ΝΣΚ/97/2002
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Δημόσιοι υπάλληλοι. Δικαιούχοι των χρηματικών υπολοίπων του ειδικού λογαριασμού των νόμων 2229/94 και 2300/95.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Από τις διατάξεις των νόμων 2229/94 και 2300/95 και των εις εκτέλεση σ αυτών εκδοθεισών Υπουργικών αποφάσεων προκύπτει ότι οι υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ και της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων του ίδιου Υπουργείου που έχουν διατεθεί και υπηρετούν σε Βουλευτικά και Κομματικά Γραφεία, για την γραμματειακή εξυπηρέτηση των Βουλευτών δικαιούνται της πρόσθετης παροχής του υπολοίπου του ειδικού λογαριασμού της παρ.4 άρθρου 5 Ν 2229/94, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ.4 άρθρου 24 Ν 2300/95. (πλειοψ.)
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΝΣΚ/474/2002
ΝΠΔΔ «Οργανισμός Θεσσαλονίκης». Αυτοδίκαιη ή μη απόσπαση στην Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση υπαλλήλων του ΥΠΕΧΩΔΕ, που είχαν διατεθεί στον Οργανισμό Θεσσαλονίκης.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ, διατεθειμένοι με απόφαση του Υπουργού από την (κρατική) Νομαρχία Θεσσαλονίκης, κατ εφαρμογή ειδικής διάταξης, στον «Οργανισμό Θεσσαλονίκης» (ΝΠΔΔ) προς εξυπηρέτηση των αναγκών αυτού, δεν θεωρούνται μετά την ίδρυση της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Θεσσαλονίκης, ως αυτοδικαίως αποσπασμένοι σ αυτήν και,συνεπώς, νόμιμα εξακολουθούν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους στον Οργανισμό ως υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ. Ανακλητέες οι σχετικές διαπιστωτικές πράξεις του (αιρετού) Νομάρχη Θεσσαλονίκης (πλειοψ.).
ΝΣΚ/475/2002
Εξαίρεση ή μη από τις ρυθμίσεις του άρθρου 77 Ν 2910/01 υπαλλήλων του ΥΠΕΧΩΔΕ, οι οποίοι κατά την έναρξη ισχύος των Ν 2218/94 και 2240/94 υπηρετούσαν με απόσπαση σε κεντρικές υπηρεσίες του ΥΠΕΧΩΔΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Υπάλληλοι του ΥΠΕΧΩΔΕ που ανήκαν μεν οργανικά σε υπηρεσία νομαρχιακού επιπέδου αλλά είχαν αποσπαστεί προ της ισχύος του Ν 2218/94 σε κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου, όπου συνεχώς έκτοτε υπηρετούν, εμπίπτουν στις ρυθμίσεις του άρθρου 77 Ν 2910/01 και μετατάσσονται αυτοδίκαια με τη δημοσίευσή του στην υπηρεσία της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στην οποία είχαν θεωρηθεί αυτοδίκαια αποσπασμένοι κατ εφαρμογή του άρθρου 39 παρ.4 του Ν 2218/94 (ομόφωνα).
ΝΣΚ/473/2007
Δικαιούχοι καταβολής του προβλεπομένου από το άρθρο 5 παρ.4 του Ν 2229/1994 επιδόματος.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Είναι δικαιούχοι καταβολής του προβλεπομένου από το άρθρο 5 παρ.4 του Ν 2229/1994, επιδόματος, όπως ισχύει μετά την αντικατάστασή του με το άρθρο 24 του Ν 2300/1995, οι μόνιμοι και με σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου υπάλληλοι του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Έργων, οι οποίοι υπηρετούσαν στις Κρατικές Νομαρχίες, μετά την υποχρεωτική απόσπαση και στη συνέχεια μετάταξή τους στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, μετά την (πραγματική) επάνοδό τους στις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις, έστω και αν κατά το χρόνο που άρχισε η καταβολή του πιο πάνω επιδόματος, υπηρετούσαν με απόσπαση σε άλλο Ν.Π.Δ.Δ. και η θέση που κατείχαν δεν δικαιολογούσε την καταβολή του προαναφερθέντος επιδόματος.
ΝΣΚ/296/2001
Εταιρείες Ανώνυμες. Επιβολή ανταποδοτικού τέλους υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Το επιβληθέν με το άρθρο 1 παρ.8 του Ν 2837/2000 ανταποδοτικό τέλος υπέρ της Επιτροπής Ανταγωνισμού (Ν 703/77) σε ποσοστό 0,001 εις βάρος του ιδρυτικού ή του ποσού της αύξησης του κεφαλαίου ανώνυμης εταιρίας, δεν καταλαμβάνει και δεν επιβαρύνει τις ανώνυμες εταιρίες που προέρχονται από μετατροπή ή συγχώνευση, δυνάμει αναπτυξιακών νόμων (ΝΔ 1297/72 και 2166/93) ή τις δυνάμει των ειδικών διατάξεων του Ν 2229/94 κοινωφελούς χαρακτήρα ανώνυμες εταιρίες, λόγω της ρητής δια νόμου απαλλαγής των από κάθε φόρο, εισφορά κλπ χάριν της εθνικής οικονομίας και του δημοσίου συμφέροντος. Ωστόσο, η επιβάρυνση αυτή καταλαμβάνει κάθε μορφή αύξησης κεφαλαίου των ανωνύμων εταιριών και όχι μόνο της δια μετρητών χρημάτων αυξήσεως, αφού ο νόμος δεν διακρίνει.
ΑΕΠΠ/433/2020
Οι προσφεύγοντες ζητούν την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 95/2020 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία έκρινε αποδεκτές τις προσφορές του δεύτερου προσφεύγοντος και του παρεμβαίνοντος και ανέδειξε τον τελευταίο ως προσωρινό ανάδοχο. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας για τα κτίρια των παιδικών σταθμών και άλλων εγκαταστάσεων του Δήμου, με εκτιμώμενη αξία 71.761,80 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Οι προσφεύγοντες επικαλούνται ελλείψεις στις υποβολές των προσφορών, όπως η έλλειψη πίνακα ανάλυσης οικονομικής προσφοράς, υπόνομές για κόστος κατώτερο του νομίμου και μη σωστό υπολογισμό εισφοράς υπέρ Ειδικού Λογαριασμού Παιδικών Κατασκηνώσεων.
ΝΣΚ/10/2002
Δημόσιοι υπάλληλοι. Καταβολή διαφορών μεταξύ των επιδομάτων των ειδικών λογαριασμών και του κινήτρου απόδοσης του Ν 2470/1997.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Ο Υπουργός Γεωργίας στερείται εκ του νόμου της αρμοδιότητας να αποφασίσει για την μη καταβολή της, κατά τα ανωτέρω, διαφοράς. Υφίσταται όμως εκ του νόμου δυνατότητα, με κοινή απόφαση του Υπουργού Γεωργίας και του Υπουργού Οικονομικών να καθορισθεί, σε χρηματικό ποσό που ήθελε παρ αυτών κριθεί ως προσήκον, η, κατά το ερώτημα, διαφορά, ενόψει της προσαυξήσεως του προϊόντος των συσταθέντων, δυνάμει των νόμων 2332/95 και 2430/96, ειδικών λογαριασμών, ως εκ της επανόδου σ αυτούς των ποσών με τα οποία, προηγουμένως, βαρύνονταν για την καταβολή της, ως άνω διαφοράς και στους πρώην υπαλλήλους του Υπουργείου Γεωργίας, οι οποίοι ήδη έχουν μεταταχθεί στις υπηρεσίες των Περιφερειών και των ΝΑ της Χώρας.