×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/267/2011

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Απαγόρευση αποσπάσεων ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού σε καθήκοντα διάφορα της ειδικότητάς τους.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις της παρ.8 του άρθρου 11 του Ν 3833/2010, εφαρμόζονται για το εν γένει προσωπικό της ιατρικής υπηρεσίας των δημοσίων νοσοκομείων, όπως αυτό διαλαμβάνεται στην παρ.6 του άρθρου 6 του Ν 2889/2001, στο οποίο περιλαμβάνεται το παραϊατρικό προσωπικό και το προσωπικό κοινωνικής εργασίας, από την έναρξη δε της ισχύος του Ν 3833/2010 δεν επιτρέπεται η απόσπαση και η διάθεση τούτου σε γραφεία βουλευτών, ευρωβουλευτών και κομμάτων. (πλειοψ.)


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/184/2010

Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) – Πρόσληψη υπαλλήλων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με τις διατάξεις του άρθρου 37 παρ.2 του Ν 3428/2005 – Αναστολή προσλήψεων κατ’ άρθρο 10 παρ.1 του Ν 3833/2010 – Έννοια της «μετακλητότητας».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η πλήρωση των πέντε θέσεων προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου της Γραμματείας της Ρ.Α.Ε. που προβλέπονται στην παρ.2 του άρθρου 37 του Ν 3428/2005 «Απελευθέρωση Αγοράς Φυσικού Αερίου», δεν εμπίπτει στην αναστολή πρόσληψης και διορισμού προσωπικού για το έτος 2010 που προβλέπεται στην παρ.1 του άρθρου 10 του Ν 3833/2010, καθόσον το προσωπικό των θέσεων αυτών εξομοιούται με μετακλητούς υπαλλήλους, οι οποίοι ρητώς εξαιρούνται του μέτρου της εν λόγω αναστολής.


ΕΣ/ΚΛΠΕ.ΤΜ.1/59/2012

Εξοδα παράστασης.Με τα δεδομένα αυτά, και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στην προηγούμενη σκέψη, η εντελλόμενη δαπάνη εκκαθαρίστηκε εσφαλμένα, αφού δεν υπολογίστηκε σε αυτήν η προβλεπόμενη από τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 7 του ν. 3833/2010 μείωση της κατά συνεδρίαση αποζημίωσης των μελών του Δ.Σ. κατά 50%.  Αβάσιμα δε το ανωτέρω Ν.Π.Δ.Δ., που εξέδωσε το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα, επικαλείται την προγενέστερη 74/2011 Πράξη του Ι Τμήματος  του Ελεγκτικού Συνεδρίου, αφού στην Πράξη αυτή διευκρινίζεται το ποσοστό μείωσης της κατά συνεδρίαση αποζημίωσης άλλης κατηγορίας απασχολουμένων στο δημόσιο τομέα, και συγκεκριμένα των μελών του Δημοτικού Συμβουλίου, που ως αιρετά όργανα Ο.Τ.Α υπάγονται εκ του νόμου στις διατάξεις των παρ. 5 και 6 του ίδιου άρθρου του ν. 3833/2010.


ΝΣΚ/93/2015

Φορολογική μεταχείριση των ημερήσιων αποζημιώσεων του προσωπικού των διαχειριστικών αρχών για τις εκτός έδρας μετακινήσεις του, υπό το καθεστώς του προϊσχύσαντος Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι ημερήσιες αποζημιώσεις, οι οποίες καταβάλλονταν υπό το καθεστώς του προϊσχύσαντος Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (ν. 2238/1994), ήτοι έως 31-12-2013, στο προσωπικό των ειδικών υπηρεσιών (ν. 2860/2000 και ν. 3614/2007) του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για τις εκτός έδρας μετακινήσεις του για εκτέλεση υπηρεσίας, ανεξάρτητα εάν δεν ταυτίζονταν κατά το ύψος τους, δεν διαφοροποιούνταν κατά τη φύση και το σκοπό της χορήγησής τους σε σχέση προς τις ημερήσιες αποζημιώσεις που καταβάλλονταν στο λοιπό προσωπικό του Δημοσίου, ΟΤΑ και Ν.Π.Δ.Δ. με βάση τις διατάξεις του ν. 2685/1999, και επομένως, όπως και οι τελευταίες, δεν αποτελούν εισόδημα και δεν υπόκεινται, στο σύνολό τους, σε φόρο εισοδήματος (πλειοψ.). Σε κάθε περίπτωση, μετά την ισχύ των διατάξεων των παραγράφων 5 και 6 του άρθρου 9 του ν. 3833/2010, με τις οποίες επήλθαν μεταβολές στις ρυθμίσεις του ν. 2685/1999, και της υπ’ αρ. 2/33481/0022/31-5-2011 απόφασης του Υφυπουργού Οικονομικών, εκδοθείσης κατ’ εξουσιοδότηση της παρ. 5 του άρθρου 9 του ν. 3833/2010, οι ημερήσιες αποζημιώσεις, που καταβλήθηκαν στο προσωπικό των ειδικών υπηρεσιών έως την 31-12-2013, στηρίζονται απευθείας στο νομοθετικό πλαίσιο που διαμορφώθηκε βάσει του ν. 2685/1999 και συνεπώς δεν φορολογούνται, στο σύνολό τους, κατ’ ευθεία εφαρμογή της διάταξης της περίπτωσης β’ της παραγράφου 4 του άρθρου 45 του ν. 2238/1994 (ομοφ.). Παραπομπή από την υπ' αριθμ. 531/2012 Γνωμ. του Β΄ Τμήματος Ν.Σ.Κ. ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΕλΣυν/Τμ.1/195/2011

Με τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 2685/1999, προσδιορίσθηκε, πλην άλλων, το εννοιολογικό περιεχόμενο των ημερών εκτός έδρας μετακίνησης των υπαλλήλων, ο τρόπος καθορισμού του ανώτατου αριθμού των ημερών μετακίνησης σε μηνιαία βάση, το γενικό ανώτατο όριο των κατά μήνα και κατ’ έτος επιτρεπόμενων μετακινήσεων (120 ημέρες) καθώς και οι προϋποθέσεις υπέρβασης του κατά περίπτωση τιθέμενου ορίου. Ειδικότερα, σύμφωνα με την ως άνω διάταξη, επιτρέπεται η υπέρβαση του εν λόγω ορίου με την έκδοση κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομικών και του κατά περίπτωση αρμοδίου Υπουργού μόνο για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων καθώς και σε ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων (υπαλλήλων του Υπουργείου Ανάπτυξης, μηχανικών του Υπουργείου Περιβάλλοντος, υπαλλήλων του ΣΔΟΕ, γεωτεχνικών υπαλλήλων) για την εξυπηρέτηση ιδιαίτερων υπηρεσιακών αναγκών. Περαιτέρω, με την παράγραφο 1 του άρθρου 9 του ν. 3833/2010, στο πλαίσιο εξορθολογισμού του συστήματος πραγματοποίησης και αποζημίωσης των μετακινήσεων με σκοπό τον περιορισμό των λειτουργικών εξόδων του Δημοσίου (βλ. την επί του εν λόγω άρθρου αιτιολογική έκθεση του σχετικού νόμου), περιορίσθηκε το γενικό ανώτατο όριο των κατά μήνα και κατ’ έτος επιτρεπόμενων μετακινήσεων στις εξήντα (60) ημέρες, με δυνατότητα υπέρβασής του κατά είκοσι ημέρες, χωρίς όμως να μεταβάλλονται οι προϋποθέσεις της υπέρβασης αυτής, δηλαδή η υποχρεωτική έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης, η συνδρομή έκτακτων συνθηκών ή η κάλυψη ιδιαίτερων υπηρεσιακών αναγκών για τις ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων που μνημονεύονται στις σχετικές διατάξεις. Και τούτο, διότι όπως προκύπτει από τη γραμματική διατύπωση του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3833/2010 και ειδικότερα από τη ρητή παραπομπή στις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 3 του ν. 2685/1999, ως προς το ζήτημα της υπέρβασης, με το νόμο αυτό δεν επήλθε αντικατάσταση του συστήματος των μετακινήσεων που εισήγαγε ο ν. 2685/1999 αλλά τροποποίηση συγκεκριμένων ρυθμίσεων αυτού (βλ. και την σχετική αιτιολογική έκθεση του νόμου), μεταξύ άλλων και ως προς το γενικό ανώτατο όριο των επιτρεπόμενων μετακινήσεων, χωρίς να απαλείφονται οι λοιποί νόμιμοι όροι πραγματοποίησής τους, όπως προβλέπονται από το γενικό νομοθέτημα του ν. 2685/1999. Εξ άλλου, με την ίδια διάταξη του άρθρου 9 του ν. 3833/2010, όπως αυτή συμπληρώθηκε με το άρθρο 49 παρ. 1 του ν. 3871/2010, δόθηκε μεν η δυνατότητα και περαιτέρω υπέρβασης του ανωτάτου μηνιαίου ορίου μετακινήσεων, δηλαδή και πέραν των είκοσι ημερών, η δυνατότητα όμως αυτή συνοδεύτηκε με την θέσπιση ειδικών προς τούτο προϋποθέσεων, που συνίστανται στην έκδοση και πάλι κοινής υπουργικής απόφασης εφόσον συντρέχουν «έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες και εφόσον το προσωπικό που ασκεί τα συγκεκριμένα υπηρεσιακά καθήκοντα δεν επαρκεί», ενώ στην απόφαση αυτή πρέπει να προσδιορίζονται οι ειδικότητες, τα συγκεκριμένα υπηρεσιακά καθήκοντα στα οποία αφορά η υπέρβαση καθώς και ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός των καθ’ υπέρβαση του ανωτάτου ορίου ημερών μετακίνησης. Επομένως και υπό το καθεστώς του ν. 3833/2010, θεσπίζεται ένα κατ’ αρχήν γενικό ανώτατο όριο επιτρεπόμενων μετακινήσεων σε μηνιαία και ετήσια βάση, η όποια δε υπέρβασή του τελεί υπό τους όρους του άρθρου 2 παρ. 3 του ν. 2685/1999 σε συνδυασμό με αυτούς του άρθρου 9 παρ. 1 του ν. 3833/2010. Σε κάθε δε περίπτωση για την πραγματοποίηση μετακινήσεων καθ’ υπέρβαση του ανωτάτου ορίου απαιτείται η προηγούμενη έκδοση κοινής υπουργικής απόφασης και η συνδρομή των λοιπών ουσιαστικών προϋποθέσεων των εν λόγω διατάξεων. Αντίθετη ερμηνευτική εκδοχή σύμφωνα με την οποία η υπέρβαση των 60 ημερών μετακίνησης κατά μήνα και κατ’ έτος μέχρι την κάλυψη της αριθμητικής οροφής των είκοσι ημερών, δύναται να πραγματοποιηθεί χωρίς την έκδοση σχετικής υπουργικής απόφασης και χωρίς την τήρηση των ως άνω ουσιαστικών προϋποθέσεων, εκτός του ότι θα αντέβαινε το γράμμα της παρ. 1 του άρθρου 9 του ν. 3833/2010, θα αναιρούσε και τον ίδιο τον σκοπό της διάταξης που έγκειται στην περιστολή των δημοσίων δαπανών μέσω της θέσπισης πιο αυστηρών προϋποθέσεων για τις υπηρεσιακές μετακινήσεις.


ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)393/2015

ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.Ανάθεση σε τρίτους:Νόμιμη η καταβολή αμοιβής από δημοτικό ν.π.δ.δ. σε ιδιώτη για εργασίες γραμματειακής υποστήριξης που αυτή παρέσχε, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, δυνάμει σχετικής σύμβασης, καθόσον η ανάθεση των ανωτέρω εργασιών σε τρίτο, παρίσταται εν προκειμένω δικαιολογημένη και δεν αντίκειται στην αρχή της οικονομικότητας δεδομένου ότι: α) με τις πραγματικές συνθήκες, που επικρατούσαν στο ν.π.δ.δ., δεν διασφαλίζονταν η αποτελεσματική διεκπεραίωση των υποθέσεων των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών  του,  και β) με τις διατάξεις των άρθρων 11 του  ν. 3833/2010 και πρώτου παρ. ΣΤ (υποπαράγραφος ΣΤ1) του ν. 4093/2012 έχει κατ’ ουσίαν εξαλειφθεί η δυνατότητα πρόσληψης οιουδήποτε προσωπικού μέχρι και την 31.12.2016 και, τέλος, λαμβανομένου υπόψη ότι ο φορέας και διαδικασία πλήρωσης οργανικής θέσης κίνησε, αλλά και ζήτησε προσωπικό  από τον οικείο Δήμο.


ΕΣ/ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ/460/2024

Με την υπό κρίση έφεση, όπως οι λόγοι αυτής αναπτύσσονται με το από 24.5.2022 νομίμως κατατεθέν υπόμνημα, ζητείται ακύρωση, άλλως η μεταρρύθμιση α) της 6/2018 πράξης της Επιτρόπου της 13ης Υπηρεσίας Επιτρόπου του Ελεγκτικού Συνεδρίου, κατά το μέρος που με αυτή καταλογίσθηκε σε βάρος της εκκαλούσας, πρώην Διοικήτριας του Γενικού Νοσοκομείου Λακωνίας, αλληλεγγύως και εις ολόκληρον με τον εκκαθαριστή αποδοχών αυτού, το συνολικό ποσό των 9.714,67 ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί σε απολαβές, που φέρεται ότι έλαβε αυτή αχρεωστήτως υπό την ως άνω ιδιότητά της κατά το χρονικό διάστημα από 12.12.2013 έως 31.3.2016, λόγω αφενός της μη ορθής μισθολογικής της κατάταξης και αφετέρου της μη πραγματοποίησης επί των αποδοχών της των περικοπών που προβλέφθηκαν από τους νόμους 3833/2010, 3845/2010 και 4093/2012 και β) του 25004/3.4.2018 εγγράφου της ως άνω Υπηρεσίας, με το οποίο διαβιβάστηκε στην αρμόδια Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.) η προαναφερόμενη 6/2018 καταλογιστική πράξη, προκειμένου η τελευταία αυτή Υπηρεσία να προβεί στη βεβαίωση του ανωτέρω χρέους σε βάρος της εκκαλούσας.


ΝΣΚ/51/2006

Συμβάσεις μίσθωσης έργου καθαριστριών και ηλεκτρολόγων – υδραυλικών. Χορήγηση βεβαίωσης παρ.2 άρθρου 6 Ν 2527/1997.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Για την ανάθεση σε καθαρίστριες και υδραυλικούς – ηλεκτρολόγους εκτελέσεως έργου της ειδικότητάς τους στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης πληρούνται οι προϋποθέσεις του άρθρου 6 παρ.1 Ν 2527/1997 και συνεπώς μπορεί το έργο αυτό να αποτελέσει αντικείμενο σύμβασης μίσθωσης έργου, χωρίς να υποκρύπτεται σύμβαση εξαρτημένης εργασίας, λαμβανομένου υπόψη ότι: α) δεν έχουν πληρωθεί οι προβλεπόμενες με τον Οργανισμό του Υπουργείου θέσεις καθαριστριών και τεχνικών, δεδομένου ότι η διαδικασία πλήρωσής τους μέσω Α.Σ.Ε.Π. είναι χρονοβόρα και από της δημοσιεύσεως (22-8-2005) του Οργανισμού αυτού δεν ήταν δυνατόν να έχει ολοκληρωθεί η πλήρωσή τους, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει προσωπικό να εκτελέσει το έργο αυτό και β) η σχετική σύμβαση που θα καταρτισθεί, δεν θα καλύπτει πάγιες και διαρκείς ανάγκες κατά την έννοια της παρ.1 άρθρου 6 Ν 2527/1997, εφόσον οι ανάγκες αυτές έχουν όλως ιδιάζοντα χαρακτήρα, αφού εμφανίστηκαν το πρώτο με τη σύσταση του νέου Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και ιδίως από τη δημοσίευση (22-8-2005) του Οργανισμού του και θα διαρκέσουν, ικανοποιούμενες με σύμβαση μίσθωσης έργου, κατά τη μεταβατική μόνο περίοδο, δηλ. μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας πλήρωσης των σχετικών οργανικών θέσεων μέσω Α.Σ.Ε.Π.


ΕΣ/ΤΜ.1/3/2013

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ: (...) Με την αίτηση αυτή επιδιώκεται η ανάκληση των 122/2011 και 34/2012 Πράξεων του Τμήματος τούτου.(...) Από το συνδυασμό των ανωτέρω διατάξεων συνάγεται, μεταξύ άλλων, ότι η προβλεπόμενη από την παράγραφο 7 του άρθρου 1 του ν. 3833/2010 μείωση, κατά ποσοστό 50%, στις πάσης φύσεως αμοιβές, αποζημιώσεις και απολαβές των μελών των συλλογικών οργάνων διοίκησης όλων ανεξαιρέτως των νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, η οποία είναι ανεξάρτητη των μειώσεων που προβλέπονται στις παρ. 5 και 6 ίδιου άρθρου και επιβάλλεται κατά παρέκκλιση κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης νόμου ή απόφασης οποιουδήποτε οργάνου διοίκησης του νομικού προσώπου, καταλαμβάνει και την κατά συνεδρίαση αποζημίωση των μελών της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού, που αποτελεί το συλλογικό όργανο διοίκησής της. Και τούτο διότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού, συνιστά, παρά το μη ρητό χαρακτηρισμό της από το νόμο, νομικό πρόσωπο δημόσιου δικαίου, δοθέντος ότι διαθέτει νομική προσωπικότητα και πληροί πρωτίστως το κρίσιμο για τον χαρακτηρισμό της αυτό κριτήριο της άσκησης δημόσιας εξουσίας με την έκδοση εκτελεστών διοικητικών πράξεων, που προσβάλλονται ενώπιον του Διοικητικού Εφετείου και του ΣτΕ. Τυχόν αντίθετη ερμηνευτική εκδοχή, κατά την οποία η Επιτροπή Ανταγωνισμού, παρά το ότι συνιστά ν.π.δ.δ., δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 7 του άρθρου 1 του ν. 3833/2010 διότι χαρακτηρίζεται από τον κοινό νομοθέτη «ανεξάρτητη αρχή», θα αντέκειτο στην αδιάστικτη διατύπωση της διάταξης αυτής, η οποία αναφέρεται σε όλα ανεξαιρέτως τα ν.π.δ.δ. και αφορά ειδικώς τις πάσης φύσεως απολαβές των μελών των συλλογικών οργάνων διοίκησής τους. Περαιτέρω, θα αντέβαινε στο σκοπό της συνολικής νομοθετικής ρύθμισης, που θεσπίστηκε με το ν. 3833/2010, ο οποίος συνίσταται στην προστασία του γενικότερου δημόσιου συμφέροντος, με τη λήψη επειγόντων μέτρων, όπως οι περικοπές που επιβάλλει το άρθρο 1 του ως άνω νόμου στις απολαβές στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, λόγω της άμεσης και επιτακτικής ανάγκης για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης (...)Σύμφωνα με όσα προηγουμένως έγιναν κατά πλειοψηφία δεκτά, ορθώς με τις υπό ανάκληση πράξεις, έστω και με εν μέρει διαφορετική αιτιολογία, κρίθηκε μη θεωρητέο το 177Α, οικονομικού έτους 2011, χρηματικό ένταλμα πληρωμής της Επιτροπής Ανταγωνισμού, το οποίο αφορούσε στην καταβολή αποζημίωσης στους φερόμενους σε αυτό ως δικαιούχους για τη συμμετοχή τους σε συνεδριάσεις της Ολομέλειάς της, που πραγματοποιήθηκαν κατά το μήνα Απρίλιο 2011, διότι κατά τη σχετική εκκαθάριση δεν συνυπολογίστηκε η μείωση κατά ποσοστό 50%, που επιβάλλεται από τη διάταξη της παρ. 7 του άρθρου 1 του ν. 3833/2000, στις πάσης φύσεως απολαβές των μελών των συλλογικών οργάνων διοίκησης όλων ανεξαιρέτως των ν.π.δ.δ. και, κατά συνέπεια, στις απολαβές των μελών της Ολομέλειας της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Διά ταύτα Απορρίπτει την αίτηση.



ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/394/2015

Αποζημίωση Προέδρου Δ.Σ Κοινωφελούς Επιχείρησης:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις της παρούσας, το Κλιμάκιο κρίνει ότι νομίμως κατά τον καθορισμό της επίμαχης αποζημίωσης του Προέδρου του Δ.Σ. της Κ.Ε.Π.Α. Δήμου ... λήφθηκε υπόψη η ποσοστιαία μείωση (50%) που προβλέπεται στο εδάφιο 5 της υποπαραγράφου Γ.1 του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 και όχι, επιπροσθέτως, οι αντίστοιχες των διατάξεων του άρθρου 1 παρ. 6 του ν. 3833/2010 και του άρθρου τρίτου παρ. 4 του ν. 3845/2010. Περαιτέρω, όμως, η εντελλόμενη δαπάνη, κατά το μέρος που αφορά στην καταβολή αποζημίωσης στο φερόμενο ως δικαιούχο για χρονικό διάστημα πριν από τις 24.12.2014, δηλαδή πριν από την ημερομηνία ανάρτησης της αναρτητέας 587/17.12.2014 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου ... στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», δεν είναι νόμιμη. Τούτο διότι η προαναφερθείσα απόφαση ισχύει μόνον από την ανάρτησή της στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» στις 24.12.2014 και εντεύθεν, από την ημερομηνία δε αυτή είναι δυνατή η καταβολή της αποζημίωσης στο φερόμενο ως δικαιούχο Πρόεδρο του Δ.Σ. της Κ.Ε.Π.Α. Δήμου ....


ΕΣ/ΤΜ.7/34/2015 (σε συμβούλιο)

Ανάθεση εργασιών σε τρίτους. Mε την κρινόμενη αίτησή της, η φερόμενη ως δικαιούχος του εντάλματος προβάλλει ότι η ανάθεση των προαναφερόμενων εργασιών σε αυτή  παρίσταται εν προκειμένω δικαιολογημένη, ενόψει της υποστελέχωσης των άνω Υπηρεσιών του Δήμου και του φόρτου εργασίας των υπηρετούντων σε αυτές υπαλλήλων....Από το 29623/15.9.2015 δε έγγραφο του Δημάρχου, που    επίσης επικαλείται και προσκομίζει η αιτούσα, προκύπτει ότι οι εννέα υπηρετούντες στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου υπάλληλοι είναι επιφορτισμένοι με την επίβλεψη 30 μελετών και 25 έργων, συνολικού προϋπολογισμού 62.000.000 ευρώ. Ενόψει των άνω πραγματικών συνθηκών, που  δεν διασφαλίζουν την αποτελεσματική εκ μέρους των άνω Υπηρεσιών του Δήμου διεκπεραίωση των υποθέσεων του προαναφερόμενου Γραφείου  και δοθέντος περαιτέρω ότι με τις διατάξεις των άρθρων 11 του  ν. 3833/2010 και πρώτου παρ. ΣΤ (υποπαράγραφος ΣΤ1) του ν. 4093/2012 έχει κατ’ ουσία εξαλειφθεί η δυνατότητα των Ο.Τ.Α. να προσλαμβάνουν οιοδήποτε προσωπικό μέχρι και την 31.12.2016, το Τμήμα κρίνει ότι η ανάθεση των επίμαχων εργασιών στην αιτούσα παρίσταται εν προκειμένω δικαιολογημένη. Συνεπώς, η αίτηση πρέπει να γίνει δεκτή και να ανακληθεί η προσβαλλόμενη με  αυτή πράξη....Ανακαλεί την 268/2014 πράξη του Κλιμακίου Προληπτικού Ελέγχου Δαπανών στο VII Τμήμα.