ΑΕΠΠ/1660/2021
Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές
Η προσφεύγουσα οικονομική οντότητα αίτησε την ακύρωση της απόφασης με αριθμό 1208/2021 της Οικονομικής Επιτροπής της αναθέτουσας αρχής, ειδικότερα ως προς το μέρος που αφορά την αποδοχή των προσφορών του παρεμβαίνοντος οικονομικού φορέα και της άλλης εμπλεκόμενης εταιρείας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την κατασκευή έργου με προϋπολογισμό 1.200.000 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), όπου το κριτήριο ανάθεσης ήταν η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Η προσφυγή επικεντρώθηκε στην έλλειψη υποβολής Ευρωπαϊκού Ενιαίου Εγγράφου Σύμβασης (ΕΕΕΣ) από τους οικονομικούς φορείς των οποίων τα μηχανήματα επισυνάφθηκαν στις προσφορές, θεωρώντας ότι αυτό συνιστά ουσιαστική παράβαση των όρων της διακήρυξης.
Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)
Σχετικά Έγγραφα
ΑΕΠΠ/1627/2021
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή ζητά την ακύρωση της προσβαλλόμενης διακήρυξης και την αφαίρεση συγκεκριμένων προβλέψεών της, οι οποίες αναφέρονται ρητά στο κείμενο της προσφυγής. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «Αποκατάσταση Προβλημάτων Δ/Π και Τ/Δ σε Α/Δ» με εκτιμώμενη αξία 14.301.819,00 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ 24%), όπου το κριτήριο ανάθεσης είναι η συμφερότερη από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής. Η διαδικασία εντάσσεται στο πλαίσιο του νόμου 4412/2016 αλλά και του προεδρικό διατάγματος 39/2017.
ΑΕΠΠ/32/2021
Η προσφεύγουσα εταιρεία ζητά την ακύρωση της απόφασης 31/04-12-2020 της αναθέτουσας αρχής, η οποία απέρριψε την προσφορά της για τυπικούς λόγους. Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η παράλειψη συμπλήρωσης συγκεκριμένων πεδίων στο ΤΕΥΔ (οικονομική/χρηματοοικονομική επάρκεια και τεχνική/επαγγελματική ικανότητα) ήταν αποτέλεσμα παραδρομής και αποτελεί "δευτερεύουσα" έλλειψη. Ζητά να κληθεί να συμπληρώσει αυτά τα στοιχεία, θεωρώντας ότι, ως μειοδότρια, είναι η συμφερότερη για το δημόσιο. Το αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια αποστειρωμένων κομπρεσών για θεραπεία ελκών-εγκαυμάτων-τραυμάτων, με ετήσια πίστωση 64.100,50€ χωρίς ΦΠΑ.
ΑΕΠΠ/216/2018
Ο προσφεύγων ζητεί την ακύρωση, ανάκληση ή τροποποίηση της απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου του Γ.Ν. Πρέβεζας, η οποία έκανε αποδεκτή την τεχνική προσφορά της εταιρείας «..........................». Επίσης, ζητεί την απόρριψη της τεχνικής προσφοράς της εν λόγω εταιρείας και τη συνέχιση του διαγωνισμού μόνο με την οικονομική προσφορά του προσφεύγοντα. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού, συγκεκριμένα για μηχανήματα αιμοκάθαρσης τύπου GAMBRO AK-200S, AK-200 & AK-95, με προϋπολογιζόμενη δαπάνη 21.854,84 € (συμπ. ΦΠΑ). Οι λόγοι της προσφυγής είναι ότι η ανταγωνίστρια εταιρεία δεν κατέθεσε πιστοποιητικό εκπαίδευσης για συγκεκριμένο τύπο μηχανήματος και δεν δήλωσε απόθεμα γνήσιων ανταλλακτικών.
ΠΟΛ 1005/2014
ΠΟΛ 1005/31.12.2013-ΦΕΚ 19Β/2014) Απόδοση Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, το οποίο πραγματοποιεί οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή με τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης, τα πιστωτικά ιδρύματα και τα ιδρύματα πληρωμών της ημεδαπής.
ΕΑΔΗΣΥ/708/2024
Η προσφεύγουσα, ως πρώτη στη σειρά μειοδοσίας, αίτησε την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης της Υπηρεσιακής Γραμματέως, με την οποία έγιναν δεκτές οι προσφορές έξι εταιρειών στον ανοικτό διαγωνισμό για την ανάθεση υπηρεσιών καθαριότητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών καθαριότητας για κτήρια, με εκτιμώμενη αξία 660.000€ (χωρίς ΦΠΑ). Η προσφυγή επικεντρώθηκε στην αμφισβήτηση της νομιμότητας ορισμένων προσφορών, ισχυριζόμενη για μη συμμόρφωση με τεχνικές προδιαγραφές και κατατεθέντα έγγραφα, όπως πιστοποιητικά CE για μηχανήματα, βεβαιώσεις εκπαίδευσης προσωπικού και υπολογισμούς τετραγωνικών μέτρων.
ΑΕΠΠ/969/2021
Η προσφεύγουσα με την προδικαστική προσφυγή αίτησε την ακύρωση του Πρακτικού τυπικής και τεχνικής αξιολόγησης (με αρ. ΗΜ '...'/19.3.2021), ειδικά στο μέρος όπου απορρίφθηκε η προσφορά της για τα είδη 1 και 2 της σύμβασης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την ανάδειξη αναδόχου για τη σύμβαση με τίτλο '...' και προϋπολογισμό 907.940,00€ (συμπ. προαίρεσης), χωρίς ΦΠΑ, με κριτήριο την πλέον συμφέρουσα οικονομικά προσφορά. Η διαδικασία διενεργήθηκε μέσω ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού και η προσφυγή επικεντρώθηκε στην απόρριψη της προσφοράς για συγκεκριμένα τμήματα της σύμβασης.
ΑΕΠΠ/371/2021
Με την προδικαστική προσφυγή, η προσφεύγουσα επιχείρηση ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ' αριθμ. 239/2020 της Οικονομικής Επιτροπής, η οποία ενέκρινε το Πρακτικό Αξιολόγησης Προσφορών και αποδέχτηκε τις βαθμολογίες του διαγωνισμού. Ειδικότερα, αμφισβητεί τη νομιμότητα της αξιολόγησης-βαθμολόγησης της παρεμβαίνουσας εταιρείας, θεωρώντας ότι η δική της προσφορά είναι πληρέστερη τεχνικά. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την παροχή υπηρεσιών για τη λειτουργία εγκαταστάσεων επεξεργασίας λυμάτων (Ε.Ε.Λ.), με εκτιμώμενη αξία 295.492 ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), διάρκειας 24 μηνών χωρίς δικαίωμα προαίρεσης, σύμφωνα με τη διακήρυξη του διαγωνισμού.
ΕΑΔΗΣΥ/1860/2023
Η προσφεύγουσα, με την προδικαστική προσφυγή της, αιτείται την ακύρωση των προσβαλλόμενων αποφάσεων που κρίθηκαν νόμιμες οι προσφορές του οικονομικού φορέα «…» και τον ανέδειξαν ανάδοχο των δύο τμημάτων του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την «…» με συνολική εκτιμώμενη αξία άνευ ΦΠΑ 116.935,48€, η οποία υποδιαιρείται σε δύο τμήματα: Τμήμα 1 με εκτιμώμενη αξία 72.000,00€ (συμπ. ΦΠΑ 24%) και Τμήμα 2 με εκτιμώμενη αξία 73.000,00€ (συμπ. ΦΠΑ 24%). Ο διαγωνισμός διενεργήθηκε με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά.
ΑΕΠΠ/309/2019
Η προσφεύγουσα οικονομική οντότητα αιτείται την ακύρωση της απόφασης της αναθέτουσας αρχής υπ’ αριθμό 3/2019, η οποία απέρριψε την προσφορά της και αποδέχθηκε την προσφορά της παρεμβαίνουσας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά την προμήθεια και εγκατάσταση συστήματος αποσιδήρωσης-απομαγγανίωσης νερού γεώτρησης για τη υδρευση του Δ.Δ. […] με συνολική ωριαία παραγωγή τουλάχιστον 30 m3/h επεξεργασμένου νερού, ώστε να παρέχει νερό κατάλληλο για πόση από κατοίκους και επισκέπτες της περιοχής.
ΑΕΠΠ/128/2017
Η προσφεύγουσα εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στη διαχείριση μολυσματικών αποβλήτων και διαθέτει τις απαιτούμενες άδειες μεταφοράς και επεξεργασίας, είχε υποβάλει προδικαστική προσφυγή ζητώντας την ακύρωση της διακήρυξης με αριθμό 506/2017 της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την παροχή υπηρεσιών σχετιζόμενων με απορρίμματα και απόβλητα (CPV 90500000-2) για διάρκεια ενός έτους και προϋπολογισμό 150.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Η προσφεύγουσα επέκρινε συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές της διακήρυξης, ιδιαίτερα όσον αφορά τους όρους ιχνηλασιμότητας των αποβλήτων, θεωρώντας ότι θέτουν αδικαιολόγητα εμπόδια στον ανταγωνισμό και ευνοούν συγκεκριμένους οικονομικούς φορείς, παραβιάζοντας τις αρχές της ίσης μεταχείρισης και διαφάνειας.