×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1405/2019

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα εταιρεία αιτείται την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 90/2019 του Δήμου, την απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας εταιρείας και την ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας κοινόχρηστων χώρων του Δήμου για περίοδο 8,5 μηνών, με προϋπολογισμό 239.171,14€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν χειρονακτικό καθαρισμό δημοτικών χώρων, πλατειών και οδών, καθώς και περισυλλογή απορριμμάτων με χρήση ατομικών μέσων και όνων. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η παρεμβαίνουσα δεν πληροί τα κριτήρια τεχνικής ικανότητας, καθώς οι προηγούμενες συμβάσεις της δεν αφορούσαν ειδικά υπηρεσίες καθαριότητας.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1145/2020

Η προσφεύγουσα εταιρεία, με την προδικαστική προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 54/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία την αποκλείει από τη συνέχιση του διαγωνισμού. Συγκεκριμένα, ζητεί να κριθεί παραδεκτή η τεχνική της προσφορά και να επιτραπεί η συμμετοχή της στα επόμενα στάδια του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τον «Καθαρισμό δημοτικών κτιρίων, δημοτικών οδών, πλατειών, κοινόχρηστων χώρων, δημοτικών νεκροταφείων & άλλων εγκαταστάσεων σε όλη τη Διοικητική Περιφέρεια του Δήμου» με προϋπολογιζόμενο ποσό 158.870,97 € (πλέον ΦΠΑ). Η προσφυγή εστιάζει στην απόρριψη της τεχνικής προσφοράς της λόγω ελλειπόντων στοιχείων και παραβιάσεων των αρχών διαφάνειας και ίσης μεταχείρισης.


ΕλΣυν.Κλ.Ζ/417/2011

Προγραμματικές συμβάσεις:Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν σε προηγούμενη σκέψη της παρούσης (υπό ΙΙ), το Κλιμάκιο διαπιστώνει .. ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στο εν λόγω σχέδιο προγραμματικής συμβάσεως..(...)Κατ’ ακολουθία αυτών, το Κλιμάκιο κρίνει ότι κωλύεται η υπογραφή του σχεδίου προγραμματικής συμβάσεως μεταξύ του … (….) και του Δήμου …,  με αντικείμενο «τον καθαρισμό κοινόχρηστων χώρων του Δήμου και χώρων καταυλισμών των αθίγγανων».


ΑΕΠΠ/59/2021

Η προσφεύγουσα ένωση αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που έκανε αποδεκτή την προσφορά της εταιρείας «*****» και την ανάδειξή της ως προσωρινού αναδόχου στον διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας και απολύμανσης του κτηρίου όπου θα στεγαστούν οι ******. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες καθαριότητας και απολύμανσης για διάρκεια 24 μηνών με δυνατότητα επέκτασης 12 μηνών, με εκτιμώμενη αξία 1.902.365,96 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επικαλείται ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία δεν πληρούσε τους όρους της διακήρυξης, καθώς δεν ήταν εγγεγραμμένη για υπηρεσίες απολύμανσης, παρά μόνο για καθαρισμό.


ΑΕΠΠ/770/2020

Με τις δύο προδικαστικές προσφυγές (577/2020 και 580/2020), οι προσφεύγουσες εταιρείες ζητούν την ακύρωση της απόφασης 533/2020 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία αφορά τον διαγωνισμό για την ανάθεση υπηρεσιών συντήρησης και ανάπλασης πλατειών, πεζοδρόμων, κλιμάκων και άλλων κοινόχρηστων πράσινων χώρων σε 7 Δημοτικές Κοινότητες. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει εργασίες όπως εγκατάσταση πρασίνου, αποκατάσταση σκληρών επιφανειών, συντήρηση χώρων πρασίνου και δενδροστοιχιών, συντήρηση δικτύων άρδευσης και πράσινων δωμάτων, με συνολική εκτιμώμενη αξία 30.057.553,38 ευρώ (πριν ΦΠΑ). Οι προσφεύγουσες επικρίνουν τη νομιμότητα της απόφασης, ισχυριζόμενες ότι η αναδειχθείσα ανάδοχος δεν πληρούσε τα κριτήρια συμμετοχής.


ΑΕΠΠ/335/2018

Η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της απόφασης του Γενικού Γραμματέα της αναθέτουσας αρχής, με την οποία εγκρίθηκε το Πρακτικό της Επιτροπής του διαγωνισμού και κρίθηκε νόμιμη η οικονομική προσφορά της παρεμβαίνουσας, η οποία αναδείχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας του κτηρίου του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου 37 στο Μαρούσι. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τον καθημερινό γενικό καθαρισμό των εσωτερικών και εξωτερικών χώρων του κτηρίου, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών όπως ξεσκόνισμα επίπλων, άδειασμα δοχείων απορριμμάτων, σκούπισμα δαπέδων, καθαρισμός WC και τουαλετών, καθαρισμός ανελκυστήρων και κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδή σκουπιδιών, καθώς και περιοδικούς καθαρισμούς όπως εβδομαδιαίος, μηνιαίος και τριμηνιαίος.


ΑΕΠΠ/771/2020

Οι προσφεύγουσες επιδιώκουν την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου με αριθμό 533/2020, η οποία προέκυψε στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου για την παροχή υπηρεσιών συντήρησης και ανάπλασης πλατειών, πεζοδρόμων, κλιμάκων και άλλων κοινοχρήστων χώρων πρασίνου σε επτά Δημοτικές Κοινότητες του Δήμου. Το αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνει εργασίες συντήρησης και ανάπλασης πάρκων, δασυλλίων, πλατειών, πεζοδρομίων, παρτεριών, ζαρντινιερών, προαυλίων σχολείων, πράσινων δωμάτων σε σχολικά συγκροτήματα, παιδικών χαρών, περιβάλλοντων χώρων εκκλησιών, άλσεων, λόφων, κοιμητηρίων και δενδροστοιχιών σε όλη την έκταση των επτά Δημοτικών Κοινοτήτων για περίοδο 36 μηνών.


ΑΕΠΠ/189/2019

Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση, άλλως οίκοθεν ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής Γ.Ν.Α. «ΚΑΤ» υπ’ αριθμ. 35/12.12.2018, η οποία αφορά την αποδοχή των προσφορών και την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου στον Ανοιχτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό για «Υπηρεσίες Καθαρισμού Κτηρίων». Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας των χώρων του ΓΝΑ ΚΑΤ για ένα έτος, με συνολικό προϋπολογισμό 1.500.000,00€ (συμπεριλ. ΦΠΑ), υπαγόμενο στον κωδικό CPV 90911200-8. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν καθαρισμό χώρων κατόπιν ειδικών απαιτήσεων, με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.


ΕΣ/ΚΠΕ/ΤΜ.7/154/2018

Καθαρισμός κοινόχρηστων χώρων.Με δεδομένα αυτά, η υπό κρίση δαπάνη δεν είναι νόμιμη, καθόσον, όπως προκύπτει από τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου ..., ο εν γένει καθαρισμός των κοινόχρηστων χώρων συμπεριλαμβάνεται στις αρμοδιότητες των Τμημάτων Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών και Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων της Διεύθυνσης Καθαριότητας και Ανακύκλωσης του Δήμου. Επίσης, η μεταξύ της «Δ.Ε.Κ.ΠΟ.Τ.Α.» και της αναδόχου σύμβαση δεν αναγράφει αναλυτικά κανένα από τα στοιχεία α΄ έως στ΄ της πρώτης παραγράφου του άρθρου 68 του ν. 3863/2010, γεγονός που αφενός επάγεται την ακυρότητά της και την απόρριψη της σχετικής δαπάνης και αφετέρου σε συνδυασμό με την παράλειψη αναφοράς και όλων των λοιπών στοιχείων που όφειλε να λάβει υπόψη του το δημοτικό νομικό πρόσωπο για να προσδιορίσει την εκτιμώμενη δαπάνη, όπως του είδους, της ποσότητας και των χαρακτηριστικών των προς ανάθεση εργασιών, δεν επιτρέπει τον έλεγχο της τήρησης της αρχής της οικονομικότητας. υγγνωστή πλάνη)


ΕλΣυν.Κλ.Τμ.7/221/2015

Ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής - ανακύκλωσης απορριμμάτων και καθαρισμού κοινόχρηστων χώρων Δήμου:..Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στη σκέψη ΙΙ της παρούσας, το Κλιμάκιο άγεται στην κρίση ότι ο πρώτος λόγος διαφωνίας, σύμφωνα με τον οποίο δεν επισυνάπτεται αιτιολογημένη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, όπως προβλέπει η διάταξη του άρθρου 61 του ν. 3979/ 2011 για την ανάθεση των ανωτέρω υπηρεσιών σε ιδιώτες, είναι αβάσιμος. Τούτο διότι, με την 49/26-02-2014 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου ..., η οποία λήφθηκε ομόφωνα, αιτιολογείται επαρκώς η ανάγκη ανάθεσης της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων και της αποκοµιδής των απορριµµάτων στις ∆ηµοτικές Ενότητες ... και Παλλήνης σε τρίτους, καθορίζεται επακριβώς το αντικείμενο των συμβάσεων, καθώς και η διάρκειά τους και, ως εκ τούτου, πληρούνται οι τιθέμενες από τη διάταξη του άρθρου 61 παρ. 1 του ν.3979/2011 προϋποθέσεις για την ανάθεση των σχετικών υπηρεσιών σε τρίτους. Περαιτέρω, και ο δεύτερος λόγος διαφωνίας είναι αβάσιμος, καθόσον νομίμως διενεργήθηκαν δύο ανοιχτοί διαγωνισμοί για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων και την αποκομιδή των απορριμμάτων στις ∆ηµοτικές Ενότητες ... και ..(..)Κατόπιν αυτών, οι εντελλόμενες δαπάνες είναι νόμιμες, ως εκ τούτου τα ελεγχόμενα χρηματικά εντάλματα πρέπει να θεωρηθούν.​


ΕΑΔΗΣΥ/217/2022

Με την ως άνω προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της από 11-1-2021 κοινοποιηθείσας με αρ. 497/2021 Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος τον απέκλεισε και αποφάσισε τη ματαίωση της διαδικασίας ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ: Πλατειών, Πάρκων, Παιδότοπων και λοιπών Κοινόχρηστων χώρων», εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ 468.622,73 ευρώ, που δημοσιεύθηκε στο ΚΗΜΔΗΣ … την 9-7-2020 και στο ΕΣΗΔΗΣ με συστημικό α/α … Η αναθέτουσα υποβάλλει τις από 4-2-2022 Απόψεις της και ο προσφεύγων το από 9-2-2022 υπόμνημά του.