×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/394/2009

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αίτημα αλλαγής φορέα μετά την ολοκλήρωση του επιδοτηθέντος έργου (βιομηχανικά σφαγεία).(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Υφίσταται διμερής και αμφίπλευρη σχέση μεταξύ διοικήσεως και φορέα επένδυσης που δεν μπορεί να τροποποιηθεί μονομερώς, χωρίς να λαμβάνονται υπόψη υποχρεώσεις και δικαιώματα στα πλαίσια της σχέσης και χωρίς τροποποίηση της υπουργικής απόφασης. Οποιαδήποτε αλλαγή στο επενδυτικό σχέδιο μετά την έκδοση της υπουργικής απόφασης για την ένταξη του έργου (στο μέτρο 2.1) αποτελεί αντικείμενο τροποποίησης της υπουργικής απόφασης, κατά το άρθρο 22 της ΚΥΑ 450/2001. Η υπεκμίσθωση των σφαγείων μπορεί να γίνει δεκτή από την υπηρεσία, στο πλαίσιο αίτησης αλλαγής του φορέα της επένδυσης, με τροποποίηση της σχετικής υπουργικής απόφασης, εφόσον προσκομισθούν τα αναγκαία δικαιολογητικά, και ο νέος φορέας δηλώσει εγγράφως ότι αναλαμβάνει πλήρως και ανεπιφυλάκτως όλες τις δεσμεύσεις με τις οποίες βαρυνόταν ο αρχικός δικαιούχος της επιδότησης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1545/70158/2014

Θέσπιση διαδικασιών δειγματοληψίας και εργαστηριακής ανάλυσης προϊόντων ζωικής προέλευσης, στο πλαίσιο του επισήμου ελέγχου, στα σφαγεία οπληφόρων και πουλερικών και προϋποθέσεις για τη μείωση της συχνότητας δειγματοληψίας στο πλαίσιο του αυτοελέγχου των επιχειρήσεων τροφίμων και ειδικότερα των σφαγείων οπληφόρων.


1138/2024

Έγκριση χορήγησης κινήτρων στον επενδυτικό φορέα «Microsoft Operations 4733 Hellas Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία» με δ.τ. «Microsoft Operations 4733» για την υλοποίηση επένδυσης, η οποία χαρακτηρίσθηκε ως Στρατηγική Επένδυση κατά την έννοια του ν. 4864/2021 (Α’ 237).


ΝΣΚ/112/2005

Νομική μορφή φορέα επένδυσης που υπάγεται στον Ν 2601/1998.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τα υποκαταστήματα αλλοδαπής εταιρίας στην Ελλάδα δεν μπορεί να αποτελούν φορέα για την υπαγωγή επένδυσης στις διατάξεις του Ν 2601/1998. (ομοφ.)


ΝΣΚ/360/2013

Εγγραφή εμπράγματου βάρους σε ακίνητο επιχείρησης, που έχει υπαχθεί στις διατάξεις του επενδυτικού ν. 3299/2004 και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και από κοινοτικά κονδύλια.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η εγγραφή εμπράγματου βάρους σε ακίνητο επιχείρησης που έχει υπαχθεί στον επενδυτικό νόμο 3299/2004 και συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και από κοινοτικά κονδύλια, το οποίο έχει εγγραφεί προς εξασφάλιση δανείου που δεν έχει χορηγηθεί για την υλοποίηση της συγκεκριμένης επένδυσης, δεν αντίκειται στο κοινοτικό και εθνικό δίκαιο, με δεδομένο δε ότι ο επενδυτικός νόμος 3299/2004 στο άρθρο 10 αυτού, το οποίο καθορίζει τις υποχρεώσεις του φορέα της επένδυσης, δεν προβλέπει και απαγόρευση εγγραφής εμπράγματου βάρους στο ακίνητο της επένδυσης, η εγγραφή τούτου στο ακίνητο της επένδυσης, μη συνιστώσα παράβαση υποχρέωσης, δεν επιφέρει τις συνέπειες της παραγράφου 2Α του ίδιου άρθρου και νόμου (ανάκληση απόφασης υπαγωγής κ.λπ). (πλειοψ.)


292/46122/2018

Τροποποίηση της αριθμ. 951/44337/27.04.2017 υπουργικής απόφασης «Καθορισμός των αναγκαίων συμπληρωματικών μέτρων για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1099/2009 του Συμβουλίου (ΕΕ L 303, 18.11.2009, σ. 1), σχετικά με τη σφαγή ζώων σε σφαγεία στο πλαίσιο λατρευτικών τύπων» (Β’ 1447).


ΝΣΚ/252/2006

Δυνατότητα ανάκλησης της υπ’ αριθ. 1967/214/30-1-2004 απόφασης του Υφυπουργού Ανάπτυξης, με την οποία είχε ανακληθεί απόφαση του ιδίου που αφορούσε υπαγωγή ειδικής επένδυσης ανωνύμου εταιρείας στον αναπτυξιακό νόμο 2601/1998.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η παύση της παραγωγικής λειτουργίας της επενδύσεως, που έτυχε ως ενίσχυση επιχορήγηση από το Δημόσιο για την κάλυψη τμήματος της ενισχυόμενης δαπάνης της επένδυσης και η μη τήρηση των όρων της απόφασης υπαγωγής του επενδυτικού φορέα στο άρθρο 3 του Ν 2601/98 οφειλόμενη στο γεγονός, ότι ο τελευταίος (επενδυτικός φορέας) κηρύχθηκε σε κατάσταση πτωχεύσεως, επιφέρει την εκ του νόμου αυτοδίκαιη ανάκληση της υπουργικής απόφασης υπαγωγής του στο Ν 2601/98. Συνεπώς η εκδοθείσα απόφαση του Υπουργού Ανάπτυξης που είχε διαπιστώσει τα ανωτέρω δεν ανακαλείται έστω κι αν η πτώχευση του επενδυτικού φορέα ανακλήθηκε αυτοδίκαια από τη δημοσίευση της απόφασης του αρμοδίου Εφετείου που επικύρωσε τη συμφωνία ρύθμισης και περιορισμού των χρεών του μεταξύ αυτού και των πιστωτών του.


ΝΣΚ/465/2004

Δυνατότητα καταβολής της ενίσχυσης στο φορέα μιας επένδυσης ο οποίος απέκτησε περιουσιακά στοιχεία αυτής κατά τις διατάξεις του άρθρου 10 του ΚΝ 2190/1920.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Εφόσον τα περιουσιακά στοιχεία επένδυσης απεκτήθησαν με άκυρη δικαιοπραξία κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 10 του ΚΝ 2190/1920 όπου η προβλεπόμενη ακυρότητα είναι απόλυτη, δεν είναι δυνατή η καταβολή της ενίσχυσης στον φορέα της επένδυσης. Εξάλλου η αγορά των περιουσιακών στοιχείων σε καμιά περίπτωση δεν δύναται να θεωρηθεί σύμβαση στα πλαίσια των τρεχουσών συναλλαγών της επένδυσης και συνεπώς μη απαγορευμένη και νόμιμη ώστε να καταβληθεί η επιχορήγηση.


ΝΣΚ/112/2008

Ιδιωτικές επενδύσεις. Χρόνος ολοκλήρωσης της επένδυσης κατά τον Ν 3299/2004.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Εν όψει της αυτοτέλειας του κινήτρου της επιδότησης του κόστους της δημιουργούμενης απασχόλησης που θεσπίζει ο Ν 3299/2004 έναντι του κόστους της επένδυσης και εφόσον ο ως άνω νόμος δεν καθορίζει ρητά τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληρούνται για τη διαπίστωση ολοκλήρωσης των επενδύσεων που οι φορείς τους επιλέγουν το είδος αυτό της ενίσχυσης, είναι δυνατόν να ορισθεί στην απόφαση υπαγωγής ότι για τη διαπίστωση της ολοκλήρωσης και έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της επένδυσης, απαιτείται η πιστοποίηση της πραγματοποίησης του φυσικού αντικειμένου αυτής και η βεβαίωση της δημιουργίας των νέων θέσεων εργασίας, ενώ η πραγματοποίηση του οικονομικού αντικειμένου της επένδυσης μπορεί να ορισθεί ότι θα πιστοποιείται σε ημερομηνία διάφορη, αλλά πάντως, εντός του χρόνου που ο φορέας της επένδυσης ελέγχεται για την πρόοδο των εργασιών της επένδυσης και για τη συμμόρφωσή του με τους όρους της απόφασης υπαγωγής. (πλειοψ.) 2) Στην εξεταζόμενη περίπτωση της επένδυσης της εταιρίας «…..ΑΕ» δεν τηρήθηκαν οι τασσόμενοι από την απόφαση υπαγωγής όροι ολοκλήρωσης της επένδυσης, διότι δεν προκύπτει διαφοροποίηση μεταξύ του χρόνου ολοκλήρωσης του φυσικού αντικειμένου της επένδυσης και του χρόνου ολοκλήρωσης του οικονομικού αντικειμένου αυτής. (ομοφ.)


ΝΣΚ/148/2010

Σφαγεία – Επέκταση ετήσιας δυναμικότητας – Έκδοση ή μη άδειας σκοπιμότητας για τη χορήγηση νέας άδειας λειτουργίας σφαγείου – Έλεγχος τήρησης και εφαρμογής των ισχυουσών περιβαλλοντικών και υγειονομικών διατάξεων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η άδεια σκοπιμότητας, ως διοικητική πράξη αναγκαία για την ίδρυση και την επέκταση σφαγείων καταργήθηκε με τις διατάξεις του π.δ/τος 279/1981. Η κατάργηση αυτή περιλαμβάνει μόνον τα τιθέμενα στην διάταξη του άρθρου 2 του π.δ/τος 460/1978 οικονομικά κριτήρια που σχετίζονται με την οικονομική βιωσιμότητα της επιχείρησης και όχι τα λοιπά υγειονομικά και περιβαλλοντικά κριτήρια της διάταξης, τα οποία εφόσον δεν έχουν καταργηθεί ή αντικατασταθεί με νεώτερες διατάξεις, εξακολουθούν να ισχύουν, ως αποβλέποντα στην εξυπηρέτηση σκοπών δημοσίου συμφέροντος και να ερευνώνται κατά την αδειοδότηση της επιχείρησης. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/157/2003

Υπαγωγή επένδυσης που αφορούσε ναυπήγηση πλοίου στις ενισχύσεις που προβλέπονται για τις ναυπηγικές εργασίες.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι ενισχύσεις προς τις ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες και επιχειρήσεις διέπονται από δικό τους, αυτοτελές, νομικό καθεστώς, ήτοι του άρθρου 29Α του Ν 1262/1982 και της προβλεπόμενης στο άρθρο αυτό κοινής απόφασης των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Βιομηχανίας, Ενέργειας και Τεχνολογίας, όπως αυτή ίσχυε κατά τον κρίσιμο χρόνο υποβολής και κρίσεως από τη Διοίκηση του σχετικού αιτήματος. Εφόσον δε στην κοινή αυτή υπουργική απόφαση προβλέπεται παροχή επιχορήγησης σε πλοιοκτήτες, που προβαίνουν με ευθύνη τους σε ναυπήγηση ή μετασκευή πλοίου και αναθέτουν επί μέρους εργασίες σε υπεργολάβους, χωρίς καμία περαιτέρω διάκριση, δικαιούχοι αυτής μπορεί να είναι και αλλοδαποί πλοιοκτήτες, αρκεί οι ναυπηγικές εργασίες να γίνονται στην Ελλάδα. Κατά συνέπεια, ουχί νομίμως απορρίφθηκε αίτημα για υπαγωγή επένδυσης που αφορούσε ναυπήγηση πλοίου στις ενισχύσεις της ως άνω κοινής υπουργικής απόφασης με την αιτιολογία ότι ο φορέας της επένδυσης (πλοιοκτήτρια εταιρεία) δεν είχε συσταθεί με βάση το ελληνικό δίκαιο. Το αίτημα αυτό μπορεί να επανεξετασθεί από τη Διοίκηση, γιατί δεν έχει εφαρμογή η διάταξη του Ν 1892/1990, η οποία απαγορεύει την επανεξέταση αιτημάτων που έχουν απορριφθεί, αλλά οι γενικές διατάξεις της νομοθεσίας μας, σύμφωνα με τις οποίες, εφόσον η απόρριψη του αιτήματος υπήρξε μη σύννομη, μπορεί να χωρήσει επανεξέταση αυτού, η οποία θα πρέπει να γίνει με βάση τα πραγματικά δεδομένα και το νομικό καθεστώς που ίσχυαν κατά το χρόνο υποβολής και αρχικής κρίσεως του αιτήματος. (πλειοψ.)