×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/475/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Μονιμοποίηση Επίκουρου Καθηγητή – Αρνητική κρίση – Διαδικασία – Ανάθεση διδακτικού έργου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Στην περίπτωση που ο έλεγχος νομιμότητας διαπιστώσει παρατυπία στην αρνητική πράξη του Πανεπιστημίου για την μονιμοποίηση θα αναπέμψει στο Πανεπιστήμιο την κρίση περί μονιμοποιήσεως. Στην περίπτωση που ο έλεγχος νομιμότητας συμφωνήσει με την άνω πράξη για μονιμοποίηση η λήξη της θητείας της ανωτέρω, η οποία είναι συνέπεια της αρνητικής κρίσεως, θα προχωρήσει προς δημοσίευση. Το τελευταίο θα συμβεί και στην περίπτωση απράκτου παρέλευσης του τετραμήνου. Όμως, η Γενική Συνέλευση του Τομέα θα πρέπει να αποφασίσει περί της αναθέσεως διδακτικού έργου στην ανωτέρω. Η απόφαση όμως αυτή θα πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη. Τούτο σημαίνει ότι πρέπει να περιέχει ειδική βεβαίωση για τη συσχέτιση του ανατιθεμένου γνωστικού αντικειμένου με την ειδίκευση της ανωτέρω στην οποία ανατίθεται αυτό.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/194/2004

Μονιμοποίηση εκπαιδευτικών που προέρχονται από την ιδιωτική εκπαίδευση.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Οι προς μονιμοποίηση εκπαιδευτικοί της παρ.2 του άρθρου 5 του Ν 3194/2003 θα συγκρίνονται μόνον με τους εγγεγραμμένους στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών εκπαιδευτικών του άρθρου 7 του Ν 3027/2002. β) Η σύγκριση των προς μονιμοποίηση ΙΔΑΧ θα γίνεται με τους εγγεγραμμένους στον ισχύοντα κατά το χρόνο της μονιμοποίησης ενιαίο πίνακα αναπληρωτών μόνον ως προς το στοιχείο της προϋπηρεσίας και τη μοριοδότησή τους από αυτή. γ) Η μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών που προσλήφθηκαν προ της ισχύος του Ν 2986/2002 πρέπει να γίνει εφόσον με τη συνδρομή της προϋπόθεσης που προεβλέπετο για το διορισμό τους τεκμαίρεται ότι και οι ίδιοι θα είχαν αποκτήσει δικαίωμα διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση αν είχαν υποβάλλει σχετική αίτηση μετά τη λήψη του πτυχίου τους.


ΝΣΚ/19/2025

Επί αιτήματος μέλους Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού (Ε.ΔΙ.Π.) για την μετάταξή του από την ακαδημαϊκή μονάδα του Τμήματος Οδοντιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ, στην οποία ανήκει, σε άλλη ακαδημαϊκή μονάδα του ΑΠΘ (Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής), απαιτείται η έγκριση του αιτήματος μετάταξης από τη Συνέλευση του Τμήματος Οδοντιατρικής, στην οποία ανήκει το μέλος Ε.ΔΙ.Π. που υπέβαλε το αίτημα και, σε καταφατική περίπτωση, υπό ποιες προϋποθέσεις ασκείται η σχετική αρμοδιότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του π.δ/τος 147/2009 (Α΄ 189).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή

H Συνέλευση του Τμήματος Οδοντιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας του ΑΠΘ, ασκώντας την εκ της διατάξεως της περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του π.δ/τος 147/2009 αρμοδιότητά της να εγκρίνει το αίτημα μετάταξης μέλους Ε.ΔΙ.Π. του Τμήματος σε θέση μέλους Ε.ΔΙ.Π. στο Τμήμα Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, αποφασίζει κατά διακριτική ευχέρεια, με βάση τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο 7 του ιδίου π.δ/τος, μεταξύ των οποίων και οι συνέπειες που θα επιφέρει η αιτούμενη μετάταξη στις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες του Τμήματος για τη συνέχιση της εύρυθμης εκπαιδευτικής λειτουργίας του και της δυνατότητας στελέχωσής του με τον απαιτούμενο αριθμό μελών της αντίστοιχης κατηγορίας ειδικού διδακτικού προσωπικού του ιδίου γνωστικού αντικειμένου. Η τυχόν, όμως, αρνητική απόφαση επί του αιτήματος μετάταξης για τον λόγο αυτό πρέπει να αιτιολογείται ειδικά. Ακολούθως, η τυχόν επερχόμενη, ως συνέπεια της μετάταξης, αλλαγή του γνωστικού αντικειμένου της θέσης που κατείχε το μέλος Ε.ΔΙ.Π. στο Τμήμα Οδοντιατρικής δεν αποτελεί αρνητική προϋπόθεση για την μετάταξη και, ακολούθως, δεν μπορεί να αιτιολογήσει νόμιμα αρνητική απόφανση της Συνέλευσης του Τμήματος επί του αιτήματος μετάταξης.


ΝΣΚ/385/2011

α) Έλεγχος νομιμότητας στην συγκρότηση Εκλεκτορικού Σώματος. β) Έλεγχος νομιμότητας για την συνδρομή των νομίμων προϋποθέσεων του διδακτικού και ερευνητικού έργου υποψηφίου στη θέση Επίκουρου Καθηγητή.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο έλεγχος νομιμότητας από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στην εκλογή μελών ΔΕΠ πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένος. Η κρίση για την εκλογή μέλους ΔΕΠ στηρίζεται διαζευκτικά ή σωρευτικά, είτε στο συνολικό διδακτικό έργο των υποψηφίων είτε στην συνολική του επιστημονική και ερευνητική δραστηριότητα, ικανό μέρος των οποίων έχει συντελεσθεί τα τελευταία πέντε έτη από την υποβολή της αίτησης για εξέλιξη ή εκλογή.


ΝΣΚ/55/2023

Ερωτάται, εάν ο Κοσμήτορας της Σχολής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών (Σ.Ε.Μ.Φ.Ε.) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, έχει την δυνατότητα να ασκήσει πειθαρχική δίωξη σε βάρος φοιτητών στην περίπτωση κατά την οποία, προηγουμένως, ο ίδιος είχε καταγγείλει την ελεγχόμενη συμπεριφορά ενώπιον της Συνέλευσης της Σχολής. Σε αρνητική περίπτωση ποια είναι η προβλεπόμενη διαδικασία για την άσκηση της δίωξης.(...)O Κοσμήτορας της Σ.Ε.Μ.Φ.Ε., από τον οποίο καταγγέλλεται έκνομη συμπεριφορά σε βάρος του από φοιτητές κατά τη διάρκεια διδασκαλίας μαθήματος, πρέπει να απόσχει από την άσκηση της πειθαρχικής δίωξης κατ’ αυτών. Το γεγονός της αποχής πρέπει να αναφερθεί στον Πρύτανη του Ιδρύματος, ο οποίος και θα κρίνει σχετικά με την βασιμότητα του λόγου. Σε θετική περίπτωση η δίωξη πρέπει να ασκηθεί από τον αναπληρωτή του Κοσμήτορα.


ΝΣΚ/180/2008

Υπολογισμός του χρόνου φοίτησης εκπαιδευτικού στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης για τη μονιμοποίηση και τη βαθμολογική εξέλιξη αυτής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο χρόνος φοίτησης της εκπαιδευτικού Α.Π. στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τη μονιμοποίηση και τη βαθμολογική της εξέλιξη, καθόσον ναι μεν ο χρόνος αυτός θεωρείται χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, πλην, όμως, για την αξιολόγησή της προκειμένου αυτή να μονιμοποιηθεί και να εξελιχθεί βαθμολογικά, θα πρέπει να έχει τον απαιτούμενο από τις οικείες διατάξεις χρόνο υπηρεσίας σε σχολική μονάδα. Αντίθετη εκδοχή θα οδηγούσε σε προνομιακή μεταχείριση αυτής έναντι των συναδέλφων της χωρίς να συντρέχει δικαιολογητικός προς τούτο λόγος, καθόσον η εκπαίδευση που παρέχεται στη Σχολή δεν είναι συναφής με το έργο του εκπαιδευτικού. Προφανές είναι ότι ο προαναφερόμενος χρόνος, ως χρόνος πραγματικής υπηρεσίας, θα ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική εξέλιξη. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/118/2010

Υπολογισμός προϋπηρεσίας για τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο τρόπος υπολογισμού της προϋπηρεσίας των προς μονιμοποίηση εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, κατόπιν κατάργησης ή απόλυσης από ιδιωτικά σχολεία σε περίπτωση προσφοράς υπηρεσίας με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας σε αυτά, πρέπει να γίνεται κατ’ ανάλογη εφαρμογή του άρθρου 15 παρ.3 του Ν 3205/2003.


ΝΣΚ/75/2002

Προϋποθέσεις συντάξεως ληξιαρχικής πράξεως θανάτου, προσώπου του οποίου δεν βρέθηκε το πτώμα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για να συνταχθεί στην ανωτέρω περίπτωση ληξιαρχική πράξη θανάτου θα πρέπει ο θάνατος του προσώπου να θεωρείται αποδεδειγμένος, και όχι σφόδρα πιθανός. Στην δεύτερη περίπτωση κινείται η διαδικασία κηρύξεως αφανείας.


ΝΣΚ/157/2005

Μονιμοποίηση Επίκουρου Καθηγητή σε μη αυτοδύναμο Τμήμα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
1) Το αρμόδιο για τη μονιμοποίηση εκλεκτορικό σώμα δεν επιλαμβάνεται νομίμως της έναρξης της διαδικασίας κρίσης πριν από τη συμπλήρωση της τριετίας έστω και αν η αίτηση για μονιμοποίηση είχε υποβληθεί πριν από τη συμπλήρωση του χρόνου αυτού. (πλειοψ.) 2) Στην περίπτωση μονιμοποίησης επίκουρου καθηγητή στο μη αυτοδύναμο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Πειραιά δεν έχουν εφαρμογή οι διατάξεις της παρ.2 του άρθρου 5 του ΠΔ 89/2000. (ομόφωνα)


ΝΣΚ/206/2015

Περιπτώσεις απευθείας εξαγοράς του υπό απαλλοτρίωση ακινήτου – Έρευνα τίτλων ιδιοκτησίας – Εφαρμοστέες διατάξεις.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στην περίπτωση αγοράς ακινήτου κατά το άρθρο 2 του Ν. 2882/2001, θα πρέπει να προηγείται πλήρης έλεγχος τίτλων, μέχρι αποκτήσεως κυριότητας έναντι του Δημοσίου, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες περί δημοσίων κτημάτων διατάξεις και τις αντίστοιχες της δασικής νομοθεσίας. (ομοφ.) - ΑΠΟΔΕΚΤΗ


ΕΣ/ΚΛ.Ε/318/2023

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΡΓΑ:Με τα δεδομένα αυτά, το Κλιμάκιο διαπιστώνει ότι, προκειμένου να ολοκληρωθεί ο προβλεπόμενος έλεγχος νομιμότητας, θα πρέπει να προσκομιστεί η απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης επί της αίτησης ακύρωσης – αναστολής του φορέα «......» κατά της 307/2023 απόφασης της Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.. Τούτο δε, διότι, σε περίπτωση αποδοχής της αίτησης αυτής, θα πρέπει να ανακληθεί ο αποκλεισμός από τη διαγωνιστική διαδικασία του ως άνω φορέα και να επανεξεταστεί η κατακύρωση του διαγωνισμού στην «……..», δοθέντος ότι ο φορέας «......» προσέφερε μεγαλύτερη έκπτωση και προηγείται σε σειρά μειοδοσίας του προσωρινού αναδόχου «….».