×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/474/2002

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

ΝΠΔΔ «Οργανισμός Θεσσαλονίκης». Αυτοδίκαιη ή μη απόσπαση στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση υπαλλήλων του ΥΠΕΧΩΔΕ, που είχαν διατεθεί στον Οργανισμό Θεσσαλονίκης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, διατεθειμένοι με απόφαση του Υπουργού από την (κρατική) Νομαρχία Θεσσαλονίκης, κατ εφαρμογή ειδικής διάταξης, στον «Οργανισμό Θεσσαλονίκης» (ΝΠΔΔ) προς εξυπηρέτηση των αναγκών αυτού, δεν θεωρούνται μετά την ίδρυση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης, ως αυτοδικαίως αποσπασμένοι σ αυτήν και,συνεπώς, νόμιμα εξακολουθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον Οργανισμό ως υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ανακλητέες οι σχετικές διαπιστωτικές πράξεις του (αιρετού) Νομάρχη Θεσσαλονίκης (πλειοψ.).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/153/2001

Δημόσιοι υπάλληλοι. Διάθεση υπαλλήλων σε ΝΠΔΔ. Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, διατεθειμένοι με απόφαση του Υπουργού από την (κρατική) Νομαρχία Θεσσαλονίκης, κατ εφαρμογή ειδικής διάταξης, στον Οργανισμό Θεσσαλονίκης (ΝΠΔΔ) προς εξυπηρέτηση των αναγκών αυτού, δεν θεωρούνται μετά την ίδρυση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης, ως αυτοδικαίως αποσπασμένοι σ αυτήν, ανεξαρτήτως του ότι περιελήφθησαν στη σχετική διαπιστωτική πράξη του Νομάρχη και, συνεπώς, νόμιμα εξακολουθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον Οργανισμό ως υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ.


ΝΣΚ/20/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Αρμοδιότητα άσκησης πειθαρχικής δίωξης κατά μονίμου υπαλλήλου της Ν.Α. Κορινθίας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Προεδρεύων: Κ.Βολτής, Αντιπρόεδρος Εισηγητής: Κ.Χαραλαμπίδης, Πάρεδρος Δημόσιος υπάλληλος, υπηρετών σε Νομαρχία, ο οποίος μετά την ίδρυση και λειτουργία της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, δεν συμπεριελήφθη στην προβλεπόμενη από το άρθρο 115 παρ.6 του Π.Δ.30/96 διαπιστωτική πράξη του (αιρετού) Νομάρχη, υπάγεται στην πειθαρχική δικαιοδοσία του αρμοδίου Υπουργού.


ΝΣΚ/194/2002

Δημόσιοι υπάλληλοι. Ανάθεση καθηκόντων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Από τον συνδυασμό των διατάξεων των άρθρων 79 παρ.3 και 82 παρ.4 και 6 του Ν 2683/1999 προκύπτει ότι δεν είναι σύννομη η ανάθεση καθηκόντων Δ/ντού ΝΠΔΔ σε υπάλληλο ΔΕ, στην περίπτωση που δεν υπάρχουν υπάλληλοι με τα απαιτούμενα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, για να προαχθούν στον βαθμό αυτό, εάν τούτο δεν προβλέπεται από τον Οργανισμό του ΝΠΔΔ.


ΝΣΚ/475/2002

Εξαίρεση ή μη από τις ρυθμίσεις του άρθρου 77 Ν 2910/01 υπαλλήλων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι κατά την έναρξη ισχύος των Ν 2218/94 και 2240/94 υπηρετούσαν με απόσπαση σε κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ που ανήκαν μεν οργανικά σε υπηρεσία νομαρχιακού επιπέδου αλλά είχαν αποσπαστεί προ της ισχύος του Ν 2218/94 σε κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, όπου συνεχώς έκτοτε υπηρετούν, εμπίπτουν στις ρυθμίσεις του άρθρου 77 Ν 2910/01 και μετατάσσονται αυτοδίκαια με τη δημοσίευσή του στην υπηρεσία της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στην οποία είχαν θεωρηθεί αυτοδίκαια αποσπασμένοι κατ εφαρμογή του άρθρου 39 παρ.4 του Ν 2218/94 (ομόφωνα).


ΝΣΚ/97/2002

Δημόσιοι υπάλληλοι. Δικαιούχοι των χρηματικών υπολοίπων του ειδικού λογαριασμού των νόμων 2229/94 και 2300/95.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Από τις διατάξεις των νόμων 2229/94 και 2300/95 και των εις εκτέλεση σ αυτών εκδοθεισών Υπουργικών αποφάσεων προκύπτει ότι οι υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων του ίδιου Υπουργείου που έχουν διατεθεί και υπηρετούν σε Βουλευτικά και Κομματικά Γραφεία, για την γραμματειακή εξυπηρέτηση των Βουλευτών δικαιούνται της πρόσθετης παροχής του υπολοίπου του ειδικού λογαριασμού της παρ.4 άρθρου 5 Ν 2229/94, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.4 άρθρου 24 Ν 2300/95. (πλειοψ.)


A 49860/4560/2014

Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. Α-43435/4198/8.4.2013  (Β΄ 984) ΚΥΑ των Υπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων  «Καθορισμός δαπανών - εσόδων - αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2013 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ)» και Καθορισμός αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2014 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.).

Α/46695/4966/2012

Καθορισμός δαπανών - εσόδων - αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2012 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Α-43435/4198/2013

Καθορισμός δαπανών - εσόδων - αντισταθμιστικής καταβολής χρήσης 2013 στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

220195/B1/2016

Καθορισμός αποζημίωσης στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.) για την μετακίνηση με μειωμένο κόμιστρο των φοιτητών και μαθητών για το έτος 2016.


ΝΣΚ/64/2010

Ασφάλιση ή μη στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ των μετόχων-οδηγών του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι μέτοχοι του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.), που απασχολούνται στον Οργανισμό ως οδηγοί, υπάγονται στην ασφάλιση του Ι.Κ.Α.-Ε.Τ.Α.Μ.