×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1544/2021

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 23/2021 της αναθέτουσας αρχής, η οποία τον απέρριψε και έκανε δεκτούς άλλους οικονομικούς φορείς στη διαδικασία σύναψης δημόσιας σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά 'Υπηρεσίες Σχεδιασμού και Εκτύπωσης εντύπων' για την 'Παραγωγή θεματικών βίντεο μικρής διάρκειας' και την 'Εκπόνηση μελέτης για σήμα ποιότητας για οικοτουριστικές υπηρεσίες και παραγωγή αγροτικών προϊόντων στην περιοχή του ...', με εκτιμώμενη αξία 129.340,32 ευρώ (άνευ ΦΠΑ). Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η απόρριψή του βασίστηκε σε λάθος κριτήρια, ενώ άλλοι φορείς έλαβαν αντιμετώπιση ευνοϊκότερη χωρίς να πληρούν τις απαιτήσεις της διακήρυξης.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/1545/2021

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής με αριθμό 24/2021, η οποία έγινε δεκτή μερικώς υπέρ του οικονομικού φορέα '...'. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών σχεδιασμού και εκτύπωσης εντύπων, συγκεκριμένα για την παραγωγή θεματικών βίντεο μικρής διάρκειας και την εκπόνηση μελέτης για σήμα ποιότητας για οικοτουριστικές υπηρεσίες και παραγωγή αγροτικών προϊόντων στην περιοχή του '...', με εκτιμώμενη αξία άνευ ΦΠΑ 129.340,32 ευρώ. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι η αναθέτουσα αρχή δεν αιτιολόγησε επαρκώς τις βαθμολογίες στα κριτήρια Κ2 και Κ3 και δεν διευκρίνισε τον τρόπο εκτέλεσης των εναερίων λήψεων μέσω drone.


ΕΑΔΗΣΥ/490/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ...


ΕΑΔΗΣΥ/491/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ...


ΕΑΔΗΣΥ/489/2022

Με τις ως άνω προδικαστικές προσφυγές, ο πρώτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση των από 3-2-2022 κοινοποιηθεισών με αρ. 388/2021 και 19/2022, Αποφάσεων Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας, καθ’ ο μέρος στην ΟΜΑΔΑ Ε, επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 314.754,25 ευρώ, με την πρώτη κρίθηκαν δεκτοί οι οικονομικοί φορείς …, …, ως και ο δεύτερος και ο τρίτος προσφεύγων και ο αναδειχθείς προσωρινός ανάδοχος πρώτος παρεμβαίνων και καθ’ ο μέρος με τη δεύτερη κρίθηκε ανάδοχος ο πρώτος παρεμβαίνων. Ο δεύτερος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, καθ’ ο μέρος, έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε τον τρίτο προσφεύγοντα, τον πρώτο παρεμβαίνοντα τον οικονομικό φορέα … και τον οικονομικό φορέα …, στην ΟΜΑΔΑ Γ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 202.759,38 ευρώ τους ως άνω οικονομικούς φορείς … και …, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον τρίτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 189.819,30 ευρώ, τον δεύτερο παρεμβαίνοντα, ως και καθ’ ο μέρος ανέδειξε αναδόχους στις ΟΜΑΔΕΣ Γ και Ε τον πρώτο παρεμβαίνοντα και στην ΟΜΑΔΑ Ζ τον δεύτερο παρεμβαίνοντα. Ο τρίτος προσφεύγων ζητά την ακύρωση της ως άνω με αρ. 19/2022 Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής και κάθε δι’ αυτής επικυρωθείσας και ενσωματωθείσας πράξης, καθ’ ο μέρος έκρινε δεκτούς στην ως άνω ΟΜΑΔΑ Ε, ως και την ΟΜΑΔΑ Β επιμέρους εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 67.973,00, τον πρώτο παρεμβαίνοντα και τον ανωτέρω οικονομικό φορέα ... 


ΝΣΚ/230/2016

Χορήγηση από το Εθνικό Τυπογραφείο σε δημόσιες υπηρεσίες και φορείς ψηφιακών αρχείων και περαιτέρω εκτύπωσή τους από ιδιωτικά τυπογραφεία.(..)Κατάσταση : Μη αποδεκτή 
α) Το Εθνικό Τυπογραφείο μπορεί να χορηγεί, ύστερα από σχετικό αίτημα, σε υπηρεσίες που υπάγονται στο Ελληνικό Δημόσιο, αντίγραφα ψηφιακών αρχείων, κλειστών (pdf) ή ανοικτών, του επεξεργασμένου από το ίδιο υλικού, που του έχουν υποβάλει οι υπηρεσίες αυτές, προς το σκοπό εκτύπωσής του, ανεξαρτήτως του βαθμού επεξεργασίας του υλικού. Αντίθετα αυτό δεν ισχύει για τα λοιπά νομικά πρόσωπα, εντός ή εκτός του δημοσίου τομέα, ακόμη και εάν πρόκειται για εκτύπωση εργασιών δωρεάν για κοινωνικό σκοπό, η οποία προβλέπεται στην παράγραφο 6 του άρθρου 2 του ν. 3469/2006. β) Οι δημόσιες υπηρεσίες που ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο, όχι, όμως, και οι λοιποί φορείς του δημοσίου τομέα, μπορούν να αναθέτου, στο Εθνικό Τυπογραφείο μόνο τη μορφοποίηση - σελιδοποίηση εργασιών, χωρίς την εκτύπωσή τους, γ) Το Εθνικό Τυπογραφείο μπορεί να χορηγεί, στις περιπτώσεις που επιτρέπεται, αντίγραφο της εργασίας που του έχει υποβληθεί και σε ανοικτό ψηφιακό αρχείο, ανεξαρτήτως, της προστιθεμένης αξίας των εργασιών του και της εκτύπωσης της εργασίας, δ) Οι εντολείς εκτύπωσης δεν επιτρέπεται να αναθέτουν την εκτύπωση του αρχείου, που τους χορηγήθηκε από το Εθνικό Τυπογραφείο, σε ιδιώτη, είτε στην ίδια μορφή που τους παραδόθηκε είτε σε διαφορετική (ομοφ).


ΑΕΠΠ/1080/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με αρ. 144/2020 του αναθέτοντος φορέα, η οποία αφορά τη διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για υπηρεσίες εκτύπωσης, εμφακέλωσης και διανομής ταχυδρομικών αντικειμένων σε όλη την Ελλάδα, με εκτιμώμενη αξία 220.820 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η σύμβαση προκηρύχθηκε με δημοσίευση στην ΕΕΕΕ και στο ΚΗΜΔΗΣ. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι ο προσωρινός ανάδοχος που ανεδείχθη δεν πληρούσε τα κριτήρια επιλογής, ιδίως ως προς την υποχρέωση να διαθέτει ή να συνεργάζεται με ένα κατάστημα σε κάθε νομό της Ελλάδας.


ΑΕΠΠ/1585/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της Απόφασης με αριθμό 378/2020 της Εκτελεστικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, η οποία κρίθηκε αποδεκτή η προσφορά του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά τη δημόσια σύμβαση για υπηρεσίες επικοινωνίας και προβολής, με εκτιμώμενη αξία 3.200.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), που περιλαμβάνει σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής, παραγωγή υλικού προβολής, δράσεις σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διοργάνωση εκδηλώσεων και άλλες σχετικές υπηρεσίες. Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών και η βαθμολόγηση των τεχνικών προσφορών ήταν εσφαλμένη, με συνέπεια η απόφαση να πρέπει να ακυρωθεί.


ΝΣΚ/391/2011

Ερμηνεία διατάξεων του άρθρου 46 του Ν 3028/2002 σε σχέση με την αντιμετώπιση αιτημάτων χρήσης εικόνων αρχαιολογικού περιεχομένου στο Διαδίκτυο ή και Ενδοδίκτυο.(..)Κατάσταση : Εκκρεμεί αποδοχή 
Για την παραγωγή, αναπαραγωγή και διάδοση στο κοινό εκμαγείων, αντιγράφων ή απεικονίσεων μνημείων από άλλους φορείς, πλην του Δημοσίου, στην έννοια του οποίου εντάσσονται αποκλειστικά οι δημόσιες υπηρεσίες καθώς και το Τ.Α.Π.Α., απαιτείται άδεια από τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, μετά γνώμη του Κ.Α.Σ., το οποίο θα κρίνει εάν συντρέχουν οι προϋποθέσεις απαλλαγής των αιτούντων από την καταβολή του οικείου τέλους. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/1532/2020

Με την προδικαστική προσφυγή του, ο προσφεύγων οικονομικός φορέας αιτείται να ακυρωθεί η με αριθμό πρωτ. διακήρυξη. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η «Παραγωγή, εκτύπωση, εμφακέλωση, αποστολή λογαριασμών κατανάλωσης νερού και παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών για τη … ετών 2020-2022». Ο προσφεύγων ισχυρίζεται ότι η διακήρυξη θέτει ως προϋπόθεση συμμετοχής την πανελλαδική κάλυψη και την παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών χωρίς εξαίρεση γεωγραφικής περιοχής και με συγκεκριμένη συχνότητα, κάτι που θεωρεί ότι αντιβαίνει στον Ν. 4053/2012 και περιορίζει τον ανταγωνισμό, ευνοώντας συγκεκριμένους φορείς, όπως τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, καθώς μόνο αυτά πληρούν ex lege αυτή την προϋπόθεση. Επίσης, αναφέρει ότι οι όροι περί γεωγραφικής κάλυψης και συχνότητας είναι ασαφείς και δεν προβλέπεται στήριξη σε τρίτους για την κάλυψή τους.


ΕΑΔΗΣΥ/215/2025

Ο προσφεύγων αιτείται την ακύρωση της διακήρυξης του διαγωνισμού ως προς τους όρους των άρθρων 2.2.6 (Τεχνική και επαγγελματική ικανότητα) και 2.4.3.2 (Τεχνικής Προσφοράς), οι οποίοι απαιτούν από τους διαγωνιζόμενους να έχουν εκτελέσει πέντε συμβάσεις ιδίου αντικειμένου αποκλειστικά σε συγκεκριμένους δημόσιους φορείς την τελευταία τριετία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών και προμηθειών (περιλαμβάνοντας καθημερινές υπηρεσίες, αργίες, και Κυριακές), με αναλυτικές τεχνικές προδιαγραφές στο Παράρτημα Ι της διακήρυξης. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι οι όροι αυτοί εισάγουν ανεπίτρεπτη διάκριση και περιορίζουν τον ανταγωνισμό, παράβαλλοντας την αρχή της αναλογικότητας, καθώς η προϋπάρχουσα εμπειρία του (σε τρεις συμβάσεις, όχι αποκλειστικά με δημόσιους φορείς) δεν ικανοποιεί τα κριτήρια.