×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/461/2000

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μειοδοτικός - πλειοδοτικός διαγωνισμός. Μεταβολή της σύνθεσης και σύστασης Κοινοπραξίας μετά την κατακύρωση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Δεν είναι δυνατή η μεταβολή της σύνθεσης και σύστασης της Κοινοπραξίας, μετά την υποβολή της προσφοράς και την κατακύρωση και πριν από την υπογραφή της σύμβασης ανάθεσης εργασιών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΕΑΔΗΣΥ/8/2024

Στις 11-07-2023 προκηρύχθηκε ηλεκτρονικός μειοδοτικός διαγωνισμός από την αναθέτουσα αρχή, «…» προϋπολογισμού 395.000,00€ (πλέον Φ.Π.Α. 24%) με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών στις 31- 07-2023. Ο εν λόγω διαγωνισμός έλαβε συστημικό αριθμό ΕΣΗΔΗΣ... 


ΝΣΚ/371/2006

Θεσμικό πλαίσιο διενέργειας διαγωνισμού για εργολαβίες, εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων μετά την ισχύ του Ν 3433/2006.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι διαγωνισμοί αφορώντες σε εργολαβίες, εκτέλεση εργασιών και παροχή υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων, μετά την έναρξη ισχύος του Ν 3433/2006, πρέπει να προκηρύσσονται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 2286/1995. β) Ο επαναληπτικός δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός προμήθειας αμυντικού υλικού των Ενόπλων Δυνάμεων είναι νέος διαγωνισμός και, κατά συνέπεια, δεν μπορεί να υλοποιηθεί ως συνέχεια του αρχικά διενεργηθέντος, αλλά πρέπει να προκηρυχθεί με βάση τις διατάξεις του Ν 3433/2006.


ΣΤΕ/3562/2010

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ: (...) Η αναιρεσείουσα κοινοπραξία, με την νέα σύνθεσή της, δεν είχε νόμιμη αξίωση για την κατακύρωση σ αυτήν του αποτελέσματος του διαγωνισμού και, επομένως, ανεξαρτήτως των αιτιολογιών με τις οποίες η Διοίκηση διέκοψε τις διαπραγματεύσεις με αυτήν, περίπτωση ματαιώσεως της αυξήσεως της περιουσίας της, καθώς και της δεύτερης αναιρεσείουσας, όπως ισχυρίσθηκαν με την αγωγή τους, εξ αιτίας της διακοπής των διαπραγματεύσεων δεν υφίστατο. Συνεπώς, καθ όσον αφορά τις συγκεκριμένες αξιώσεις διαφυγόντος κέρδους, δεν συνέτρεχαν οι προϋποθέσεις του άρθρου 105 του Εισ.Ν.Α.Κ., και, ειδικότερα, η προϋπόθεση της προκλήσεως συγκεκριμένης ζημίας στην κοινοπραξία, όπως νομίμως έκρινε το διοικητικό εφετείο και τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα είναι αβάσιμα και απορριπτέα. Ειδικότερα, αβασίμως, κατά τα προεκτεθέντα, προβάλλεται ότι η μεταβολή της συνθέσεως της κοινοπραξίας μετά την υποβολή των προσφορών ήταν, κατά τον νόμο, επιτρεπτή.


ΝΣΚ/492/2005

Προϋποθέσεις υπό τις οποίες πλοία που δρομολογήθηκαν με συμβάσεις αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας, κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού, θεωρούνται ως εκτελούντα δρομολόγια αγόνων γραμμών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Τα πλοία που δρομολογήθηκαν για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένης δρομολογιακής γραμμής με συμβάσεις αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας, οι οποίες έχουν συναφθεί κατά τη διαδικασία της παρ.5 του άρθρου ογδόου του Ν 2932/2001 (μειοδοτικός διαγωνισμός), θα αντιμετωπίζονται ως εκτελούντα δρομολόγια «αγόνων γραμμών», όπου ο όρος αυτός απαντάται στην εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία για θέματα στελεχώσεώς τους, εφόσον στην προκήρυξη, στην κατακύρωση και στις μετέπειτα υπογραφείσες συμβάσεις περιελήφθη και ο συγκεκριμένος όρος.


ΝΣΚ/442/2002

Σύστημα Γεωγραφικών Πληροφοριών στον ελαιοκομικό τομέα και στο Αμπελουργικό Μητρώο. Κοινοπραξία. Μεταβολή στην σύνθεση Κοινοπραξίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 13 παρ.4 της υπογραφείσης Συμβάσεως μεταξύ της αναθέτουσας αρχής και του αναδόχου, η αναθέτουσα αρχή οφείλει να απαντάει εγκαίρως σε κάθε αίτημα του αναδόχου, σχετικά με την εκτέλεση της σύμβασης. Σε περίπτωση που δεν απαντήσει εντός 15 ημερών, το αίτημα θεωρείται δεκτό, και ο ανάδοχος μπορεί να προχωρήσει σύμφωνα με αυτό στην εκτέλεση της Σύμβασης, εκτός εάν η Υπηρεσία απαντήσει ότι το αίτημα χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Όμοια ρύθμιση υφίσταται και για το χρόνο μετάθεσης για την ολοκλήρωση των Εργασιών. Άρα για τα αιτήματα αλλαγής της σύνθεσης της Κοινοπραξίας και του υπεργολάβου, μετά την υπογραφή της σύμβασης, καθώς και για το εμπροθέσμως υποβληθέν αίτημα της μετάθεσης του χρόνου ολοκλήρωσης των εργασιών, υφίσταται το ως άνω τεκμήριο αποδοχής και κατά συνέπεια θεωρείται ότι είναι δεκτά. Προκαταβολή επιτρέπεται να δοθεί (άρθρο 25 παρ.6 ΠΔ 394/96) για την αντιμετώπιση εξόδων που προκύπτουν από την έναρξη εκτέλεσης της σύμβασης με την προϋπόθεση ότι θα κατατεθεί προηγουμένως ισόποση εγγυητική επιστολή. Η πάροδος ικανού χρόνου μετά την υπογραφή της Σύμβασης, χωρίς να έχει ζητηθεί στο διάστημα αυτό προκαταβολή δεν εμποδίζει την ανάδοχο να ζητήσει προκαταβολή, έστω μετά από 22 μήνες, εφόσον το αίτημα τεκμηριωθεί και συσχετιστεί με τα έξοδα έναρξης εκτέλεσης, η δε Υπηρεσία έχει ευρύτατη διακριτική ευχέρεια να εκτιμήσει ανάλογα και να χορηγήσει την προκαταβολή.


2/24496/0026/2007

Μίσθωση οχημάτων για τη μεταφορά μαθητών Π/μιας και Δ/μιας Εκπαίδευσης χωρίς να τηρηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις της Κ.Υ.Α. αριθμ. ΙΒ/6071/26-8-1998 χωρίς να έχει προηγηθεί δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός


ΝΣΚ/452/2001

Δημόσια έργα. Δημοπρασία με προεπιλογή. Συμμετοχή Κοινοπραξιών.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Χ. Φραγκούλης, Νομικός Σύμβουλος, Εισηγήτρια: Ν. Μαριόλη, Πάρεδρος. Είναι δυνατή η συμμετοχή προεπιλεγείσας Κοινοπραξίας στο Β΄στάδιο διαγωνισμού κατασκευής δημοσίων έργων μετά την αποχώρηση μέλους της, εφόσον με τη νέα σύνθεσή της πληροί τους βασικούς όρους της προκήρυξης και είναι ικανή να αναλάβει την κατασκευή του έργου.


ΑΕΠΠ/1273/2021

Η πρώτη και δεύτερη προσφεύγουσα αιτούνται την ακύρωση της απόφασης υπ' αρ. πρωτ. 67021/04-06-2021 του Συντονιστή της Α.Δ.Α., η οποία απέρριψε τις προσφορές τους καθώς και την κατάπτωση των εγγυητικών επιστολών που είχαν υποβληθεί. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την εκτέλεση κατεδαφίσεων πρωτόκολλων αυθαιρέτων κατασκευών εντός αιγιαλού παραλίας σε συγκεκριμένες Περιφερειακές Ενότητες, καθώς και τη σύνταξη οριστικών εκθέσεων αυτοψίας και αποφάσεων κατεδάφισης σε δασικές και αναδασωτέες εκτάσεις. Η συνολική αξία της σύμβασης ανέρχεται σε 1.413.600€ και ο διαγωνισμός διεξήχθη ως διεθνής ηλεκτρονικός ανοικτός μειοδοτικός διαγωνισμός με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά βάσει τιμής.


ΕΣ/ΚΛΙΜΑΚΙΟ Ζ/529/2024

Η Πράξη 529/2024 του Ζ' Κλιμακίου του Ελεγκτικού Συνεδρίου αφορά τον έλεγχο νομιμότητας της διαδικασίας ανάδειξης αναδόχου και του σχεδίου συμφωνίας-πλαίσιο για τις υπηρεσίες λειτουργίας και υποστήριξης σταθμών διοδίων της Εγνατία Οδός Α.Ε. Η συμφωνία έχει εκτιμώμενη αξία 57.300.000 ευρώ. Μετά τον ανοικτό διεθνή διαγωνισμό, οριστικός ανάδοχος αναδείχθηκε η ένωση οικονομικών φορέων «... Α.Ε. - ... Α.Τ.Ε.», με ποσό οικονομικής προσφοράς 45.267.000,00 ευρώ. Το Κλιμάκιο δεν διαπίστωσε ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες που να κωλύουν την υπογραφή του σχεδίου συμφωνίας-πλαίσιο, σημειώνοντας την ανάγκη συμπλήρωσης του κειμένου με τα στοιχεία της συμβολαιογραφικής πράξης περί σύστασης της Κοινοπραξίας, η οποία θα υπογράψει τη σύμβαση.


ΝΣΚ/489/2000

Δημόσια έργα. Μειοδοτικός διαγωνισμός. Ανάδειξη αναδόχου κατασκευής ενός δημοσίου έργου. Εφαρμογή προβλεπόμενου μαθηματικού τύπου υπό του Ν.2576/98. α) Στην περίπτωση που σε δημόσιο μειοδοτικό διαγωνισμό, για την ανάθεση της κατασκευής ενός δημοσίου έργου, υποβλήθηκε μία μόνο έγκυρη προσφορά, δεν είναι δυνατή η εφαρμογή του, υπό του Ν.2576/98 και των κατ εξουσιοδότησή του εκδοθεισών, Δ17α/08/16/Φ.Ν.402/10-2-98 (Β 116), Δ17α/10/65/Φ.Ν.402/ 12-8-98 (Β 835) και Δ17α/07/37/Φ.Ν.402/3-7-2000 (Β 887), αποφάσεων του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, προβλεπόμενου μαθηματικού τύπου. β) Η ανάθεση της κατασκευής ενός δημοπρατηθέντος έργου, μπορεί να γίνει στον εργολάβο που έδωσε τη μοναδική έγκυρη προσφορά, εφόσον κρίνεται ικανοποιητική από τον κύριο του έργου.