ΝΣΚ/310/2009
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Οργανισμός Εργατικής Κατοικίας. Διακήρυξη διαγωνισμού απόκτησης χώρων. Παραδεκτή ή μη η προσφορά συμμετέχοντος, μη κυρίου του ακινήτου, ο οποίος κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς διαθέτει μόνον προσύμφωνο πώλησής του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν αρκεί ο προσφέρων στα πλαίσια διαγωνιστικής διαδικασίας διεξαγόμενης από τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας για την απόκτηση οικοπεδικής έκτασης για ανέγερση κατοικιών να διαθέτει υπέρ αυτού προσύμφωνο πωλήσεως της έκτασης, καθόσον απαιτείται να είναι κύριος αυτής κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς του.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
34504/1285/2017
Έγκριση του τύπου που αφορά στον τίτλο οριστικής παραχώρησης κυριότητας (οριστικού παραχωρητήριου) κατοικιών καταργηθέντος Οργανισμού Εργατικής Κατοικίας που παραχωρεί ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού.
ΕΣ/Τ1/75/2009
Ο υπάλληλος του Δημοσίου, ο οποίος, κατά τo χρόνο της τοποθέτησης του σε υπηρεσία προβληματικής περιοχής ή, σε κάθε περίπτωση , κατά το χρόνο της υποβολής της αίτησης του για την επιδότηση, έχει στην εν λόγω περιοχή κατοικίες που, όμως, αυτοτελώς η κάθε μία από αυτές δεν καλύπτει τις προβλεπόμενες από το νόμο στεγαστικές του ανάγκες, δικαιούται μόνο την τυχόν προκύπτουσα διαφορά μεταξύ της αξίας της κατοικίας ή των κατοικιών που έχει και της αξίας της επιδοτούμενης κατοικίας, όπως οι αξίες αυτές προσδιορίζονται από την αρμόδιο φορολογική αρχή κατά το χρόνο αγοράς ή περάτωσης των εργασιών ανέγερσης της επιδοτούμενης κατοικίας.
ΑΕΠΠ/372/2021
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί την ακύρωση της απόφασης με την οποία απορρίφθηκε η προσφορά του μοναδικού συμμετέχοντος στον διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «****» και ματαιώθηκε ο διαγωνισμός. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η επιλογή αναδόχου για το έργο «****» με εκτιμώμενη αξία 67.338,71€ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%). Η προσφεύγουσα επιχειρεί να αποδείξει ότι πληρούσε τις απαιτήσεις για την ασφαλιστική ενημερότητα κατά το χρόνο υποβολής της προσφοράς (05-08-2020) και ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν άδικη και παράνομη.
ΑΕΠΠ/1407/2021
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφέρων αιτείται την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. 470/2021 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, με την οποία κατακυρώθηκε η σύμβαση στην Εργοληπτική Εταιρεία «……..» για την εκτέλεση του έργου «Ασφαλτοστρώσεις – Τσιμεντοστρώσεις Δημοτικής οδοποιίας ………», εκτιμώμενης αξίας 241.935,48€ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφέρων ισχυρίζεται ότι η κατακύρωση ήταν παράνομη, καθώς ο προσωρινός ανάδοχος δεν προσκόμισε ασφαλιστικές ενημερότητες που να καλύπτουν το χρόνο υποβολής των προσφορών, όπως απαιτεί η διακήρυξη του διαγωνισμού, και ότι οι υποβληθείσες υπεύθυνες δηλώσεις δεν φέρουν ψηφιακή υπογραφή, όρο που θεωρείται ουσιώδης για τη νομιμότητα της διαδικασίας.
ΕΣ/Τ1/8/2008
Συνακόλουθα, εάν κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης επιδότησης ο υπάλληλος είναι κύριος ή επικαρπωτής και άλλων κατοικιών στην ίδια προβληματική περιοχή, δεν δικαιούται της επιδότησης, ανεξαρτήτως αν οι κατοικίες αυτές αποκτήθηκαν ταυτόχρονα με εκείνη για την οποία υποβάλλεται η ως άνω αίτηση, καθόσον ο νόμος δεν κάνει καμία περί τούτου σχετική διάκριση.
ΑΕΠΠ/1823/2021
Ο προσφεύγων, ως προσφέρων στον διαγωνισμό για το έργο «……», αιτείται την ακύρωση της υπ’ αριθμ. 518/7.10.2021 απόφασης του αναθέτοντα φορέα που έκρινε αποδεκτή την προσφορά και ανακήρυξε οριστικό ανάδοχο τον παρεμβαίνοντα. Ισχυρίζεται ότι ο παρεμβαίνων δεν προσκόμισε τη νόμιμα απαιτούμενη υπεύθυνη δήλωση για τη μη συνδρομή εθνικού λόγου αποκλεισμού (άρθρο 22.Α.5 της διακήρυξης) κατά τον χρόνο υποβολής της προσφοράς, παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης και τις διατάξεις του ν. 3310/2005. Επιμένει ότι η προσφορά του παρεμβαίνοντα έπρεπε να απορριφθεί, καθώς η έλλειψη των κατάλληλων δικαιολογητικών καθιστά τη συμμετοχή του απαράδεκτη.
ΕΣ/Τμ.1(ΚΠΕ)223/2014
Μη νόμιμη η καταβολή της προβλεπόμενης από τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 3320/2005 επιδότησης, για την ανέγερση κατοικίας σε προβληματική περιοχή, σε μόνιμη υπάλληλο Δήμου, διότι κατά τον χρόνο υποβολής της αίτησης της ανωτέρω υπάλληλου (22.8.2011), σύμφωνα με το άρθρο 24 παρ. 2 του ν. 4003/2011 (ΦΕΚ Α΄ 180/2011) είχαν καταργηθεί οι διατάξεις περί καταβολής επιδότησης αγοράς – ανέγερσης κατοικίας.
ΝΣΚ/13/2002
Κοινοτικό Δίκαιο. Ενταξη στο πρόγραμμα αναδιάρθρωσης κορινθιακής σταφίδας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
(Τριμελούς Επιτροπής) Η προϋπόθεση της ιδιότητας της υπό αναφύτευση έκτασης (ιδιόκτητης ή μισθωμένης) ως τμήματος της αυτής εκμετάλλευσης στην οποία περιλαμβάνεται ο υπό εκρίζωση αμπελώνας, πρέπει να πληρούται κατά τον χρόνο υποβολής της αρχικής αίτησης για ένταξη στο συγκεκριμένο πρόγραμμα.
ΑΕΠΠ/265/2019
Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης που έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Παροχή υπηρεσιών φύλαξης των κτιριακών εγκαταστάσεων [του φορέα]» για ένα έτος με προϋπολογισμό 116.934,59 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων θεωρεί ότι ο παρεμβαίνων έπρεπε να αποκλειστεί λόγω τεσσάρων πράξεων επιβολής προστίμων για παραβιάσεις εργατικής νομοθεσίας, οι οποίες επιβλήθηκαν εντός δύο ετών πριν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής προσφοράς.
ΑΕΠΠ/Σ 976/2022
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ:Επειδή, με την υπό εξέταση προσφυγή της, η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης διότι, κατά τον μόνο λόγο της προσφυγής της, η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας έπρεπε να απορριφθεί ως απαράδεκτη, ένεκα της απουσίας ηλεκτρονικής υπογραφής του νομίμου εκπροσώπου της ή άλλου προσώπου δεσμεύοντος αυτήν, στο παραγόμενο από το ΕΣΗΔΗΣ έγγραφο Τεχνικής Προσφοράς.(....)Εν προκειμένω ως προκύπτει από τον ηλεκτρονικό τόπο του διαγωνισμού η παρεμβαίνουσα διαθέτει το αρχικώς συνταχθέν ηλεκτρονικό έγγραφο με ηλεκτρονικές υπογραφές τεθείσες εμπροθέσμως ήτοι σε χρόνο προ της καταληκτικής ώρας υποβολής των προσφορών, αποδεικνύοντας έτσι ότι εκ προφανούς παραδρομής δεν υπεβλήθη το ορθώς υπογεγραμμένο ψηφιακώς αρχείο της τεχνικής της προσφοράς. Συνεπεία των ανωτέρω και εφόσον προκύπτει και αποδεικνύεται ότι πρόκειται για έγγραφο που κατ’ αντικειμενικώς εξακριβώσιμο τρόπο προϋφίστατο της υποβολής των προσφορών και μάλιστα οι επ’ αυτού ηλεκτρονικές υπογραφές είχαν τεθεί προ της καταληκτικής ώρας υποβολής των προσφορών γίνεται δεκτό ότι η επίμαχη πλημμέλεια είναι διορθωτέα κατ΄ άρθρ. 102 και ορθώς η αναθέτουσα αρχή προέβη σε αίτημα διευκρινίσεων και έκανε εν τέλει αποδεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας, απορριπτομένων των αντίθετων ισχυρισμών της προσφεύγουσας.Απορρίπτει την προδικαστική προσφυγή.