×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

2044/2012

Τύπος: Έγγραφα

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ: 3865/2010
ΘΕΜΑ: Κρατήσεις για κύρια σύνταξη επί της αντιμισθίας των δημάρχων, οι οποίοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι Σχετ.: Το υπ’ αριθμ. 130285/ 0092/ 22.12.2011 έγγραφο του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους (Δ/νση 47η)

Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

130285/0092/2011

ΘΕΜΑ: Παρέχονται πληροφορίες (παρακράτηση για κύρια σύνταξη στους Δημάρχους οι οποίοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι)

3321/0092/2008

Κρατήσεις για κύρια σύνταξη Ν. 3620/2007.


55855/0092/2007

ΘΕΜΑ: Παρέχονται πληροφορίες.(Κρατήσεις για κύρια σύνταξη)


ΝΣΚ/313/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Επίδομα αλλοδαπής.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Κατ εφαρμογή των αναφερθεισών διατάξεων περί παραγραφής, μέρος της υπό κρίση απαιτήσεως έχει υποπέσει στην προβλεπόμενη διετή παραγραφή και συγκεκριμένα ο αιτών δικαιούται αποζημιώσεως για τα έτη 1997 και 1998, και εφ όσον, βεβαίως, δεν εκαλύπτετο από κοινοτική ή άλλη επιχορήγηση, δεδομένου ότι υπέβαλε αίτηση προς την αρμόδια Υπηρεσία (Δ/νση Διοικητικού) στις 2/3/99, διακόπτοντας τη σχετική παραγραφή. Το ακριβές ύψος της αποζημιώσεως, λόγω μη καταβολής του επιδόματος αλλοδαπής, κατά τα έτη 1997 και 1998 θα εκκαθαρίσει και καταβάλει η Δ/νση Προσωπικού της Γ.Γ.Ε.Τ.


ΝΣΚ/98/2005

Δυνατότητα ή μη ασφάλισης στο Τ.Ε.Α.Δ.Υ. και Τ.Π.Δ.Υ. ασφαλισμένης (πριν την 1.1.1993) στο Ταμείο Νομικών (για κύρια, επικουρική, Πρόνοιας και Περίθαλψης), η οποία έχει υπαχθεί για κύρια ασφάλιση προαιρετικά στο Δημόσιο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η συγκεκριμένη ασφαλισμένη (παλαιά) στο Ταμείο Νομικών, η οποία έχει επιλέξει προαιρετικά και την κύρια ασφάλιση του Δημοσίου, έχει δυνατότητα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του α.ν. 580/1945, εφόσον παραμένει στην υποχρεωτική επικουρική ασφάλιση του κλαδικού της Ταμείου, να ζητήσει την περαιτέρω προαιρετική υπαγωγή της και στους φορείς επικουρικής ασφαλίσεως (όπως είναι το Τ.Ε.Α.Δ.Υ.), στους οποίους ασφαλίζονται οι λοιποί δημόσιοι υπάλληλοι. Ο ως άνω όμως νομοθέτης δεν παρέχει το δικαίωμα αυτό της υπαγωγής στην προαιρετική ασφάλιση και άλλων επικουρικών φορέων και σε δεύτερο Ταμείο Πρόνοιας (όπως το Τ.Π.Δ.Υ.).


ΝΣΚ/203/2001

Δημόσιοι δασικοί υπάλληλοι. Ερμηνεία της παρ.6 άρθρου 16 ΠΔ 437/1981.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
α) Η διάταξη της παρ.6 του άρθρου 16 του ΠΔ 437/81 αναφέρεται μόνο στην περιφέρεια του δασαρχείου, που υπηρετούσε ο δασικός δημόσιος υπάλληλος πριν την συνταξιοδότηση ή την παραίτησή του. β) Η ίδια διάταξη στην περίπτωση δασικών δημοσίων υπαλλήλων, που πριν την συνταξιοδότηση ή την παραίτησή τους υπηρετούσαν στην Δ/νση Δασών Περιφέρειας εφαρμόζεται μόνο για τον νομό της Περιφέρειας, που είναι εγκαταστημένη η έδρα της Δ/νσης Δασών. (πλειοψ.)


ΝΣΚ/449/2000

Δημόσιοι υπάλληλοι. Τοποθέτηση υπαλλήλου. Έκθεση εμφανίσεως και αναλήψεως καθηκόντων. Καταβολή αποδοχών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την εκτέλεση αποφάσεως του Γ.Γ. Περιφέρειας Αττικής, περί τοποθετήσεως υπαλλήλου και την καταβολή των αποδοχών στον υπάλληλο, είναι απαραίτητη η εμφάνιση του υπαλλήλου στον Προϊστάμενό του και η σύνταξη σχετικής έκθεσης εμφανίσεως και αναλήψεως καθηκόντων, άλλως, εφόσον δεν του έχουν ανατεθεί καθήκοντα, δεν παρέχει υπηρεσία με υπαιτιότητά του και δεν δικαιούται μισθού.


ΕλΣυν.Τμ.1/790/2016

Κατόπιν αυτών και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις της παρούσας, εφόσον ο εκκαλών, ο οποίος διορίσθηκε στις 22.12.1987 και έχει ανήλικο τέκνο (με ημερομηνία γέννησης: 25.7.2001), συμπληρώνει μέχρι 31.12.2010 εικοσιπενταετή συντάξιμη υπηρεσία με τον συνυπολογισμό ως συντάξιμου τόσο του χρόνου ασφάλισής του στο Ι.Κ.Α. κατά τις διατάξεις περί διαδοχικής ασφάλισης, όσο και ολόκληρου του χρόνου της στρατιωτικής του θητείας (από 3.12.1984 έως 11.10.1986, ήτοι ένα έτος δέκα μήνες και επτά ημέρες) με την καταβολή των αναλογουσών εισφορών κατά τις διατάξεις των άρθρων 17 και 20 του ν. 2084/1992, θεμελιώνει συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι την ημερομηνία αυτή (31.12.2010) και δικαιούται, συνακόλουθα, σύνταξη με τη συμπλήρωση του 50ου έτους της ηλικίας του, ήτοι από 7.7.2015, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 56 παρ. 1 β΄ του Συνταξιοδοτικού Κώδικα, όπως αυτό ίσχυε πριν αντικατασταθεί από 1.1.2011 με το άρθρο 6 παρ. 2 β΄ του ν. 3865/2010..(..)Κατ’ ακολουθία των ανωτέρω, η προσβαλλόμενη πράξη πρέπει, κατά παραδοχή της ένδικης έφεσης, να ακυρωθεί και να παραπεμφθεί η υπόθεση, κατά τα αναφερόμενα στην υπό στοιχείο V σκέψη, στην αρμόδια Διεύθυνση Κανονισμού και Εντολής Πληρωμής Συντάξεων Μελών Α.Ε.Ι. και Ε.Π. των Τ.Ε.Ι., Υπαλλήλων Ο.Τ.Α., Ν.Π.Δ.Δ. και Ειδικών Κατηγοριών, Τμήμα Α΄, του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους..


ΤΑΕΔΥ/22693/2009

1. Κατάθεση ή αποστολή με μέριμνα των ίδιων των ασφαλισμένων των συνταξιοδοτικών πράξεων αυτών που έχουν κύριο φορέα Ασφάλισης το Ι.Κ.Α. ή άλλο φορέα κυρίας Ασφάλισης εκτός του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους. 2. Ν.2676/99 άρθρο 17 παρ.1 περ. Α υποπερ. γ «Κράτηση της διαφοράς των αποδοχών όσων προάγονται ή λαμβάνουν μισθολογική προαγωγή το πρώτο δεκαπενθήμερο μετά την προαγωγή ή την απονομή του επιδόματος».— Διευκρίνιση αν ισχύει η διάταξη και για τους νέους ασφαλισμένους. 3. διευκρινήσεις για τις επιστροφές εισφορών: Α)Αποστολή από τους εκκαθαριστές προς το ΤΕΑΔΥ , της πράξης υπολογισμού του αχρεωστήτως ληφθέντος ποσού που επιστρέφεται από τον ασφαλισμένο σε κάποιες περιπτώσεις επιστροφών εισφορών. Β) Στην περίπτωση του χαρακτηρισμού κάποιου ασφαλισμένου ως παλαιού ενώ οι κρατήσεις που του γίνονταν μέχρι τώρα ήταν ως νέου παρακαλούμε τους εκκαθαριστές όπως αποστέλλουν εκτός από τις μισθοδοτικές καταστάσεις και πίνακα με την μορφή που επισυνάπτουμε. 4.Μετακλητοί υπάλληλοι και κρατήσεις. 5. Πίνακας κρατήσεων.


ΝΣΚ/73/2012

Δημόσιοι υπάλληλοι – Πειθαρχική Διαδικασία – Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) – Εγκυρότητα αυτής.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Η Ένορκη Διοικητική Εξέταση (Ε.Δ.Ε.) ολοκληρώνεται διαδικαστικά με τη σύνταξη και υποβολή αιτιολογημένης έκθεσης στο όργανο που διέταξε τη διενέργεια αυτής μέσω της αρμόδιας υπηρεσίας και συνοδεύεται υποχρεωτικά από όλα τα στοιχεία (καταθέσεις μαρτύρων, έγγραφα κ.λπ.), τα οποία θεμελιώνουν το περιεχόμενό της. Η ολοκλήρωση της Ε.Δ.Ε. επέρχεται με μόνη τη σύνταξη και υποβολή αιτιολογημένης έκθεσης στο όργανο που διέταξε τη διενέργεια αυτής και δεν απαιτείται για το κύρος αυτής η συνδρομή και άλλης πρόσθετης προϋπόθεσης, όπως η αποδοχή της έκθεσης αυτής από το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο με συγκεκριμένη πράξη του, συντασσομένη αυτοτελώς ή επί του σώματος της έκθεσης. Δεν είναι άκυρη η Ε.Δ.Ε. από μόνο το γεγονός ότι δεν υπήρξε αποδοχή του πορίσματος με συγκεκριμένη πράξη του αρμόδιου πειθαρχικού οργάνου που την διέταξε, διότι από καμία διάταξη δεν προβλέπεται, ως στοιχείο ολοκλήρωσης και εγκυρότητας αυτής και η αποδοχή της.