ΝΣΚ/92/2000
Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.
Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος (Κ.Θ.Β.Ε.). Αρμόδιο όργανο για την εισήγηση απόσπασης υπαλλήλων στο Θέατρο τούτο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η αρμοδιότητα εισήγησης για τις αποσπάσεις υπαλλήλων στο Κ.Θ.Β.Ε. ανήκει στο διοικητικό συμβούλιο τούτου, που αποτελεί όργανο διοικήσεως και έχει, ενδεικτικά, όλες τις άλλες αρμοδιότητες που δεν ανήκουν στον καλλιτεχνικό διευθυντή αυτού.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
Ν.2273/1994
Εθνικό Θέατρο, Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος και άλλες διατάξεις.
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.4/1394/18100/2024
Προκηρύξεις για αποσπάσεις υπαλλήλων στο Συμβούλιο της Ευρώπης. ΑΔΑ:ΨΩ7Υ46ΜΤΛ6-Ν7Λ
ΔΙΠΑΑΔ/Φ.4/1385/15479/2024
Προκηρύξεις για αποσπάσεις υπαλλήλων στο Συμβούλιο της Ευρώπης. ΑΔΑ:61ΗΕ46ΜΤΛ6-ΚΒ6
ΝΣΚ/342/2008
Αποσπάσεις των Συμβούλων και Ακολούθων Επικοινωνίας, των υπαλλήλων των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ και των υπαλλήλων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η παρ.7 του άρθρου 14 του Ν 3166/2003 αφορά μόνο τις αποσπάσεις των Συμβούλων και Ακολούθων Επικοινωνίας και όχι των υπαλλήλων των ΓΓΕ-ΓΓΕ των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ και των υπαλλήλων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, για τις αποσπάσεις των οποίων θα εφαρμοσθεί ευθέως οι διατάξεις του άρθρου 68 του Υπαλληλικού Κώδικα. β) Το ανώτατο χρονικό διάστημα που μπορούν να υπηρετούν συνεχόμενα ως αποσπασμένοι στο ίδιο ή σε διαφορετικά Γραφεία Τύπου και Επικοινωνίας υπάλληλοι του κλάδου Συμβούλων και Ακολούθων Επικοινωνίας, κλάδων των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και υπάλληλοι με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου είναι οι μεν Σύμβουλοι και Ακόλουθοι Επικοινωνίας δύο έτη, ενώ υπάλληλοι των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και υπάλληλοι με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατ’ αρχήν δύο έτη, το οποίο με αίτηση του υπαλλήλου μπορεί να παραταθεί σε τρία έτη. γ) Σε περίπτωση διακοπής της απόσπασης υπαλλήλων των κλάδων των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και υπαλλήλων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου προ της συμπληρώσεως της διετίας ή της τριετίας κατά το άρθρο 68 παρ.4 του Υπαλληλικού Κώδικα, δύναται ν’ ακολουθήσει άμεσα νέα απόσπαση μέχρι να συμπληρωθεί εν αποσπάσει η ως άνω διετία ή τριετία. (πλειοψ.)
ΝΣΚ/133/2005
Αποσπάσεις υπαλλήλων ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
α) Η διάταξη του άρθρου 68 παρ.1 του Υπαλληλικού Κώδικα εφαρμόζεται στους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. και των Ν.Π.Δ.Δ. αυτών στην ίδια έκταση που εφαρμόζεται για τους υπαλλήλους των οριζομένων στην παραπάνω διάταξη Ν.Π.Δ.Δ., αρμόδιος (ή συναρμόδιος), δε, για την έκδοση της προβλεπομένης στο άρθρο 68 παρ.1 του Υπαλληλικού Κώδικα απόφασης είναι ο Υπουργός Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, εκτός εάν προβλέπεται άλλως από ειδικές διατάξεις. Υπάλληλοι των Ο.Τ.Α. μπορούν να αποσπασθούν με βάση, τόσο τη διάταξη του άρθρου 68 παρ.1 του Υπαλληλικού Κώδικα, όσο και τη διάταξη του άρθρου 58 παρ.1 του Ν 1943/1991. Η διάταξη του άρθρου 58 παρ.1 του Ν 1943/1991 δεν έχει εφαρμογή στους υπαλλήλους των Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α. Σε κάθε περίπτωση, για τις αποσπάσεις υπαλλήλων Δήμων ή Κοινοτήτων, καθώς και υπαλλήλων των Ν.Π.Δ.Δ. αυτών, απαιτείται και η γνώμη του αρμόδιου για το διορισμό τους οργάνου. β) Δεν έχει εφαρμογή η διάταξη του άρθρου 58 παρ.1 του Ν 1943/1991 για αποσπάσεις σε νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις, νομαρχιακά διαμερίσματα και τις κεντρικές υπηρεσίες των ενιαίων νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων. γ) Όπου, στις σχετικές με τις αποσπάσεις ή μετατάξεις υπαλλήλων διατάξεις, γίνεται αναφορά σε φορείς του δημόσιου τομέα, με ειδική παραπομπή για τον προσδιορισμό τους στο Ν 1256/1982, στους φορείς αυτούς περιλαμβάνονται και οι Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού. δ) Υπάλληλοι, που αποσπάσθηκαν κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 133 παρ.2 του Ν 1188/1981, 64 του Ν 1416/1984 και 19 παρ.2β του Ν 2344/1995 και συμπλήρωσαν διετία απόσπασης, δεν μπορούν να αποσπασθούν εκ νέου, με βάση το άρθρο 68 παρ.1 του Υπαλληλικού Κώδικα, πριν την πάροδο τριετίας από τη λήξη της προηγούμενης απόσπασης, εκτός εάν συντρέχουν εξαιρετικοί λόγοι, οπότε είναι δυνατή η απόσπασή τους για τέσσερις, κατ’ ανώτατο όριο, μήνες. Η απαγόρευση αυτή δεν ισχύει για τους υπαλλήλους που αποσπάσθηκαν με βάση τις διατάξεις των άρθρων 133 παρ.3 του Ν 1188/1981, 19 παρ.2γ του Ν 2344/1995 και 22 παρ.7α του Ν 2738/1999.
ΝΣΚ/117/2016
Υποχρεωτικός χαρακτήρας της συνυπηρέτησης εγγάμου στελέχους του Λιμενικού Σώματος, συζύγου λιμενικού που έχει μετατεθεί ή αποσπαστεί στο εξωτερικό – Χρονική διάρκεια της απόσπασης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η απόσπαση έγγαμου στελέχους του Λιμενικού Σώματος, κατ’ άρθρο 20 παρ. 1 περ. στ΄ του Π.Δ. 33/2009, γίνεται υποχρεωτικά, λόγω συνυπηρέτησης συζύγων, κατόπιν υποβολής σχετικής αίτησης και αιτιολογημένης εισήγησης της αρμόδιας υπηρεσίας, ότι συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, ο δε χρόνος διάρκειας της απόσπασης πρέπει να ταυτίζεται με τη διάρκεια θητείας του συζύγου.
ΝΣΚ/106/2007
Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Αιρετά όργανα, που είναι υπάλληλοι φορέων του δημοσίου τομέα, οι οποίοι δεν διαθέτουν αποκεντρωμένες υπηρεσίες. Δυνατότητα μετάθεσης ή απόσπασης σε υπηρεσία που εδρεύει στα διοικητικά όρια του Ο.Τ.Α., όπου εξελέγησαν.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
α) i. Κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 139 παρ. 8 του Ν 3463/2006 (Δ.Κ.Κ.) και 114 του Π.Δ/τος 30/1996 (Κ.Ν.Α.), υπάλληλοι οι οποίοι κατέχουν οργανικές θέσεις σε φορείς του δημόσιου τομέα, που δεν διαθέτουν αποκεντρωμένες υπηρεσίες και οι οποίοι έχουν εκλεγεί αιρετά όργανα της τοπικής αυτοδιοίκησης (πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας), δεν είναι δυνατόν να μετατεθούν, ii. Οι προαναφερθέντες υπάλληλοι είναι δυνατόν να αποσπασθούν, μόνο, σε υπηρεσίες Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (αμφότερων των βαθμών), που είναι πλησιέστερες προς την έδρα εκείνων, όπου εξελέγησαν. β) Οι διατάξεις των άρθρων 64 παρ. 1 του Ν 1416/1984 και 19 παρ. 2β του Ν 2344/1995 δεν μπορούν να τύχουν εφαρμογής για τις αποσπάσεις της ανωτέρω κατηγορίας υπαλλήλων, υπό την ιδιότητά τους, ως αιρετών οργάνων και για όλο το διάστημα της θητείας τους. Δεν αποκλείεται, όμως, η αυτόνομη εφαρμογή των ίδιων διατάξεων, απεξαρτημένη, δηλαδή, από την ιδιότητα των αιρετών και από τη διάρκεια της θητείας τους. γ) Δεν παρεμποδίζεται η συντέλεση των περί ων πρόκειται αποσπάσεων από τη διάταξη του άρθρου 133 του Ν 1188/1981. Επίσης είναι δυνατή, στο πλαίσιο των κρίσιμων διατάξεων (άρθρα 139 παρ. 8 Δ.Κ.Κ. και 114 Κ.Ν.Α.) η απόσπαση του ειδικού ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας σε πρωτοβάθμιο Ο.Τ.Α. στον οποίο έχει συσταθεί Δημοτική Αστυνομία. δ) Η διαδικασία απόσπασης της αυτής κατηγορίας υπαλλήλων κινείται σύμφωνα με τη νομοθεσία του φορέα της οργανικής τους θέσης. Για να καταστεί υποχρεωτική, απαιτείται και εγκριτική απόφαση του αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του οικείου Ο.Τ.Α. Η μισθοδοσία του αποσπώμενου βαρύνει το φορέα της οργανικής του θέσης. ε) Αρμόδιο όργανο προς έκδοση της οικείας εγκριτικής απόφασης συντέλεσης της απόσπασης, είναι το αρμόδιο προς διορισμό όργανο του Ο.Τ.Α. υποδοχής.
ΝΣΚ/243/2008
Δυνατότητα απόσπασης υπαλλήλων της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στο Γραφείο Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Στο πλαίσιο εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 32 του Ν 3274/2004, είναι δυνατή η απόσπαση υπαλλήλων της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης προς στελέχωση των Γραφείων Γενικών Γραμματέων της Περιφέρειας.
ΝΣΚ/277/2010
Αποσπάσεις δικαστικών υπαλλήλων στο ΑΣΕΠ χωρίς να ζητηθεί η γνώμη του αρμοδίου υπηρεσιακού συμβουλίου. Δυνητική η ανάκληση των αποφάσεων για τη Διοίκηση.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Η νομιμότητα αποσπάσεων δικαστικών υπαλλήλων στο ΑΣΕΠ χωρίς να ζητηθεί η γνώμη του αρμοδίου υπηρεσιακού συμβουλίου υπαλλήλων του ΑΣΕΠ πάσχει, πλην όμως οι σχετικές αποφάσεις καλύπτονται από το τεκμήριο της νομιμότητος. Η Διοίκηση έχει δυνητική ευχέρεια να τις ανακαλέσει εντός ευλόγου χρόνου.
ΝΣΚ/255/2009
Διαγωνισμός προμηθειών Δημοσίου. Αποκλεισμός προμηθευτή κατ’ άρθρο 39 του Π.Δ. 118/2007 λόγω «ανάρμοστης συμπεριφοράς». Αρμόδιο όργανο για την επιβολή του αποκλεισμού. Αρμόδιος φορέας για την υποβολή της εισήγησης αποκλεισμού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Εφόσον κριθεί αιτιολογημένα, ότι η επιδειχθείσα συμπεριφορά προμηθευτή σε διαδικασίες προμηθειών στις οποίες συμμετείχε, συνιστά «ανάρμοστη συμπεριφορά», παρέχεται η δυνατότητα στον Υπουργό Ανάπτυξης, ύστερα από γνωμοδότηση της Επιτροπής Πολιτικής Προγραμματισμού Προμηθειών, μετά από προηγούμενη κλήση του ενδιαφερόμενου για παροχή εξηγήσεων και μετά από αιτιολογημένη εισήγηση του φορέα που διενεργεί τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, επιβολής σε βάρος του, του προσωρινού ή οριστικού αποκλεισμού από τις προμήθειες του δημοσίου τομέα. Αρμόδιος για την επιβολή της σχετικής κύρωσης είναι σε κάθε περίπτωση ο Υπουργός Ανάπτυξης, ενώ αρμόδιος για την υποβολή της σχετικής εισήγησης στην Επιτροπή Πολιτικής και Προγραμματισμού Προμηθειών, είναι ο φορέας, που κατά περίπτωση διενεργεί το διαγωνισμό, στα πλαίσια του οποίου ανέκυψε το ζήτημα επιβολής του αποκλεισμού από τις προμήθειες του δημοσίου τομέα.