×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/244/2001

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Δημόσιοι υπάλληλοι. Απόσπαση σε ΝΠΙΔ. Πειθαρχική διαδικασία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σε δημόσιο υπάλληλο, που υπηρετεί ως αποσπασμένος στο ΝΠΙΔ με την επωνυμία Εθνικό Ιδρυμα Αγροτικής Ερευνας εφαρμόζεται η πειθαρχική διαδικασία, που προβλέπει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/423/2007

Πειθαρχική δίωξη υπαλλήλων Μ.Ο.Δ. Α.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αρμόδιος πειθαρχικός προϊστάμενος για τον υπάλληλο της Μονάδας Οργάνωσης της Διαχείρισης του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης (Μ.Ο.Δ. Α.Ε.) που υπηρετεί με απόσπαση στην Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΕΥΔΕΠ) της Περιφέρειας Ηπείρου, είναι ο Γενικός Διευθυντής της Μ.Ο.Δ. Α.Ε. και θα εφαρμόσει την πειθαρχική διαδικασία που προβλέπει ο Κανονισμός Εσωτερικής Οργάνωσης της Μ.Ο.Δ. Α.Ε. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/346/2002

ΝΠΙΔ. Απόσπαση προσωπικού ΝΠΙΔ. Αφετηρία χρόνου απόσπασης του προσωπικού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η αφετηρία υπολογισμού του χρόνου αποσπάσεως του προσωπικού που υπηρετεί στις σχολικές μονάδες του ΟΓΕΚΑ «ΔΗΜΗΤΡΑ» ορίζεται από την 8-10-2001, που είναι η ημερομηνία της δημοσιεύσεως και ισχύος του Ν 2945/2001.


ΝΣΚ/124/2019

Απόσπαση δημοσίων υπαλλήλων συζύγων/συμβιούντων δημοσίων εκπαιδευτικών που υπηρετούν με απόσπαση σε Ευρωπαϊκά Σχολεία. Τα Ευρωπαϊκά Σχολεία προσλαμβάνουν τον οιονεί χαρακτήρα δημόσιας υπηρεσίας και πρέπει να θεωρηθεί ότι συνιστούν δημόσια υπηρεσία του εξωτερικού, κατά την έννοια της διάταξης του άρθρου 48 του ν. 4440/2016, που θεσπίστηκε με σκοπό τη διατήρηση της ενότητας της οικογένειας. Συνεπώς, οι δημόσιοι υπάλληλοι των οποίων οι σύζυγοι/συμβιούντες είναι εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι σε Ευρωπαϊκά Σχολεία δύνανται να αποσπώνται για συνυπηρέτηση, κατ’ εφαρμογή της διάταξης αυτής, σε υπηρεσία της πόλης ή της περιοχής στην οποία υπηρετεί ο σύζυγος/ συμβιών (ομόφ.).


ΝΣΚ/416/2008

Αρμοδιότητα πειθαρχικώς προϊσταμένου και υπηρεσιακού συμβουλίου σε περίπτωση απόσπασης υπαλλήλου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υπό την ισχύ του νέου Υπαλληλικού Κώδικα (Ν 3528/2007), αρμόδιος πειθαρχικώς προϊστάμενος του υπαλλήλου είναι (με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 117 που αναφέρεται στην πειθαρχική εξουσία του Υπουργού Εσωτερικών για παραπτώματα υπαλλήλων που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση των πολιτών) ο προϊστάμενος της οργανικής του θέσης, ενώ αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο στην ως άνω περίπτωση είναι το υπηρεσιακό συμβούλιο της υπηρεσίας στην οποία υπηρετεί με απόσπαση, εφόσον το παράπτωμά του σχετίζεται με τα καθήκοντα της θέσης στην οποία υπηρετεί.


ΝΣΚ/411/2000

ΝΠΙΔ. Πλήρωση θέσεων προσωπικού του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας (Κ.Ε.Θ.Ι.) με απόσπαση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η πλήρωση των θέσεων προσωπικού του Κ.Ε.Θ.Ι. μπορεί να γίνει και με απόσπαση υπαλλήλων του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. ή Ν.Π.Ι.Δ. του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Ως προς τη διαδικασία της αποσπάσεως, τη διάρκειά της και το φορέα που επιβαρύνεται με τη μισθοδοσία των αποσπώμενων υπαλλήλων έχουν ανάλογη εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 68 του ισχύοντος Υ.Κ. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/213/2000

ΝΠΙΔ. Πειθαρχική διαδικασία του Προέδρου του Δ.Σ. και του Γενικού Διευθυντή του ΕΘ.Ι.ΑΓ.Ε.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Γ.Πουλάκος, Αντιπρόεδρος Εισηγήτρια: Ι.Καραγιαννοπούλου, Πάρεδρος Κατά του Προέδρου του ΔΣ του Εθνικού Ιδρύματος Αγροτικής Έρευνας (ΕΘΙΑΓΕ) και του Γενικού Διευθυντή του, δεν δύναται να κινηθεί πειθαρχική διαδικασία λόγω ανυπαρξίας σχετικής διατάξεως νόμου. Ως προς τον Γενικό Διευθυντή όμως και εφ όσον συντρέχει κατ αυτού αιτιολογημένα λόγος ακαταλληλότητας της άσκησης των καθηκόντων του, τότε επιτρέπεται η πρόωρη λήξη της θητείας του κατ άρθρο 9 παρ.1α του ν.1845/89, αφού τηρηθούν οι προβλεπόμενες από τη διάταξη αυτή διαδικασίες.


ΝΣΚ/162/2012

Αποσπασμένος στο ΙΚΑ ΕΤΑΜ υπάλληλος του ΟΑΕΕ ΤΕΒΕ – Διερεύνηση πειθαρχικών παραπτωμάτων του από το Υπηρεσιακό Πειθαρχικό Συμβούλιο του ΙΚΑ ΕΤΑΜ – Καταγγελία ή μη της σύμβασης εργασίας – Αρμοδιότητα των ανωτέρω φορέων κατά την πειθαρχική διοικητική διαδικασία.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Την απόφαση του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, που εκδόθηκε σύμφωνα με το άρθρο 17 παρ. 4 του Π.Δ. 760/1976, πρέπει να επιδώσει το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στον εκδόσαντα το παραπεμπτήριο και στον υπάλληλο. β) Την πράξη καταγγελίας της σύμβασης εργασίας που στηρίζεται στην ως άνω απόφαση του Α΄ Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, πρέπει να εκδώσει ο Διοικητής του Ο.Α.Ε.Ε., ο οποίος είχε προβεί στην πρόσληψη του ως άνω υπαλλήλου.


ΝΣΚ/374/2001

Δημόσιοι υπάλληλοι. Πειθαρχική δίωξη. Χορήγηση αντιγράφων εγγράφων πειθαρχικών φακέλων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Οι ειδικές διατάξεις του άρθρου 136 παρ.3 του ισχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα συμπληρώνονται, ως προς το θέμα της χορήγησης αντιγράφων των εγγράφων των πειθαρχικών φακέλων, από τις γενικές διατάξεις του άρθρου 5 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. Ο πειθαρχικώς διωκόμενος υπάλληλος δικαιούται να λάβει όχι μόνο γνώση του φακέλου της πειθαρχικής υπόθεσής του, αλλά και αντίγραφα των εγγράφων που βρίσκονται σ αυτόν (φάκελο). Το δικαίωμα αυτό του πειθαρχικώς διωκόμενου υπαλλήλου μπορεί να ασκηθεί μόνον στο χρονικό στάδιο, κατά το οποίο έχει ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία και - προ της επιβολής οποιασδήποτε κατ αυτού πειθαρχικής ποινής -, έχει κληθεί αυτός σε απολογία.


ΝΣΚ/297/2014

Δημόσιοι Υπάλληλοι - Μέλος του Κεντρικού Οργάνου Ελέγχου (Κ.Ο.Ε.) του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας - Πειθαρχική δίωξη υπαλλήλου λόγω παράβασης της υποχρέωσης για δήλωση περιουσιακής κατάστασης – Αυτοδίκαιη ή δυνητική αργία, λαμβανομένου επιπλέον υπόψη ότι η ποινική υπόθεση έχει τεθεί στο αρχείο από την Εισαγγελία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Το Κεντρικό Όργανο Ελέγχου του Υπουργείου Ανάπτυξης αποτελεί συλλογικό διοικητικό όργανο κατά την έννοια του άρθρου 15 του ν.4210/2013, το οποίο συγκροτείται και λειτουργεί σύμφωνα με τις ειδικές ρυθμίσεις της υπ’ αριθμ. 502/2007 (Β΄2274) απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, η οποία εκδόθηκε κατ’ εξουσιοδότηση της διάταξης της παραγράφου 17 του άρθρου 7 του ν. 3299/2004 (Α΄ 261) και συμπληρωματικώς μόνο, αν απαιτηθεί, σύμφωνα με τις γενικές ρυθμίσεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας. (ομοφ.) β) Η πειθαρχική δίωξη υπαλλήλου για τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή τους ειδικούς ποινικούς νόμους και της αναξιοπρεπούς συμπεριφοράς, λόγω παράβασης της υποχρέωσής του να υποβάλει δήλωση περιουσιακής κατάστασης, η οποία απέρρεε από την ιδιότητά του ως μέλους του Κ.Ο.Ε. του Υπουργείου Ανάπτυξης, καθιστά εφαρμοστέες τις περί δυνητικής αργίας προπαρατεθείσες διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα, καθόσον εμπίπτει στην περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 104 του Υπαλληλικού Κώδικα, όπως αυτό ισχύει. (πλειοψ.) γ) Το γεγονός ότι η συναφής ποινική υπόθεση της ανωτέρω υπαλλήλου, κατά της οποίας έχει ασκηθεί για τα ως άνω αδικήματα πειθαρχική δίωξη, έχει τεθεί από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών στο αρχείο, δεν επηρεάζει τη θέση αυτής σε αργία, καθόσον η πειθαρχική διαδικασία είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη της ποινικής και το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο οφείλει να επιληφθεί της εν λόγω υπόθεσης και να εκδώσει επ’ αυτής απόφαση, ανεξαρτήτως του ότι η συναφής ποινική υπόθεση έχει τεθεί στο αρχείο. (ομοφ.)


ΝΣΚ/73/2012

Δημόσιοι υπάλληλοι – Πειθαρχική Διαδικασία – Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) – Εγκυρότητα αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) ολοκληρώνεται διαδικαστικά με τη σύνταξη και υποβολή αιτιολογημένης έκθεσης στο όργανο που διέταξε τη διενέργεια αυτής μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας και συνοδεύεται υποχρεωτικά από όλα τα στοιχεία (καταθέσεις μαρτύρων, έγγραφα κ.λπ.), τα οποία θεμελιώνουν το περιεχόμενό της. Η ολοκλήρωση της Ε.Δ.Ε. επέρχεται με μόνη τη σύνταξη και υποβολή αιτιολογημένης έκθεσης στο όργανο που διέταξε τη διενέργεια αυτής και δεν απαιτείται για το κύρος αυτής η συνδρομή και άλλης πρόσθετης προϋπόθεσης, όπως η αποδοχή της έκθεσης αυτής από το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο με συγκεκριμένη πράξη του, συντασσομένη αυτοτελώς ή επί του σώματος της έκθεσης. Δεν είναι άκυρη η Ε.Δ.Ε. από μόνο το γεγονός ότι δεν υπήρξε αποδοχή του πορίσματος με συγκεκριμένη πράξη του αρμόδιου πειθαρχικού οργάνου που την διέταξε, διότι από καμία διάταξη δεν προβλέπεται, ως στοιχείο ολοκλήρωσης και εγκυρότητας αυτής και η αποδοχή της.