ΑΕΠΠ/150/2017
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή ζητώντας την ακύρωση: α) του Πρακτικού αποσφράγισης, ελέγχου δικαιολογητικών και αξιολόγησης τεχνικών προσφορών (αριθ. 112616/21.09.2017) και β) της Απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής (αριθ. 882/26.09.2017), που επικύρωσε το Πρακτικό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την 'Συντήρηση Κ.Χ. Πρασίνου' με προϋπολογισμό 299.700 € (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι οι επικυρωθείσες προσφορές τριών εταιριών δεν πληρούν τους όρους της Διακήρυξης ως προς την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, ιδίως όσον αφορά στην άδεια διαχείρισης φυτικών υπολειμμάτων και στον εξοπλισμό κλαδοτεμαχιστή.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1565/2021
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της Οικονομικής Επιτροπής με αρ. 669/15.07.2021, με την οποία αποκλείστηκε από τη διαδικασία, καθώς και της σχετικής απόφασης με αρ. 778/2021, με την οποία ο παρεμβαίνων ανεδείχθη προσωρινός ανάδοχος. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες διαχείρισης φυτικών υπολειμμάτων με εκτιμώμενη αξία 1.275.442,00 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων επικαλείται ότι παρέθετε ήδη σύμβαση με τρίτη εταιρεία για τη διαχείριση των υπολειμμάτων, αλλά η Οικονομική Επιτροπή τον απέρριψε λόγω μη σωστής δήλωσης στήριξης σε τρίτους και μη υποβολής απαιτούμενων εγγράφων (ΕΕΕΣ/ΤΕΥΔ) για τον συνεργάτη.
ΑΕΠΠ/243/2019
Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της Απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της αναθέτουσας αρχής, η οποία επικύρωσε τα Πρακτικά παραλαβής, αποσφράγισης και αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών του διαγωνισμού για την 'Προμήθεια Ιατροτεχνολογικού Εξοπλισμού για τις ανάγκες του Γενικού Νοσοκομείου', με συνολικό προϋπολογισμό 870.000,00 €. Συγκεκριμένα, η προσφυγή αφορά το τμήμα 4 του διαγωνισμού που αφορά στην προμήθεια 15 αναπνευστήρων για ενήλικες και παιδιατρικούς ασθενείς. Η προσφεύγουσα επιχειρηματολογεί ότι η τεχνική προσφορά της παρεμβαίνουσας δεν πληροί όλες τις απαιτούμενες τεχνικές προδιαγραφές, ιδιαίτερα όσον αφορά στη συχνότητα αναπνοών και στην τελευταία τεχνολογία του εξοπλισμού, και ζητεί την απόρριψη της προσφοράς της παρεμβαίνουσας.
ΑΕΠΠ/445/2019
Με την προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης 14/2019 της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου, η οποία επικύρωσε το 4ο Πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού και απέρριψε την οικονομική της προσφορά, αποκλείοντάς την έτσι από τον διαγωνισμό. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας, ανακύκλωσης και λειτουργίας χώρου υγειονομικής ταφής υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) για τον Δήμο, με εκτιμώμενη αξία 777.646,26€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%) και διάρκεια δύο έτη με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η απόρριψη της προσφοράς της ως «ασυνήθιστα χαμηλής» ήταν παράνομη, καθώς η διατύπωση της διακήρυξης δημιουργούσε σύγχυση σχετικά με τον τρόπο υποβολής των οικονομικών προσφορών.
ΑΕΠΠ/597/2019
Με την προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής που επικύρωσε το πρακτικό της επιτροπής αποσφράγισης δικαιολογητικών κατακύρωσης του διαγωνισμού. Επιδιώκει να κατακυρωθεί ο διαγωνισμός σε αυτόν, ισχυριζόμενος ότι ο προσωρινός ανάδοχος δεν πληρούσε τα κριτήρια της διακήρυξης όσον αφορά την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια (άρθρο 2.2.5) και την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα (άρθρο 2.2.6). Το αντικείμενο της σύμβασης ήταν η παροχή υπηρεσίας απομάκρυνσης φερτών υλικών φράγματος, με εκτιμώμενη αξία 112.000,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ (138.880 ευρώ με ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι ο προσωρινός ανάδοχος επικαλέστηκε ιδιότητες κληρονομούμενης ατομικής επιχείρησης χωρίς να υπάρχει νομική και πραγματική ταύτιση μεταξύ τους.
ΑΕΠΠ/65/2022
Η πρώτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της απόφασης 709/51ης/18-11-2021 του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορά την έγκριση του πρακτικού αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών κατακύρωσης του διαγωνισμού 22/2021, και την ακύρωση της ανακήρυξης της εταιρίας "…" ως αναδόχου, καθώς και την ακύρωση της απόφασης 668/48ης/29-10-2021 που ενσωματώθηκε. Η δεύτερη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της προσβαλλομένης κατά το σκέλος που εγκρίθηκε το πρακτικό αποσφράγισης και ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης του διαγωνισμού, την απόρριψη της προσφοράς της εταιρίας "…" και τον αποκλεισμό της από το διαγωνισμό. Η τρίτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση ή ανάκληση της προσβαλλομένης απόφασης που εγκρίνει το πρακτικό αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών, καθώς και του πρακτικού αποσφράγισης και ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης της εταιρίας "…", ζητώντας την απόρριψη προσφορών άλλων εταιριών. Η τέταρτη προσφεύγουσα ζητά την ακύρωση της προσβαλλομένης κατά το μέρος που έγιναν δεκτές οι προσφορές ορισμένων οικονομικών φορέων. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας για τις ανάγκες του "…", του "…", του "…", καθώς και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, με συνολικό προϋπολογισμό 620.967,74€ χωρίς ΦΠΑ, και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
ΑΕΠΠ/1100/2018
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή της επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΗΜΟΥ, με την οποία αναδείχθηκε ως προσωρινός ανάδοχος η εταιρία [....], καθώς ισχυρίζεται ότι οι προσφορές των διαγωνιζόμενων εταιριών δεν πληρούν τους επί ποινή αποκλεισμού όρους της διακήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά στην «Συντήρηση και επέκταση οριζόντιας σήμανσης/διαγραμμίσεις θέσεων ελεγχόμενης στάθμευσης του Δήμου [....]», με προϋπολογισμένη αξία 195.000,00 € χωρίς ΦΠΑ. Η προσφεύγουσα επικαλείται ειδικότερα ελλείψεις στις εγγυητικές επιστολές συμμετοχής, ανεπαρκή τεχνική και επαγγελματική ικανότητα, καθώς και μη συμμόρφωση με τα κριτήρια καταλληλότητας και πρότυπα ποιότητας που προβλέπει η διακήρυξη.
ΑΕΠΠ/64/2022
Η πρώτη προσφεύγουσα ζήτησε την ακύρωση της απόφασης 709/51ης/18-11-2021 του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, η οποία αφορούσε την έγκριση του πρακτικού αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών κατακύρωσης του διαγωνισμού 22/2021, καθώς έγιναν δεκτές οι προσφορές ορισμένων οικονομικών φορέων και ανακηρύχθηκε ανάδοχος. Η δεύτερη προσφεύγουσα ζήτησε την ακύρωση της ίδιας απόφασης, την απόρριψη της προσφοράς της εταιρίας που αναδείχθηκε ανάδοχος και τον αποκλεισμό της από τον διαγωνισμό. Η τρίτη προσφεύγουσα ζήτησε την ακύρωση ή ανάκληση της προσβαλλομένης απόφασης, στην οποία εγκρίθηκε το πρακτικό αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής, τεχνικών και οικονομικών προσφορών, με το οποίο αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών όλων των συμμετεχόντων εταιριών, και ζήτησε επίσης την απόρριψη προσφορών συγκεκριμένων εταιριών. Η τέταρτη προσφεύγουσα ζήτησε την ακύρωση της προσβαλλομένης απόφασης κατά το μέρος που αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών ορισμένων οικονομικών φορέων. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή υπηρεσιών καθαριότητας για τις ανάγκες του Νοσοκομείου, του Οργανισμού και του Υπουργείου, καθώς και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, με συνολικό προϋπολογισμό 620.967,74€ χωρίς ΦΠΑ, και κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
ΑΕΠΠ/67/2022
Με την πρώτη προδικαστική προσφυγή, η πρώτη προσφεύγουσα αιτείται να ακυρωθεί η προσβαλλομένη απόφαση της αναθέτουσας αρχής που αφορά την έγκριση του πρακτικού αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών κατακύρωσης του υπ’ αρ. 22/2021 διαγωνισμού, καθ’ ο μέρος έγιναν δεκτές οι προσφορές ορισμένων οικονομικών φορέων και ανακηρύχθηκε η «….» ανάδοχος. Με τη δεύτερη προδικαστική προσφυγή, η δεύτερη προσφεύγουσα αιτείται να γίνει δεκτή η προσφυγή της, να ακυρωθεί η προσβαλλομένη κατά το σκέλος που εγκρίθηκε το πρακτικό και κατακυρώνει στην εταιρία «….» τον διαγωνισμό, να απορριφθεί η προσφορά της εταιρίας «….» (1η σε σειρά κατάταξης) και αναδειχθείσας αναδόχου και να αποκλεισθεί η συμμετοχή της από το διαγωνισμό. Με την τρίτη προδικαστική προσφυγή η τρίτη προσφεύγουσα αιτείται να γίνει δεκτή η προσφυγή της στο σύνολό της, να ακυρωθεί, άλλως ανακληθεί η προσβαλλομένη με την οποία εγκρίνεται το πρακτικό αποσφράγισης και αξιολόγησης δικαιολογητικών συμμετοχής-τεχνικών και οικονομικών προσφορών του υπ’ αρ. … διαγωνισμού, με το οποίο αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών όλων των συμμετεχόντων εταιριών, καθώς και το πρακτικό αποσφράγισης και ελέγχου δικαιολογητικών κατακύρωσης της εταιρίας «… και η ανάδειξή της ως προσωρινής αναδόχου του έργου, κατά το σκέλος που έγιναν εσφαλμένα αποδεκτές και δεν απορρίφθηκαν οι προσφορές άλλων εταιριών. Με την τέταρτη προδικαστική προσφυγή η προσφεύγουσα αιτείται την ακύρωση της προσβαλλομένης κατά το μέρος που αποφασίστηκε η αποδοχή των προσφορών των οικονομικών φορέων «….», «….», «….» και «….». Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η ανάθεση παροχής υπηρεσιών καθαριότητας για τις ανάγκες του «….» του «….», του «….», καθώς και του περιβάλλοντος χώρου αυτών, συνολικού προϋπολογισμού 620.967,74€ χωρίς ΦΠΑ, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
ΑΕΠΠ/512/2019
Η προσφεύγουσα, με την Προδικαστική Προσφυγή της, επιδιώκει την ακύρωση της υπ’ αριθ. 4493/21.03.2019 απόφασης του Δ.Σ. του αναθέτοντα φορέα, η οποία επικύρωσε το Πρακτικό 1/08.03.2019 και κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά της εταιρείας «…». Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Ανάθεση υπηρεσιών καθαρισμού χερσαίων χώρων και εγκαταστάσεων …» με εκτιμώμενη αξία 300.000,00 € (συν ΦΠΑ 24%) για τρία έτη. Η προσφεύγουσα αμφισβητεί την επιλεξιμότητα της ανταγωνίστριας εταιρείας, ισχυριζόμενη ότι δεν πληροί τους όρους της διακήρυξης, ειδικά ως προς τη στήριξη σε δάνεια εμπειρία και τεκμηρίωση τεχνικού εξοπλισμού.
ΑΕΠΠ/261/2018
Η προσφεύγουσα εταιρία ασκεί Προδικαστική Προσφυγή με στόχο την ακύρωση της Απόφασης 18/31.01.2018 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία επικύρωσε το Πρακτικό Νο 3 (2592/24.01.2018) για τον δημόσιο ηλεκτρονικό Διαγωνισμό «…………» (υπ’ αριθ. …………, προϋπολογισμός €100.365,02 χωρίς ΦΠΑ). Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες για το χρονικό διάστημα από 26.02.2018 έως 25.02.2019. Η προσφεύγουσα ισχυρίζεται ότι η επιλεγείσα ατομική επιχείρηση (προσωρινός ανάδοχος) υπέβαλε ελλιπή/ανακριβή Τ.Ε.Υ.Δ (π.χ. μη διευκρίνιση μεγέθους επιχείρησης, λανθασμένη εκπροσώπηση), παραβιάζοντας τη Διακήρυξη και το Ν. 4412/2016, και ζητεί τη διατήρηση του ανταγωνισμού.