με θητεία, μόνο όμως κατόπιν προκηρύξεως της σχετικής θέσεως.
2/78995/0022/2014
Καθορισμός αποδοχών του Διευθυντή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν.3966/2011.
ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ 2/81714/ΔΕΠ/2016-ΦΕΚ:26/ΥΟΔΔ/25.1.2016
ΝΣΚ/196/2001
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Αυτοδίκαιη κατάληψη θέσεων Συμβούλων ΠΙ από Παρέδρους αυτού που συμπληρώνουν δεκαετή υπηρεσία στο βαθμό αυτό.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 22 Ν 1824/88 ορίζουν παγίως ότι οι μόνιμοι Πάρεδροι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, όταν συμπληρώνουν, κάθε φορά, δεκαετή υπηρεσία στο βαθμό τους αυτό καταλαμβάνουν αυτοδικαίως προσωρινές θέσεις Συμβούλων. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/342/2002
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Συλλογικό εισηγητικό όργανο. Συγκρότηση και σύνθεση αυτού κατ άρθρο 25 παρ.10 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Στο συλλογικό όργανο που θα εισηγηθεί στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά την έκδοση της υπ αριθ. 1489/2001 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και σε συμμόρφωση προς αυτή, τον διοριστέο υποψήφιο για την πλήρωση της προκηρυχθείσας θέσης μονίμου Παρέδρου ειδικότητας Θεολόγου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που κατείχε ο Αθ. Νίκας, θα μετέχουν το Συντονιστικό Συμβούλιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τα μέλη του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης αυτού. β) Δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση τριμελούς ή πενταμελούς Επιτροπής, στην οποία θα μετέχουν καθηγητές ή αναπληρωτές καθηγητές των ΑΕΙ, χωρίς δικαίωμα ψήφου, προκειμένου να εισηγηθεί στο προαναφερόμενο συλλογικό όργανο σχετικά με το ως άνω θέμα.
ΔΤΔ Γ 1068571 ΕΞ 2017
Απαγορεύσεις και Περιορισμοί – Διεθνείς κυρώσεις – Κοινοποίηση Καν. (ΕΕ) 2017/330 του Συμβουλίου της 27ης Φεβρουαρίου 2017, για την τροποποίηση του Καν. (ΕΚ) 329/2007, σχετικά με περιοριστικά μέτρα κατά της Βόρειας Κορέας – Κωδικοποίηση οδηγιών.(ΑΔΑ:7ΛΙ1Η-ΑΕΧ)
ΝΣΚ/340/2007
Προεκλογική περίοδος – Απαγόρευση διορισμών κλπ – Συμβάσεις μίσθωσης έργου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Οι απαγορεύσεις που επιβάλλουν κατά την προεκλογική περίοδο οι διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 28 του Ν 2190/1994 σχετικά με πράξεις διορισμού, πρόσληψης ή οποιασδήποτε μεταβολής της υπηρεσιακής κατάστασης κ.λπ. αναφέρονται και αφορούν στο διορισμό ή την πρόσληψη και οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή κάθε κατηγορίας προσωπικού (τακτικών υπαλλήλων, υπαλλήλων με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου ή ορισμένου χρόνου κ.λπ.) των υπηρεσιών και νομικών προσώπων του άρθρου 14 του νόμου αυτού (φορέων του δημόσιου τομέα) και δεν αναφέρονται σε σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, δηλαδή στην ανάθεση με σύμβαση μίσθωσης έργου σε ορισμένα πρόσωπα της εκτέλεσης ορισμένου έργου σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν 2527/1997. Οι συνάπτοντες σύμβαση μίσθωσης έργου ούτε διορίζονται, ούτε προσλαμβάνονται, ούτε αποτελούν προσωπικό οποιασδήποτε κατηγορίας του νομικού προσώπου με το οποίο συνήψαν τις συμβάσεις αυτές και δεν συνδέονται με αυτό με οποιαδήποτε υπαλληλική ιδιότητα, ούτε μπορεί να τεθεί, ως προς αυτούς, θέμα υπηρεσιακής τους κατάστασης, ώστε η μεταβολή της να εμπίπτει στις απαγορεύσεις των διατάξεων αυτών κατά την προεκλογική περίοδο. Οι παραπάνω απαγορεύσεις δεν αφορούν και δεν επιδρούν επί του κύρους των διοικητικών πράξεων και της διαδικασίας για τη σύναψη των συμβάσεων μίσθωσης έργου που προκηρύχθηκαν με την Ρ00/1069/6-8-2007 ανακοίνωση του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ούτε αυτών που προηγήθηκαν της κατά την 17-8-2007, προκήρυξης των βουλευτικών εκλογών ούτε αυτών που έπονται αυτής και μέχρι την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης. Η υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερομένους για τη σύναψη των παραπάνω συμβάσεων μίσθωσης έργου και η αποδοχή αυτών από το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ δεν συνιστούν απαγορευμένες σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ.1 και 2 του άρθρου 28 του Ν 2190/1994 πράξεις, ούτε οι απαγορεύσεις των διατάξεων αυτών έχουν κάποια επίδραση επί του κύρους της Ρ00/1069/6-8-2007 ανακοίνωσης (προκήρυξης) του Διοικητή του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ για τη σύναψη συμβάσεων έργου με 330 άτομα. Η Διοίκηση όμως έχει τη διακριτική ευχέρεια, κατά τους κανόνες της χρηστής διοίκησης, εκτιμώντας τα σχετικά περιστατικά και προς αποτροπή έγερσης υπονοιών έλλειψης αντικειμενικότητας και έκδοσης μεροληπτικών πράξεων, να αναστείλει την περαιτέρω διαδικασία υποβολής αιτήσεων ή αποδοχής αυτών και κατάρτισης των συμβάσεων μίσθωσης έργου μέχρι την ορκωμοσία της νέας Κυβέρνησης.
ΝΣΚ/475/2000
Βουλευτές. Εκλογικά κέντρα. Απαγορεύσεις άρθρου 10 παρ.1 ν.2429/1996.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι απαγορεύσεις που τίθενται από τις διατάξεις του άρθρου 10 παρ.1 περιπτ.α του Ν.2429/96, όπως ισχύουν, έχουν όριο τους χώρους των εκλογικών κέντρων, των οποίων δικαιούται να κάνει χρήση ο υποψήφιος βουλευτής σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.2 του ίδιου άρθρου. Οι λοιπές, όμως, απαγορεύσεις (των περιπτώσεων β και γ της παρ.1 του άρθρου 10 του Ν.2429/96, όπως ισχύει) έχουν απόλυτο χαρακτήρα.