×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/440/2009

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εκπαίδευση. Διορισμός πολύτεκνων εκπαιδευτικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί με τέκνα, τα οποία είναι ανήλικα ή υπηρετούν την στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν, εγγράφονται μέχρι 30 Ιουλίου κάθε έτους σε ειδικό πίνακα και διορίζονται σε θέσεις εκπαιδευτικών των κλάδων Π.Ε. Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ανεξάρτητα από την συμμετοχή τους σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

1052714/2018

Παρέχονται διευκρινίσεις σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος της απαλλαγής από το τέλος ταξινόμησης πολύτεκνων γονέων οι οποίοι προτού καταστούν πολύτεκνοι είχαν παραλάβει επιβατικό αυτοκίνητο με απαλλαγή από το φόρο ως γονείς με τρία τέκνα».


ΝΣΚ/41/2003

Διορισμός στο ΕΣΥ ιατρών - τέως βουλευτών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η καθιερούμενη με τη διάταξη του άρθρου 50 του Ν. 1759/1988 παρέκκλιση αφορά μόνον τον τρόπο διορισμού στο ΕΣΥ των ιατρών – τέως βουλευτών, οι οποίοι διορίζονται απευθείας χωρίς προκήρυξη, κατά τα λοιπά όμως υπάγονται στις εκάστοτε ισχύουσες για το ΕΣΥ διατάξεις και επομένως μετά την ισχύ του Ν. 2519/1997, ήδη δε υπό την ισχύ του Ν. 2889/2001 διορίζονται σε θέσεις με θητεία. (ομοφ.)


ΝΣΚ/251/2004

Εγγραφή ή μη στον πίνακα αναπληρωτών του άρθρου 138 Ν 2725/1999 εκπαιδευτικών που διεγράφησαν από τον πίνακα διοριστέων του Ν 1566/1985 λόγω συμπληρώσεως του 50ου έτους της ηλικίας τους πριν από την 31-12-1997.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν εγγράφονται κατ’ άρθρο 13 παρ.7 του Ν 3149/2003 στον πίνακα αναπληρωτών του άρθρου 138 Ν 2725/1999, οι εκπαιδευτικοί που είχαν διαγραφεί πριν από την 31η Δεκεμβρίου 1997 από τον πίνακα διοριστέων του Ν 1566/1985, λόγω συμπληρώσεως του ανωτάτου ορίου ηλικίας διορισμού.


ΝΣΚ/440/2008

Διορισμοί πολυτέκνων σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο Δ.Π. δεν δύναται να διοριστεί σε θέση εκπαιδευτικού χωρίς να συμμετάσχει σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π., καθόσον κατά την ισχύ του ως άνω νόμου υπηρετούσε στις Ένοπλες Δυνάμεις, οι οποίες αναμφισβήτητα υπάγονται στον δημόσιο τομέα. Το γεγονός ότι ο ανωτέρω απέκτησε την πολυτεκνική ιδιότητα μετά την ισχύ του νόμου αυτού, δεν είναι λόγος για να υπαχθεί στην εξαιρετική αυτή ρύθμιση, η οποία ως ευεργετική είναι στενά ερμηνευτέα, καθόσον ο νομοθέτης θέλησε να αποκλείσει από τη ρύθμιση αυτή εκείνους τους εκπαιδευτικούς που κατείχαν ήδη θέση στον δημόσιο τομέα και ως εκ τούτου δεν συνέτρεχε ο δικαιολογητικός λόγος θεσπίσεώς της, ήτοι η ενίσχυση των πολύτεκνων οικογενειών.


ΝΣΚ/471/2005

Θητεία και τοποθέτηση Αναπληρωτών Διευθυντών εκπαιδευτικών μονάδων Ελληνόγλωσσης Εκπαίδευσης Εξωτερικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Ο συντονιστής εκπαίδευσης εξωτερικού δύναται να τοποθετήσει άλλον αναπληρωτή διευθυντή, όχι όμως λόγω λήξεως της θητείας του, αλλά λόγω απαλλαγής αυτού από τα καθήκοντά του, σύμφωνα με την παρ.14 του άρθρου 16 του Ν 2413/96, β) αν παραμείνει ο ίδιος ως αναπληρωτής διευθυντής δεν απαιτείται επανάκρισή του από το αρμόδιο συλλογικό όργανο, και γ) δεν δύναται να επιλεγούν διευθυντές εκπαίδευσης εξωτερικού εκπαιδευτικοί των οποίων η απόσπαση παρατάθηκε νομίμως και πέραν της πενταετίας.


ΝΣΚ/481/2012

Διορισμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ-61 και ΠΕ-71 ΕΑΕ, οι οποίοι την 30-6-2008 συμπλήρωσαν προϋπηρεσία αναπληρωτή σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑE) τουλάχιστον 30 μηνών, συντρεχουσών και των λοιπών προϋποθέσεων του νόμου, δύνανται να διορισθούν μέχρι το σχολικό έτος 2014-2015, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ.8 του άρθρου 9 του Ν.3848/2010. Η ανωτέρω προϋπηρεσία, αν και προσφέρθηκε από τους ανωτέρω εκπαιδευτικούς πριν τη σύσταση των κλάδων ΠΕ-61 και ΠΕ-71 εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της ανωτέρω διατάξεως, διότι οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατά τον κρίσιμο χρόνο είχαν τα τυπικά προσόντα διορισμού, όπως αυτά ορίζονται στις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.3699/2008. (ομοφ.)


ΝΣΚ/351/2013

Εκπαιδευτικοί – Αδυναμία ασκήσεως καθηκόντων προϊσταμένου συγκεκριμένης Γενικής Διεύθυνσης μετά την νομοθετική πρόβλεψη ασκήσεώς τους από υπάλληλο άλλου κλάδου – Δυνατότητα μετακινήσεως του προϊσταμένου αυτού σε άλλη Γενική Διεύθυνση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Ο, κατά το ερώτημα, εκπαιδευτικός επανέρχεται αυτοδικαίως στα καθήκοντα προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης, τα οποία όμως δεν μπορεί να ασκήσει στη Γενική Διεύθυνση Ευρωπαϊκών και Εκπαιδευτικών Θεμάτων, μπορεί όμως να ασκήσει τα καθήκοντα προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη Γενική Διεύθυνση Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον δεν έχει επιλεγεί προϊστάμενος της Γενικής αυτής Διεύθυνσης κατά τα νομίμως προβλεπόμενα και, εν ταυτώ, δεν έχει λήξει η θητεία του ως άνω εκπαιδευτικού ως προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης. (ομοφ.)


ΝΣΚ/256/2017

Αναδρομικός διορισμός υπαλλήλων, σε συμμόρφωση της Διοίκησης προς ακυρωτικές αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικράτειας. Σε συμμόρφωση προς ακυρωτικές αποφάσεις που εκδόθηκαν για συγκεκριμένους υπαλλήλους, η αρμόδια Υπηρεσία, οφείλει να προβεί στον αναδρομικό διορισμό τους, με τις εντεύθεν μισθολογικές και υπηρεσιακές συνέπειες, προσδιορίζοντας ακριβή ημερομηνία διορισμού, με βάση την ημερομηνία διορισμού του επιτυχόντος που κατέλαβε την αντίστοιχη θέση και στη σειρά προτεραιότητας, την οποία θα καταλάμβανε εκάστη εξ αυτών στον αρχικό πίνακα διοριστέων, αν δεν είχε μεσολαβήσει η ακυρωθείσα ως παράνομη απόφαση του Α.Σ.Ε.Π. Λόγω του αναδρομικού διορισμού, πρέπει να συνυπολογιστεί στον συνολικό χρόνο προϋπηρεσίας τους και ο χρόνος που αρχίζει από την αναδρομική πρόσληψη και μέχρι την ημερομηνία της πραγματικής πρόσληψής τους στο Υπουργείο Οικονομικών. Οι μέχρι τώρα εκδοθείσες από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών ως άνω πράξεις διορισμού, βαθμολογικής κατατάξεως και καθορισμού αποδοχών, οι οποίες δεν καταλαμβάνουν όλο το ως άνω χρονικό διάστημα, πρέπει να ανακληθούν, κατά τις γενικές αρχές περί ανακλήσεως των μη νομίμων διοικητικών πράξεων (ομόφ). Οι δικαιωθείσες υπάλληλοι υποχρεωτικά θα διανύσουν διετή δοκιμαστική υπηρεσία από την ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στο βαθμό που διορίζονται (πλειοψ).


ΝΣΚ/35/2006

Διορισμός εκπαιδευτικών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται μεν από μία σχολική μονάδα λόγω καταργήσεως αυτής ή καταγγελίας της συμβάσεως εργασίας τους, εξακολουθούν, όμως, να παρέχουν εργασία με άλλη σύμβαση σε άλλη σχολική μονάδα, του ίδιου ή άλλου ιδιοκτήτη δεν μπορούν να διορισθούν στη δημόσια εκπαίδευση κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του εδ.α’ της παρ.1 του άρθρου 5 του Ν 3194/2003. β) Για τη συμπλήρωση του χρόνου που απαιτείται από τη διάταξη της παρ.1 του άρθρου 5 του Ν 3194/2003 για πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση, ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός μπορεί να προσμετρήσει και προγενέστερη προϋπηρεσία του σε άλλη ή την ίδια ιδιωτική σχολική μονάδα που διακόπηκε λόγω καταγγελίας της συμβάσεως εργασίας του όχι, όμως, και προγενέστερη προϋπηρεσία αυτού στην ιδιωτική σχολική μονάδα, η οποία διακόπηκε λόγω υποβολής παραιτήσεώς του.


ΝΣΚ/308/2010

Εκπαιδευτικοί – Σειρά προτεραιότητας διορισμού των προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2010-2011.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Κατ’ απόλυτη προτεραιότητα και εκτός του ποσοστού 40% θα διοριστούν από τους ισχύοντες σήμερα πίνακες προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων όσοι υπάγονται στην κατηγορία της παραγράφου 2 του άρθρου 5 του Ν 3687/2008, η οποία διατηρείται σε ισχύ, σε αντίθεση με την παράγραφο 1 αυτού που καταργήθηκε, δηλαδή αυτοί που συμπληρώνουν 24 μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας και έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Στη συνέχεια θα διοριστούν, στα πλαίσια του 40%, οι εκ του ενιαίου πίνακα αναπληρωτές και ωρομίσθιοι με τη σειρά που προβλέπει η περίπτωση ββ της παραγράφου 2α του άρθρου 6 του Ν 3255/2004. Τέλος, και μετά από όλες τις παραπάνω κατηγορίες, θα διοριστούν, «επιπλέον, εφόσον υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες…» όσοι συμπλήρωσαν την 30-06-2008 πραγματική προϋπηρεσία τουλάχιστον 30 μηνών, σύμφωνα με την πρόβλεψη του άρθρου 9 παρ. 8 του Ν 3848/2010. Οίκοθεν νοείται ότι προσωρινοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν σε περισσότερες της μίας εκ των παραπάνω κατηγοριών («ομάδων») διορίζονται κατά προτεραιότητα της εκάστοτε προηγουμένης και, ταυτόχρονα, «αφαιρούνται» από την επόμενη προς όφελος των περιλαμβανομένων μόνο στην τελευταία. Επισημαίνεται ότι η τήρηση της παραπάνω σειράς διορισμού δεν επηρεάζει και δεν εξαρτάται από την ειδική και αυτοτελή κατηγορία των περιπτώσεων β και γ της παραγράφου 10 του άρθρου 9 του Ν 3848/2010, την οποία συγκροτούν εκπαιδευτικοί που πληρούν τα αναφερόμενα σ’ αυτές ειδικά κριτήρια, κατόπιν Κ.Υ.Α. των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, με βάση «τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες». β) Σχετικά με το διορισμό από τους οικείους πίνακες αναπληρωτών κατόχων ή μη πτυχίου παιδαγωγικών σπουδών ή βεβαίωσης ανάλογης επιμόρφωσης κ.λπ. με τους κλάδους που τούτο προβλέπεται ως προσόν διορισμού, το ισχύον καθεστώς ουδόλως εθίγη από τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 9 του Ν 3848/2010 και συνεπώς, θα ισχύσει αμετάβλητο