×
register
Συνδρομητική Υπηρεσία. Για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο mydocman.gr πρέπει να συνδεθείτε: Είσοδος

ΑΕΠΠ/1675/2020

Τύπος: Προδικαστικές Προσφυγές

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ:

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης υπ’ αριθμ. «...» που έκρινε αποδεκτή την προσφορά του παρεμβαίνοντος στην διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για την «...», με εκτιμώμενη αξία 78.400.124,49 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η διαδικασία προκηρύχθηκε με διακήρυξη που δημοσιεύθηκε στις 21-8-2020. Οι ενστάσεις αφορούν κυρίως τα τεχνικά κριτήρια συμμετοχής, ειδικά την επάρκεια των δικαιολογητικών που συνδέονται με τη μέγιστη ταχύτητα του πλοίου και την υποβολή βεβαίωσης δοκιμών ταχύτητας από το ναυπηγείο κατασκευής. Ο προσφεύγων υποστηρίζει ότι τα υποβληθέντα έγγραφα του αντιπάλου δεν πληρούν τα απαιτούμενα κριτήρια της διακήρυξης, ισχυριζόμενος ελλείψεις στη βεβαίωση ταχύτητας και την επιστημονική βάση των μετρήσεων.


Ιστορικό Αναθεωρήσεων (Πιλοτική Εφαρμογή)

Σχετικά Έγγραφα

ΑΕΠΠ/190/2020

Η προσφεύγουσα επιδιώκει την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Υπο****, η οποία έκανε δεκτή την προσφορά της παρεμβαίνουσας εταιρείας για τις δρομολογιακές γραμμές 25α, 25β και 26 (Αιγαίου). Ειδικότερα, ισχυρίζεται ότι η παρεμβαίνουσα δεν προσκομίσει επικαιροποιημένα στοιχεία δοκιμών ταχύτητας του πλοίου της λόγω μετασκευής, παράβαση των όρων της προκήρυξης. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών για πλοία κατηγορίας 1 (ταχύτητα άνω των 19 κόμβων) με σύναψη τετραετούς σύμβασης δημόσιας υπηρεσίας (01/11/2019-31/10/2023). Η εκτιμώμενη δαπάνη ανέρχεται σε 50-85 εκατ. ευρώ ανάλογα με την κατηγορία πλοίων.


ΑΕΠΠ/1674/2020

Στην προδικαστική προσφυγή, ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της απόφασης με ημερομηνία 21-11-2020, η οποία απέρριψε την προσφορά του σε διαδικασία ανάθεσης δημόσιας σύμβασης για μεταφορές με πλοία. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούμε εκτιμώμενης άνευ ΦΠΑ αξίας 78.400.124,49 ευρώ και είχε προκηρυχθεί με διακήρυξη που δημοσιεύθηκε στις 21-8-2020. Ο προσφεύγων επικαλείται ότι η απόρριψη της προσφοράς του βασίστηκε σε λάθος αιτιολογία, ιδίως σχετικά με τη μη υποβολή υπεύθυνης δήλωσης για μετασκευές του πλοίου και την επικαιρότητα των στοιχείων δοκιμής ταχύτητας, ζητώντας τη νομιμότητα της διαδικασίας.


Αριθ. 15732/1196/1996

Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 95/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 2ας Φεβρουαρίου 1995 «σχετικά με την εκ κατασκευής ανώτατη ταχύτητα, καθώς και τη μέγιστη ροπή και τη μέγιστη καθαρή ισχύ του κινητήρα δικύκλων ή τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα».


Αριθ. οικ. 47833/2325/2003

Συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 2002/41/ΕΚ της Επιτροπής της 17ης Μαΐου 2002 για την προσαρμογή στην τεχνική πρόοδο της οδηγίας 95/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την εκ κατασκευής ανώτατη ταχύτητα, καθώς και τη μέγιστη ροπή και τη μέγιστη καθαρή ισχύ του κινητήρα δίκυκλων ή τρίκυκλων οχημάτων με κινητήρα.


ΕΑΔΗΣΥ/1182/2023

Ο προσφεύγων αίτησε την ακύρωση της απόφασης του Δ.Σ. της αναθέτουσας αρχής, η οποία εγκρίνει το Πρακτικό Αποσφράγισης Δικαιολογητικών συμμετοχής και Τεχνικών προσφορών, ειδικά στο σκέλος όπου έγινε δεκτή η προσφορά της εταιρείας «...-...» στα τμήματα 5, 6 και 7 του διαγωνισμού. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε την προμήθεια ειδών υγειονομικής τεχνολογίας (π.χ. έξυπνες κλίνες, μηχανήματα μέτρησης) με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, όπως πιστοποιητικά ISO 13485:2016 και ακρίβεια μετρήσεων. Ο προσφεύγων θεωρεί ότι η προς ακύρωση απόφαση παραβιάζει τους όρους της διακήρυξης, καθώς η ανταγωνίστρια εταιρεία δεν πληρούσε τα απαιτούμενα κριτήρια.


ΝΣΚ/218/2011

Σύμβαση αναθέσεως δημοσίας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση θαλασσίων δρομολογιακών γραμμών – Δεσμευτικότητα ή μη για τη Διοίκηση εκθέσεως πραγματογνωμοσύνης περί της ταχύτητας του πλοίου – Κυρώσεις αναδόχου για μη εκπλήρωση υποχρεώσεών του.(..)Κατάσταση : Αποδεκτή 
1) Έκθεση πραγματογνωμοσύνης, η οποία διενεργήθηκε κατά τη διάρκεια της εκτελέσεως συμβάσεως αναθέσεως δημόσιας υπηρεσίας, ύστερα από εισαγγελική παραγγελία, σύμφωνα με την οποία η ταχύτητα του συμβατικού πλοίου είναι κατώτερη από αυτήν, που απαιτούσε η προκήρυξη του διαγωνισμού, δεν είναι δεσμευτική, αλλά εκτιμάται ελευθέρως από τη Διοίκηση. 2) Πράξεις στις οποίες οφείλει ή δύναται να προβεί η Διοίκηση μετά την υπογραφή της συμβάσεως, εφόσον δεν ικανοποιείται η απαίτηση της προκηρύξεως σε σχέση με την ταχύτητα του πλοίου. (ομοφ.)


ΑΕΠΠ/364/2019

Οι προσφεύγοντες ασκούν προδικαστικές προσφυγές κατά της απόφασης του αναθέτοντα φορέα (ΔΕΗ Α.Ε.), η οποία έκρινε τεχνικά αποδεκτές τις προσφορές των αντισυμβαλλόμενων εταιριών σε διαγωνισμό για την ανάδειξη αναδόχου σύμβασης με αντικείμενο την 'Παροχή Υπηρεσιών Υλοποίησης Πληροφοριακού Συστήματος για Εμπορική Δραστηριότητα στην Αγορά Φυσικού Αερίου'. Ο πρώτος προσφεύγων αμφισβητεί τη νομιμότητα της τεχνικής αξιολόγησης της αντιπάλου προσφοράς, ισχυριζόμενος ότι η ομάδα έργου της δεν αποτελείτο αποκλειστικά από μόνιμο προσωπικό, παρά μόνο κατά 5/9. Ο δεύτερος προσφεύγων αμφισβητεί την επάρκεια της δανειας εμπειρίας που επικαλείται η αντίπαλη προσφορά, καθώς τα υποβληθέντα έργα δεν πληρούσαν τα κριτήρια της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/1673/2020

Ο προσφεύγων ζητά την ακύρωση της από 23-11-2020 Απόφασης που απέρριψε την προσφορά του και επικύρωσε εκείνη του άλλου διαγωνιζόμενου για τη σύμβαση δημόσιας υπηρεσίας θαλάσσιων ενδομεταφορών. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορά μίσθωση πλοίου κατηγορίας 1 για 3ετή περίοδο, με ελάχιστη επιφάνεια φόρτωσης 150 τ.μ. (50 τ.μ. για φορτηγά), και τα σχετικά δρομολόγια, ως μέρος ευρύτερης σύμβασης συνολικής εκτιμώμενης αξίας 78.400.124,49 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Ο προσφεύγων κρίθηκε μη έγγραφα ναυπηγού για την επιφάνεια φόρτωσης, παρά την απαίτηση της διακήρυξης.


ΑΕΠΠ/163/2020

Η εταιρία αιτήθηκε την ακύρωση της προσβαλλόμενης απόφασης του Υπουργού, η οποία απέρριψε την προσφορά της για εξυπηρέτηση διαγωνιστικών γραμμών ναυσιπλοΐας λόγω μη προσκόμισης στοιχείων για το έτος καθέλκυσης του πλοίου και ανεπαρκών στοιχείων δοκιμών ταχύτητας. Το αντικείμενο της σύμβασης αφορούσε τη δημόσια ανάθεση υπηρεσιών ναυλιμένων πλοίων για εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών διάρκειας 1 έτους έως 4 ετών για τη γραμμή ΚΕΡΚΥΡΑ-ΠΑΞΟΙ-ΛΕΥΚΑΔΑ-ΜΕΓΑΝΗΣΙ-ΠΙΣΑΕΤΟΣ ΙΘΑΚΗΣ-ΣΑΜΗ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ, με συνολική προϋπολογιζόμενη αξία 1.549.935,00 ευρώ.


Αριθμ. 15093/947/06/2007

Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2006/27/ΕΚ της Επιτροπής της 3ης Μαρτίου 2006, για την τροποποίηση για λόγους προσαρμογής στην τεχνική πρόοδο, της Οδηγίας 93/14/ΕΟΚ του Συμβουλίου, που αφορά την πέδηση των διτρόχων και τριτρόχων οχημάτων με κινητήρα, της οδηγίας 93/34/ΕΟΚ του Συμβουλίου, για τις υποχρεωτικές επιγραφές των δικύκλων ή τρικύκλων οχημάτων με κινητήρα, της οδηγίας 95/1/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με την εκ κατασκευής ανώτατη ταχύτητα, καθώς και τη μέγιστη ροπή και τη μέγιστη καθαρή ισχύ του κινητήρα δικύκλων ή τρικύκλων οχημάτων με κινητήρα και της οδηγίας 97/24/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με ορισμένα στοιχεία και χαρακτηριστικά των δικύκλων ή τρικύκλων οχημάτων με κινητήρα.