×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/244/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3463/2006

Προγραμματικές συμβάσεις. Αμοιβή ανώνυμης εταιρίας για προσφερόμενες υπηρεσίες της στο πλαίσιο προγραμματικής σύμβασης μεταξύ ΥΠ.ΠΟ.- Τ.Α.Π.Α.- Ν.Α. Ιωαννίνων και αυτής για το έργο "Στερέωση-Αναστήλωση-Ανάδειξη Αρχαίου Θεάτρου Δωδώνης".Το οικονομικό αίτημα της ανώνυμης εταιρίας " Ήπειρος Α.Ε." για αμοιβή της με ποσοστό 10% επί των εκάστοτε οικονομικών επιχορηγήσεων της άνω προγραμματικής σύμβασης δεν είναι νόμιμο, διότι δεν προβλέπεται από τις διατάξεις της σύμβασης αυτής.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΣ/ΚΛ.Ε/386/2017

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ-Αποκατάσταση και συντήρηση αρχαίου θεάτρου:..Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν συντρέχει νόμιμος λόγος που να κωλύει την υπογραφή του σχεδίου της ελεγχόμενης προγραμματικής σύμβασης, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα Πράξη και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής, υπό τον όρο ότι θα τροποποιηθεί το χρονοδιάγραμμα (Παράρτημα Ι) της σύμβασης ώστε ο χρόνος διενέργειας της πρώτης αναφερόμενης πράξης εκτέλεσης να έπεται του χρόνου έκδοσης της πράξης του Κλιμακίου και της συνακόλουθης υπογραφής της ελεγχόμενης σύμβασης.


ΝΣΚ/693/1995

Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ). Προγραμματικές συμβάσεις. Οροι χρηματοδοτήσεως τούτων. Είναι νόμιμη η μη θεώρηση από το οικείο όργανο του Ελεγκτικού Συνεδρίου στο ΥΠ.ΠΟ. χρηματικών ενταλμάτων των υπό του Τ.Α.Π.Α. χρηματοδοτήσεων των προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ ΥΠ.ΠΟ. - ΤΑΠΑ - Δήμων/Κοινοτήτων, εφόσον αυτά δεν συνοδεύοντο από τα απαραίτητα κατά νόμο (άρθρο 5 π.δ.471/75) δικαιολογητικά που αποδεικνύουν τη βασιμότητά τους (ήτοι αποδεικνύουν τις διάφορες πληρωμές που έγιναν από τους φορείς εκτελέσεως των έργων των οικείων προγραμματικών συμβάσεων, την πρόοδο των σχετικών εργασιών κλπ.).

ΝΣΚ/30/2000

ΥΠ.ΠΟ. Προγραμματικές συμβάσεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υποχρέωση ή δέσμευση του ΥΠ.ΠΟ., από τις οικείες διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 2 του ν.2557/1997 για νομοθετική κύρωση της από 1-12-1998 προγραμματικής σύμβασης μεταξύ του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης και του σωματείου "Κέντρο Σύγχρονου και Βιομηχανικού Σχεδιασμού - Μουσείο Design" δεν υφίσταται. Πολύ δε περισσότερο δεν υφίσταται τοιαύτη υποχρέωση ή δέσμευση του ΥΠ.ΠΟ. από την εκφρασθείσα ιδιωτική βούληση των άνω δύο νομικών προσώπων που περιέχεται στον όρο 12 της άνω προγραμματικής σύμβασης.


ΝΣΚ/268/2006

Αμοιβή μελετητή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η αμοιβή της μελέτης ελέγχου στατικής επάρκειας υφιστάμενων κτιρίων -στα πλαίσια της δημόσιας σύμβασης εκπόνησης της μελέτης: «Στερέωση και ανάδειξη του κτιρίου των φυλακών και τριών άλλων γειτονικών κτιρίων, στη νήσο Γυάρο, Ν. Κυκλάδων»- υπολογίζεται σύμφωνα με το κεφάλαιο 7 της εγκυκλίου 8/12-2-1990 ΥΠΕΧΩΔΕ.


ΕΑΔΗΣΥ/673/2023

Με την προδικαστική προσφυγή, όπως προκύπτει από το περιεχόμενό της, η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της υπ’ αρ. πρωτ. …/03.03.2023 απόφασης της Προϊσταμένης της Εφορείας Αρχαιοτήτων …, με την οποία εγκρίθηκαν τα υπ’ αρ. ../15.02.2023 και 6…/03.03.2023 πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού της Αναθέτουσας Αρχής που αφορούν στην κατακύρωση της σύμβασης του έργου για την «Προμήθεια α) φαιόγκριζου μαρμάρου, β) πωρόλιθου» στο πλαίσιο του Υποέργου 7: «Προμήθεια α) φαιόγκριζου μαρμάρου, β) πωρόλιθου» του έργου «Αποκατάσταση Αρχαίου θεάτρου … – Ε φάση».


ΕΣ/ΤΜ.7/433/2010

Συμμετοχή Δήμου στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου ανώνυμης εταιρίας. Με δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Τμήμα κρίνει ότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 265 παρ. 8 του Δ.Κ.Κ. για υποχρεωτική λύση της άνω εταιρίας, αφού δεν έχουν παρέλθει τρεις συνεχόμενες ζημιογόνες εταιρικές χρήσεις μετά διετία από την προσαρμογή, στις 17.1.2008, της άνω εταιρίας στις διατάξεις του νέου Δ.Κ.Κ. και, ως εκ τούτου, μη προβαλλομένου άλλου λόγου μη νομιμότητας της εντελλόμενης με το υπό κρίση χρηματικό ένταλμα δαπάνης, πρέπει αυτό να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/258/2000

Προγραμματικές συμβάσεις. Παρατηρήσεις σε προγραμματική σύμβαση μεταξύ ΥΠ.ΠΟ. - Δήμου Χανίων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Προεδρεύων: Ρ.Αντωνακόπουλος, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Θ.Θεοφανόπουλος, Νομικός Σύμβουλος Για την εκ μέρους του Δήμου Χανίων υπογραφή της άνω προγραμματικής σύμβασης δεν απαιτείται η υπ αυτού προηγουμένη ένταξη της χρηματοδότησης του έργου αυτής στο Ε.Π.Τ.Α., διότι το έργο τούτο χρηματοδοτείται από πόρους της Ε.Ε. Επίσης, για την εκ μέρους του Δήμου Χανίων υπογραφή της αυτής προγραμματικής σύμβασης δεν απαιτείται η υπ αυτού προηγουμένη τήρηση των οικείων κοινοτικών διατάξεων ήτοι της Οδηγίας 93/37/ΕΟΚ και π.δ.346/1998.


ΑΕΠΠ/682/2021

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθ. 61370/15.2.2021, με την οποία εγκρίθηκε το πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού και κατακυρώθηκε οριστικά το αποτέλεσμα του διαγωνισμού στην εταιρία '...'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη 'στερέωση-αποκατάσταση ενετικών τειχών του ευθύγραμμου τμήματος ...' με προϋπολογισμό 2.029.612,11 ευρώ (συν ΦΠΑ 24%). Η προσφυγή επικεντρώνεται στη μη συμμόρφωση της κατακυρωθείσας εταιρίας με τα κριτήρια τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας, ιδίως ως προς την εμπειρία σε συναφή έργα την τελευταία πενταετία.


ΕλΣυν.Κλ.Ε/141/2017

Νομιμότητα του σχεδίου της προγραμματικής σύμβασης πολιτισμικής ανάπτυξης μγια την υλοποίηση του έργου «Στερέωση, Αποκατάσταση, Αναστήλωση, Ανάδειξη Γέφυρας … : Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο κρίνει ότι η ελεγχόμενη προγραμματική σύμβαση εγκαθιδρύει πραγματική συνεργασία μεταξύ των συμβαλλόμενων φορέων, με σκοπό, δια της συνένωσης των μέσων που διαθέτει ο καθένας από αυτούς, την από κοινού εκτέλεση της δημόσιας αποστολής τους, και ως τέτοια δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του ν.4412/2016. Επιπλέον, εφόσον το υποβληθέν προς έλεγχο σχέδιο προγραμματικής σύμβασης έχει εγκριθεί από τα αρμόδια όργανα των συμβαλλομένων μερών και φέρει το ελάχιστο αναγκαίο κατά νόμο περιεχόμενο, δεν συντρέχουν ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του σχεδίου αυτού, το οποίο επισυνάπτεται στην παρούσα και αποτελεί αναπόσπαστο μέρος αυτής.


ΝΣΚ/332/2007

Ισχύς προγραμματικής σύμβασης και μετά την τροποποίηση καταστατικού αναπτυξιακής ανώνυμης εταιρείας ΟΤΑ, συμμετέχουσας σ’ αυτήν.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 269 του ισχύοντος νέου Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (Ν 3463/2006), τροποποίηση του καταστατικού αναπτυξιακής ανώνυμης εταιρείας, διεπόμενης, σύμφωνα με το καταστατικό σύστασής της, από τις διατάξεις του παλαιότερου Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα (άρθρο 274 παρ.1 περ.β’ ΠΔ 323/1989) μπορεί να συνεχιστεί σύννομα αφενός η υλοποίηση Προγραμματικής Σύμβασης του άρθρου 35 του ΠΔ 410/1995, όπως ισχύει, στην οποία συμμετέχει και η εταιρεία αυτή ως φορέας οικονομικής διαχείρισης του συγκεκριμένου προγράμματος, και αφετέρου η χρηματοδότηση του προγράμματος αυτού χωρίς την τροποποίηση της σχετικής σύμβασης.