ΑΕΠΠ/1049/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 258/2021, με την οποία έγινε δεκτή η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας στα τμήματα 1 και 6 του διαγωνισμού και της εταιρείας … στο τμήμα 5. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά μια μικτή σύμβαση υπηρεσίας με προμήθεια για την ανάδειξη αναδόχου με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά. Η σύμβαση υποδιαιρείται σε έξι τμήματα (Πακέτα Εργασίας), τα οποία περιλαμβάνουν υπηρεσίες όπως η ανάπτυξη πλατφόρμας έξυπνης πόλης, διαχείριση κάδων και περιβαλλοντικών δεδομένων, διαχείριση ηλεκτροφωτισμού, ψηφιοποίηση δεδομένων πολεοδομικού ενδιαφέροντος, τουριστική προβολή με τη χρήση έξυπνων αισθητήρων και υποδομή καινοτόμων εφαρμογών (IoT Infrastructure). Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση της προσβαλλομένης απόφασης, ισχυριζόμενη ότι οι αποδεκτές προσφορές δεν πληρούν τους όρους της διακήρυξης και ότι η διαδικασία αξιολόγησης ήταν ελλιπής και αντικανονική.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1719/2021
Η προσφεύγουσα ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής που απέρριψε την προσφορά της για τα Τμήματα 1, 2, 3 και 6 του διαγωνισμού, ενώ έκανε δεκτές τις προσφορές άλλων εταιριών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την υλοποίηση πιλοτικών ψηφιακών εφαρμογών έξυπνης πόλης για τον Δήμο, συγκεκριμένα: (1) Πλατφόρμα Έξυπνης Πόλης και διαδικτυακή πύλη προβολής δεδομένων, (2) Διαχείριση κάδων και περιβαλλοντικών δεδομένων, (3) Διαχείριση ηλεκτροφωτισμού, και (6) Υποδομή καινοτόμων εφαρμογών (IoT Infrastructure) – Social Wifi. Η προσφεύγουσα θεωρεί ότι η απόρριψη της προσφοράς της ήταν παράνομη, καθώς δεν προέκυπτε από τους όρους της διακήρυξης η υποχρέωση αναφοράς συγκεκριμένων εκτελεσμένων έργων στην τεχνική προσφορά.
ΑΕΠΠ/470/2019
Η προδικαστική προσφυγή ασκήθηκε από τον αιτούντα, ο οποίος επιδίωκε την ακύρωση της Διακήρυξης με τίτλο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός του Γεωργικού Τομέα», η οποία προέβλεπε ανοικτό διεθνή δημόσιο διαγωνισμό με προϋπολογισμό €25.000.000 (€31.000.000 με ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη δημιουργία μιας τεχνολογικής πλατφόρμας για τον εκσυγχρονισμό του γεωργικού τομέα, συμπεριλαμβανομένων υποδομών συλλογής δεδομένων, εφαρμογών για εξατομικευμένες συμβουλές, ενοποίηση παραγωγών και φορέων, αξιοποίηση IoT, Big Data και δορυφορικών δεδομένων. Ο προσφεύγων επέστησε παραβιάσεις του Ν. 4412/2016, ισχυριζόμενος ότι οι όροι της Διακήρυξης ήταν «φωτογραφικοί», αποκλειστικοί και ενίσχυαν συγκεκριμένους υποψηφίους. Αιτήθηκε την ακύρωση λόγω ελλιπούς εννόμου συμφέροντος, τεχνικών αδικιών και ασάφειας των κριτηρίων.
ΑΕΠΠ/324/2021
Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 562/07.12.2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία απέρριψε την προσφορά της στον διαγωνισμό με τίτλο «Ολοκληρωμένη δράση προβολής και ανάδειξης του Τουριστικού και Πολιτιστικού πλούτου της περιοχής με χρήση καινοτόμων εφαρμογών Πληροφορικής». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης που αξιοποιεί βάση δεδομένων και διαχειρίζεται πολιτιστικό-τουριστικό υλικό, με προϋπολογισμό 347.560,00 €. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της έγινε άδικα, ενώ ταυτόχρονα αμφισβητεί τις προσφορές των ανταγωνιστών της, θεωρώντας ότι δεν πληρούν τους απαραίτητους όρους της διακήρυξης.
ΑΕΠΠ/963/2020
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητεί με την προδικαστική προσφυγή της την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρεθύμνου, η οποία έκανε τεχνικά αποδεκτές τις προσφορές δύο ανταγωνιστών εταιρειών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη δημιουργία καινοτόμων ψηφιακών εφαρμογών προβολής για την πόλη του Ρεθύμνου, με ειδικότερα αντικείμενο την ανάπτυξη διαδικτυακής πύλης που αξιοποιεί βάση δεδομένων και διαχειρίζεται πολιτιστικό και τουριστικό υλικό, δημιουργία τρισδιάστατων μοντέλων, εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας, ψηφιακής σήμανσης, πολυμεσικών εφαρμογών και άλλων σχετικών υπηρεσιών. Η προσφεύγουσα υποστηρίζει ότι οι προσφορές των ανταγωνιστών δεν πληρούν τις προϋποθέσεις της διακήρυξης, ιδίως ως προς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα.
ΑΕΠΠ/1055/2018
Ο προσφεύγων ζήτησε την ακύρωση της Διακήρυξης με ΑΔΑ 18PROC003485920 και της διενέργειας του διαγωνισμού για την προμήθεια, εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων ενόργανης παρακολούθησης σε 14 σιδηροδρομικές γέφυρες της γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα-Δομοκός (Αξίας 4.650.703€). Αιτιολογούσε με 9 ερωτήματα περί ασαφειών στις τεχνικές προδιαγραφές, μεταφοράς δεδομένων, κόστους ογκοχρέωσης, κυριότητας εξοπλισμού, σύστασης αισθητήρων και συγχρονισμού καταγραφικών σταθμών. Επίσης επέκρινε την μη χορήγηση επεξηγήσεων και παρατάσεως χρόνου για υποβολή προσφορών, ισχυριζόμενος ότι οι ελλείψεις εμπόδιζαν την σωστή κατάρτιση τεχνικής και οικονομικής προσφοράς.
845/250772/2024
Διαχείριση και λειτουργία Εθνικής Γεωγραφικής Πληροφοριακής Βάσης Δεδομένων (ΕΓΠΒΔ) «Βοσκήσιμες Γαίες της Ελλάδας».
ΑΕΠΠ/329/2019
Η Ένωση Εταιριών «…IKE – …Ο.Ε.» ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση του Πρακτικού 2/1-2-2019 του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα, που απέρριψε την προσφορά της για την ανάθεση της σύμβασης «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛ… Α.Ε. ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MUSE» στο πλαίσιο του προγράμματος INTERREG V-A Greece-Italy 2014-2020. Το αντικείμενο περιλαμβάνει 6 πακέτα εργασίας (Διαχείριση και Συντονισμός, Πληροφόρηση και δημοσιότητα, Ανάπτυξη μεθοδολογίας για διασυνοριακό δίκτυο μουσείων Λιμένων, κ.ά.) με προϋπολογισμό 135.580€. Η προσφυγή επικεντρώνεται σε διαφωνίες σχετικά με την τεκμηρίωση της τεχνικής ικανότητας της ομάδας έργου και την ερμηνεία των δικαιολογητικών.
ΑΕΠΠ/330/2019
Η ένωση εταιριών «…IKE – …Ο.Ε.» ασκεί προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση του Πρακτικού του Διοικητικού Συμβουλίου του αναθέτοντα φορέα, το οποίο απέρριψε την προσφορά της για την ανάθεση της σύμβασης «ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΟΛ… Α.Ε. ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ MUSE ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ INTERREG V-A Greece-Italy 2014-2020». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου για έργο που περιλαμβάνει έξι πακέτα εργασίας, όπως διαχείριση και συντονισμό, πληροφόρηση και δημοσιότητα, ανάπτυξη μεθοδολογίας για διασυνοριακό δίκτυο μουσείων Λιμένων κ.ά., με προϋπολογισμό 135.580,00€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επικαλείται εσφαλμένη αξιολόγηση των δικαιολογητικών συμμετοχής και τεχνικών προσφορών, καθώς και παραβιάσεις των όρων της διακήρυξης και του νόμου.
ΑΕΠΠ/34/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Τρικκαίων, η οποία αφορά την έγκριση των πρακτικών του ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού για τη σύναψη σύμβασης με τίτλο «Προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου του Δήμου Τρικκαίων και των νομικών προσώπων του» σε πακέτα και ομάδες. Ειδικότερα, ζητείται η ακύρωση ως προς την αξιολόγηση των φακέλων «Δικαιολογητικά Συμμετοχής – Τεχνικές Προσφορές» και «Οικονομικές Προσφορές» για τα πακέτα 1, 2 και 3 της Ομάδας Β’ (φυσικό αέριο), καθώς και η ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για την εν λόγω Ομάδα Β’. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι οι προσφορές άλλων συμμετεχόντων έπρεπε να απορριφθούν για παραβάσεις των όρων της διακήρυξης και του νομικού πλαισίου.
ΑΕΠΠ/907/2021
Η προδικαστική προσφυγή της ανώνυμης εταιρείας «...» αίτεί την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «...», η οποία ενέκρινε τα πρακτικά αξιολόγησης του διαγωνισμού για την ανάδειξη αναδόχου υπηρεσιών διαχείρισης επικίνδυνων ιατρικών αποβλήτων (αποκομιδής, μεταφοράς και διάθεσης νοσοκομειακών αποβλήτων). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη διαχείριση επικίνδυνων αποβλήτων, με συγκεκριμένα δύο τμήματα: ΤΜΗΜΑ 1 για τη διαχείριση αμιγώς μολυσματικών αποβλήτων (ΕΑΑΜ) με αποστείρωση (προϋπολ. 330.000€) και ΤΜΗΜΑ 2 για τη διαχείριση μικτών και άλλων επικίνδυνων αποβλήτων (ΜΕΑ-ΑΕΑ) με αποτέφρωση (προϋπολ. 210.000€). Η προσφυγή επικεντρώνεται στην άνιση απόρριψη της προσφοράς της προσφεύγουσας για το Τμήμα Ι, ισχυριζόμενη ότι πληρούσε τις απαιτήσεις της διακήρυξης, ενώ η επιτροπή διέκρινε εσφαλμένα τη μη προσκόμιση βεβαίωσης τελικής διάθεσης αποβλήτων.