×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΠΟΛ.1083/2014

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 4224/2013
Προϋποθέσεις και διαδικασία εκχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο απαιτήσεων υπό εκκαθάριση ποδοσφαιρικών ανωνύμων εταιρειών (Π.Α.Ε.) έναντι τρίτων ληξιπρόθεσμων χρεών κατά τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 4224/2013 (ΦΕΚ 288 Α΄).(ΑΔΑ: ΒΙΞΒΗ-ΘΦ3)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΠΟΛ 1005/2016

Κοινοποίηση της υπ’ αριθ. 382/2014 γνωμοδότησης του Α΄ Τμήματος του Ν.Σ.Κ σχετικά με το χρόνο παραγραφής των απαιτήσεων που εκχωρούνται στο Δημόσιο, κατ'εφαρμογή των διτάξεων του άρθρ. 10 του ν. 4224/2013, (Α' 288) "Ρυθμίσεις σχετικά με τις Π.Α.Ε", όπως ισχύει.(ΑΔΑ:ΩΡΤΣΗ-ΚΦ9)


145947 ΕΞ 2023

Καθορισμός των τεχνικών λεπτομερειών που αποτελούν τις λειτουργικές προδιαγραφές της ηλεκτρονικής πλατφόρμας που υποστηρίζει τον μηχανισμό του Κώδικα Δεοντολογίας του ν. 4224/2013 «Κυβερνητικό Συμβούλιο Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους, Ελληνικό Επενδυτικό Ταμείο, Αξιοποίηση Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις» (Α’ 288)


ΝΣΚ/497/2004

Απαγόρευση συμμετοχής των Ο.Τ.Α. και των επιχειρήσεών τους στο μετοχικό κεφάλαιο των Ποδοσφαιρικών Ανωνύμων Εταιριών (Π.Α.Ε.).(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Μετά την ισχύ του Ν 2539/1997 (4-12-1997), δεν επιτρέπεται η συμμετοχή των Ο.Τ.Α. και των επιχειρήσεών τους στο μετοχικό κεφάλαιο των Π.Α.Ε.


5921/2015

Καθορισμός των όρων και της διαδικασίας της μεσολάβησης του Συνηγόρου του Καταναλωτή στο πλαίσιο του Ν. 4224/2013 (Α΄ 288) 

ΠΟΛ 1017/2014

ΘΕΜΑ: Κοινοποίηση των διατάξεων του άρθρου 12 του ν.4224/2013 (ΦΕΚ A΄ 288), για την παράταση εφαρμογής μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ στην εστίαση.

ΝΣΚ/382/2014

Παραγραφή απαιτήσεων που εκχωρούνται από τις Π.Α.Ε. στο Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Ο χρόνος παραγραφής των απαιτήσεων που εκχωρούνται στο Δημόσιο από τις Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρείες, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 10 του Ν. 4224/2013 (Α΄288) «Ρυθμίσεις σχετικά με τις Π.Α.Ε.», όπως ισχύει, είναι εικοσαετής και αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης της τελεσίδικης απόφασης, με την οποία έχουν αναγνωρισθεί, χωρίς, πάντως, ο χρόνος παραγραφής να μπορεί να συμπληρωθεί στο πρόσωπο του Δημοσίου πριν από την πάροδο πέντε ετών από τη λήξη του οικονομικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η εν στενή εννοία βεβαίωση των απαιτήσεων ως δημοσίων εσόδων και β) ο παραπάνω χρόνος παραγραφής δεν διαφοροποιείται ανάλογα με την αιτία της εκχωρηθείσας (ως τελεσιδίκως αναγνωρισθείσας) απαίτησης, δηλαδή την προέλευση αυτής από σύμβαση ή αδικοπραξία. (ομοφ.)


ΝΣΚ/308/2013

α) Δυνατότητα ή μη καταχώρισης στο Γ.Ε.ΜΗ. (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) ορισμένων πράξεων και στοιχείων από Ποδοσφαιρικές Ανώνυμες Εταιρείες (Π.Α.Ε.) που τελούν υπό εκκαθάριση, με δεδομένο ότι δεν υπάρχει απόφαση αναβίωσης αυτών. β) Δυνατότητα ή μη «αυτεπάγγελτης» μεταβολής των καταχωρίσεων περί λύσης και εκκαθάρισης των εν λόγω Π.Α.Ε., από την αρμόδια για την καταχώρισή τους Υπηρεσία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η μη ύπαρξη απόφασης αναβίωσης των αφορώντων το ερώτημα Π.Α.Ε. από τις γενικές συνελεύσεις των μετόχων τους, κατά τις διατάξεις του άρθρου 111 του Ν. 2725/1999, σε συνδυασμό με τις οικείες διατάξεις του θεσμικού νόμου των ανωνύμων εταιρειών (κ.ν. 2190/1920), έχει ως συνέπεια ότι αυτές εξακολουθούν να τελούν υπό εκκαθάριση, και επομένως, δεν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις για την καταχώριση των επίμαχων πράξεων και στοιχείων τους στο Γ.Ε.ΜΗ., πριν την αναβίωση αυτών, καθώς οι εν λόγω πράξεις και στοιχεία συνάπτονται με την καταστατική λειτουργία τους ως ποδοσφαιρικών ανωνύμων εταιρειών. β) Ενόψει των πραγματικών δεδομένων της υπόθεσης, δεν μπορεί να διαγνωσθεί εάν συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις του άρθρου 11 παρ.2 του Ν. 3419/2005 για την «αυτεπάγγελτη» μεταβολή των καταχωρίσεων περί λύσης και εκκαθάρισης των εν λόγω Π.Α.Ε. από την αρμόδια για την καταχώρισή τους Υπηρεσία. (ομοφ.)


ΝΣΚ/231/2012

Κατάρτιση σύμβασης εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής προς το Ελληνικό Δημόσιο – Τέλη χαρτοσήμου – «Αποζημιώσεις από μέρους του πωλητή».(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Η υπό κατάρτιση σύμβαση εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής προς το Ελληνικό Δημόσιο, υπόκειται σε αναλογικό τέλος χαρτοσήμου, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 12 και 13 παρ.1α του Π.Δ/τος 28/28 Ιουλίου 1931 «Περί κώδικος των νόμων περί τελών χαρτοσήμου». (ομοφ.) 2) Το Ελληνικό Δημόσιο, ως ειδικός διάδοχος του τ. ΟΑΕ, κατόπιν της κατάρτισης και υπογραφής της σύμβασης εκχώρησης προς αυτό των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής, που αφορούν σε οποιαδήποτε Μνημονευόμενη αξίωση, κατά την έννοια του άρθρου 1.1 της από 27-3-1992 σύμβασης για την πώληση και αγορά των 35.246.430 κοινών ανωνύμων μετοχών του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου της ΑΓΕΤ, δεν υποχρεούται να αποζημιώσει την ΑΓΕΤ για τα έξοδα και τις δαπάνες, στα οποία αυτή υποβλήθηκε, σε σχέση με το νομικό χειρισμό των υποθέσεων, που αφορούν στις ως άνω αξιώσεις, για το χρονικό διάστημα από το έτος 2003 μέχρι σήμερα, διότι η εταιρεία αυτή, από υπαιτιότητά της, δεν τήρησε τον όρο 9.2(β) της προαναφερόμενης σύμβασης. (ομοφ.)


ΠΟΛ 1136/2010

ΘΕΜΑ : Κοινοποίηση διατάξεων ν.3888/2010 α)ρύθμισης ληξιπρόθεσμων οφειλών β)περί συμψηφισμού αμοιβαίων απαιτήσεων και γ)παράτασης του χρόνου παραγραφής των βεβαιωμένων χρεών.(επισυνάπτεται η 1130277/ΕΞ/2010/0016/05.10.2010 Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών που εκδόθηκε κατ' εξουσιοδότηση που του παρέχεται με την τελευταία παράγραφο του άρθρου 14 του ν. 3888/10)

ΝΣΚ/58/2014

Προσύμφωνο εκχώρησης απαιτήσεων – Τέλος χαρτοσήμου – Υπογραφή – Αποζημίωση – Διαιτησία.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Το προτεινόμενο προσύμφωνο εκχώρησης των απαιτήσεων της εταιρείας ΑΓΕΤ Ηρακλής από τις «μνημονευόμενες αξιώσεις» προς το Ελληνικό Δημόσιο δεν υπόκειται σε τέλος χαρτοσήμου. β) Με την υπογραφή του εν λόγω προτεινόμενου προσυμφώνου δεν θα συντελεσθεί η εκχώρηση των προαναφερθεισών απαιτήσεων. Η εκχώρηση αυτή θα λάβει χώρα με την κατάρτιση της οριστικής σύμβασης εκχώρησης. γ) Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους δεν νομιμοποιείται, από την κατάρτιση του προτεινόμενου προσυμφώνου εκχώρησης, να αναλάβει τη δικαστική υπεράσπιση των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου, ως ειδικού διαδόχου του τ. ΟΑΕ, στις εκκρεμείς δίκες, που σχετίζονται με τις «μνημονευόμενες αξιώσεις». δ) Η αξίωση αποζημίωσης της ΑΓΕΤ Ηρακλής για όλα τα δικαστικά έξοδα και τις δαπάνες στα οποία αυτή υποβλήθηκε, σε σχέση με το νομικό χειρισμό των υποθέσεων, που αφορούν στις «μνημονευόμενες αξιώσεις» - κατά το μέρος, που δεν έχουν επιδικασθεί με την υπ’ αριθ.4712/2007 απόφαση του Εφετείου Αθηνών, σε συνδυασμό με την υπ’ αριθ. 501/2010 απόφαση του Αρείου Πάγου - μπορεί να υπαχθεί σε διαιτησία, τηρουμένων των προϋποθέσεων και της διαδικασίας, που τάσσονται με τις διατάξεις της παραγράφου 1 του άρθρου 49 του Εισ.Ν.Κ.Πολ.Δικ., σε συνδυασμό με τις διατάξεις της περίπτωσης ε’ της παραγράφου 1 του άρθρου 2 και της περίπτωσης α’ της παραγράφου 3 του άρθρου 6 του ν.3086/2002. (ομοφ.)