×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2/44174/0026/2006

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: ιβ/6071/1998

Υπέρβαση μέγιστης αποζημίωσης της ΚΥΑ ΙΒ/6071/26-8-1998 κατά τη μεταφορά μαθητών.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

2/24496/0026/2007

Μίσθωση οχημάτων για τη μεταφορά μαθητών Π/μιας και Δ/μιας Εκπαίδευσης χωρίς να τηρηθούν οι όροι και οι προϋποθέσεις της Κ.Υ.Α. αριθμ. ΙΒ/6071/26-8-1998 χωρίς να έχει προηγηθεί δημόσιος μειοδοτικός διαγωνισμός


2/63200/0026/2007

Ερμηνεία διατάξεων της ΥΑ ΙΒ/6071-Μεταφορά μαθητών


ΥΠΕΠΘ/35782/ΙΒ/2005

Τροποποίηση συμπλήρωση της αριθμ. ΙΒ/6071/26.8.1998 (ΦΕΚ 932/31.8.1998) Κ.Υ.Α.


ΕΣ/Τ6/102/2008

Μεταφορές μαθητών.Τυχόν ερμηνευτική παραδοχή ότι ο προβλεπόμενος περιορισμός ως προς τη «μέγιστη αποζημίωση», που δύνανται να λάβουν οι ανάδοχοι του δημοσίου διαγωνισμού, καταλαμβάνει και την περίπτωση της προσφυγής σε απευθείας ανάθεση, αντίκειται στον επιδιωκόμενο από τις διατάξεις αυτές σκοπό και καθιστά άνευ ουσίας τη ρητά προβλεπόμενη, όχι μόνο στην Κ.Υ.Α. ΙΒ/6071/1998, αλλά και στο ν.2621/1998 (άρθρο 2 παρ. 24β) δυνατότητα περί προσφυγής σε απευθείας ανάθεση για τη μεταφορά τον μαθητών.


ΝΣΚ/113/2003

Δυνατότητα καταβολής επιδόματος μεταφοράς σε ενήλικο μαθητή και φορέας επιβάρυνσης.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Το επίδομα μεταφοράς και επιδότησης του άρθρου 2 της ΚΥΑ ΙΒ/6071/26-8-1998 (ΦΕΚ 932/98 τ.Β’) δικαιούνται όχι μόνον οι ανήλικοι μαθητές αλλά και όσοι εξ αυτών είναι ενήλικοι, αρκεί να συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις και το εισπράττουν οι μεν ανήλικοι όπως ορίζει ειδικώς στην παρ.4 του άρθρου 2 η ανωτέρω ΚΥΑ, οι δε ενήλικοι, με τις γενικές διατάξεις, είτε αυτοπροσώπως είτε δια πληρεξουσίου. Υπόχρεως για την καταβολή του εν λόγω επιδόματος είναι η ΝΑ από την οποία προέρχονται οι μαθητές.


ΝΣΚ/218/2001

Εκπαίδευση. Εννοια της έδρας σχολείου για την καταβολή του επιδόματος μεταφοράς σε μαθητές.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Έδρα του σχολείου κατά την έννοια της υπ αριθμ. ΙΒ/6071/26-8-1998 κοινής αποφάσεως των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας είναι η πόλη ή το χωριό στο οποίο λειτουργεί το σχολείο. Για την καταβολή του επιδόματος μεταφοράς πρέπει να υπολογίζεται η απόσταση από τον τόπο κατοικίας του μαθητή, μέχρι τα όρια του οικισμού, (πόλη ή χωριό), όπου είναι η έδρα και λειτουργεί το σχολείο.


ΝΣΚ/324/2005

Δαπάνη μεταφοράς μαθητών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Ο περιορισμός του ποσού των 170.000 δραχμών (499 ευρώ) που αντιστοιχεί στο συνολικό κόστος μεταφοράς ανά μαθητή για όλο το σχολικό έτος σε κάθε διαδρομή, που προβλέπεται από τις παρ.2 και 3 του άρθρου 2 της υπ αριθμ. ΙΒ/6071/1998 κ.υ.α., δεν δύναται να εφαρμοσθεί και στις παρ.9 και 11 του άρθρου 1 της ίδιας ως άνω κ.υ.α.


ΕλΣυν/Ζ Κλ/34/2009

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει των όσων αναφέρονται στην 159/2008 πράξη του VI Τμήματος, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφενός ο καθορισμός των τιμών των προβλεπομένων δρομολογίων στην οικεία διακήρυξη καθ’ υπέρβαση της μέγιστης ημερήσιας αποζημίωσης που ορίζεται στην παρ. 9 του άρθρου 1 της ΙΒ/6071/26.8.1998 Κ.Υ.Α., αφ’ ετέρου ο όρος της ως άνω διακήρυξης περί δυνατότητας μονομερούς παράτασης των συμβάσεων για τρεις (3) μήνες, ο οποίος δεν περιελήφθη στο περιεχόμενο της περίληψης της διακήρυξης που απεστάλη προς δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ούτε σ’ αυτές που δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και στον ελληνικό τύπο, δεν είναι σύννομοι, πλην, όμως, για την ταυτότητα της κρίσεως, πρέπει να γίνει δεκτό ότι καθίστανται δικαιολογημένοι για τους λόγους που αναφέρονται στην ανωτέρω πράξη του VI Τμήματος.


2/18830/0026/2007

Μεταφορά μαθητών με ειδικές ανάγκες.


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/34/2009

ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ:Με τα δεδομένα αυτά και ενόψει των όσων αναφέρονται στην 159/2008 πράξη του VI Τμήματος, το Κλιμάκιο κρίνει ότι αφενός ο καθορισμός των τιμών των προβλεπομένων δρομολογίων στην οικεία διακήρυξη καθ’ υπέρβαση της μέγιστης ημερήσιας αποζημίωσης που ορίζεται στην παρ. 9 του άρθρου 1 της ΙΒ/6071/26.8.1998 Κ.Υ.Α., αφ’ ετέρου ο όρος της ως άνω διακήρυξης περί δυνατότητας μονομερούς παράτασης των συμβάσεων για τρεις (3) μήνες, ο οποίος δεν περιελήφθη στο περιεχόμενο της περίληψης της διακήρυξης που απεστάλη προς δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ούτε σ’ αυτές που δημοσιεύθηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και στον ελληνικό τύπο, δεν είναι σύννομοι, πλην, όμως, για την ταυτότητα της κρίσεως, πρέπει να γίνει δεκτό ότι καθίστανται δικαιολογημένοι για τους λόγους που αναφέρονται στην ανωτέρω πράξη του VI Τμήματος.Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, το Κλιμάκιο κρίνει ότι δεν κωλύεται η υπογραφή των υποβληθέντων σχεδίων συμβάσεων.