×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/109/2017

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Η προσφεύγουσα εταιρεία 'ΦΑΣΜΑ ΑΕ' ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά του Γενικού Νοσοκομείου Πειραιά 'ΤΖΑΝΕΙΟ' και άλλων προσβαλλόμενων πράξεων, ζητώντας την ανάκληση των πράξεων που αφορούν την πρόσληψη 70 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας (κωδικός θέσης 100 ΥΕ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ/ΣΤΡΙΩΝ). Η προσφυγή επικαλείται παράβαση της Οδηγίας 2014/24, του Συντάγματος και του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ, καθώς και παραβίαση του άρθρου 103 του Συντάγματος και των άρθρων 63 παρ.1 του ν.4430/2016 και 33 του ν.4270/2014. Η προσφεύγουσα διαμαρτύρεται για την στέρηση της δυνατότητας να συμμετάσχει σε διαγωνιστική διαδικασία για την ανάθεση των υπηρεσιών καθαριότητας μέσω δημόσιας σύμβασης, τις οποίες θα μπορούσε να προκηρύξει το νοσοκομείο, καθώς δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο τομέα.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/2/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία, που δραστηριοποιείται στον τομέα παροχής υπηρεσιών καθαρισμού, προσέφυγε κατά της απόφασης του Νοσοκομείου «Η ΠΑΜΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ» για πρόσληψη 29 υπαλλήλων με ατομικές συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (μέχρι 31/12/2018) για καθαριότητα, χωρίς διεξαγωγή δημόσιου διαγωνισμού. Αιτούσε την ακύρωση της προσβαλλόμενης πράξης, επικαλούμενη παραβίαση της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ, του Συντάγματος (άρθρο 103 παρ. 2) και του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ, καθώς και την έλλειψη δημοσιονομικού οφέλους και αιτιολόγησης. Υποστήριξε ότι η εν λόγω σύμβαση αποκλείει νομικά πρόσωπα και παραβιάζει τις αρχές διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης.


ΑΕΠΠ/69/2017

Η Προσφεύγουσα Εταιρία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή έναντι της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου, η οποία ενέκρινε τη σύναψη 12 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για τη φύλαξη του Νοσοκομείου και την ακύρωση της διακήρυξης παροχής υπηρεσιών φύλαξης. Αιτούμαι η ακύρωση της απόφασης λόγω παραβίασης της κοινοτικής οδηγίας 2014/24/ΕΕ, του Συντάγματος, του Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της ΕΕ και του άρθρου 103 του Συντάγματος, καθώς και παράβασης των προϋποθέσεων του άρθρου 63 του Ν.4430/2016. Ισχυρίζονται πως η εν λόγω απόφαση αποκλείει τη δυνατότητα ανάθεσης της σύμβασης μέσω δημόσιας σύμβασης, ενώ συγχρόνως εξετάζεται η σύννομη προς το δίκαιο της ΕΕ των διατάξεων του άρθρου 63.


ΑΕΠΠ/118/2018

Η προσφεύγουσα ζητεί την ακύρωση: 1) της Ανακοίνωσης ΣΟΧ 2/2017 του Γενικού Νοσοκομείου Πειραιά «ΤΖΑΝΕΙΟ», η οποία αφορά την πρόσληψη 30 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες φύλαξης και εστίασης, 2) της απόφασης τακτικής συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου υπ’ αριθμ. 30/θέματα 30ο και 31ο/28.09.2017 και 3) κάθε άλλης συναφούς πράξης. Ισχυρίζεται ότι παραβιάζονται αρχές της ΕΕ και του Συντάγματος, όπως η ισότητα, η οικονομική ελευθερία και ο ανταγωνισμός, καθώς αποκλείεται η δημόσια διαγωνιστική διαδικασία, πλήττοντας έτσι το δημόσιο συμφέρον και την εταιρεία της, που δραστηριοποιείται στον τομέα της ασφάλειας.


ΑΕΠΠ/32/2017

Η προσφεύγουσα εταιρεία ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά: 1) της ανακοίνωσης για σύναψη Σύμβασης Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) από το νοσοκομείο για την κάλυψη αναγκών καθαριότητας, 2) της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου που ενέκρινε τη σύναψη αυτών των συμβάσεων εργασίας, και 3) κάθε συναφούς πράξης ή παράλειψης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας στο νοσοκομείο, κατ' εφαρμογή του άρθρου 63 του Ν.4430/2016. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι πράξεις αυτές παραβιάζουν το ενωσιακό δίκαιο για τις δημόσιες συμβάσεις και το Σύνταγμα, καθώς της στερείται τη δυνατότητα συμμετοχής σε διαγωνιστική διαδικασία, ενώ η ίδια δραστηριοποιείται στον τομέα αυτό.


ΑΕΠΠ/1356/2019

Η προσφεύγουσα ανώνυμη εταιρεία, που δραστηριοποιείται στον χώρο των υπηρεσιών φύλαξης, καθαριότητας και σίτισης, προσβάλλει την απόφαση της αναθέτουσας αρχής (Διοικούσας Επιτροπής) με αριθμό 41/15-10-2019, η οποία ενέκρινε τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης για τη σύναψη ατομικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου (14 ατόμων) για υπηρεσίες φύλαξης. Αιτείται την ακύρωση αυτών των πράξεων, επικαλούμενη τη μη διεξαγωγή δημόσιου διαγωνισμού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/24/ΕΕ, τον αποκλεισμό νομικών προσώπων από τη διαδικασία και την κατά παράβαση του Συντάγματος (άρθρο 103) καθιέρωση προσωρινών συμβάσεων για πάγιες ανάγκες. Υποστηρίζει ότι οι προσβαλλόμενες πράξεις μετατρέπουν νομικά συμβάσεις έργου σε «εργασιακές», παρακάμπτοντας τη δημοσιονομική διαφάνεια και τα κοινοτικά κριτήρια ανταγωνισμού.


ΑΕΠΠ/83/2017

Η Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας «………..» στρέφεται κατά της σύναψης 30 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για παροχή υπηρεσιών εστίασης από το φορέα «……………», οι οποίες συντάχθηκαν βάσει του άρθρου 63 του Ν.4430/2016, χωρίς προηγούμενο δημόσιο διαγωνισμό. Η προσφυγή θεωρεί ότι η διαδικασία αυτή παραβίασε το ενωσιακό δίκαιο περί δημοσίων συμβάσεων, τις θεμελιώδεις ελευθερίες της ΣΛΕΕ και αρχές του Συντάγματος, ζητώντας την ακύρωση των πράξεων που επέτρεψαν τη σύναψη αυτών των συμβάσεων.


ΑΕΠΠ/3/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της παροχής υπηρεσιών εστίασης-σίτισης σε δημόσια νοσοκομεία, ασκεί προδικαστική προσφυγή κατά της πρόσκλησης για πρόσληψη 31 ατόμων με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (έως 31/12/2018) για τις υπηρεσίες εστίασης του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Ιπποκράτειο». Κατηγορεί την αναθέτουσα αρχή για παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας για Δημόσιες Συμβάσεις, καθώς και του άρθρου 103 του Συντάγματος, επειδή δεν προχώρησε σε δημόσιο διαγωνισμό για την ανάθεση των υπηρεσιών αυτών, παρά το γεγονός ότι δεν υπήρχαν νομοθετημένες οργανικές θέσεις και δεν συντρέχουν οι συνταγματικές προϋποθέσεις για σύναψη συμβάσεων εργασίας. Επιπλέον, επικαλείται παράβαση της αρχής της χρηστής δημοσιονομικής διαχείρισης και αμφισβητεί τη νομιμότητα του άρθρου 63 του Ν.4430/2016 που επιτρέπει τέτοιες προσλήψεις.


ΑΕΠΠ/21/2018

Η προσφεύγουσα εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της απώταται την ανάκληση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών (με αριθμό 26/21-09-2017), η οποία εγκρίνει την οικονομοτεχνική μελέτη και την προσφυγή στη διαδικασία του άρθρου 63 του ν.4430/2016 για την πρόσληψη προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (12 μηνών) για 77 υπαλλήλους καθαριότητας. Ζητεί επίσης αποχή από τη σύναψη των συμβάσεων έως την έκδοση απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας σχετικά με τη συμβατότητα του άρθρου 63 με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαριότητας κτιρίων και περιβάλλοντος χώρου του νοσοκομείου, με συνολικό προϋπολογισμό 990.765,00 € (συμπ. ΦΠΑ). Η προσφυγή βασίζεται σε ισχυρισμούς παραβίασης Ευρωπαϊκής νομοθεσίας, Συντάγματος και αρχών δημοσίων συμβάσεων.


ΑΕΠΠ/525/2018

Η προσφεύγουσα εταιρία με την προδικαστική προσφυγή της αιτείται την ανάκληση και ακύρωση τριών πράξεων της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Συγκεκριμένα, ζητά την ανάκληση των αποφάσεων με αρ. πρωτ. 24389/25.08.2017 και 24576/28.08.2017, με τις οποίες εγκρίθηκε η σύναψη 98 ατομικών συμβάσεων εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για υπηρεσίες καθαριότητας βάσει του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016. Επιπλέον, ζητά την ακύρωση της Ανακοίνωσης ΣΟΧ υπ΄ αριθμ. 1/2017 για την πρόσληψη των 98 ατόμων, καθώς και την ακύρωση της παραλείψεις διενέργειας διεθνούς ανοικτού δημόσιου διαγωνισμού για ανάδειξη αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε κτίρια και εγκαταστάσεις της Υγειονομικής Περιφέρειας.


ΑΕΠΠ/48/2017

Η Προσφεύγουσα Εταιρεία με την προδικαστική προσφυγή της αίτησε την ακύρωση της Ανακοίνωσης υπ’αρ. ΣΟΧ και άλλων συναφών πράξεων για τη σύναψη συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου από τη δημόσια αρχή. Ισχυρίστηκε ότι οι πράξεις αυτές συντελέστηκαν κατά παράβαση του ενωσιακού δικαίου περί δημοσίων συμβάσεων, των διατάξεων του Συντάγματος (άρθρ. 103, 5 παρ. 1, 25 παρ. 1) και του άρθρου 63 του Ν. 4430/2016. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την κάλυψη αναγκών φύλαξης μέσω προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου, παραβιάζοντας κατ' αυτήν τη δυνατότητα διαγωνιστικής διαδικασίας για δημόσια σύμβαση υπηρεσιών, στην οποία η ίδια είχε ενδιαφέρον να συμμετάσχει.