×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

Π.Δ. 139/2000

Τύπος: Προεδρικά Διατάγματα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 1756/1988
ΦΕΚ: 120/Α/12.04.2000

Καθορισμός των δημοσίων υπηρεσιών, στις οποίες διορίζονται χωρίς διαγωνισμό, όποιοι κρίνονται μη διοριστέοι σε θέση ισόβιου δικαστικού λειτουργού ή παύονται λόγω ανεπάρκειας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΝΣΚ/43/2020

Αποδοχές δικαστικού λειτουργού που αναλογούν στο χρονικό διάστημα που είχε οριστικά παυθεί από την υπηρεσία με απόφαση της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, μετά την εξαφάνιση της απόφασης αυτής και την κρίση ότι δεν συντρέχει περίπτωση οριστικής παύσης για το λόγο αυτό.(...)Μετά την εξαφάνιση της απόφασης του Δικαστηρίου της Ολομέλειας του Αρείου Πάγου περί οριστικής παύσης από την υπηρεσία δικαστικού λειτουργού, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας και την κρίση ότι δεν συντρέχει περίπτωση οριστικής παύσης της από την υπηρεσία, για το λόγο αυτό, η Διοίκηση υποχρεούται να της καταβάλει τις αποδοχές του βαθμού της, που αναλογούν στο χρονικό διάστημα κατά το οποίο αυτή είχε μη νομίμως παυθεί, όπως αυτές προκύψουν μετά από υπολογισμό τους από την υπηρεσία. Από το ποσό αυτό θα πρέπει να αφαιρεθεί, εφόσον τούτο αποδεικνύεται, ότι ωφελήθηκε κατά το διάστημα αυτό, από την παροχή εργασίας της σε τρίτο, απασχόλησή της σε ελεύθερο επάγγελμα, σύνταξη κλπ (ομόφωνα).


ΝΣΚ/72/2007

Αποδοχές δικαστικής λειτουργού που μετά τη παύση της λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας διορίσθηκε ως δικαστικός υπάλληλος, στη συνέχεια δε κρίθηκε ότι έπρεπε να παυθεί λόγω ανικανότητας εξαιτίας νόσου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η δικαστική λειτουργός που παύθηκε λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας και στη συνέχεια διορίσθηκε ως δικαστική υπάλληλος, ακολούθως δε κρίθηκε από το αρμόδιο δικαστήριο ότι έπρεπε να παυθεί λόγω ανικανότητας οφειλομένης σε νόσο, δικαιούται, μετά την ανάκληση του διορισμού της ως δικαστικής υπαλλήλου, τις αποδοχές δικαστικού λειτουργού για το χρονικό διάστημα που υπηρέτησε ως δικαστική υπάλληλος.


53410/2020

Αναστολή λειτουργίας όλων των δικαστικών και εισαγγελικών υπηρεσιών του Δικαστικού Μεγάρου Αγρινίου.


ΝΣΚ/127/2024

Ερωτάται εάν το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, κρίνοντας επί αιτήσεως της υπαλλήλου Α.Π., πρώην δικαστικού λειτουργού, προς βαθμολογική εξέλιξή της, κατά την ουσιαστική κρίση που καλείται να εκφέρει αναφορικά με τα προσόντα της, σύμφωνα με το άρθρο 98 του ν. 3528/2007 (Υπαλληλικού Κώδικα) και του άρθρου 1 παρ. 4 του π.δ/τος 139/2000, δύναται να διαμορφώσει την κρίση του λαμβάνοντας υπόψη και την οριστική παύση που είχε επιβληθεί στην υπάλληλο λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, καθώς και τις ποινές της προσωρινής παύσεως που της είχαν επιβληθεί διαρκούσης της δικαστικής προϋπηρεσίας της. (...) Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, στο πλαίσιο της εξέτασης αίτησης υπαλλήλου - πρώην δικαστικού λειτουργού - περί αναγνώρισης χρόνου προϋπηρεσίας στο δημόσιο τομέα για τη βαθμολογική ένταξη αυτού, δύναται να διαμορφώσει την ουσιαστική κρίση που καλείται να εκφέρει, κατά το άρθρο 98 παρ. 1 του ν. 3528/2007 και το άρθρο 1 παρ. 4 του π.δ/τος 139/2000, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα κρίσιμα στοιχεία του υπηρεσιακού φακέλου και του προσωπικού Μητρώου του υπαλλήλου, στα οποία συμπεριλαμβάνεται και η επιβολή σε εκείνον των πειθαρχικών ποινών της προσωρινής, καθώς και της οριστικής παύσης, λόγω υπηρεσιακής ανεπάρκειας, κατά το χρονικό διάστημα της δικαστικής προϋπηρεσίας του (ομόφωνα).


ΝΣΚ/152/2013

Εγγραφή αξιωματικού της Ελληνικής Αστυνομίας ειδικών καθηκόντων, νομικού, στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών – Απόσπαση – Παραίτηση – Εφαρμογή ή μη της διάταξης για τον υποχρεωτικό χρόνο παραμονής στο Σώμα.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Αξιωματικός της Ελληνικής Αστυνομίας ειδικών καθηκόντων νομικός, ο οποίος εγγράφεται στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών, μετά από επιτυχή συμμετοχή του στο σχετικό διαγωνισμό, θεωρείται αυτοδικαίως εκ του νόμου ότι τελεί σε απόσπαση από την ημερομηνία εγγραφής του και καθόλη τη διάρκεια της κατάρτισής του στη Σχολή, όταν δε περατώσει επιτυχώς την κατάρτισή του και αποδεχθεί τον διορισμό του σε θέση δικαστικού λειτουργού, θεωρείται αυτοδικαίως παραιτηθείς από τη θέση αξιωματικού της Ελληνικής Αστυνομίας, χωρίς να εφαρμόζονται ως προς αυτόν οι διατάξεις του άρθρου 7 παρ. 2 του Π.Δ. 373/2002, περί υποχρεωτικού χρόνου παραμονής στο Σώμα. (ομοφ.)


ΝΣΚ/438/2006

Δυνατότητα κατάταξης μέλους Δ.Ε.Π. σε οργανική θέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, που συνεστήθη στην Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, χωρίς να παραιτηθεί από την θέση και ιδιότητά του ως μέλους Δ.Ε.Π.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το ασυμβίβαστο της διάταξης του άρθρου 6 παρ. 1 εδ. δ’ του Ν 2530/1997, κατά την οποία απαγορεύεται στα μέλη Δ.Ε.Π. των Α.Ε.Ι. να κατέχουν άλλη πλην του διδακτικού προσωπικού Α.Ε.Ι. ή της θέσης δικαστικού λειτουργού μόνιμη οργανική θέση στον ευρύτερο δημόσιο τομέα καταλαμβάνει και την κατοχή οργανικών θέσεων με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και, δη, ασχέτως του αν το μέλος Δ.Ε.Π. είναι πλήρους ή μερικής απασχόλησης.


ΕΣ/Τ1/148/2007

Οι υπάλληλοι και λειτουργοί του δημόσιου Τομέα, που διορίζονται σε θέση Διοικητή του Ε.Κ.Α.Β. μπορούν να λαμβάνουν, κατ’ επιλογή τους, είτε τις αποδοχές της θέσης που κατείχαν πριν από το διορισμό τους, είτε τις αποδοχές της θέσης στην οποία διορίζονται, δικαιούμενοι καταρχήν να αλλάξουν την αρχική επιλογή τους κατά τη διάρκεια της θητείας τους, αλλαγή η οποία επιφέρει τα έννομα αποτελέσματά της από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και για το μέλλον, χωρίς να υφίσταται αναδρομική ισχύς


ΝΣΚ/528/2006

Το ασυμβίβαστο που καθιερώνεται στην παρ. 4 του άρθρου 38 του Ν 1397/1983 αίρεται, καθόσον αφορά τους πολυτέκνους, από τη διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 1 του Ν 1256/1982. Οι πολύτεκνοι, επομένως, δύνανται να διορίζονται σε θέση ειδικευομένου ιατρού και να διατηρούν παραλλήλως και δεύτερη θέση στο δημόσιο τομέα, χωρίς όμως να απαλλάσσονται της υποχρεώσεως να εκπληρώνουν πλήρως τα καθήκοντα και των δύο θέσεων. (πλειοψ.)


51384 ΕΞ 2019

Καθορισμός των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), οι οποίες εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των Δημοσιονομικών Υπηρεσιών Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.) που εδρεύουν στο Νομό Αττικής.


ΑΕΠΠ/83/2017

Η Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας «………..» στρέφεται κατά της σύναψης 30 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για παροχή υπηρεσιών εστίασης από το φορέα «……………», οι οποίες συντάχθηκαν βάσει του άρθρου 63 του Ν.4430/2016, χωρίς προηγούμενο δημόσιο διαγωνισμό. Η προσφυγή θεωρεί ότι η διαδικασία αυτή παραβίασε το ενωσιακό δίκαιο περί δημοσίων συμβάσεων, τις θεμελιώδεις ελευθερίες της ΣΛΕΕ και αρχές του Συντάγματος, ζητώντας την ακύρωση των πράξεων που επέτρεψαν τη σύναψη αυτών των συμβάσεων.