×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/309/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Σχολικοί Σύμβουλοι. Αποδοχές.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι αποδοχές των Σχολικών Συμβούλων από του χρόνου ενάρξεως ισχύος του ν.2470/97 "Αναμόρφωση Μισθολογίου του Προσωπικού της Δημόσιας Διοίκησης κλπ", ήτοι από 1.1.97 καθορίζονται με βάση το άρθρο 22 παρ.2 του νόμου αυτού, χωρίς να ασκεί επιρροή η κατά την παρ.2 του άρθρου 57 του Ν.1566/85 πρόβλεψη περί απονομής στους Σχολικούς Συμβούλους για τη διάρκεια της θητείας τους του "βαθμού" του παρέδρου με θητεία του Π.Ι.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/350/2005

Επαναδιορισμός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Παρέδρων με θητεία, κατ’ άρθρο 25 παρ.11 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατά την παρ.11 του άρθρου 25 του Ν 1566/1985, επιτρέπεται ο επαναδιορισμός σε θέση Παρέδρου με θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, υπηρετούντος ήδη Παρέδρου με θητεία, μόνο όμως κατόπιν προκηρύξεως της σχετικής θέσεως.


ΝΣΚ/287/2010

Συμμόρφωση Διοικήσεως – Ακύρωση τοποθέτησης Σχολικών Συμβούλων Β/θμιας Εκπαίδευσης – Επανάληψη ή μη της διαδικασίας συνέντευξης των υποψηφίων ενώπιον του Συμβουλίου Επιλογής και τήρηση πρακτικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Διοίκηση σε συμμόρφωση με την υπ’ αριθμ. 1699/2009 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Ακυρωτικός Σχηματισμός) με την οποία ακυρώθηκε η υπ’ αριθμ. Υ131/88980/Δ2/8-8-2007 απόφαση της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά το μέρος της με το οποίο τοποθετήθηκαν Σχολικοί Σύμβουλοι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής, κατά παράλειψη του αιτούντος, οφείλει να καλέσει εκ νέου σε συνέντευξη τον αιτούντα και όλους τους Σχολικούς Συμβούλους που συμμετείχαν στην διαδικασία της συνέντευξης για την επιλογή Σχολικών Συμβούλων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής.


ΝΣΚ/311/2008

Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα (Π.Ε.Κ.). Σχολικοί Σύμβουλοι – Διευθυντές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο Σχολικός Σύμβουλος που έχει επιλεγεί Προϊστάμενος στο Τμήμα Επιστημονικής - Παιδαγωγικής Καθοδήγησης δεν μπορεί να επιλεγεί συγχρόνως Διευθυντής ή Υποδιευθυντής στο οικείο Π.Ε.Κ. και αντιστρόφως, καθόσον στην αντίθετη περίπτωση θα ταυτιζόταν η ιδιότητα του Προϊσταμένου και του υφισταμένου, όπως, επίσης, και του εποπτεύοντος και του εποπτευομένου στο ίδιο πρόσωπο.


ΝΣΚ/209/2003

Καταβολή στους τακτικούς υπαλλήλους των Οργανισμών Εγγείων Βελτιώσεων (ΟΕΒ) της διαφοράς του άρθρου 13 του Ν 2470/1997, μεταξύ του κινήτρου απόδοσης και των επιδομάτων/ αποζημιώσεων των ειδικών λογαριασμών (Ν 2332/1995 και 2430/1996).(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
Η διαφορά μεταξύ του κινήτρου απόδοσης του Ν 2470/1997 (άρθρο 13) και των επιδομάτων των Ν 2332/1995 (άρθρο 11) και 2430/1996 (άρθρο 8) αποτελεί αποδοχές ειδικού σκοπού, που προσιδιάζουν προς την άσκηση συγκεκριμένων καθηκόντων συγκεκριμένης κατηγορίας υπαλλήλων, όπως αυτοί του Υπουργείου Γεωργίας και των ΝΠΔΔ που υπάγονται σε αυτό και συνεπώς δεν είναι νόμιμη η καταβολή αυτής στους υπαλλήλους των ΟΕΒ (ομοφ.).


ΕλΣυν.Κλ.1/313/2015

ΑΠΟΔΟΧΕΣ.Υπαλλήλων:Νόμιμη η καταβολή αποζημίωσης από Δήμο σε πρώην σχολικούς φύλακες, με σχέση εργασίας ι.δ.α.χ., για μη ληφθείσα κανονική άδεια κατά το έτος 2013, οι οποίοι ετέθησαν σε καθεστώς διαθεσιμότητας, λόγω κατάργησης των θέσεων της ειδικότητάς τους στον Δήμο, καθόσον οι ανωτέρω σχολικοί φύλακες δικαιούνται τη λήψη της εν λόγω αποζημίωσης, υπολογιζομένης αυτής σε συνάρτηση προς το χρόνο της πραγματικής απασχόλησής τους, δεδομένου ότι η υπαλληλική σχέση τους λύθηκε μετά τη λήξη του καθεστώτος διαθεσιμότητας και της παρατάσεως που εδόθη δυνάμει δικαστικών αποφάσεων (άρθρο 177 παρ. 3 του ΚΚΔΚΥ ν.3584/2007, ΦΕΚ Α' 143/2007 και άρθρο πρώτο παρ.2 της υποπερ. Θ.1. της παρ. του ν. 4254/2014, ΦΕΚ Α' 85/2014, όπως αυτή αντικαταστάθηκε με το άρθρο 41 παρ. 1 του ν. 4262/2014, ΦΕΚ Α' 114/2014).


ΝΣΚ/197/2000

Εκπαίδευση. Σχολικοί Σύμβουλοι. Πολύτεκνοι. Τοποθέτηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Οι διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 10 του ν.1910/1944 έχουν εφαρμογή και στην περίπτωση της αρχικής τοποθέτησης σχολικών συμβούλων, οπότε όλες οι θέσεις σχολικών συμβούλων είναι κενές, εφόσον αυτό ζητηθεί με σχετική αίτηση του πολύτεκνου προς τα αρμόδια για την τοποθέτησή του όργανα. Αν το αίτημα αυτό υποβληθεί κατά τη διάρκεια της τετραετούς θητείας των σχολικών συμβούλων, όπως συνέβη στην περίπτωση του πολυτέκνου Σχολικού Συμβούλου, τότε η αρμόδια υπηρεσία υποχρεούται να τοποθετήσει τον πολύτεκνο στον τόπο των συμφερόντων του για το υπόλοιπο της θητείας του, κατ εφαρμογή των ανωτέρω διατάξεων, εφόσον υπάρχει εκεί κενή θέση της ειδικότητάς του, άλλως όταν κενωθεί τοιαύτη, μετά την υποβολή του αιτήματός του, προηγουμένης της τοποθετήσεως αυτού από τυχόν μεταθέσεις λοιπών σχολικών συμβούλων κατ άρθρο 5 του ΠΔ 398/1995.


ΝΣΚ/342/2002

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Συλλογικό εισηγητικό όργανο. Συγκρότηση και σύνθεση αυτού κατ άρθρο 25 παρ.10 του Ν 1566/1985.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Στο συλλογικό όργανο που θα εισηγηθεί στον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά την έκδοση της υπ αριθ. 1489/2001 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών και σε συμμόρφωση προς αυτή, τον διοριστέο υποψήφιο για την πλήρωση της προκηρυχθείσας θέσης μονίμου Παρέδρου ειδικότητας Θεολόγου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που κατείχε ο Αθ. Νίκας, θα μετέχουν το Συντονιστικό Συμβούλιο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και τα μέλη του Τμήματος Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης αυτού. β) Δεν είναι νόμιμη η συγκρότηση τριμελούς ή πενταμελούς Επιτροπής, στην οποία θα μετέχουν καθηγητές ή αναπληρωτές καθηγητές των ΑΕΙ, χωρίς δικαίωμα ψήφου, προκειμένου να εισηγηθεί στο προαναφερόμενο συλλογικό όργανο σχετικά με το ως άνω θέμα.


ΕλΣυν/Κλ.1/135/2015

Αποδοχές μετατασσομένων.(.....) Μη νόμιμη η καταβολή σε υπαλλήλους Δήμου, αναλογίας της παροχής του άρθρου 29 παρ. 2 του ν. 4024/2011 (ήτοι της διαφοράς από τη μείωση των αποδοχών τους σε ποσοστό μεγαλύτερο του 25%, λόγω της εφαρμογής του νέου μισθολογίου – «υπερβάλλουσα μείωση») συνολικού ποσού 191,06 ευρώ, καθόσον οι ανωτέρω εμφανίστηκαν στην νέα υπηρεσία τους στις 10.6.2014, μετά τη θέση τους σε διαθεσιμότητα για χρονικό διάστημα ενός μηνός, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, ενώ από την προηγούμενη υπηρεσία τους, ελάμβαναν την παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 (διαφορά μείωσης αποδοχών υπερβάλλουσα του 25%), για το λόγο ότι η παροχή του άρθρου 29 του ν. 4024/2011 αποτελεί μέρος των αποδοχών της θέσης προέλευσης των μετατασσόμενων υπαλλήλων, η οποία, ως προσωπική διαφορά, δεν διατηρείται στις αποδοχές της θέσης τους στον φορέα υποδοχής τους.


ΝΣΚ/91/2002

Χρόνος ενάρξεως πληρωμής του απονεμομένου από το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων μερίσματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οταν, κατά τον κανονισμό του απονεμομένου από το Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων (ΜΤΠΥ) μερίσματος, τα αρμόδια όργανα αυτού διαπιστώσουν ότι η λύση της υπαλληλικής σχέσεως του μετόχου-υπαλλήλου έλαβε χώρα σε χρόνο προγενέστερο αυτού της πραγματικής αποχωρήσεώς του από την υπηρεσία, η πληρωμή του μερίσματος αρχίζει από την παύση της μισθοδοσίας του. Ως μισθοδοσία θεωρούνται και οι τρίμηνες αποδοχές του άρθρου 57 του Π.Δ/τος 166/2000.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.1/221/2019

ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Κλιμάκιο κρίνει ότι μη νομίμως, κατά τα βασίμως προβαλλόμενα με το λόγο διαφωνίας, η ελεγχόμενη δαπάνη ανελήφθη σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου ........ Τούτο, διότι η μισθοδοσία της υπαλλήλου, λόγω της απόσπασής της και της, εν συνεχεία, διάθεσής της σε γραφείο πολιτικού κόμματος, δεν βαρύνει τον προϋπολογισμό του φορέα προέλευσης, αλλά τον Κρατικό Προϋπολογισμό. Συνεπώς και η αποζημίωση υπερωριακής απασχόλησης έπρεπε να βαρύνει τις πιστώσεις του τελευταίου. Ο ισχυρισμός του Δήμου, κατ’ επίκληση των εκτιθέμενων σε εγκύκλιο (2/86827/ΔΕΠ/20.12.2016) του Τμήματος Εφαρμογής Ενιαίου Μισθολογίου της Διεύθυνσης Εισοδηματικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών, ότι η αποζημίωση για την υπερωριακή απασχόληση της υπαλλήλου βαρύνει τον προϋπολογισμό της υπηρεσίας στην οποία αυτή ανήκει οργανικά, ακόμα και στην περίπτωση κατά την οποία η δαπάνη της μισθοδοσίας της βαρύνει τον Κρατικό Προϋπολογισμό, είναι απορριπτέος, διότι στηρίζεται σε εσφαλμένη ερμηνεία των μνημονευομένων ανωτέρω κρίσιμων διατάξεων του άρθρου 20 του ν. 4354/2015, σύμφωνα με τις οποίες κριτήριο για τη διάκριση του βαρυνόμενου με την αποζημίωση πρόσθετης κατά χρόνο απασχόλησης φορέα είναι αν με τη μισθοδοσία του αποσπασμένου υπαλλήλου βαρύνεται ο Κρατικός Προϋπολογισμός και όχι αν η οργανική θέση ανήκει σε φορέα από την απασχόληση στον οποίο καταβάλλονται αποδοχές σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού. Κατά τη γνώμη, ωστόσο, της Παρέδρου Χρυσούλας Μιχαλάκη, ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας είναι αβάσιμος (βλ. ΕΣ Κλιμ. Προλ. Ελ. Δαπ. στο Ι Τμ. 79/2017, όπου και μειοψηφία) και, για το λόγο αυτό, η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη. Η γνώμη όμως αυτή δεν κράτησε.