×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΝΣΚ/98/2020

Τύπος: Γνωμοδότησεις Ν.Σ.Κ.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Εάν στα πλαίσια των διατάξεων των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 3 του π.δ/τος 106/2013, παρέχεται στον πλοίαρχο εμπορικού πλοίου το δικαίωμα να αναστείλει την ισχύ του προγράμματος ωρών ανάπαυσης και να απαιτήσει από ναυτικό να εκτελέσει, για λόγους δημοσίου συμφέροντος και δημόσιας υγείας, ιδίως δε για τη διακομιδή ασθενών, σύμφωνα με τις διατάξεις της υ.α. με αριθ. Υ4β/ΟΙΚ.9239/1994, όπως ισχύει, όσες ώρες εργασίας απαιτούνται για το σκοπό αυτό, εξασφαλίζοντας μόλις καταστεί δυνατό τη χορήγηση επαρκούς περιόδου ανάπαυσης.(..)
Στα πλαίσια των διατάξεων των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 3 του π.δ/τος 106/2013, δεν παρέχεται στον πλοίαρχο εμπορικού πλοίου το δικαίωμα να αναστείλει την ισχύ του προγράμματος ωρών ανάπαυσης και να απαιτήσει από ναυτικό να εκτελέσει, για λόγους δημοσίου συμφέροντος και δημόσιας υγείας, ιδίως δε για τη διακομιδή ασθενών σύμφωνα με τις διατάξεις της υ.α. με αριθ. Υ4β/ΟΙΚ.9239/1994, όπως ισχύει, όσες ώρες εργασίας απαιτούνται για το σκοπό αυτό, εξασφαλίζοντας μόλις καταστεί δυνατό τη χορήγηση επαρκούς περιόδου ανάπαυσης (κατά πλειοψηφία).


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/405/2002

Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο. Εισφορά άρθρου 59 παρ.2 Ν 1914/1990.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η καταβολή της προβλεπομένης από την διάταξη του άρθρου 59 του Ν 1914/90 εισφοράς προς χορήγηση αδείας σκοπιμότητος δρομολογήσεως πλοίου, συνδέεται με την ικανοποίηση του αιτήματος, δηλαδή την παροχή αδείας σκοπιμότητος δρομολογήσεως πλοίου. Από της εκδόσεως, επομένως, αποφάσεως του ΣτΕ, με την οποία ακυρώνεται η χορηγηθείσα άδεια σκοπιμότητος, θεωρείται ότι ουδέποτε χορηγήθηκε η αιτηθείσα άδεια σκοπιμότητος, τούτο δε συνεπάγεται την εκ μέρους της Διοικήσεως υποχρέωση επιστροφής της καταβληθείσης υπέρ του ΝΑΤ εισφοράς, δεδομένου ότι έχει πάψει να υφίσταται ο δικαιολογητικός λόγος καταβολής ταύτης.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.1/262/2017

Υπερωριακή απασχόληση.(..)Κατά τα βασίμως δε προβαλλόμενα από την Επίτροπο, στο σώμα της ανωτέρω απόφασης, δεν γίνεται επιμερισμός των κατ’ ανώτατο όριο προτεινόμενων ωρών που προβλέπονται ανά μήνα και για όλο το έτος για τους υπηρετούντες στα Τμήματα υπαλλήλους που παρείχαν την επίμαχη υπερωριακή εργασία, για την αμοιβή της οποίας εκδόθηκε ο ελεγχόμενος τίτλος. Ειδικότερα, αν και υπάρχει στο σώμα αυτής η πρόβλεψη για την ανώτατη πρόσθετη απασχόληση του προσωπικού, με ορισμό των ωρών που δύναται να πραγματοποιεί κάθε Τμήμα ανάλογα με τις ανάγκες του μηνιαία και ετήσια, δεν έλαβε χώρα επιμερισμός τους για την παρασχεθείσα εργασία σε Κυριακές, εξαιρέσιμες και τη νύχτα, για τα Τμήματα που αφορά η ελεγχόμενη δαπάνη. Εντούτοις, η ως άνω απόφαση συμπληρούμενη νομίμως από την σε Ορθή Επανάληψη Δ/83/1.3.2017  αναρτηθείσα στο διαδίκτυο απόφαση του Διοικητή του για τη συγκρότηση συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης για τον επίμαχο μήνα, συγκρότηση που έλαβε χώρα πριν την πραγματοποίηση της υπερωριακής εργασίας και στην οποία γίνεται επιμερισμός του αριθμού των ωρών της υπερωριακής εργασίας και όσον αφορά στην παροχή της Κυριακές, εξαιρέσιμες και νύχτες ανά Τμήμα και υπάλληλο, φέρει, αναφορικά με την προβαλλόμενη αιτίαση της Επιτρόπου, το αναγκαίο κατά νόμο περιεχόμενο. Όμως, τόσο η πρόβλεψη του αριθμού των ωρών υπερωριακής απασχόλησης (Υπερωρίες, Κυριακές και Εξαιρέσιμα) των υπαλλήλων των επιμέρους Τμημάτων της Διοικητικής Υπηρεσίας του Νοσοκομείου για τον μήνα Μάρτιο του 2017  στην ανωτέρω απόφαση συγκρότησης του συνεργείου (550 ώρες), όσο και ο αριθμός των  πραγματοποιηθέντων τελικά υπερωριών ανά υπάλληλο της Διοικητικής Υπηρεσίας αυτού τον ίδιο κρίσιμο μήνα (Μάρτιο) στην προαναφερόμενη αναλυτική κατάσταση  (ήτοι, 320 ώρες υπερωριακής απασχόλησης και 206 ώρες υπερωριακής απασχόλησης σε Κυριακές και εξαιρέσιμες, δηλ. συνολικά 526 ώρες υπερωριακής απασχόλησης) κείνται εκτός του ανώτατου μηνιαίου ορίου (284 ώρες) που τέθηκε με την 2/23.1.2017 (θ.2ο)/17 απόφαση καθιέρωσης υπερωριακής εργασίας του προσωπικού της Διοικητικής Υπηρεσίας του άνω Νοσοκομείου. Τούτο δε, χωρίς να έχει λάβει χώρα τροποποίηση ή συμπλήρωση αυτής με νεότερη απόφαση, στην οποία να αιτιολογείται η αναγκαιότητα της αύξησης των ωρών υπερωριακής απασχόλησης στην Υπηρεσία αυτή και χωρίς από τα στοιχεία της υπόθεσης, όπως αυτά συμπληρώθηκαν, να προκύπτει οποιαδήποτε αιτιολογία για την υπέρβαση αυτή και τις ανάγκες που κάλυψε, ενώ, ούτε και ο φορέας επικαλείται οτιδήποτε σχετικό, ούτε αντιλέγει στον βασίμως αυτό προβαλλόμενο από την Επίτροπο λόγο μη νομιμότητας της εντελλόμενης δαπάνης. Ως εκ τούτου, το κρινόμενο χρηματικό ένταλμα, περιέχον δαπάνη, που κατά το μέρος που υπερβαίνει -για τους υπαλλήλους της Διοικητικής Υπηρεσίας του άνω Νοσοκομείου- τις ώρες υπερωριακής απασχόλησης που προβλέφθηκαν στην 2/23.1.2017 (θ.2ο)/17 απόφαση καθιέρωσης, είναι μη νόμιμη, δεν πρέπει να θεωρηθεί.


ΝΣΚ/480/2004

Οδηγοί φορτηγών αυτοκινήτων. Αναφορά των ωρών έναρξης και λήξης εργασίας τους στις οικείες καταστάσεις προσωπικού.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Οι εργοδότες των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων υποχρεούνται να καταρτίζουν για τους οδηγούς που απασχολούν, και να καταθέτουν στην αρμόδια Υπηρεσία του Σ.ΕΠ.Ε. – Τμήμα Κοινωνικής Επιθεώρησης Εργασίας πίνακες (καταστάσεις) προσωπικού, στους οποίους πρέπει να περιλαμβάνονται οι ώρες έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών αυτών, ανεξάρτητα από την υποχρέωση των τελευταίων να σημειώνουν τα ίδια ως άνω στοιχεία στο βιβλίο δρομολογίων.


ΝΣΚ/279/2007

Προστασία του ελευθέρου ανταγωνισμού στις θαλάσσιες ενδομεταφορές. Αρμοδιότητα. Ειδικότερα ζητήματα.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Α. Αποκλειστικά αρμόδια για την προστασία του ελευθέρου και υγιούς ανταγωνισμού στις θαλάσσιες ενδομεταφορές ήταν μέχρι της καταργήσεώς της η Ρ.Α.Θ.Ε., επιλαμβανομένη στο πλαίσιο των κατά το άρθρο δωδέκατο του Ν 2932/2001 αρμοδιοτήτων της και μετά την κατάργησή της είναι πλέον η Επιτροπή Ανταγωνισμού (Ε.Α.), η οποία αποτελεί ανεξάρτητη αρχή (άρθρο 8 Ν 703/1977) και επιλαμβάνεται στο πλαίσιο των διατάξεων του Ν 703/1977. Β. Σε περίπτωση μεταφοράς επιβατών και οχημάτων με ολική ναύλωση, δρομολογημένου ή μη, πλοίου επιβατηγού (Ε/Γ), επιβατηγού–οχηματαγωγού (Ε/Γ–Ο/Γ) και φορτηγού–οχηματαγωγού (Φ/Γ–Ο/Γ) : 1) Τα Υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, δια των αρμοδίων υπηρεσιών και οργάνων τους, περιορίζονται στην έκδοση βεβαιώσεως ότι, προκειμένου περί δρομολογημένου πλοίου, η εκτέλεση του πλού με ολική ναύλωση δεν παραβλάπτει τα εγκεκριμένα τακτικά δρομολόγια του πλοίου και ασκούν όλες τις προβλεπόμενες από τις κείμενες διατάξεις (ΝΔ 187/1973–ΚΔΝΔ, ΠΔ 242/1999 «Οργανισμός Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας», ΦΕΚ Α’ 201, και άλλες ειδικές διατάξεις) αρμοδιότητές τους, που αφορούν το πλοίο και τον συγκεκριμένο πλού, χωρίς να μπορούν να επιληφθούν, ελλείψει αρμοδιότητάς τους, ζητημάτων απτομένων της παραβάσεως ή μη των κανόνων του ελευθέρου και υγιούς ανταγωνισμού. 2) Η δυνατότητα μεταφοράς δεν τελεί υπό την προϋπόθεση της αδυναμίας εξυπηρετήσεως του συγκεκριμένου μεταφορικού έργου από τα δρομολογημένα, με τακτικά ή έκτακτα δρομολόγια ή με συμβάσεις αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας, πλοία. 3) Από της πλευράς των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και των αρμοδίων υπηρεσιών και οργάνων αυτών, δεν μπορούν να τεθούν προϋποθέσεις ως προς τις ώρες απόπλου των υπό ολική ναύλωση πλοίων, εν σχέσει προς τις ώρες απόπλου των τακτικώς δρομολογημένων πλοίων, το δε ζήτημα της, συνεπεία των ωρών απόπλου των υπό ολική ναύλωση πλοίων εν σχέσει προς τις ώρες απόπλου των τακτικώς δρομολογημένων πλοίων, παραβάσεως ή μη των κανόνων του ελευθέρου και υγιούς ανταγωνισμού, εκφεύγει των αρμοδιοτήτων των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και των αρμοδίων υπηρεσιών και οργάνων τους, ως ανήκον στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Επιτροπής Ανταγωνισμού. 4) Οι προϋποθέσεις του άρθρου τρίτου του Ν 2932/2001 δεν απαιτούνται επί μεταφοράς επιβατών και οχημάτων με ολική ναύλωση, δρομολογημένου ή μη, πλοίου επιβατηγού (Ε/Γ), επιβατηγού–οχηματαγωγού (Ε/Γ–Ο/Γ) και φορτηγού–οχηματαγωγού (Φ/Γ–Ο/Γ). Οίκοθεν νοείται ότι επί των εκτελούντων μεταφορές επιβατών και οχημάτων ή πραγμάτων με ολική ναύλωση πλοίων, έχουν εφαρμογή οι γενικές και ειδικές διατάξεις που αφορούν το πλοίο και την εκτέλεση του συγκεκριμένου πλού. 5) Η αρμόδια υπηρεσία των Υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, δεν μπορεί να απαιτεί από τον ναυλωτή την υποβολή σε αυτήν καταστάσεως ναύλων ανά επιβάτη ή μεταφερόμενο όχημα, προκειμένου να ελέγξει, στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 04/2003 Διαπιστωτικής Πράξεως της Ρυθμιστικής Αρχής Θαλασσίων Ενδομεταφορών (Ρ.Α.Θ.Ε.), αν το αντίτιμο ανά μεταφερόμενο επιβάτη είναι χαμηλότερο του εισιτηρίου των πλοίων των τακτικών γραμμών, δεδομένου ότι ο έλεγχος αυτός συναρτάται προς την παράβαση ή μη των διατάξεων περί ελευθέρου και υγιούς ανταγωνισμού και ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Επιτροπής Ανταγωνισμού. 6) Ο καταβαλλόμενος ναύλος δεν βαρύνεται με κράτηση υπέρ Λογαριασμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.


ΝΣΚ/156/2007

Υποχρέωση χρήσης ψηφιακού ταχογράφου από φορτηγά αυτοκίνητα Α΄ Κατηγορίας - υποχρέωση καταγραφής στις καταστάσεις προσωπικού των ωρών έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων Α΄ Κατηγορίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η υποχρέωση χρήσης του ψηφιακού ταχογράφου, που επιβλήθηκε με τον Κανονισμό ΕΚ 2135/1998 δεν καλύπτει την, κατά το άρθρο 13 παρ.1 περ.ε’ του Π.Δ/τος 27-6/4-7-1932, υποχρέωση των επιχειρήσεων που διαθέτουν φορτηγά Α΄ Κατηγορίας να υποβάλλουν την προβλεπόμενη από την διάταξη αυτή κατάσταση προσωπικού, στην οποία πρέπει να αναγράφονται οι ώρες έναρξης και λήξης της εργασίας των οδηγών των φορτηγών αυτών.


ΕΣ/Τ1/200/2007

Γραμματέας Δήμου δικαιούται, έστω και αν απασχολήθηκε για την τήρηση των πρακτικών κατά τις νυκτερινές ώρες, μόνο την ωριαία αμοιβή που δικαιούνται οι υπάλληλοι για υπερωριακή εργασία απογευματινών ωρών και όχι την προσαυξημένη ωριαία αποζημίωση για νυκτερινή εργασία. Όμοια και οι εντελλόμενες με τα υπόλοιπα χρηματικά εντάλματα δαπάνες, που αφορούν υπερωριακή αποζημίωση υπαλλήλων του Δήμου για απασχόλησή τους κατά τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες ημέρες, δεν είναι νόμιμες, δεδομένου ότι δεν υφίσταται νομοθετική διάταξη που να προβλέπει ότι οι υπηρεσίες των δήμων λειτουργούν και κατά τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες ημέρες.


ΕΣ/ΚΛ.Ζ/279/2019

Παροχή υπηρεσίων:Με τα δεδομένα αυτά το Κλιμάκιο κρίνει  ότι εφόσον από το π.δ 31/2018 που εφαρμόζεται εν προκειμένω και από την οικεία διακήρυξη προβλέπεται ότι  στην συγκεκριμένη περίπτωση οι ναυαγοσώστες απασχολούνται για 7 ώρες ημερησίως και ειδικότερα από 10:30 πμ ως 17:30μμ, χωρίς περαιτέρω να προβλέπεται κάτι διαφορετικό από οποιοδήποτε στοιχείο του φακέλου, εσφαλμένως υπολογίστηκε με το 15404/14.5.2019 εισκομισθέν έγγραφο  η τιμή μονάδας ανά ανθρωπομήνα λαμβάνοντας υπόψη απασχόληση 8 ωρών και επηρεάζοντας κατά αυτό τον τρόπο τον προϋπολογισμό του διαγωνισμού. Περαιτέρω, και το 15504/15.5.2019 εισκομισθέν σε ορθή επανάληψη του ανωτέρω, έγγραφο εκτός του ότι εσφαλμένως  υπολογίζει το ημερομίσθιο του ναυαγοσώστη με βάση 6 ώρες και 40 λεπτά εργασίας αντί για τις προβλεπόμενες 7 ώρες, δεν αιτιολογεί την αύξηση των μηνιαίων εξόδων παρόχου υπηρεσίας από 228,81 ευρώ σε 505,81 ευρώ αλλά απλώς ισοσκελίζει την δαπάνη μετά την μείωση του ποσού του κόστους εργατικών για να εξαχθεί το ποσό των 6.250 ευρώ το οποίο είναι το επιθυμητό λόγω και του μηδενικού ποσοστού έκπτωσης της μοναδικής υποψήφιας αναδόχου.  Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι  δεν παρατίθεται σαφής τρόπος εξαγωγής της εκτιμώμενης αξίας του κάθε τμήματος του διαγωνισμού και κατ’ επέκταση της συνολικά προϋπολογιζόμενης δαπάνης αυτού, γεγονός που όπως αναφέρθηκε ως άνω  (βλ. σκ 4) συνιστά ουσιώδη πλημμέλεια της διαδικασίας αυτού.


ΝΣΚ/114/2021

Εάν οι καθηγητές του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ), του οποίου η εκπαιδευτική λειτουργία, δυνάμει της διάταξης του άρθρου 33 παρ.1στ΄ και 2 του ν. 4653/2020, όπως ισχύει, έχει ανασταλεί ως προς τον προπτυχιακό κύκλο σπουδών και συνεχίζεται μόνο για την οργάνωση και προσφορά προγραμμάτων σπουδών δεύτερου και τρίτου κύκλου, δικαιούνται, ενόψει της διάταξης του άρθρου 2 παρ.2β΄ και γ΄ του ν. 2530/1997, να αμείβονται επιπλέον του μισθού τους για τη συμμετοχή τους σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και με ποιες προϋποθέσεις.(...)Τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας δικαιούνται, επιπλέον του μισθού τους, αμοιβή για διδασκαλία σε Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) για πέραν των υποχρεωτικών ωρών εβδομαδιαίας διδακτικής απασχόλησης, όπως αυτές καθορίζονται στο άρθρο 2 παρ.2β΄και γ΄ του ν. 2530/1997 (έξι έως οχτώ ώρες αναλόγως με τις αποφάσεις του αρμοδίου οργάνου), ανεξαρτήτως εάν αυτή παρέχεται μόνο με διδασκαλία σε ΠΜΣ ή τόσο με διδασκαλία σε ΠΜΣ όσο και με διδασκαλία σε προπτυχιακά μαθήματα άλλων Τμημάτων του ΠΑΔΑ, γεγονός το οποίο θα βεβαιώνεται από τον Πρόεδρο του Τμήματος Πολιτικών Δημόσιας Υγείας κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 2 παρ.2 του ν. 2530/1997, σε συνδυασμό με τα οριζόμενα στο άρθρο 37 παρ.4 περ.α΄ του ν. 4485/2017. Για όσα από τα μέλη ΔΕΠ του Τμήματος ασκούν διδακτικό έργο σε προπτυχιακά μαθήματα άλλων Τμημάτων του ΠΑΔΑ οι ώρες διδασκαλίας των θα συνυπολογιστούν στον ελάχιστο αριθμό των ωρών υποχρεωτικής εβδομαδιαίας διδακτικής απασχόλησης (ομόφωνα).


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.1/261/2017

ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ:Τούτων δοθέντων και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη II, το Κλιμάκιο κρίνει ότι, όπως προκύπτει από το περιεχόμενο της ανωτέρω απόφασης του Δ.Σ. του Γ.Ν. .., καθιερώθηκε με αυτήν, μεταξύ άλλων, για την αντιμετώπιση των αναγκών του έτους 2017, υπερωριακή εργασία καθ’ υπέρβαση του ωραρίου και για τις Κυριακές, εξαιρέσιμες και νυχτερινές ώρες  του προσωπικού των Τμημάτων του Νοσοκομείου, αφού γίνεται αναφορά σε αυτές τόσο στο προοίμιό της, όσο και στον Πίνακα –Πρόγραμμα που περιλαμβάνεται στο σώμα αυτής, καθώς και στο από 23.1.2017 Πρακτικό της Επιτροπής με την ‘’αναλυτική κατάσταση Υπερωριακής, Νυχτερινής, Κυριακών-Αργιών και Εξαιρέσιμων ημερών εργασίας του μόνιμου προσωπικού και του προσωπικού με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου της Νοσηλευτικής, Ιατρικής (Παραϊατρικό Προσωπικό) και Διοικητικής υπηρεσίας, για το έτος 2017’’ (στοιχ. 11 του προοιμίου αυτής). Κατά τα βασίμως δε προβαλλόμενα από την Επίτροπο, στο σώμα της ανωτέρω απόφασης, δεν γίνεται επιμερισμός των κατ’ ανώτατο όριο προτεινόμενων ωρών που προβλέπονται ανά μήνα και για όλο το έτος για τις Κυριακές, εξαιρέσιμες και νυχτερινές ώρες αναφορικά με τους υπηρετούντες στα Τμήματα υπαλλήλους που παρείχαν την επίμαχη υπερωριακή εργασία, για την αμοιβή της οποίας εκδόθηκε ο ελεγχόμενος τίτλος.(..)Εντούτοις, η ως άνω απόφαση συμπληρούμενη νομίμως από την προαναφερόμενη αναρτηθείσα στο διαδίκτυο απόφαση συγκρότησης συνεργείου υπερωριακής απασχόλησης για τον κρίσιμο μήνα, συγκρότηση που έλαβε χώρα πριν την πραγματοποίηση της υπερωριακής εργασίας και στην οποία γίνεται επιμερισμός του αριθμού των ωρών της υπερωριακής εργασίας και όσον αφορά στην παροχή της Κυριακές, εξαιρέσιμες και νύχτες ανά Τμήμα και υπάλληλο, φέρει, αναφορικά με την προβαλλόμενη αιτίαση της Επιτρόπου, το αναγκαίο κατά νόμο περιεχόμενο. Ως εκ τούτου, το κρινόμενο χρηματικό ένταλμα πρέπει να θεωρηθεί.


ΕΣ/ΚΠΕ.ΤΜ.4/121/2018

Παροχή υπηρεσιών τεχνικής και πληροφοριακής υποστήριξης​:Με αυτά τα δεδομένα και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά ανωτέρω, το Κλιμάκιο, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες περιστάσεις στις οποίες τελεί το Νοσοκομείο, ήτοι διεκπεραίωση του χρονοβόρου και απαιτητικού εγχειρήματος μεταστέγασής του σε νέο μεγαλύτερο κτίριο, γεγονός που προσαυξάνει έτι περαιτέρω την ήδη μεγάλη επιβάρυνση σε φόρτο εργασίας των μόλις δύο υπαλλήλων κλάδου Πληροφορικής του Τμήματος Οργάνωσης και Πληροφορικής (βλ. ενδεικτικώς την ανάγκη προσαρμογής του Νοσοκομείου στις απαιτήσεις του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα), κρίνει ότι, παρά τα περί του αντιθέτου προβαλλόμενα από τον αν. Επίτροπο περί επαρκούς, βάσει Οργανισμού, στελέχωσης του Νοσοκομείου, το υφιστάμενο προσωπικό αδυνατεί υπό τις ανωτέρω συγκυρίες να ανταποκριθεί επαρκώς στα καθήκοντά του και, ως εκ τούτου, η ανάθεση των επίμαχων υπηρεσιών σε εξωτερικό ανάδοχο -και μάλιστα υποστηρικτικά για μόλις τέσσερις ώρες την ημέρα- παρίσταται δικαιολογημένη.