ΑΕΠΠ/1450/2020
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα, με την προδικαστική προσφυγή της, επιδίωκε την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριπτε την προσφορά της και ανέδειξε την παρεμβαίνουσα ως προσωρινή ανάδοχο στον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις κτιριακές εγκαταστάσεις και τον περιβάλλοντα χώρο του φορέα, συνολικής προϋπολογισθείσας αξίας 124.890 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), για διάστημα δύο μηνών. Η προσφεύγουσα επισήμανε ότι η προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν καλύπτει το ελάχιστο νόμιμο ωρομίσθιο και ότι δεν υπολογίστηκε σωστά το κόστος των εποπτών, παραβιάζοντας τους όρους της διακήρυξης και την εργατική νομοθεσία.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/103/2018
Ο προσφεύγων ασκεί προδικαστική προσφυγή για την ακύρωση της απόφασης που καθόρισε ως προσωρινή ανάδοχο την εταιρεία «………» για το Τμήμα ΑΜΕΑ ………, ισχυριζόμενος ότι η προσφορά της ήταν εσφαλμένη ως προς το μισθολογικό κόστος και το κόστος των αναλωσίμων, κατατείνοντας ότι παραβιάζει την εργατική νομοθεσία και δημιουργεί άδικο ανταγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας σε κτιριακές εγκαταστάσεις και περιβάλλοντα χώρου των παραρτημάτων του ……… για το έτος 2018, με προϋπολογισμό 168.940,00 € πλέον ΦΠΑ. Η διαδικασία προκήρυξης έγινε μέσω ηλεκτρονικού ανοικτού τακτικού διαγωνισμού κάτω των ορίων της Διακήρυξης 7/2017.
ΕΣ/ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ/563/2024
Η απόφαση 563/2024 του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Α΄ Ελάσσονα Ολομέλεια) αφορά αίτηση αναίρεσης κατά της απόφασης 393/2022 του ΙΙ Τμήματος του Συνεδρίου. Ο αιτών επιδίωκε την αναίρεση της προαναφερθείσας απόφασης του ΙΙ Τμήματος, η οποία απέρριπτε αγωγή του για καταβολή διαφορών συντάξεων. Πριν από την πρώτη συζήτηση της υπόθεσης, ο αιτών κατέθεσε έγγραφη δήλωση στη Γραμματεία, με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του, με την οποία παραιτήθηκε από την αίτηση αναίρεσης. Με βάση τα άρθρα 81 και 83 του ν. 4700/2020, η παραίτηση από το δικόγραφο ένδικου μέσου συνεπάγεται αυτοδικαίως την κατάργηση της δίκης. Συνεπώς, το Δικαστήριο διαπίστωσε και κήρυξε καταργημένη τη δίκη που ανοίχθηκε με την άσκηση της αίτησης.
ΑΕΠΠ/192/2017
Ο προσφεύγων, μέσω της προδικαστικής προσφυγής του, αίτησε την ακύρωση ή τροποποίηση της απόφασης με αρ. πρωτ. 1264/17.10.2017, η οποία είχε εγκρίνει το πρακτικό υπ' αρ. 3 της συνεδρίασης της Επιτροπής Διενέργειας/Αξιολόγησης των Προσφορών στις 13.09.2017. Αυτή η απόφαση απέρριπτε την προσφορά του για τον ανοικτό ηλεκτρονικό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό για τον Υποέργο 4 με τίτλο «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΡΑΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ (ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ) ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ» της Πράξης «Οριζόντιες Παρεμβάσεις Εθνικής Εμβέλειας για την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών» (Κωδικός ΟΠΣ 5000490). Ο προσφεύγων επιδίωκε να κριθεί ότι παραμένει υποψήφιος στον διαγωνισμό, ώστε να εξεταστεί η τεχνική του προσφορά και να αξιολογηθεί η υποψηφιότητά του.
ΑΕΠΠ/1812/2021
Οι προσφεύγοντες αιτούσαν την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό πρωτ. 8045/7/21/55-πδ/26-10-2021, η οποία είχε ως αντικείμενο τη σύναψη σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας στις κτιριακές εγκαταστάσεις όπου στεγάζονται οι Υπηρεσίες της αναθέτουσας, για το χρονικό διάστημα από 01-01-2022 έως 31-12-2022, με εκτιμώμενη αξία 241.066,26 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο πρώτος προσφεύγων ανέφερε ότι ο παρεμβαίνων δεν συμπλήρωσε σωστά τους όρους της διακήρυξης, ενώ ο δεύτερος προσφεύγων απεκλείσθη λόγω υπολογισμού του ποσοστού των ασφαλιστικών εισφορών, το οποίο θεωρήθηκε ασαφές από το κανονιστικό πλαίσιο.
ΝΣΚ/407/2000
ΕΣΥ. Ιατροί. Ωρομίσθιο υπερωριακής εργασίας.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Δεν δικαιούνται οι γιατροί του ΕΣΥ το ωρομίσθιο υπερωριακής εργασίας που καθορίσθηκε για τους δημοσίους υπαλλήλους με την με αρ.2039921/3479/0022/14-6-1991 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, διότι η απόφαση αυτή ως ανυπόστατη, λόγω μη δημοσιεύσεώς της κατ άρθρο 3 παρ.3 του Ν.301/1976, δεν παράγει έννομα αποτελέσματα και δεν μπορεί ν αποτελέσει τη νόμιμη βάση για την ικανοποίηση του σχετικού αιτήματός τους.
36395/2023
Καθορισμός του αριθμού Εποπτών εκλογών, Αναπληρωτών Εποπτών και των προθεσμιών για το διορισμό και την άφιξη αυτών και των Γραμματέων τους στην οικεία Πρεσβευτική ή Προξενική Αρχή, για την ψηφοφορία των Ελλήνων που διαμένουν εκτός Ελληνικής Επικράτειας κατά τις βουλευτικές εκλογές της 20ης Μαΐου 2023
ΝΣΚ/48/2005
Νομιμοποίηση της Επιτροπής Διοίκησης του Π.Ε.Α.Κ. Πατρών για τη χορήγηση άδειας εγκατάστασης περιπτέρου στον περιβάλλοντα χώρο του Παμπελοποννησιακού Σταδίου.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Μετά την έκδοση του Ν 3016/2002 και της σε εκτέλεση αυτού κ.υ.α., (8153/31-10-2003) η Επιτροπή Διοίκησης του Παμπελοποννησιακού Εθνικού Αθλητικού Κέντρου (Π.Ε.Α.Κ.) Πατρών δεν νομιμοποιείται να ασκεί διοίκηση και διαχείριση του σταδίου και του περιβάλλοντος αυτό χώρου, ούτε να παρέχει τη σύμφωνη γνώμη της για τη χορήγηση άδειας περιπτέρου στον περιβάλλοντα χώρο αυτού.
ΝΣΚ/415/2001
Δημόσιοι υπάλληλοι. Διαγωνισμός προσλήψεως ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας. Ανάκληση Υπουργικής αποφάσεως. Σύνταξη νέου πίνακα κατατάξεως υποψηφίων.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή
Η Υπηρεσία δεν δύναται να κάνει δεκτό το αίτημα των υποψηφίων, περί ανακλήσεως της υπ αριθμ. ΔΥ1α/οικ.3139/23-1-1995 Υπουργικής αποφάσεως κυρώσεως του πίνακα επιλογής υπαλλήλων για την πλήρωση 95 θέσεων του κλάδου ΤΕ Εποπτών Δημόσιας Υγείας που είχαν προκηρυχθεί με την υπ αριθ. ΔΥ1α/οικ.3360/9-8-1994 ΚΥΑ και συντάξεως νέου πίνακα υποψηφίων, σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 18 παρ.6 του Ν 2190/1994, διότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις ανακλήσεως της πράξεως αυτής καθώς και των στηριζομένων σ αυτή πράξεων διορισμού 95 Εποπτών Δημόσιας Υγείας, μετά την πάροδο πλέον των πέντε ετών από το διορισμό τους, κατά τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν 2683/1999, που δεν προσκρούουν σε συνταγματικές διατάξεις.
ΝΣΚ/274/2006
Ωρομίσθιο διδακτικό προσωπικό ΣΕΘΑ.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή
Οι Καθηγητές, που έχουν τα νόμιμα προσόντα, μπορούν να αναλάβουν την διδασκαλία μαθημάτων στη ΣΕΘΑ με σύμβαση τριετούς (ή και ετήσιας θητείας, η οποία μπορεί να ανανεώνεται μέχρι την συμπλήρωση τριών συνολικά ετών), εφόσον στην σχετική σύμβαση αναφέρεται ρητώς ο δικαιολογητικός λόγος της διάρκειας αυτής, με την καταβολή ωριαίας ή μηνιαίας αποζημιώσεως, αναλόγως των αναγκών της Σχολής.
ΑΕΠΠ/589/2020
Ο προσφεύγων με την προδικαστική προσφυγή του αίτησε την ακύρωση της απόφασης της Επιτροπής Διαγωνισμού, η οποία απορρίπτει την πρότασή του για τα Τμήματα 2 και 4 του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η προμήθεια μηχανημάτων και οχημάτων, συγκεκριμένα φορτηγών έως 3,5 τόνων με καρότσα ανατροπής και φορτηγού έως 7,5 τόνων με ανατροπή και εξοπλισμό αρπάγης. Ο προσφεύγων υποστήριξε ότι η απόρριψη της προσφοράς του ήταν παράνομη, επειδή η Επιτροπή Διαγωνισμού δεν αξιολόγησε σωστά τα υποβληθέντα δικαιολογητικά και τεχνικά βιβλία, δεν συμπλήρωσε σωστά το φύλλο συμμόρφωσης, και δεν του έδωσε τη δυνατότητα να προσφέρει διευκρινίσεις. Επιπλέον, ισχυρίστηκε ότι η αποδοχή της προσφοράς του άλλου διαγωνιζόμενου έγινε κατά παράβαση των όρων της διακήρυξης.