×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/494/2005

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Αρμοδιότητες Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων (Ε.Δ.Ε.) και Ειδικού Συμβούλου Ποιοτικού Ελέγχου (Ε.Σ.Π.ΕΛ.) στον έλεγχο των δημοσίων έργων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι εκθέσεις των Ε.Δ.Ε. και του Ε.Σ.Π.ΕΛ. λαμβάνονται υπόψη από τις αρμόδιες για την κατασκευή των έργων υπηρεσίες και αρχές, αλλά δεν τις υποκαθιστούν στην παραγωγή των έργων. Η τελική αρμοδιότητα για την απένταξη ενός έργου που (συγ)χρηματοδοτείται από το Κ.Π.Σ. ανήκει στην αρμόδια αρχή και όχι στον Ε.Σ.Π.ΕΛ. β) Σε βάρος των υπαλλήλων που στελεχώνουν τις υπηρεσίες που έχουν την ευθύνη παραγωγής των δημόσιων έργων επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από το άρθρο 9 του Ν 3263/04 πειθαρχικές κυρώσεις, αν αρνούνται αδικαιολόγητα να «συνεργασθούν» με τους Ε.Δ.Ε.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

NΣΚ/262/2013

Στερείται νόμιμης βάσης ενδεχόμενη απόφαση για την απένταξη των δύο έργων της εταιρίας από τις οικείες δράσεις του ΕΠΑΝ του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης Γ΄ Κ.Π.Σ. – Συγχρηματοδοτούμενα έργα του ιδιωτικού τομέα – Ολοκλήρωση οικονομικού τους αντικειμένου κατά τρόπο διάφορο του προβλεπομένου – Αναλογικότητα Στερείται νόμιμης βάσης ενδεχόμενη απόφαση για την απένταξη των δύο έργων της εταιρίας από τις οικείες δράσεις του ΕΠΑΝ του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. 

ΝΣΚ/262/2013

Γ΄ Κ.Π.Σ. – Συγχρηματοδοτούμενα έργα του ιδιωτικού τομέα – Ολοκλήρωση οικονομικού τους αντικειμένου κατά τρόπο διάφορο του προβλεπομένου – Αναλογικότητα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Στερείται νόμιμης βάσης ενδεχόμενη απόφαση για την απένταξη των δύο έργων της εταιρίας από τις οικείες δράσεις του ΕΠΑΝ του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης. (ομοφ.)


Δ17α/10/101/2004

Οδηγίες για την εφαρμογή των διατάξεων του Ν.3263/2004 "Μειοδοτικό σύστημα ανάθεσης των Δημοσίων έργων και άλλες διατάξεις.(Εγκύκλιος 24)


Δ17α/122/2005

ΘΕΜΑ : Γραφείο Υποστήριξης για την εφαρμογή των Νόμων 3263/2004 ( ανάθεση δημοσίων έργων ) και 3316/2005 ( ανάθεση μελετών και υπηρεσιών ).-ΕΓΚ.33


ΝΣΚ/143/2013

Α.Ε.Ι. – Ένορκη διοικητική εξέταση – Χορήγηση αντιγράφων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ένορκη διοικητική εξέταση (Ε.Δ.Ε.) είναι μυστική και συνδέεται άρρηκτα με την πρόοδο και εξέλιξη της πειθαρχικής διαδικασίας. Η μυστικότητα της Ε.Δ.Ε. δεν αίρεται με την υποβολή της σχετικής έκθεσης από εκείνον, ο οποίος τη διενεργεί, αλλά η διατήρησή της συνάπτεται με το εάν θα ασκηθεί συναφώς πειθαρχική δίωξη κατά των υπαλλήλων εκείνων που η έκθεση της Ε.Δ.Ε. αποδίδει τυχόν πειθαρχικές ευθύνες. Εάν, με βάση την έκθεση αυτή, ασκηθεί πειθαρχική δίωξη, τότε ο πειθαρχικώς διωκόμενος μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία της Ε.Δ.Ε. πριν την υποβολή της απολογίας του, κατά τη ρητή πρόβλεψη της παρ.3 του άρθρου 135 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν.3528/2007). Έχει υποχρέωση κατά νόμο η Διοίκηση του Ε.Μ.Π. να χορηγήσει στον αιτούντα Αναπληρωτή Καθηγητή κ…, σε επικυρωμένα αντίγραφα όλα τα στοιχεία που αιτείται, καθώς και όσα περιέχονται στον πειθαρχικό του φάκελο, εφόσον ζητηθούν, συμπεριλαμβανομένης και της Ε.Δ.Ε.


ΝΣΚ/144/2013

Α.Ε.Ι. – Ένορκη διοικητική εξέταση – Χορήγηση αντιγράφων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η ένορκη διοικητική εξέταση (Ε.Δ.Ε.) είναι μυστική και συνδέεται άρρηκτα με την πρόοδο και εξέλιξη της πειθαρχικής διαδικασίας. Η μυστικότητα της Ε.Δ.Ε. δεν αίρεται με την υποβολή της σχετικής έκθεσης από εκείνον, ο οποίος τη διενεργεί, αλλά η διατήρησή της συνάπτεται με το εάν θα ασκηθεί συναφώς πειθαρχική δίωξη κατά των υπαλλήλων εκείνων που η έκθεση της Ε.Δ.Ε. αποδίδει τυχόν πειθαρχικές ευθύνες. Εάν, με βάση την έκθεση αυτή, ασκηθεί πειθαρχική δίωξη, τότε ο πειθαρχικώς διωκόμενος μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία της Ε.Δ.Ε. πριν την υποβολή της απολογίας του, κατά τη ρητή πρόβλεψη της παρ.3 του άρθρου 135 του Υπαλληλικού Κώδικα (Ν.3528/2007). Η χορήγηση του πορίσματος Ε.Δ.Ε καθώς και των στοιχείων αυτής στον ενδιαφερόμενο, δεν είναι νόμω επιτρεπτή, εκτός εάν από τη σχετική αίτηση προκύπτει ότι τα αιτηθέντα στοιχεία είναι χρήσιμα για τη διαμόρφωση κρίσης ως προς την ελεγχόμενη υπόθεση και αναγκαία συνακόλουθα για την εκτέλεση της υπηρεσιακής εντολής ή την άσκηση της ανατιθεμένης από το νόμο αρμοδιότητας.


ΝΣΚ/486/2005

Ασυμβίβαστο μεταξύ εργοληπτών δημόσιων έργων και λοιπών επαγγελματιών ή Δημάρχων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
α) Οι εργολάβοι δημοσίων έργων ή τα στελέχη των εργοληπτικών επιχειρήσεων μπορούν να εργάζονται ταυτόχρονα σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς (ΤΕΙ, ΙΕΚ, ΟΑΕΔ κλπ) και β) Οι Δήμαρχοι μπορούν να είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Εργοληπτικών Επιχειρήσεων (ΜΕΕΠ) με τις ατομικές τους επιχειρήσεις ή να είναι στελέχη άλλων εργοληπτικών επιχειρήσεων και να λαμβάνουν μέρος σε δημοπρασίες δημοσίων έργων. Σε όλες όμως τις περιπτώσεις επιβάλλεται και ελέγχεται από την αρμόδια για την τήρηση του ΜΕΕΠ υπηρεσία, η ενεργός συμμετοχή και ενασχόλησή τους με τη διεύθυνση της ατομικής τους επιχείρησης ή της εταιρείας την οποία στελεχώνουν.


ΝΣΚ/86/2005

Τόκοι από την διαχείριση των πιστώσεων των έργων του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Τα Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης δεν μπορούν να χρησιμοποιούν τους τόκους που προέρχονται από την διαχείριση των πιστώσεων των έργων του Γ΄ Κ.Π.Σ. για την κάλυψη των λειτουργικών τους δαπανών. (ομοφ.)


Αριθμ. 11236/EYΣ 2127/2006

Διάθεση πιστώσεων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για την εφαρμογή των δράσεων κρατικών ενισχύσεων στο πλαίσιο (08) Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Κ.Π.Σ. 2000−2006 και ορισμός των ποσών, ποσοστών και ειδών των ενισχύσεων.

2/78091/0022/2009

Καθορισμός κατά κατηγορία των αποδοχών των υπαλλήλων με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου στις Ειδικές Υπηρεσίες Δημοσίων Έργων και Περιβάλλοντος του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.