×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1534/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση του αποσπάσματος πρακτικού της Διοικητικής Επιτροπής της 21-07-2021, με το οποίο εγκρίθηκαν τα πρακτικά της Επιτροπής Διενέργειας του Διαγωνισμού για το έργο «Παροχή υπηρεσιών για την Ανάδειξη της Πολιτιστικής και Αγροτικής Κληρονομιάς και τη Σήμανση Αξιοθέατων και Μνημείων στην Περιοχή …». Ζητεί να επιτραπεί η συνέχιση της αξιολόγησης της υποψηφιότητάς του και η απόρριψη των δικαιολογητικών συμμετοχής της Ένωσης Εταιρειών «…», καθώς και ο αποκλεισμός της από τη διαδικασία. Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι η προσβαλλόμενη απόφαση είναι μη νόμιμη λόγω έλλειψης ψηφιακής υπογραφής στο ΤΕΥΔ ενός εξωτερικού συνεργάτη, παρότι η ακρίβεια των στοιχείων επιβεβαιώθηκε μέσω Υπεύθυνης Δήλωσης με ψηφιακή θεώρηση. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες πολιτιστικής και αγροτικής ανάδειξης σε συγκεκριμένη περιοχή.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

Υ8/2021

Σύσταση Ομάδας Εργασίας για την υλοποίηση και υποστήριξη της διεθνούς πρωτοβουλίας της Ελλάδας για την προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και των μνημείων της φύσης από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής.


ΝΣΚ/36/2001

ΥΠΠΟ. Ανάθεση σε ιδιώτες τεχνικούς της επίβλεψης έργων επί μνημείων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
(Τριμελούς Επιτροπής) Και μετά την εξαίρεση των συμβάσεων έργων, που συνάπτει το ΥΠΠΟ στο πλαίσιο της εκτέλεσης αρχαιολογικών έργων σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 81 του Ν 1958/1991 με αυτεπιστασία, από τις διατάξεις του άρθρου 6 του Ν 2527/1997, όπως αυτό συμπληρώθηκε με το άρθρο 6 παρ.3 του Ν 2833/2000, είναι απαραίτητη για κάθε περίπτωση ανάθεσης της επίβλεψης έργων επί μνημείων σε ιδιώτες τεχνικούς, η προηγούμενη σύμφωνη γνώμη του αρμοδίου Συμβουλίου Μνημείων του ΥΠΠΟ (Κεντρικού Αρχαιολογικού ή Νεωτέρων Μνημείων, αναλόγως των μνημείων στα οποία εκτελούνται τα έργα), η οποία πρέπει να είναι ρητή και να αφορά συγκεκριμένο έργο. Η συνολική έγκριση του προγράμματος έργων του ΥΠΠΟ από το αρμόδιο Συμβούλιο Μνημείων, που γίνεται άπαξ στην αρχή κάθε έτους, δεν συνιστά την απαιτούμενη από τον νόμο προηγούμενη σύμφωνη γνώμη για την ανάθεση της επίβλεψης των έργων επί μνημείων σε ιδιώτες τεχνικούς, εκτός εάν στην απόφαση του αρμοδίου Συμβουλίου Μνημείων για την έγκριση του προγράμματος έργων του ΥΠΠΟ περιέχεται και ρητή σύμφωνη γνώμη για την ανάθεση της επίβλεψης συγκεκριμένου έργου επί μνημείου σε ιδιώτες τεχνικούς.


ΑΕΠΠ/1658/2020

Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή αιτείται την ανάκληση ή ακύρωση της απόφασης 550/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία εγκρίνει τα Πρακτικά ηλεκτρονικής αποσφράγισης προσφορών (18-06-2020) και ελέγχου δικαιολογητικών (28-09-2020), ιδίως στο μέρος που αφορά την αποδοχή και βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών της παρεμβαίνουσας και άλλης εταιρείας, προκρίνοντάς τες στο στάδιο αποσφράγισης των οικονομικών προσφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά δράσεις σήμανσης και ανάδειξης θεματικών διαδρομών στη περιοχή των Χανίων, με στόχο τη δημιουργία δικτύου διαδρομών, πληροφοριακών πινακίδων και ψηφιακού υλικού για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομίας, με προϋπολογισμό 166.432,80 ευρώ (συμπεριλ. ΦΠΑ).


ΝΣΚ/42/2019

Χορήγηση άδειας κατοχής αιγυπτιακών κινητών μνημείων.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η Υπηρεσία που είναι αρμόδια για την έκδοση απόφασης περί χορήγησης ή μη της αιτούμενης άδειας κατοχής αιγυπτιακών κινητών μνημείων, αφού προηγουμένως: α) έχει επιβεβαιώσει τη γνησιότητα των μνημείων αυτών, έτσι ώστε αυτά, ως αρχαία κινητά μνημεία, να υπαχθούν στις προστατευτικές διατάξεις του ν. 3028/2002 και β) εξακριβώσει κατά το δυνατόν ότι το Κράτος της (φερόμενης) προέλευσης των μνημείων αυτών (ή άλλος νόμιμος ιδιοκτήτης ή κάτοχος αυτών στην αλλοδαπή) δεν μπορεί να θεμελιώσει και να τεκμηριώσει δικαιώματα διεκδίκησης και ανάκτησης αυτών, κατά τα οριζόμενα στη Διεθνή Σύμβαση των Παρισίων (ν. 1103/1980), θα αποφασίσει ή μη τη χορήγηση της αιτούμενης άδειας κατοχής επί των εν θέματι κινητών μνημείων και αναλόγως της απαντήσεως, αρνητικής ή καταφατικής, θα καθορίσει τη τηρητέα διαδικασία έκδοσης της σχετικής απόφασης, το περιεχόμενο της απόφασης και την τύχη των μνημείων αυτών.


ΣΤΕ/2418/2017

Εργασίες εκβραχισμού....Επειδή, με άλλο λόγο προβάλλεται ότι η προσβαλλόμενη απόφαση εκδόθηκε χωρίς να ληφθούν μέτρα προστασίας για το εξωκλήσι του «...», το οποίο αποτελεί αυτοτελώς προστατευτέο μνημείο δυνάμει του ν. 3028/2002, εφόσον αναφέρεται στις ιστορικές πηγές της ... και στους καταλόγους των εξοχικών ναΐσκων από το έτος 1500 και εντεύθεν. Ανεξαρτήτως του ότι στα έγγραφα 1420/3.7.2002 της 2ης Εφορείας Βυζαντινών Αρχαιοτήτων και 833/28.6.2002 της 1ης Εφορείας Νεωτέρων Μνημείων αναφέρεται ότι η περιοχή κατασκευής του έργου δεν βρίσκεται κοντά σε ζώνη προστασίας μνημείου αρμοδιότητας των Εφορειών αυτών, στο ... έγγραφο της παραπάνω 2ης Ε.Β.Α. και στη μ.π.ε. βεβαιώνεται ότι το εκκλησάκι που βρίσκεται στην επίδικη περιοχή δεν επηρεάζεται από την κατασκευή του έργου. Πέραν τούτων, ωστόσο, στην α.ε.π.ο. διαλαμβάνεται ειδικός όρος με τον οποίο απαγορεύεται οποιαδήποτε επέμβαση, αλλοίωση ή πρόκληση ζημίας στο ναΐσκο και επιτάσσεται η λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την προστασία του κτίσματος και του περιβάλλοντος χώρου του [περ. ε.2) 8]. Συνεπώς, και αυτός ο λόγος ακυρώσεως είναι απορριπτέος.


ΝΣΚ/76/2010

Τοποθέτηση προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων της ΓΓΔΕ και της ΓΓΣΔΕ του ΥΠΕΧΩΔΕ.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
Είναι σύννομη η τοποθέτηση από τον αρμόδιο Υπουργό υποψηφίου που επελέγη από το Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο ως κατάλληλος για Προϊστάμενος Γενικής Διευθύνσεως σε άλλη Γενική Διεύθυνση από αυτή που δήλωσε με τη σχετική αίτηση της υποψηφιότητάς του.


ΕλΣυν.Τμ.1(ΚΠΕ)353/2015

ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ:Νόμιμη η καταβολή αποδοχών σε ειδικό συνεργάτη Δημάρχου, καθόσον: α) η απαίτηση της πρόσκλησης του Δημάρχου για πολυετή προϋπηρεσία σε συναφή αντικείμενα είναι κατάλληλο κριτήριο για την πρόσληψη ειδικού συνεργάτη, αφού με τον τρόπο αυτόν συγκεκριμενοποιείται η ζητούμενη «αξιόλογη επαγγελματική απασχόληση» και «σημαντική ειδική εμπειρία», που τίθενται ευθέως από το νόμο ως αναγκαία προσόντα πρόσληψης, δεν οδηγεί στην έμμεση υπόδειξη συγκεκριμένων υποψηφίων ως μόνων κατάλληλων και, επιπλέον, δεν περιορίζει υπέρμετρα τον κύκλο των δυνητικών ενδιαφερομένων, έστω και αν τελικώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από έναν μόνο υποψήφιο και β) η αναστολή του δικηγορικού επαγγέλματος δεν αποτελεί προϋπόθεση για τη νομιμότητα της πρόσληψης του ειδικού συνεργάτη, αφού δεν συντρέχει ασυμβίβαστο μεταξύ των δύο ιδιοτήτων, η δε αναστολή  επέρχεται αυτοδικαίως με την πρόσληψη και δεν απαιτείται να συντρέχει (και να αποδεικνύεται) πριν από αυτήν, σε αντίθεση με τα ισχύοντα για άλλα ελεύθερα επαγγέλματα, η άσκηση των οποίων είναι κατά νόμο ασυμβίβαστη με τα καθήκοντα του ειδικού συνεργάτη (άρθρο 31 παρ. 2 Κώδικα Δικηγόρων – ν. 4194/2013 – ΦΕΚ Α΄208/2013 και άρθρο 163 του ν. 3584/2007, ΦΕΚ Α΄ 143/2007).


ΝΣΚ/3/2009

Αποδοχές Ειδικού Νομικού Συνεργάτη στη Γενική Γραμματεία Τύπου και Πληροφοριών.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Η σύμβαση πρόσληψης δικηγόρου ως Ειδικού Νομικού Συνεργάτη στην (πρώην) Γενική Γραμματεία Τύπου και Πληροφοριών είναι σύμβαση εντολής αορίστου χρόνου και δικαιούται πλήρη την συμφωνηθείσα αμοιβή, σύμφωνα με την ειδική διάταξη του άρθρου 3 παρ.2 του Ν 506/1976.


ΝΣΚ/289/2016

Εάν, σε περίπτωση αμφισβήτησης της κυριότητας του αιτούντος έγκριση οικοδομικών εργασιών επί νεότερων μνημείων: α) δύναται το Κεντρικό Συμβούλιο Νεότερων Μνημείων να προβεί σε εξέταση του ιδιοκτησιακού και β) ενδεχόμενη έγκριση των εργασιών θα επιδράσει στη μεταξύ των διαδίκων διαφορά.(...)Η Διεύθυνση Νεότερων Μνημείων ΥΠ.ΠΟ.Α., προκειμένου να εισάγει στο αρμόδιο Συμβούλιο αίτημα έγκρισης οικοδομικών εργασιών, οφείλει να εξετάσει αν ο αιτών νομιμοποιείται προς υποβολή του αιτήματος κατά τον Αστικό Κώδικα ή άλλη ειδική διάταξη. Σε περίπτωση αμφισβήτησης, εκ μέρους τρίτου, της κυριότητας του αιτούντος επί του οικοπέδου, η παρεμπίπτουσα έρευνα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος ανήκει στην αρμόδια πολεοδομική αρχή (πλειοψ.) Τυχόν έγκριση του αιτήματος ουδόλως επηρεάζει το ιδιοκτησιακό καθεστώς (ομοφ.).


ΝΣΚ/135/2019

Ποιος είναι ο αρμόδιος φορέας ο οποίος νομιμοποιείται να προβεί σε καταγγελία της σύμβασης έμμισθης εντολής που έχει καταρτιστεί με δικηγόρο, δεδομένου ότι αυτός συμμετείχε με επιτυχία σε διαγωνιστική διαδικασία πρόσληψης δικηγόρων με έμμισθη εντολή που διενεργήθηκε από το τέως ΙΚΑ-ΕΤΑΜ υποβάλλοντας, όμως, τίτλο σπουδών του οποίου η γνησιότητα δεν επιβεβαιώθηκε. (...) Αρμόδιος φορέας ο οποίος νομιμοποιείται να προβεί σε καταγγελία της σύμβασης έμμισθης εντολής που έχει καταρτιστεί με δικηγόρο, ο οποίος συμμετείχε με επιτυχία σε διαγωνιστική διαδικασία πρόσληψης δικηγόρων με έμμισθη εντολή που διενεργήθηκε από το τέως ΙΚΑ-ΕΤΑΜ υποβάλλοντας, όμως, τίτλο σπουδών του οποίου η γνησιότητα δεν επιβεβαιώθηκε, είναι ο ΕΟΠΥΥ (ομόφ.).