ΠΟΛ 1137/2007
Τύπος: Αποφάσεις
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
1109881/740/0015/ΠΟΛ.1137/2007
Τρόπος εμφάνισης των αμοιβών των συμβολαιογράφων στις εκδιδόμενες αποδείξεις παροχής υπηρεσιών (Α.Π.Υ), στα τηρούμενα βιβλία τους δεύτερης κατηγορίας του Κ.Β.Σ. και στις συγκεντρωτικές καταστάσεις
ΠΟΛ 1120/2011
Παράταση προθεσμίας υποβολής των εκκαθαριστικών δηλώσεων Φ.Π.Α. έτους 2010 για υποκειμένους οι οποίοι κατά τη λήξη της διαχειριστικής περιόδου τηρούσαν βιβλία Γ΄ κατηγορίας του Κ.Β.Σ., καθώς και το Δημόσιο.
ΠΟΛ 1071/2005
Τύπος και περιεχόμενο, της περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α., για υποκείμενους με βιβλία Α΄ ή Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας του Κ.Β.Σ., καθώς και της έκτακτης δήλωσης Φ.Π.Α. των υποκείμενων αυτών, των μη υποκείμενων ή απαλλασσόμενων.
1055431/4327/615 /Α0014/20004 ΠΟΛ 1063/2004
Προαιρετική υποβολή περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α. με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου (TAXISnet), από τους υποκείμενους που τηρούν βιβλία Α και Β κατηγορίας του Κ.Β.Σ.(ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΟΛ.1267/2012 -ΦΕΚ44/Β/2012)
ΠΟΛ 1112/2010
Τύπος και περιεχόμενο της περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α. (έντυπο 050 – Φ.Π.Α. ΕΚΔΟΣΗ 2010, Φ2 TAXIS) για υποκείμενους με βιβλία Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας του Κ.Β.Σ., καθώς και της έκτακτης δήλωσης Φ.Π.Α. των υποκειμένων αυτών, των μη υποκειμένων ή απαλλασσομένων.
Αριθμ.Πρωτ. 1003644/194/27/0014 /2003
ΘΕΜΑ: Τύπος, περιεχόμενο, τρόπος και χρόνος υποβολής της περιοδικής δήλωσης Φ.Π.Α, για υποκείμενους με βιβλία Α' ή Β' ή Γ' κατηγορίας του Κ.Β.Σ., καθώς και της έκτακτης δήλωσης Φ.Π.Α. των υποκείμενων αυτών, των μη υποκείμενων ή απαλλασσόμενων.ΠΟΛ 1019/2003 (ΤΡΟΠΟΠΟΙΉΘΗΚΕ με την ΠΟΛ.1267/30.12.2011 -ΦΕΚ 44/Β/2012 )
ΠΟΛ 1154/2008
Χρόνος και τρόπος υποβολής της εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. έτους 2008. - Όροι και προϋποθέσεις υποβολής της εμπρόθεσμης πιστωτικής ή μηδενικής εκκαθαριστικής δήλωσης Φ.Π.Α. με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου (TAXISnet) των υποκειμένων, των οποίων η διαχειριστική τους περίοδος λήγει την 31/12/2008. - Υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή για τους τηρούντες βιβλία Γ΄κατηγορίας του Κ.Β.Σ.
ΔΕΔ/Θεσ/533/2025
Η απόφαση 533/01-04-2025 της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών απορρίπτει την ενδικοφανή προσφυγή κατά πράξης επιβολής προστίμου 100,00€ της Δ.Ο.Υ. Νέων Μουδανιών, φορολογικού έτους 2020. Το πρόστιμο επιβλήθηκε λόγω εκπρόθεσμης υποβολής, στις 11-06-2021, τροποποιητικής δήλωσης καταστάσεων πελατών-προμηθευτών (Μ.Υ.Φ.), η οποία αφορούσε μεταβολές στις συγκεντρωτικές εσόδων του β' τριμήνου του 2020. Ο προσφεύγων ισχυρίστηκε ότι η υποβολή ήταν εμπρόθεσμη. Η Δ.Ε.Δ. έκρινε ότι η προθεσμία για τις εν λόγω καταστάσεις έληγε στις 17/05/2021, συνεπώς η μεταγενέστερη υποβολή ήταν εκπρόθεσμη, και το πρόστιμο των 100€ για δήλωση πληροφοριακού χαρακτήρα κρίθηκε νόμιμο και ορθώς επιβληθέν.
ΔΕΔ/Θεσ/464/2025
Η απόφαση αφορά την αποδοχή ενδικοφανούς προσφυγής που υποβλήθηκε κατά πράξης διοικητικού προσδιορισμού φόρου εισοδήματος φορολογικού έτους 2023. Η προσφεύγουσα διαμαρτυρόταν για την αφαίρεση ποσού €6.000 από τη στήλη "Δαπάνες επισκευής και συντήρησης κατοικίας" και τη μεταφορά του στις "Γενικές δαπάνες" από τη Δ.Ο.Υ. Αλεξανδρούπολης. Αυτή η μεταφορά είχε ως αποτέλεσμα να μην αφαιρεθεί αναλογικό ποσοστό 30% της δαπάνης από το φορολογητέο εισόδημά της. Η Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών έκρινε βάσιμο τον ισχυρισμό της προσφεύγουσας, καθώς παρείχε αποδείξεις (Α.Π.Υ. και αποδεικτικό e-banking) που πιστοποιούσαν τη φύση της δαπάνης ως υπηρεσία επισκευής κατοικίας. Ως εκ τούτου, διατάσσεται η διενέργεια νέας εκκαθάρισης της δήλωσης με βάση τις διατάξεις της παρ. 7α του άρθρου 15 του ν. 4172/2013.
ΝΣΚ/130/2003
Πολιτικά Κόμματα. Κρατική χρηματοδότηση τούτων. Τηρούμενα βιβλία σε σχέση με την υποχρέωση κατάρτισης ετήσιου ισολογισμού, που πρέπει να ανταποκρίνεται στους κανόνες και τις δομές του Γενικού Λογιστικού Σχεδίου.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Δεν υφίσταται αντίθεση, αφενός μεταξύ της διατάξεως του άρθρου 18 παρ.1 και 3 του Ν 3023/2002, κατά την οποία τα πολιτικά κόμματα που λαμβάνουν κρατική τακτική χρηματοδότηση υποχρεούνται, στη σύνταξη ετήσιου ισολογισμού εσόδων και δαπανών, που πρέπει να ανταποκρίνεται στους κανόνες και στις δομές, δηλαδή, στις γενικές αρχές, του Γενικού Λογιστικού Σχεδίου και, αφετέρου, της ρύθμισης του άρθρου 16 του ίδιου νόμου, κατά την οποία τα κόμματα υποχρεούνται εφόσον λαμβάνουν κρατική τακτική ή εκλογική χρηματοδότηση στην τήρηση «ειδικού» βιβλίου, όπου καταχωρούνται τα έσοδα και οι δαπάνες τους. Τούτο, διότι, καμία από τις προαναφερθείσες διατάξεις δεν αναφέρεται ευθέως στην τήρηση συγκεκριμένης κατηγορίας βιβλίων (Β’ ή Γ’) του ΚΒΣ. Στον κανονιστικό νομοθέτη (ΚΥΑ), κατά την παρ.3 του άρθρου 18 του ίδιου νόμου, εναπόκειται να καθορίσει τον τρόπο σύνταξης του ισολογισμού των πολιτικών κομμάτων, ώστε το περιεχόμενό του να ανταποκρίνεται στις γενικές αρχές (κανόνες και δομές) που διέπουν το Γενικό Λογιστικό Σχέδιο.