×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/308/2008

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3528/2007, 3205/2003
Άδεια άνευ αποδοχών δημοσίου υπαλλήλου.Η άδεια άνευ αποδοχών δημοσίου υπαλλήλου πέραν του μηνός ανά ημερολογιακό έτος δεν υπολογίζεται για τη βαθμολογική και τη μισθολογική του εξέλιξη.

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/68/2005

Υπολογισμός άδειας άνευ αποδοχών αναπληρωτών εκπαιδευτικών ως προϋπηρεσία για τη μοριοδότησή τους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και την μισθολογική τους εξέλιξη.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η χορηγηθείσα σε αναπληρωτή εκπαιδευτικό άδεια άνευ αποδοχών δεν συνυπολογίζεται για τον καθορισμό της προϋπηρεσίας του, προκειμένου να ενταχθεί στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών κατ’ άρθρο 7 παρ.1 και 2 του Ν 3027/2002 και 6 παρ.2 του Ν 3255/2004, υπολογίζεται δε για τη μισθολογική του εξέλιξη όταν διορίζεται σε θέση μονίμου εκπαιδευτικού μόνο αν είναι ίση ή μικρότερη του ενός μηνός για κάθε ημερολογιακό έτος και εφόσον χορηγείται νόμιμα κατ’ άρθρο 24 παρ.3 του ΠΔ 410/1988.


ΝΣΚ/276/2010

Ιατροί Ε.Σ.Υ. – Δικαίωμα επισχέσεως εργασίας – Λήψη ή μη μισθού και εφημεριών – Συνυπολογισμός ή μη του χρόνου επισχέσεως για την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη.α) Οι ιατροί του Ε.Σ.Υ. δεν δικαιούνται, ως δημόσιοι υπάλληλοι, να προβαίνουν σε επίσχεση εργασίας, λόγω οφειλομένων αμοιβών από δεδουλευμένες εφημερίες. β) Οι ανωτέρω ιατροί δεν δικαιούνται μισθού και λοιπών αποδοχών κατά το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο προβαίνουν σε επίσχεση της μελλοντικής τους εργασίας. γ) Ο ως άνω χρόνος δεν υπολογίζεται για την καταβολή σ’ αυτούς επιδόματος χρόνου υπηρεσίας και δεν λαμβάνεται υπόψη για τη βαθμολογική τους εξέλιξη, καθώς και για τη μισθολογική εξέλιξη όσων εξ αυτών υπηρετούν σε Κέντρα Υγείας.


ΝΣΚ/80/2010

Προσμέτρηση χρόνου απασχόλησης με συμβάσεις μίσθωσης έργου για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλου.Από το συνολικό χρόνο απασχόλησης με συμβάσεις μίσθωσης έργου δύναται να ληφθεί υπόψη για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη υπαλλήλου χρονικό διάστημα 24 μηνών. Η πέραν του 24μηνου απασχόληση, υπό το καθεστώς των συμβάσεων αυτών, δύναται να αναγνωρισθεί μισθολογικά υπό τις προϋποθέσεις των παρ. 1ι και 4 του άρθρου 15 του Ν 3205/2003. 

ΕΣ/Τ1/86/2006

Καταβολή διαφοράς αποδοχών σε μόνιμο υπάλληλο της Τεχν.Υπηρεσίας Δήμου,λόγω χορήγησης ανωτάτου μισθολογικού κλιμακίου.Μη νόμιμη,καθόσον για τη μισθολογική του εξέλιξη λήφθηκε υπόψη η προυπηρεσία του στη διαδημοτική επιχείρηση(ν.π.ι.δ.),κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρ.15 παρ.2ε του ν.3205/2003,αφού η προυπηρεσία των τακτικών υπαλλήλων σε ν.π.ι.δ.δεν υπολογίζεται για τη μισθολογική τους εξέλιξη.


ΝΣΚ/307/2016

Χρόνος έναρξης δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας σπουδαστών της Εθνικής (...)Η μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη των σπουδαστών της Ε.Σ.Δ.Δ.Α. σε κάθε περίπτωση υπολογίζεται με βάση την ημερομηνία δημοσίευσης του οριστικού πίνακα των επιτυχόντων στην Σχολή, στο φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης (ΦΕΚ) και όχι την ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων σε αυτήν. Δεν δύνανται να τύχουν αναλογικής εφαρμογής, στην προκειμένη περίπτωση, οι διατάξεις του άρθρου 19 παρ. 3 του Υ.Κ. (ν. 3528/2007) (πλειοψ.


ΝΣΚ/44/2021

Προσμέτρηση ή μη χρονικού διαστήματος, κατά το οποίο δημόσιος υπάλληλος είχε τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία, στο συνολικό χρόνο υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη, κατόπιν μεταγενέστερης απαλλαγής του από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Δυνατότητα επιστροφής παρακρατηθεισών αποδοχών αργίας και προσδιορισμός αυτών.(...)Μετά την απαλλαγή δημοσίου υπαλλήλου από κάθε πειθαρχική του ευθύνη, με νεώτερη, ληφθείσα μετά από επανάληψη της πειθαρχικής διαδικασίας, απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου, η Διοίκηση οφείλει να προσμετρήσει το χρονικό διάστημα, κατά το οποίο αυτός είχε τεθεί σε αυτοδίκαιη αργία στο συνολικό χρόνο υπηρεσίας για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη και να του επιστρέψει ατόκως τις αποδοχές που παρακρατήθηκαν κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, χωρίς την παρεμβολή υπηρεσιακού/πειθαρχικού συμβουλίου. Στις αποδοχές αυτές δεν δύναται να περιλαμβάνονται αποδοχές που συνδέονται με την ενεργό άσκηση των καθηκόντων του υπαλλήλου (ομόφωνα). Οι ως άνω επιστρεπτέες στον υπάλληλο αποδοχές αφορούν όλο το χρονικό διάστημα που αυτός τελούσε σε αργία και όχι την τελευταία μόνο διετία αυτού (κατά πλειοψηφία).


ΕλΣυν.Κλ.1/76/2016

Μετατάξεις.Υπαλλήλων:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών σε υπάλληλο Δήμου με σύμβαση εργασίας ι.δ.α.χ., για το χρονικό διάστημα από 24.12.2012 έως 28.2.2015, μετά την χορήγηση σ’ αυτόν του 2ου μισθολογικού κλιμακίου (ΜΚ) στον Δ’ βαθμό, λόγω αναγνώρισης μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών με  απόφαση υπηρεσιακού συμβουλίου, καθώς και μετά την βαθμολογική και μισθολογική επανακατάταξή του, λόγω αναγνώρισης της προϋπηρεσίας του στη δημοτική επιχείρηση του ως άνω Δήμου αναδρομικά από 1.1.2010, καθόσον: α) μη νομίμως ελήφθη υπόψη για την από 1.1.2010 και, εν συνεχεία, από 1.11.2011 βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του ανωτέρω υπαλλήλου η συνολική προϋπηρεσία του στη δημοτική επιχείρηση κατά το χρονικό διάστημα από 24.12.2001 έως 11.3.2009, διότι η προϋπηρεσία του αυτή δεν είχε αναγνωριστεί για τη βαθμολογική και μισθολογική του εξέλιξη πριν από την ισχύ του ν. 4024/2011 (ΦΕΚ Α΄ 226/2011), προκειμένου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του νόμου αυτού, να ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογική και μισθολογική του κατάταξη. Ούτε, άλλωστε, με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3491/2006 και του π.δ/τος 164/2011, βάσει των οποίων ο εργαζόμενος αυτός εντάχθηκε στο Δήμο, η προϋπηρεσία αυτή αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, οι δε διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 3320/2005 αφορούν στην, κατόπιν σχετικής κρίσης των οικείων οργάνων ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του προμνησθέντος π.δ/τος, κατάταξη του προσωπικού των φορέων του στενού δημοσίου τομέα (Δημοσίου, ν.π.δ.δ. και ΟΤΑ) σε οργανικές θέσεις των φορέων αυτών και β) η αναγνώριση της προϋπηρεσίας αυτής και, συνακόλουθα, η αναδρομική βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη του ανωτέρω υπαλλήλου δεν είναι δυνατή ούτε με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, προεχόντως, διότι δεν υφίσταται ειδική διάταξη, με βάση την οποία να αναγνωρίζεται, από 1.11.2011, η προϋπηρεσία αυτή ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, ενώ δεν έχει ακόμη εκδοθεί το προβλεπόμενο από τις προαναφερόμενες διατάξεις προεδρικό διάταγμα που να προβλέπει την αναγνώριση προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα.


ΝΣΚ/321/2009

Σχολεία μειονοτικά. Κατάργηση ή μη του υπολογισμού της υπηρεσίας των εκπαιδευτικών ως αυξημένης για τη συμπλήρωση του χρόνου υπηρεσίας, τη μισθολογική και βαθμολογική τους εξέλιξη, τη χορήγηση επιπλέον μορίων μετάθεσης. Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η παρεχόμενη, και μετά την ισχύ των διατάξεων του Ν 3205/2003, του π.δ/τος 50/1996 και της υπ’ αριθμ. Ζ2/412/8.11.1995 απόφασης του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, υπηρεσία των εκπαιδευτικών σε μειονοτικά σχολεία εξακολουθεί, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως της παρ. 16 του άρθρου 1 του Ν 2341/1995, να υπολογίζεται αυξημένη για τη συμπλήρωση του απαιτούμενου, κατά τις ισχύουσες διατάξεις, πραγματικού χρόνου υπηρεσίας, τόσο για τη μισθολογική και βαθμολογική τους εξέλιξη, όσο και για τη χορήγηση επιπλέον μορίων μετάθεσης.


ΝΣΚ/4/2004

Προϋπηρεσία που διανύθηκε στον ιδιωτικό τομέα. Μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη υπαλλήλων που διορίσθηκαν με τις διατάξεις του Ν 1476/1984.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η προϋπηρεσία που διανύθηκε στον Ιδιωτικό Φορέα και προβλεπόταν ως αναγκαίος όρος για συμμετοχή σε διαγωνισμό –πέραν των τυπικών προσόντων- και αποτέλεσε προσόν για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 993/79, δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη του προσωπικού αυτού, το οποίο διορίσθηκε μετέπειτα (μονιμοποιήθηκε) σε οργανικές θέσεις μονίμων υπαλλήλων με τις διατάξεις του Ν 1476/84, οι οποίες δεν απαιτούσαν τέτοιο προσόν διορισμού.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)/5/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ:Μη νόμιμη η καταβολή διαφοράς αποδοχών, σε τρεις υπαλλήλους Δήμου με συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου, για το χρονικό διάστημα από 27.7.2012 έως 31.12.2013 και από 1.1.2014 έως 31.8.2014, μετά την αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους σε Δημοτική Επιχείρηση Δήμου από 28.12.1999 έως την ένταξή τους, σύμφωνα τις διατάξεις των νόμων 3491/2006 και 3613/2007, σε Ν.Π.Δ.Δ του Δήμου (ΚΑΠΗ) και την από 1.11.2011 επανακατάταξή τους σε βαθμούς και μισθολογικά κλιμάκια, διότι μη νομίμως ελήφθη υπόψη για την από 1.11.2011 βαθμολογική και μισθολογική κατάταξη των φερομένων ως δικαιούχων η συνολική προϋπηρεσία τους στη δημοτική επιχείρηση από 28.12.1999 έως 5.3.2009, καθόσον η προϋπηρεσία τους αυτή δεν είχε αναγνωριστεί για τη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη πριν από την ισχύ του ν. 4024/2011, προκειμένου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του νόμου αυτού, να ληφθεί υπόψη για τη βαθμολογική και μισθολογική τους κατάταξη. Περαιτέρω, ούτε αφενός με τις διατάξεις του άρθρου 16 του ν. 3491/2006 και του π.δ/τος 164/2011, βάσει των οποίων οι εργαζόμενοι αυτοί εντάχθηκαν στο νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου του δήμου, η προϋπηρεσία αυτή αναγνωρίζεται ως πραγματική δημόσια υπηρεσία για βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, οι δε διατάξεις του άρθρου 1 ν. 3320/2005, αφορούν στην, κατόπιν σχετικής κρίσης των οικείων οργάνων ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004, κατάταξη του προσωπικού των φορέων του στενού δημοσίου τομέα (Δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΟΤΑ) σε οργανικές θέσεις των φορέων αυτών ούτε αφετέρου με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011.