ΝΣΚ/370/2003
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Πώληση αμιγούς δημοτικής επιχείρησης στο σύνολό της.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι δυνατή η πώληση αμιγούς Δημοτικής Τουριστικής Επιχείρησης σε τρίτους στο σύνολό της. (ομοφ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/769/2001
Δεν αποκλείεται κατ αρχήν η έκτοτε αύξηση του κεφαλαίου μιας αμιγούς Δημοτικής Επιχείρησης και αποτελεί αξιολογική εκτίμηση πραγνατικού γεγονότος το εάν η τοιαύτη αύξηση Κεφαλαίουμιας αμιγούς δημοτικής επιχείρησης IN CONCRETO συνιστά ή όχι επιχορήγηση αυτής απο το Δήμο.
ΕΣ/Τ7/0003/2007
Νομίμως συνήφθη η από 20.7.2005 προγραμματική σύμβαση μεταξύ του Δήμου Θήρας, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, της Δημοτικής Επιχείρησης Τουριστικής Πολιτιστικής Ανάπτυξης και της Δημοτικής Επιχείρησης Ανάπτυξης Θήρας, καθόσον το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θήρας δεν συμμετέχει τυπικά, αλλά συμβάλλει ουσιαστικά στην υλοποίηση του αντικειμένου αυτής.
ΝΣΚ/437/2012
Υπαγωγή ή μη αμιγούς κοινοτικής επιχείρησης, στις διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 10 του Ν. 4071/2012.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Εμπίπτει στο ρυθμιστικό πεδίο της παρ.2 του άρθρου 10 του Ν. 4071/2012 η περίπτωση αμιγούς κοινοτικής επιχείρησης του π.δ. 410/1995, η οποία είχε αυτοδικαίως λυθεί, λόγω μη εμπροθέσμου (έως 31.12.2010) μετατροπής της, σε ανώνυμη εταιρεία Ο.Τ.Α. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/120/2014
Αρμοδιότητα ή μη οικονομικών επιθεωρητών καταλογισμού ελλειμμάτων σε βάρος των μελών του Δ.Σ. Αμιγούς Νομαρχιακής Επιχείρησης (ΕΥΡΩΑΠ).Οι οικονομικοί επιθεωρητές δεν έχουν αρμοδιότητα να διενεργήσουν έκτακτο διαχειριστικό έλεγχο σε Αμιγή Νομαρχιακή Επιχείρηση και κατά μείζονα λόγο καταλογισμό σε βάρος των μελών του Δ.Σ. της επιχείρησης. (ομοφ.)
ΕΣ/ΤΜ.7/399/2010
Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου αμιγούς δημοτικής επιχείρησης. Με τα δεδομένα αυτά, το Τμήμα κρίνει ότι, .... η εντελλόμενη δαπάνη είναι νόμιμη, διότι σύμφωνα με τα εκτεθέντα στις προηγούμενες σκέψεις η καταβολή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της ανωτέρω αμιγούς δημοτικής επιχείρησης εχώρησε αφενός κατόπιν επέκτασης των καταστατικών σκοπών και δραστηριοτήτων της (δια της προσθήκης στους καταστατικούς της σκοπούς και της ανέγερσης-λειτουργίας του Πολιτιστικού και Συνεδριακού Κέντρου ... (Π.Σ.Κ.Η.) το οποίο δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί) και μετά από σύνταξη σχετικής οικονομοτεχνικής μελέτης βιωσιμότητας (βλ. την προσκομιζόμενη Μαρτίου 2010 οικονομοτεχνική μελέτη, αναφορικά με την αποπεράτωση της ανωδομής των κτιρίων Α και Β του Π.Σ.Κ.Η.) και αφετέρου σε εκπλήρωση ανειλημμένων υποχρεώσεων του Δήμου ..., για την πραγματοποίηση του αυτοχρηματοδοτούμενου τμήματος του έργου από πόρους του Δήμου....Κατ’ ακολουθίαν των ανωτέρω, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.
ΕλΣυν.Τμ.7(ΚΠΕ)331/2015
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ:Μη νόμιμη η καταβολή ποσού από Δήμο σε ανώνυμη εταιρεία (η οποία προήλθε από μετατροπή αμιγούς δημοτικής επιχείρησης εκμετάλλευσης), που αφορά στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της, καθόσον η ανωτέρω δαπάνη αποσκοπεί, τουλάχιστον κατά το μεγαλύτερο μέρος της, στην ταμειακή διευκόλυνση της εταιρείας, προκειμένου αυτή να εκπληρώσει οικονομικές υποχρεώσεις της προς τρίτους προμηθευτές, ενώ επιπλέον δεν έχει παρασχεθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο η δυνατότητα να αποφασίσει, αν η μειωμένη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας αυτής (250.000,00 ευρώ) εξακολουθεί να εξυπηρετεί την εκπλήρωση του σκοπού, για τον οποίο αρχικά είχε αποφασιστεί μεγαλύτερη αύξηση (326.500,00 ευρώ) (άρθρα 252 παρ. 1 και 253 παρ. 1 του ΚΔΚ, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ν. 3463/2006,ΦΕΚ Α΄ 114/2006).
ΝΣΚ/22/2008
Πράξεις εκκαθάρισης διαλυθείσας δημοτικής επιχείρησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Αφορά τη δυνατότητα ή μη είσπραξης από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας απαιτήσεων εκ συμβάσεως έργου δημοτικής επιχείρησης που διαλύθηκε και τέθηκε υπό εκκαθάριση.
ΝΣΚ/205/2013
Επιτρεπόμενες χρήσεις σε περιοχές, που σύμφωνα με το Γ.Π.Σ. έχει ορισθεί η χρήση της αμιγούς κατοικίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν είναι επιτρεπτή η χρήση οικήματος στο οποίο ασκείται η δραστηριότητα εκδιδομένων με αμοιβή προσώπων, που προβλέπεται στο άρθρο 3 του ν. 2734/1999, στις περιοχές που σύμφωνα με τις πολεοδομικές διατάξεις, έχει ορισθεί η χρήση της αμιγούς κατοικίας. (ομοφ.)
ΝΣΚ/128/2002
Νομιμότητα κατοχής θέσεως υπαλλήλου της ΕΥΔΑΠ και διευθυντή επ' αμοιβή σε δημοτική επιχείρηση. Εφαρμογή ΥΚ επί υπαλλήλων της ΕΥΔΑΠ. Καταβολή προβλεπόμενης αμοιβής και αποζημίωσης σωρευτικά στον πρόεδρο δημοτικής επιχείρησης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι επιτρεπτή από το νόμο 1256/82 η κατοχή θέσεως υπαλλήλου της ΕΥΔΑΠ και δ/ντή επ αμοιβή σε δημοτική επιχείρηση. (ομόφωνα) Δεν είναι νόμιμη η σύμπτωση στο αυτό πρόσωπο προέδρου ή αντιπροέδρου και δ/ντή δημοτικής επιχείρησης. (πλειοψ.) Οι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ δεν υπάγονται στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα. (ομόφωνα) Είναι δυνατή μέχρις ενός ορίου η απόληψη σωρευτικώς της αποζημίωσης του άρθρου 278 παρ.3 του ΠΔ 410/95 και της αμοιβής της παρ.4 του άρθρου 3 της υπ αριθμ. 25027/9.4.1984 αποφάσεως του Υπ. Εσωτερικών. (μειοψ.)
ΝΣΚ/104/2016
Δυνατότητα χορήγησης άδειας ανατροφής τέκνου εννέα μηνών, σε αλλοδαπό εκπαιδευτικό, πολίτη κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο οποίος εργάζεται στο ξένο πρόγραμμα δημοτικής εκπαίδευσης ξένου σχολείου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν είναι δυνατή η αναλογική εφαρμογή του άρθρου 35 του ν. 682/1977, όπως ισχύει, και του άρθρου 53 παρ.2 στοιχ. α΄ και δ΄ του ν. 2721/1999, για τη χορήγηση άδειας ανατροφής τέκνου εννέα μηνών σε Γάλλο εκπαιδευτικό, ο οποίος εργάζεται στο ξένο πρόγραμμα δημοτικής εκπαίδευσης ξένου σχολείου που λειτουργεί στην Ελλάδα και ο οποίος δεν έχει διορισθεί με πράξη του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, κατόπιν εγγραφής του στην επετηρίδα ιδιωτικών εκπαιδευτικών. (ομοφ.)