×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/421/2006

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Απόσπαση υπαλλήλου με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου από την εταιρία ΕΤΑΝΑΛ ΑΕ στον ΟΠΕΓΕΠ. Εφαρμογή της υπ’ αριθμ. 1370/2006 απόφασης του Εφετείου Αθηνών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ενόψει του άρθρου 325 ΚΠολΔικ. που ορίζει ότι το δεδικασμένο ισχύει υπέρ και κατά 1) των διαδίκων 2) εκείνων που έγιναν διάδοχοί τους όσο διαρκούσε η δίκη ή μετά το τέλος της 3) εκείνων που νέμονταν ή κατέχουν το επίδικο πράγμα κ.λπ., του γεγονότος ότι στην ανωτέρω δίκη ο ΟΠΕΓΕΠ, ο οποίος είναι ΝΠΙΔ σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 30 του Ν 2637/98 υπαγόμενο στο δημόσιο τομέα δεν συμμετείχε ούτε προσεπικλήθη από κάποιον από τους διαδίκους, επί του τεθέντος ερωτήματος το Τμήμα έχει την γνώμη ότι η υπ’ αριθ. 1370/2006 ως άνω απόφαση του Εφετείου Αθηνών δεν δεσμεύει τον ΟΠΕΓΕΠ και μάλιστα ως προς την κρίση του περί ευθύνης του ως εργοδότη για το μετά την 1/1/2001 χρονικό διάστημα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/402/2011

Φορέας εκτέλεσης της υπ’ αριθ.400/2010 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, μετά την ένταξη του κλάδου σύνταξης του τέως ΟΑΠ-ΔΕΗ ως αυτοτελούς τομέα από 1-8-2008 στον κλάδο σύνταξης αυτού, αποκαλουμένου εφεξής ΤΑΠ-ΔΕΗ, νομιμοποιείται να προβεί στην εκτέλεση της υπ’ αριθ.400/2010 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών (Τμήμα 9ο Τριμελές) για το ποσοστό 75%, ήτοι τις κύριες συντάξεις των εκκαλούντων που αναπροσαρμόσθηκαν, καίτοι δεν κλητεύθηκε και δεν παρέστη στη σχετική δίκη. 2) Το Ταμείο Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας (ΤΑΥΤΕΚΩ), το οποίο κλητεύθηκε και παρέστη στη σχετική δίκη, νομιμοποιείται να προβεί στην εκτέλεση της παραπάνω απόφασης για το ποσοστό 25%, ήτοι τις επικουρικές συντάξεις των εκκαλούντων που αναπροσαρμόσθηκαν.


ΝΣΚ/378/2008

Ταμείο Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων – Εκτέλεση αναγνωριστικής απόφασης διοικητικού δικαστηρίου.Το Ταμείο Προνοίας Δημοσίων Υπαλλήλων οφείλει να εκτελέσει την υπ’ αριθμ. 3909/2007 αναγνωριστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία εξεδόθη σε βάρος του, ανεξαρτήτως εάν κατ’ αυτής ασκήθηκε αίτηση αναιρέσεως, δεδομένου ότι με το άρθρο 37 του Ν 3659/2008 ρητά καταργήθηκαν και δεν εφαρμόζονται στην διοικητική δίκη ειδικότερες διατάξεις που ίσχυαν για το Δημόσιο και ορισμένα ν.π.δ.δ. και προέβλεπαν την αναστολή εκτελέσεως των δικαστικών αποφάσεων μέχρις ότου αυτές καταστούν αμετάκλητες.


ΝΣΚ/215/2013

Μονιμοποίηση υπαλλήλου μετά την έκδοση του, κατ’ άρθρο 47 παρ.1 του Συντάγματος, Προεδρικού Διατάγματος και απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, βάσει του ως άνω Π.Δ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι υποχρεωτική η μονιμοποίηση της Ε.Δ. ως εκπαιδευτικού υπαλλήλου στον Ο.Α.Ε.Δ., μετά την έκδοση του κατ’ άρθρο 47 παρ.1 του Συντάγματος Προεδρικού Διατάγματος, με το οποίο ήρθησαν οι κατά νόμο συνέπειες που απορρέουν από την ποινική καταδίκη της για πλαστογραφία και της, βάσει αυτού του Π.Δ., εκδοθείσας απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία ακύρωσε την διοικητική πράξη περί μη μονιμοποιήσεώς της. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/725/2018

Η προσφεύγουσα αιτείται την τροποποίηση του Πρακτικού Συνεδρίασης της Επιτροπής Διαχείρισης της Επιχορήγησης με αριθμό 196/05-07-2018 και της αντίστοιχης Απόφασης Πρόσκλησης Υποβολής Δικαιολογητικών, καθώς επίσης και την απόρριψη των προσφορών των άλλων εταιρειών που συμμετείχαν στον διαγωνισμό για την καθαριότητα όλων των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του Δικαστικού Μεγάρου του Εφετείου Αθηνών και του Νέου Δικαστικού Κτηρίου του Εφετείου Αθηνών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάδειξη αναδόχου για την ετήσια καθαριότητα των χώρων αυτών για διάστημα ενός (1) έτους, με δυνατότητα παράτασης για ένα (1) επιπλέον έτος, με εκτιμώμενη αξία 540.322,58 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.


ΝΣΚ/248/2015

Ελληνική Αστυνομία – Συμμόρφωση Διοικήσεως σε απόφαση του ΣτΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ερωτώσα υπηρεσία (Αρχηγείο Ελληνικής Αστυνομίας) υποχρεούται, σε συμμόρφωση προς την 9/2015 απόφαση του ΣτΕ, να προβεί στην ανάκληση της υπ’ αριθ. 6000/2/350/1-ριε’ από 18-11-2006 απόφασης του Προϊσταμένου Κλάδου Οργάνωσης και Ανθρώπινου Δυναμικού πράξης κατάταξης (διορισμού) της αστυνομικού υπαλλήλου, μετά από προηγούμενη ανάκληση της σχετικής πράξης (Φ.253.5/103568/6-10-2006) του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ήδη Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων), με την οποία είχε εγκριθεί η εισαγωγή της στην Σχολή Αστυφυλάκων σε εκτέλεση της ήδη εξαφανισθείσας 407/2006 απόφασης του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. (ομοφ.)


ΝΣΚ/181/2002

Δημόσια έσοδα. Επιστροφή βεβαιωθέντος ποσού σε αντιπρόσωπο του δικαιούχου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Σύμφωνα με την παρ.15 της υπ αριθμ. 113502/6435/0016/7.12.2001 (ΦΕΚ 1728/Β’/ 27.12.2001) κανονιστικής αποφάσεως του Υπουργού Οικονομικών, που έχει έρεισμα στην εξουσιοδοτική διάταξη της παρ.1 του άρθρου 29 του Ν 2362/1995, για την πληρωμή, σε αντιπρόσωπο του δικαιούχου, τίτλου επιστροφής ποσού άνω των 5.000 Ευρώ, απαιτείται η σύνταξη συμβολαιογραφικού πληρεξουσίου ως τύπου της παρεχόμενης πληρεξουσιότητας και η επίδειξη αυτού στην αρμόδια ΔΟΥ, η οποία εκδίδει και θεωρεί αντίγραφο αυτού και το επισυνάπτει στον τίτλο πληρωμής που αποστέλλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Η έλλειψη της προϋπόθεσης αυτής καθιστά μη νόμιμο το υποβληθέν σχετικό αίτημα πληρεξουσίου δικηγόρου αθωωθέντος στην κατ έφεση ποινική δίκη, περί εξοφλήσεως τίτλου επιστροφής ποσού 5.553,04 Ευρώ, με δικαιολογητικά τον ορισμό του ως πληρεξουσίου δικηγόρου στην ποινική δίκη και την υποβολή αιτήσεως προς τον Εισαγγελέα Εκτελέσεων του Εφετείου Αθηνών, στην οποία ο συνυπογράφων δικηγόρος ορίζεται ως δεκτικός καταβολής του επιστρεπτέου ποσού.


ΑΕΠΠ/726/2018

Με την προδικαστική προσφυγή ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση του υπ' αριθμ. 196/05.07.2018 Πρακτικού Συνεδρίασης της Τριμελούς Επιτροπής Διαχείρισης επιχορήγησης της αναθέτουσας αρχής, με το οποίο επικυρώνονται τα αποτελέσματα της επίμαχης διαγωνιστικής διαδικασίας και καλείται ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος προς υποβολή των δικαιολογητικών κατακύρωσης. Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση ως προς το μέρος που εγκρίθηκε το Πρακτικό 3/03.07.2018 της Επιτροπής Αξιολόγησης Αποτελεσμάτων Διαγωνισμού και αναδείχθηκε προσωρινή ανάδοχος η Εταιρεία ……., η διάγνωση παράλειψης της Αναθέτουσας Αρχής να υποβάλει αίτημα παροχής διευκρινήσεων επί της οικονομικής προσφοράς του παρεμβαίνοντος, και η εξέταση από την ΑΕΠΠ της οικονομικής προσφοράς του πρώτου μειοδότη οικονομικού φορέα, η κρίση αυτής ως ιδιαίτερα χαμηλή και η απόρριψή της για αυτόν τον λόγο. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας όλων των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του Δικαστικού Μεγάρου του Εφετείου Αθηνών επί της οδού Κυρίλλου Λουκάρεως 14, καθώς και του νέου Δικαστικού Κτηρίου του Εφετείου Αθηνών επί της οδού Δέγλερη. Στα κτήρια αυτά στεγάζονται οι υπηρεσίες του Εφετείου Αθηνών, της Εισαγγελίας Εφετών Αθηνών, της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων Αθηνών, της Υπηρεσίας του Ποινικού Μητρώου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών, των Επιμελητών Ανηλίκων και Κοινωνικής Αρωγής Αθήνας, το Αρχείο του Ειρηνοδικείου Αθηνών και το Γενικό Αρχείο και Τμήμα του Ποινικού Αρχείου του Πρωτοδικείου Αθηνών. Η σύμβαση έχει διάρκεια ενός (1) έτους από την ημερομηνία υπογραφής της, με δικαίωμα παράτασης για ένα (1) επιπλέον έτος χωρίς αύξηση του φυσικού ή οικονομικού αντικειμένου και χωρίς προσαύξηση του αρχικού προϋπολογισμού. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στα 670.000,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24 % (προϋπολογισμός χωρίς Φ.Π.Α.: 540.322,58 ευρώ, Φ.Π.Α.: 129.677,42 ευρώ).


90964/2017

Αναστολή εργασιών του Εφετείου Αθηνών.


ΕΣ/ΤΜ.4/168/2006

Αξίωση περί αδικαιολογήτου πλουτισμού.(..)Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις, το Τμήμα άγεται στην κρίση ότι ο προβαλλόμενος από την Επίτροπο λόγος διαφωνίας παρίσταται βάσιμος. Πράγματι, το προαναφερόμενο Πρακτικό του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους δεν δεσμεύει το Ελεγκτικό Συνέδριο κατά την άσκηση του προληπτικού ελέγχου των δημοσίων δαπανών, οι δε γενικές περί αδικαιολογήτου πλουτισμού διατάξεις, επί τη βάσει των οποίων αναγνωρίστηκε η επίμαχη αξίωση της φερομένης ως δικαιούχου, ακριβώς επειδή για την εφαρμογή τους προϋποθέτουν την έλλειψη έγκυρης συμβατικής (μισθωτικής) σχέσης, δεν μπορούν, στο πλαίσιο του ελέγχου αυτού, να αποτελέσουν νόμιμο έρεισμα της εντελλόμενης δαπάνης.Τούτων δοθέντων και ενόψει, περαιτέρω, του ότι η 302/2006 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, της οποίας ωσαύτως γίνεται επίκληση από την Υπηρεσία, δεν παράγει δεδικασμένο εκτεινόμενο στην παρούσα υπόθεση, αφού εκδόθηκε σε δίκη με διαφορετικό αντικείμενο και διαδίκους, το ελεγχόμενο χρηματικό ένταλμα δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/268/2003

Ιατροί Ε.Σ.Υ. Ακύρωση διορισμού σε θέση Δντού Νοσοκομείου, λόγω κακής συνθέσεως του ΣΚΕΙΟΠΝΙ. Επανάληψη της διαδικασίας επιλογής Δ/ντού για νέα νόμιμη κρίση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την έκδοση της υπ’ αριθμ. 1714/2002 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, η οποία ακύρωσε τον διορισμό σε θέση Διευθυντού Χειρουργικής Κλάδου Ιατρών Ε.Σ.Υ. του Νοσοκομείου Νικαίας, λόγω κακής συνθέσεως του ΣΚΕΙΟΠΝΙ και ανέπεμψε την υπόθεση στην Διοίκηση για νέα νόμιμη κρίση, η επανάληψη της διαδικασίας επιλογής Διευθυντού θα πρέπει να περιλάβει το σύνολο των υποψηφίων και όχι μόνον όσους υπήρξαν διάδικοι στην δίκη ενώπιον του ανωτέρω δικαστηρίου.